Lijkt mij weinig handig om Breivik aan te halen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:07 schreef Specularium het volgende:
Hij zegt toch niet dat hij begrip heeft voor die moorden?
De moordpartij zelf linkt hij ook niet aan angst voor de islam.
Precies, dit haatblogje van extreem links als "bron" gebruiken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:09 schreef Lothiriel het volgende:
Verder is Joop.nl een bron die ook niks voorstelt natuurlijk. VARA enzoDe toon is ook meteen gezet. Niet heel objectief.
Nee ik schreef het misschien verkeerd maar zoals jij het verwoord bedoel ik het ook. Ik ontken ook niet dat er neo's aanwezig waren alleen het artikel beweert dat wel net als dat de tegengroep enkel uit hooligans bestaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nu sla jij weer door naar de andere kant.
Niet alle demonstranten waren neo-nazi's, net zoals niet alle tegendemonstranten aanhangers van IS waren.
En dat zou al voldoende moeten zijn voor een royering uit de VVD. Zo ben je niet geschikt meer als vertegenwoordiger van de VVD imo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef Specularium het volgende:
Dat ie Breivik kiest is gewoon dom ja.
Ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Na deze 2 zinnen nam ik het hele artikel al niet meer serieus_! De demonstranten neonazi's noemen en de illegaal aangekondigde tegendemonstratie van ISIS aanhangers downplayen naar hooligans
_!
Je hoeft de bijbehorende tekst ook niet te lezen. De Tweet spreekt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Precies, dit haatblogje van extreem links als "bron" gebruiken.
De bron is niet dit blogje, maar is hijzelf met zijn uitspraken. Het is toevallig dat enkel Joop er ruimte aan gewijd heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Precies, dit haatblogje van extreem links als "bron" gebruiken.
Nogal. En bij mij gaan de alarmbellen al rinkelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef Specularium het volgende:
Dat ie Breivik kiest is gewoon dom ja.
Waarom niet? Hij heeft begrip voor de angsten van Breivik. De angsten van Breivik hebben geleid tot zijn moordpartij. Hij had dus angsten zodanig dat je kunt spreken van moordangsten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef Specularium het volgende:
Maar de TT klopt nog steeds niet.
Het mag wel duidelijk zijn dat dit als reactie dient om mevrouw Haifi uit de mediastorm te halen. Als je er prat op gaat dat je objectief en niet populistisch bent, dan verwoord je het niet alsof je de linkse Telegraaf bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft de bijbehorende tekst ook niet te lezen. De Tweet spreekt voor zichzelf.
OK. Wat vind je van zijn tweet als zijnde VVD-vertegenwoordiger?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat dit als reactie dient om mevrouw Haifi uit de mediastorm te halen. Als je er prat op gaat dat je objectief en niet populistisch bent, dan verwoord je het niet alsof je de linkse Telegraaf bent.
Hans van Baalen mocht ook blijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En dat zou al voldoende moeten zijn voor een royering uit de VVD. Zo ben je niet geschikt meer als vertegenwoordiger van de VVD imo.
Nee, jij maakt er nu je eigen verhaal van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft begrip voor de angsten van Breivik. De angsten van Breivik hebben geleid tot zijn moordpartij. Hij had dus angsten zodanig dat je kunt spreken van moordangsten.
Hij heeft er zelf voor gekozen om Breivik als voorbeeld te gebruiken.
Lees zijn manifest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef skrn het volgende:
[..]
Waarom dan uitgerekend Anders Breivik gebruiken als figuur die bang is voor de islam?
Joop, de Telegraaf van links.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De bron is niet dit blogje, maar is hijzelf met zijn uitspraken. Het is toevallig dat enkel Joop er ruimte aan gewijd heeft.
Ik weet even niet waar je op doelt. Van Baalen heeft vaker excentrieke acties. Heeft Van Baalen ook begrip voor Breivik getoond? Dat zou ik niet bij hem vinden passen, dus lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hans van Baalen mocht ook blijven.
Nu probeer je hem vrij te pleiten. Ik heb geen begrip voor angsten die tot moord hebben geleid, hij wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij maakt er nu je eigen verhaal van.
Joop gaat daar dan ook niet prat op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat dit als reactie dient om mevrouw Haifi uit de mediastorm te halen. Als je er prat op gaat dat je objectief en niet populistisch bent, dan verwoord je het niet alsof je de linkse Telegraaf bent.
Mijn eerste reactie in dit topic:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
OK. Wat vind je van zijn tweet als zijnde VVD-vertegenwoordiger?
Ik ben van mening dat je niet helemaal goed in je hoofd moet zijn om Breivik aan te halen, gezien dat een massamoordenaar isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:02 schreef Lothiriel het volgende:
Je vraagt je toch af hoeveel idioten er rondlopen op deze wereldOngelofelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |