ik denk dat hij niet alleen kan zijn.. en zo de pijn wil wegdrukken ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
3 weken na jou heeft hij een relatie met z'n ex van minimaal 3 jaar terug?
Ik zou er geen tijd aan verspillen als ik jou was.
Ben gewoon bang, dat ik heel mn leven spijt ga hebben als ik er niet alles voor doe om hem terug te winnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:20 schreef StrawberrySwing het volgende:
Tja, achteraf lijkt de liefde altijd mooier. Ik denk dat je het hierbij moet laten, jullie hebben toen besloten dat het niet meer samen ging, dus dat zal dan ook wel zo zijn. Been there, done that, is de pijn niet waard. Bijna elke eerste liefde breakup kent deze fase geloof ik.
Hoe harder je aan iemand trekt hoe meer je iemand soms van je verwijderd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:21 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Ben gewoon bang, dat ik heel mn leven spijt ga hebben als ik er niet alles voor doe om hem terug te winnen.
De laatste twee maand heb ik ook niets meer van me laten horen, buiten praktische zaken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoe harder je aan iemand trekt hoe meer je iemand soms van je verwijderd.
Ik denk dat jij voor jezelf moet gaan denken in plaats van voor een ander.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef tylerliv het volgende:
ik denk dat hij niet alleen kan zijn.. en zo de pijn wil wegdrukken ofzo.
Dat hoop ik ja, maar ik ben gewoon zo bang dat ik nooit nog zo een band ga hebben met iemand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:36 schreef awiebo het volgende:
Laat hem, neuk een ander en leef. Over een jaar lach je erom en schaam je je voor dit topic, believe me
Dat had ik ook met m'n ex. En toen was het uit, zij wilde niet meer. Het liep ook al stroef. Ik vond 't verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:46 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Dat ik hoop ik ja, maar ik ben gewoon zo bang dat ik nooit nog zo een band ga hebben met iemand.
We vonden elkaar in muziek, fotografie, filosofie, noem maar op...
en na hoeveel tijd was je over je ex?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat had ik ook met m'n ex. En toen was het uit, zij wilde niet meer. Het liep ook al stroef. Ik vond 't verschrikkelijk.
Achteraf realiseerde ik me hoeveel ik er voor opgegeven heb. Nu heb ik een pril begin van een nieuwe relatie en het voelt weer allemaal net zo mooi.
Euh, na een week had ik het geaccepteerd dat het klaar was en na een maand was ik er denk ik wel overheen. Maargoed, gezien zij hier ook meeleest ga ik er verder niet zo veel over typen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef tylerliv het volgende:
[..]
en na hoeveel tijd was je over je ex?
Nee das onmogelijk, want hij woonde bij mij en zij woonde 150 km verderop. Het was echt toeval dat ze daarna elkaar weer tegenkwamen. Het lot is tegen mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef Nobu het volgende:
Drie weken, "toevallig" tegengekomen. Ja, die neukte dus al tijden weer met zijn ex hè.
Ja maar waarom zoekt hij nu dan troost bij mij terwijl hij ziek is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Hij wil je gewoon niet meer. Anders zou hij wel willen praten.
Vreemdgaan was een gemene manier om zich los te maken van jou
Focus op jezelf. Zorg dat je helemaal beter word. Succes!
omdat dat makkelijk en vertrouwd is. En omdat jullie een gedeeld verleden hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Ja maar waarom zoekt hij nu dan troost bij mij terwijl hij ziek is.
Maar als het hem niets meer interesseert en hij nu zo gelukkig is bij zn vriendin dan heb je daar toch geen behoefte aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat dat makkelijk en vertrouwd is. En omdat jullie een gedeeld verleden hebben
Waarom maak je je hier nog druk over?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:02 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Maar als het hem niets meer interesseert en hij nu zo gelukkig is bij zn vriendin dan heb je daar toch geen behoefte aan?
Omdat ik van hem hou waarschijnlijk he..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom maak je je hier nog druk over?
een oude relatie is anders dan een nieuwequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:02 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Maar als het hem niets meer interesseert en hij nu zo gelukkig is bij zn vriendin dan heb je daar toch geen behoefte aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |