doen ze wel?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef 2cv het volgende:
Amazon Duitsland levert niet naar Nederland, ook al wijst alles er op dat ze dat wèl doen
Ik moest een Duits rekeningnummer invoeren. Dat heb ik niet. Daarom heb ik de vriendin van een maar van me gevraagd. Zij is n.l. Duitse. maar zij krijgt het ook niet voorelkaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
doen ze wel?
Anders had ik daar geen dingen van ontvangen... (geen lego overigens)
Jawel hoor, meerdere keren daar wat besteld. Al was dat geen lego.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef 2cv het volgende:
Amazon Duitsland levert niet naar Nederland, ook al wijst alles er op dat ze dat wèl doen
zoals?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef 2cv het volgende:
Zij heeft naar eigen zeggen verscheidene malen hen en weer gemaild. En het uiteindelijke verhaal was dat ze dat dus niet doen.
Kan het zijn dat het iets te maken heft met de verschillende verzendopties ?
das vrij kansloos: lego maakt geen oorlogsmaterieel. anders hadden ze dat allang een keer gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik heb mijn stem uitgebracht voor dezehttps://ideas.lego.com/projects/14574
Geen star wars fan, dus van mij krijgt hij er geenquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik heb mijn stem uitgebracht voor dezehttps://ideas.lego.com/projects/14574
Starcraft is geen Star Warsquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geen star wars fan, dus van mij krijgt hij er geen
Mwa, op zich heeft het wel een kans. In die Star Wars sets zitten toch ook een hoop oorlogsmateriaal. Hoewel dat wel iets abstracter is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das vrij kansloos: lego maakt geen oorlogsmaterieel. anders hadden ze dat allang een keer gedaan
En gelukkig dat de piratenschepen van vroeger alleen werden gebruikt voor pleziervaartenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, op zich heeft het wel een kans. In die Star Wars sets zitten toch ook een hoop oorlogsmateriaal. Hoewel dat wel iets abstracter is.
goed punt, echter denk ik dat starwars minder een issue is door het onrealistische karakter..quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, op zich heeft het wel een kans. In die Star Wars sets zitten toch ook een hoop oorlogsmateriaal. Hoewel dat wel iets abstracter is.
uiteraard:quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
En gelukkig dat de piratenschepen van vroeger alleen werden gebruikt voor pleziervaarten
Geinig gedaan met die leeuwenkop. Zeilen vind ik iets minder eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
goed punt, echter denk ik dat starwars minder een issue is door het onrealistische karakter..
[..]
uiteraard:
[ afbeelding ]
A man can only hopequote:Op vrijdag 19 september 2014 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das vrij kansloos: lego maakt geen oorlogsmaterieel. anders hadden ze dat allang een keer gedaan
Nee, daar zit ik ook nog op te wachten!quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef conobram het volgende:
Heeft iemand de nieuwe serie minifigures al ergens gespot?
Ik had ze in de Blokker gespot, misschien jij ook al?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef conobram het volgende:
1 oktober geloof ik, maar ze schijnen in het buitenland al sporadisch in de winkel te liggen. Hier in Amsterdam bij de Intertoys en Bart Smit nog niet zien liggen.
Ok. Morgen langs de blokker dusquote:Op maandag 29 september 2014 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had ze in de Blokker gespot, misschien jij ook al?
Waarom moeten verkopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:42 schreef PandaDrop het volgende:
Ik heb een groot deel van mijn verzameling moeten verkopen.![]()
Voor Lego Technic voel ik er niets meer voor.![]()
Lego Maersk, Lego Creater (winkelstraten en huizen enzo) en Train 9V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |