Nou nee, van wat ik er van weet heeft dat lesbische stel op Facebook iets heeft gezet van ''weer Turken'' zonder er rekening mee te houden dat die tegenwoordig ook Nederlands kunnen lezen en op internet zitten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef Karig_Hutje het volgende:
DIE ALLOCHTONEN KUNNEN HET WEER NIET HEBBEN DAT ER TWEE VROUWEN SAMENWONEN?
Exact dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
Ik zou een "pittige" klacht terugsturen. Wat een aannames in die brief.... Ze moet zich kapot schamen.
Oh en de vermelding uiteraard dat je na ontvangst van de brief geen zin meer hebt in enige medewerking op wat voor 'n manier dan ook.
Tevens dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:23 schreef Spongeboss het volgende:
Terechte klacht dit is belachelijk.
Dat word dan dus de gemeente.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
Ik zou een "pittige" klacht terugsturen. Wat een aannames in die brief.... Ze moet zich kapot schamen.
Oh en de vermelding uiteraard dat je na ontvangst van de brief geen zin meer hebt in enige medewerking op wat voor 'n manier dan ook.
Het is zaterdag dus de winkels zijn open. Haal even een nieuw toetsenbord, de jouwe is kapot.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef Karig_Hutje het volgende:
DIE ALLOCHTONEN KUNNEN HET WEER NIET HEBBEN DAT ER TWEE VROUWEN SAMENWONEN?
Goeie grap man je moet in het theater gaan staan als lolbroek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:31 schreef ADQ het volgende:
[..]
Het is zaterdag dus de winkels zijn open. Haal even een nieuw toetsenbord, de jouwe is kapot.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:15 schreef Werkman het volgende:
Hoe eindeloos averechts werkt die logica van die geitenwollen sokkentypes vrouwen wel niet???
Ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
Dit dus ja. Dergelijke aannames doen, zonder ook maar enige kennis te hebben van de werkelijke situatie. Al helemaal aangezien je dus niets met die lui te schaften hebt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
Zeker een geitenwollensokkenPvdA'ster van de Sosjale Akademiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Exact dit.
Wat een brutaliteit van die 'bemiddelaar'. Zeer onprofessioneel, en hoogst asociaal.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Werkman het volgende:
Ik haar dus duidelijk gemaakt dat ik een onverschillige tokkie ben die zich met zijn eigen zaken bemoeit
De bemiddelaar heeft een bemiddelaar nodigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Werkman het volgende:
Update:
Heb de betreffende kut gebeld, die stond mijn verbaasd te woord (had gezien ''haar algehele indruk van mij'' geen reactie meer van mij verwacht)
Ze gaf aan verbaasd te zijn over het feit dat ik er nooit bij betrokken ben geweest omdat de hele buurt er wel iets over te zeggen had en haar had aangeklamd en ik niet, uitgerekend diegene die er tussen in woont.
Deze brief moest ik dus zeer zeker niet verkeerd opvatten en zien als een soort van ''aanmoediging'' tot participatie in het sociale buurtgebeuren..bla..bla..bla.
Ik haar dus duidelijk gemaakt dat ik een onverschillige tokkie ben die zich met zijn eigen zaken bemoeit (want dat mag namelijk in dit land) en die kutbrieven dus ook niet op prijs stel.
Brief trouwens ook doorgespeeld aan haar superieuren en kreeg als reactie gelijk één of andere oudere gemeentepief aan de telefoon met ecxuses en dat dat dit zeer zeker onacceptabel is.
Een uur daarna een paniekerig telefoontje van die kut (onze brievenschrijfster dus) helemaal overstuur met het verwijt dat we het ''onderling '' ook wel op hadden konden lossen en dat ze zich genaaid voelt. ( ff vrij vertaald)
Ze stelde het dus niet op prijs dat ik dit naar boven doorgespeeld heb.
Met het bericht dat dat haar probleem was heb ik opgehangen.
Tot zo ver de up-date.
Alleen na een dozijn kratten bier mischien en nadat je er een steen tegen aan hebt gegooid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:31 schreef vipergts het volgende:
Omdat niemand het vraagt zijn die lesbo's knap
Nooit geen problemen ''samen'' oplossen die je eerst niet had maar die een ander je aan wil praten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:30 schreef niels0 het volgende:
Hmm. Je had 'r toch wel een kans kunnen geven om dit met jou op te lossen,
Dan had de eerste communicatie vanuit haar, de brief, een zakelijk/vriendelijke uitnodiging moeten zijn om eens van gedachten te wisselen over de problematiek van de buren, niet zo'n hoog van de toren blazend verwijten-relaas. Wie de bal kaatst en meer van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:30 schreef niels0 het volgende:
Hmm. Je had 'r toch wel een kans kunnen geven om dit met jou op te lossen, zonder haar superieuren in te schakelen.
Maargoed, als buitenstaander is het altijd makkelijk praten.
Update:
Heb de betreffende kut gebeld, die stond mij verbaasd te woord (had gezien ''haar algehele indruk van mij'' geen reactie meer van mij verwacht)
Ze gaf aan verbaasd te zijn over het feit dat ik er nooit bij betrokken ben geweest omdat de hele buurt er wel iets over te zeggen had en haar had aangeklamd en ik niet, uitgerekend diegene die er tussen in woont.
Deze brief moest ik dus zeer zeker niet verkeerd opvatten en zien als een soort van ''aanmoediging'' tot participatie in het sociale buurtgebeuren..bla..bla..bla.
Ik haar dus duidelijk gemaakt dat ik een onverschillige tokkie ben die zich met zijn eigen zaken bemoeit (want dat mag namelijk in dit land) en die kutbrieven dus ook niet op prijs stel.
Brief trouwens ook doorgespeeld aan haar superieuren en kreeg als reactie gelijk één of andere oudere gemeentepief aan de telefoon met ecxuses en dat dat dit zeer zeker onacceptabel is.
Een uur daarna een paniekerig telefoontje van die kut (onze brievenschrijfster dus) helemaal overstuur met het verwijt dat we het ''onderling '' ook wel op hadden konden lossen en dat ze zich genaaid voelt. ( ff vrij vertaald)
Tot zo ver de up-date.
Mja. Ik kan eigenlijk niet anders je hierin gelijk te geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dan had de eerste communicatie vanuit haar, de brief, een zakelijk/vriendelijke uitnodiging moeten zijn om eens van gedachten te wisselen over de problematiek van de buren, niet zo'n hoog van de toren blazend verwijten-relaas. Wie de bal kaatst en meer van dat soort dingen.
Dit dus. Je moet het onder geen beding accepteren dat je zo vermanend wordt toegesproken in die brief. Speel desnoods de brief door naar de lokale media; doe er in elk geval iets mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Werkman het volgende:
Update: krijg net een telefoontje van voorgenoemde oude pief dat ''betreffende medewerkster uit haar functie is ontheven''
Men nam de zaak kennelijk nog al hoog op.
Desbetreffende begeleiders (zij was dus de coördinator en baas van die twee) blijven echter wel gewoon hun werk doen en zullen mij nergens mee lastig vallen.![]()
Handig als je ontslag krijgt bij de gemeente, hoef je daarna niet zo ver om je aan te melden voor een uitkering...
Heb je het topic überhaupt gelezen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef Homijn het volgende:
Dit dus. Je moet het onder geen beding accepteren dat je zo vermanend wordt toegesproken in die brief. Speel desnoods de brief door naar de lokale media; doe er in elk geval iets mee.
hulde! laat het haar maar voelen! kon je er geen schepje bovenop doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Werkman het volgende:
Update:
Heb de betreffende kut gebeld, die stond mij verbaasd te woord (had gezien ''haar algehele indruk van mij'' geen reactie meer van mij verwacht)
Tot zo ver de up-date.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Werkman het volgende:
Update: krijg net een telefoontje van voorgenoemde oude pief dat ''betreffende medewerkster uit haar functie is ontheven''
Ah, zie het nu. Goed gehandeld door TS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je het topic überhaupt gelezen?
ik vind nog overdreven, wil je de brief in kwestie eens posten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Werkman het volgende:
Desbetreffende begeleiders (zij was dus de coördinator en baas van die twee) blijven echter wel gewoon hun werk doen en zullen mij nergens mee lastig vallen.![]()
Handig als je ontslag krijgt bij de gemeente, hoef je daarna niet zo ver om je aan te melden voor een uitkering...
Heldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Werkman het volgende:
Tot zo ver de up-date.
Mij best, ga ik wel even aan de gang met typex daar ik niet weet hoe photoshop werkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik vind nog overdreven, wil je de brief in kwestie eens posten?
namen kan je uiteraard doorhalen.
Heldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Werkman het volgende:
Hahahahaha, slecht dat ik hier om moet lachen. Maar die kut verdiende het gewoon, beetje iemand aanvallen zonder gesproken te hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Werkman het volgende:
Update:
Tot zo ver de up-date.
Zuur, maar de dame in kwestie heeft getoond totaal ongeschikt te zijn voor haar functie als "bemiddelaar". Dat zij zo schrok van het feit dat TS de brief ook naar haar superieuren had doorgespeeld, doet me vermoeden dat het niet het eerste incident was waar ze de plank mijlen missloeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef tijnhet het volgende:
Zo dan, gelijk ontslagen?
Da's zuur.
Met een beetje mazzel ben je binnenkort hélemaal betrokken bij die ruzie die in jouw straat heerst.
Nee, die had toen vast al met haar baas gesproken en was toen al ontslagen, of zag die bui al hangen. Daarom was ze upset toen ze terugbelde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:47 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Zuur, maar de dame in kwestie heeft getoond totaal ongeschikt te zijn voor haar functie als "bemiddelaar". Dat zij zo schrok van het feit dat TS de brief ook naar haar superieuren had doorgespeeld, doet me vermoeden dat het niet het eerste incident was waar ze de plank mijlen missloeg.
Dat zou ik waarderen. Kunnen we zelf oordelen of dit ontslag waardig wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Mij best, ga ik wel even aan de gang met typex daar ik niet weet hoe photoshop werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |