abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:18:59 #26
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143466877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat ook in dit artikel sowieso weer íets niet klopt, want er staat 'in zijn eentje'. Misschien heeft hij direct na het vertrekken van de reddingsjongens eerst even alleen gelopen/gezocht en hebben vrij snel daarna die anderen zich al bij hem aangesloten.
Ik weet niet hoe dat gegaan is, ze kunnen ook ieder een andere route hebben gelopen.
pi_143466917
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ja, maar aan de andere kant: ze kunnen niet de hele bush hebben afgezet. Dus in principe had men er gewoon kunnen komen, desnoods door de jungle (aangezien het allemaal ervaren locals waren) :)
Inderdaad ik blijf dat een vreemd iets vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:20:30 #28
163650 Greys
pi_143466925
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:18 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat gegaan is, ze kunnen ook ieder een andere route hebben gelopen.
Ohja natuurlijk, die mogelijkheid had ik even niet bedacht :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:21:06 #29
163650 Greys
pi_143466943
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ja, maar aan de andere kant: ze kunnen niet de hele bush hebben afgezet. Dus in principe had men er gewoon kunnen komen, desnoods door de jungle (aangezien het allemaal ervaren locals waren) :)
Wie weet hebben ze dat stiekem ook wel voor een gedeelte gedaan, maar het is een hels karwei om alles uit te kammen en vonden ze 'gewoon' toen nog niets. Want het waren Indianen die de rugzak uiteindelijk vonden, wie weet waren dat Indianen die ook al eerder bij die 6 Indianen zaten met wie Feliciano samen zocht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:27:33 #30
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143467187
Niet stiekem hoor. Het officiële zoekteam kreeg geen toestemming om te zoeken. Maar er is bij mijn weten nooit iets afgezet geweest.
pi_143467190
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie weet hebben ze dat stiekem ook wel voor een gedeelte gedaan, maar het is een hels karwei om alles uit te kammen en vonden ze 'gewoon' toen nog niets. Want het waren Indianen die de rugzak uiteindelijk vonden, wie weet waren dat Indianen die ook al eerder bij die 6 Indianen zaten met wie Feliciano samen zocht.
Volgens mij was dat iemand die was gaan boeren ergens toch? Zou kunnen hoor, maar zou wel toevallig zijn dan. Maar goed, wie weet wat ze gedaan hebben inderdaad... wisten we het maar. :N
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:31:55 #32
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143467325
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:27 schreef blondetrien het volgende:

[..]
Maar goed, wie weet wat ze gedaan hebben inderdaad... wisten we het maar. :N
Daarvoor zou je de Panamese video's en artikelen moeten doorspitten. Daarin wordt meer gezegd over die zoektochten, ook door de betrokkenen zelf.
Hij-die-niet-genoemd-mag-worden vroeg een paar weken terug of iemand dat wilde uitzoeken ;)
pi_143467516
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Daarvoor zou je de Panamese video's en artikelen moeten doorspitten. Daarin wordt meer gezegd over die zoektochten, ook door de betrokkenen zelf.
Hij-die-niet-genoemd-mag-worden vroeg een paar weken terug of iemand dat wilde uitzoeken ;)
Ik ben wel druk bezig het internet af te speuren maar van Panamese video's versta ik helaas bitter weinig. Ik ken een beetje spaans en krantenartikelen gaat nog wel maar die video's dus niet
hooguit een paar zinnen :?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:39:47 #34
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143467553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:38 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik ben wel druk bezig het internet af te speuren maar van Panamese video's versta ik helaas bitter weinig. Ik ken een beetje spaans en krantenartikelen gaat nog wel maar die video's dus niet
hooguit een paar zinnen :?
Dan kom je verder dan ik :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:39:52 #35
163650 Greys
pi_143467555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
Niet stiekem hoor. Het officiële zoekteam kreeg geen toestemming om te zoeken. Maar er is bij mijn weten nooit iets afgezet geweest.
Daarom vond ik dat ene (AD?) verhaal ook zo'n raar artikel (dat ook in de theorie van Jackie langskomt), daarin klonk het alsof Feliciano tijden hysterisch in bed heeft gelegen omdat er niet gezocht werd. Waarna men zich (hier) afvroeg waarom hij dan zelf niet ging zoeken. 'Dat mocht ie niet'.

Maar zeer waarschijnlijk is er dus in de tijd dat de officiële zoekteams nog niets mochten (waaróm in godsnaam niet?) wel gewoon al gezocht door gidsen en Indianen.

Ook weer één van de redenen dat ik zelf niet geloof in het 'hij zei eerst het ene en toen het andere en daarom liegt hij', want dikke kans dat er veel dingen gewoon totaal verkeerd zijn geïnterpreteerd/vertaald door media.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:00:53 #36
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143468148
Baru heeft op Websleuths een link geplaatst naar (mogelijk) belangrijk nieuws:

http://www.critica.com.pa(...)-holandesa-segun-adn

Eén van de zes gevonden botten / botfragmenten zou van Kris Kremers zijn. Het zou gaan om een rib (costilla).
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:11:56 #37
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143468398
Wow... dat moet even bezinken.

Na de tegenstrijdige berichten over het forensisch onderzoek hield ik er al rekening mee dat het DNA-onderzoek iets heel anders zou opleveren.
De enorme afstand tussen de vindplaatsen van deze rib en het bekkenbot geeft weinig hoop om nog meer te vinden...
pi_143468827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:11 schreef Domnivoor het volgende:

Na de tegenstrijdige berichten over het forensisch onderzoek hield ik er al rekening mee dat het DNA-onderzoek iets heel anders zou opleveren.
De enorme afstand tussen de vindplaatsen van deze rib en het bekkenbot geeft weinig hoop om nog meer te vinden...
Wat was de vindplaats van de laatste resten of staat dat in de OP? O staat op het kaartje zie ik nu
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:51:51 #39
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143469280
Nee, ik had gisteren juist een nieuw kaartje geplaatst waarop die vondst was weggehaald n.a.v. het forensisch onderzoek.
De vindplaats is bij het plaatje van de schedel op dit oude kaartje:
pi_143469356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, ik had gisteren juist een nieuw kaartje geplaatst waarop die vondst was weggehaald n.a.v. het forensisch onderzoek.
De vindplaats is bij het plaatje van de schedel op dit oude kaartje:
[ afbeelding ]
Oke, in La Prensa staat dat het minder dan 2 uur lopen is van de vindplaats van het bekkenbot
http://www.prensa.com/uho(...)cen-holandesa/375873
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:58:42 #41
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143469399
Van kris kremers.
Kan me zo voorstellen dat de ouders graag zien dat het nfi dat bevestigt.
pi_143469467
Pfff dit gaat ook maar door. De meest absurde theorieën lees ik hier. Plaatsvervangende schaamte.
....
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 02:05:34 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143469525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:11 schreef Domnivoor het volgende:

het ligt dus allemaal als een spoor langs de rivier? En nu staat die rugzak niet meer aan het eind of begin maar er tussen.
pi_143469616
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef theavenger_ep het volgende:

Zijn (domme) gedrag kan ik niet matchen met zijn afkomst( komt uit quebec (canada)) , heeft in duitsland en quebec gestudeerd. Lijkt meer paniek!

https://www.facebook.com/feliciano.733?fref=browse_search
Gestudeerd in Quebec, het lijkt me niet.

Een quote van zijn hand:

Feliciano Hi Pelle, thank for the e-mail, I fell very sad, I was the guide for Lisane and Kris, I never tock to hers, one germany contact me for wensday trip to visit one farm . The Wensday 8.a.m arrived at the Schul, and they not coming around 8,15 the germany and me going to the hose where they staying, and we discover they not eare in hose from the night befor

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 16-08-2014 10:12:59 ]
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 02:26:09 #45
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143469844
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:55 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Oke, in La Prensa staat dat het minder dan 2 uur lopen is van de vindplaats van het bekkenbot
http://www.prensa.com/uho(...)cen-holandesa/375873
Ja dat klopt wel met het kaartje.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 02:42:45 #46
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143470080
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 02:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

het ligt dus allemaal als een spoor langs de rivier?
Zo lijkt het maar dat kan een vertekend beeld zijn. Er is daar vooral bij de rivier gezocht. Misschien zijn alleen een paar botten gevonden die toevallig langs de rivier lagen, en ligt de rest diep in de jungle.

quote:
En nu staat die rugzak niet meer aan het eind of begin maar er tussen.
Ja, en dat maakt het nog raadselachtiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 16-08-2014 03:07:33 ]
pi_143470400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef Greys het volgende:

Om kwart over acht zijn Kris en Lisanne er nog niet. Vreemd, denkt Feliciano. 'We belden aan bij het gastgezin', zegt hij. 'Maar er was niemand.' Gastmoeder G. is aan het werk. De avond ervoor heeft ze vergeefs met het avondeten gewacht, al maakte ze zich geen zorgen; studenten blijven wel vaker weg.

Als ze een telefoontje krijgt van de gids, is ze wel gealarmeerd. 'Ik heb een reservesleutel in de achtertuin liggen. Dus ik zei tegen de gids: ga met die sleutel naar binnen en klop op hun slaapkamer. Als je niks hoort, maak je de deur maar open.'

Zou voor mij ook allemaal bijzonder logisch en alles behalve verdacht klinken. Feliciano en Eileen belden aan bij gastgezin, was niemand. Feliciano belt de mevrouw van gastgezin en die vertelt dat ze de avond ervóór al vergeefs met eten had gewacht. Tel daarbij dan op dat er de volgende ochtend niemand op komt dagen bij de afgesproken excursie en dan zouden bij mij ook wel wat alarmbellen gaan rinkelen. Van de gastgezin dame mochten ze de sleutel pakken kennelijk om te kijken.
Ik vind het alles behalve bijzonder logisch.

Allereerst, wanneer Eileen (vriendin en mede studente) en Feliciano tevergeefs op hen wachten, dan is imo het eerste wat je doet Kris en Lisanne proberen te bellen, en niet de mevrouw van het gastgezin, alsof je er al vanuit gaat dat ze hun telefoons toch niet gaan opnemen wanneer je die moeite niet eens neemt.
.
Miriam G. kende Feliciano niet (geeft aan dat de man zich aan haar voorstelde als "Feliciano") dus hoe zou Feliciano uberhaupt weten of en waar mevr. G. werkt?
Dat is wel te achterhalen, maar dan nog, waarom niet Kris en Lisanne bellen?
Nergens staat dat hij ze tevergeefs heeft geprobeert te bellen die ochtend, Feliciano belt de gastvrouw en zoekt de hele dag door Boquete, maar niemand heeft het erover dat Kris en Lisanne de vele oproepen van Feliciano niet beantwoorden, hun telefoons maar niet opnemen.

Daarnaast, wanneer iemand die je niet kent je belt op je werk, zegt Feliciano te zijn en tevergeefs te wachten op Kris en Lisanne, en deze jonge meisjes logeren bij je en al hun eigendommen, inclusief paspoorten, bankpasjes etc etc bevinden zich in hun kamer, waarom zou je dan tegen een volslagen vreemde zeggen pak de reserve sleutel maar in de tuin en ga hun kamer in :?

Miriam G. : "Op woensdag ochtend 2 april stelde een toeristen gids zich voor als meneer Feliciano"
Miriam G. : Añadió que el miércoles 2 de abril en la mañana un guía turístico que identificó como "el señor Feliciano".

http://noticias.lainforma(...)YWVEXzi7bI6sYAiOo3t/

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 16-08-2014 04:53:03 ]
pi_143470518
Voor en achternamen zijn ook persoonsgegevens.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 03:32:11 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143470702
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 02:42 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Zo lijkt het maar dat kan een vertekend beeld zijn. Er is daar vooral bij de rivier gezocht. Misschien zijn alleen een paar botten gevonden die toevallig langs de rivier lagen, en ligt de rest diep in de jungle.

[..]

Ja, en dat maakt het nog raadselachtiger.
ja, ik zou wel een kaartje willen zien van die jungle en dan groen waar gezocht is en rood waar niet is gezocht.

voor mij ook inderdaad... Wel van belang om te weten of er ook botten dieper in de jungle liggen, dacht ik eerst dat de rugzak niet meegesleurd was door de rivier, lijkt het daar nu toch op.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 04:48:23 #50
430880 mig72
De Professional
pi_143471186
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 02:01 schreef Bananapeel het volgende:
Pfff dit gaat ook maar door. De meest absurde theorieën lees ik hier. Plaatsvervangende schaamte.
Het zou ons beter vooruit helpen als we minder speculeerden en meer bij de feiten hielden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')