abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2015 @ 06:41:55 #102
225540 Pugg
Friends forever
pi_156490726
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 18:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

dat is leuk maar heeft wel als keerzijde dat de kerstaflevering pas in januari komt. Was vorige keer ook al zo.
Heb je enig idee wat zo'n serie kost ?
Bovendien staat de opdrachtgever niet toe eerder te beginnen.
  woensdag 30 september 2015 @ 10:41:32 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156493381
Ik snap echt wel dat het met rechten te maken heeft, maar dat maakt het niet minder jammer!
  woensdag 30 september 2015 @ 13:59:35 #104
225540 Pugg
Friends forever
pi_156496796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:41 schreef Aventura het volgende:
Ik snap echt wel dat het met rechten te maken heeft, maar dat maakt het niet minder jammer!
ITV laat de serie maken, die willen dus maximale exposure hebben.
Stel dat RTL (commercieel en dus via schotel overal bereikbaar)het zou kopen en gelijk gaan uitzenden zouden ze voor kunnen gaan lopen op het uitzendschema van ITV.

Dat zijn dus restricties, voorbeeld, Bold and Beautifull loopt ook achter, is goedkoper om uit te zenden dan gelijk lopen.
pi_156666918
Zojuist de laatste aflevering nog even teruggekeken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somebody that I used to know
pi_156667244
Ik vond het een van de mooiste afleveringen van de serie eigenlijk. Van hele kleine momenten weten de schrijvers hele mooie emotionele momenten van te maken. Dat moment dat Cora een van haar jurken aan Mrs Hughes geeft _O_ _O_ En de surprise visit op het eind *O*
pi_156667467
De surprise visie was inderdaad wel hartverwarmend. Blij om deze persoon weer terug te zien O+ O+

Maar verder ben ik het niet echt met je eens :P
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Van hele kleine momenten weten de schrijvers hele mooie emotionele momenten van te maken.
Ik heb juist steeds vaker het idee dat ze er een emotioneel sausje overheen gieten om de aflevering maar te vullen en om de emotie an sich. Er gebeurt alleen niet meer zoveel inhoudelijk. De verhaallijn van Lady Edith kan me normaal gesproken niet zo bekoren, maar die vond ik deze aflevering dan weer de meest interessante. Zegt meer iets over de rest.

Maar het geheel is en blijft prachtig.
pi_156667496
Ediths verhaallijn was inderdaad erg interessant :)
  donderdag 8 oktober 2015 @ 07:06:36 #109
225540 Pugg
Friends forever
pi_156682928
België één is weer van voor af aan begonnen zag ik .
pi_156783582
Hebben jullie de laatste aflevering al gekeken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_156800961
Ben weer bij. Blijft zonde dat de serie stopt...
I´m back.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:58:52 #112
225540 Pugg
Friends forever
pi_156802198
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
Ben weer bij. Blijft zonde dat de serie stopt...
Nog een aantal te komen.
Stoppen op hoogtepunt is ook een kunst ;)
  maandag 19 oktober 2015 @ 09:35:57 #113
225540 Pugg
Friends forever
pi_156939026
In Engeland hebben ze er al weer 5 episodes opzitten, mijn oma is lyrisch.
pi_156939423
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 09:35 schreef Pugg het volgende:
In Engeland hebben ze er al weer 5 episodes opzitten, mijn oma is lyrisch.
Niet alleen je oma, iedereen zo'n beetje geloof ik. :P Heb gister live gekeken via ITV player.
pi_156940831
SPOILER: Laatste aflevering
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:21:06 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_156951342
Ik moest zo lachen om Spratt vandaag! :D
Toen Danker zei dat ze zo passionate was zijn droge, lijzige commentaar dat hij niet zou kunnen slapen als ze zo doorging. ❤
Beetje jammer dat ze dat van zijn neef achter de hand had. -O-

Het bloedspugen was wel wat overdone, maar toch ik vond het wel spannend. :@
pi_156995678
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:28 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: Laatste aflevering
Zet er dan ook even bij dat het niet zulke fijne beelden zijn om te zien. Eén keer zien vond ik wel weer voldoende. Bah :X

SPOILER
  woensdag 28 oktober 2015 @ 08:14:12 #118
225540 Pugg
Friends forever
pi_157153938
Zaterdag 31 oktober NPO 2 20.00 uur *O*
pi_157172247
Yes!
pi_157172362
Ik ben ook eindelijk begonnen met kijken. Eerste twee afleveringen gezien. Mijn vriend vind er niks aan dus dat wordt lekker alleen kijken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157176673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben ook eindelijk begonnen met kijken. Eerste twee afleveringen gezien. Mijn vriend vind er niks aan dus dat wordt lekker alleen kijken :)
vriend dumpen ! :(
pi_157178331
quote:
Ik ben ook eindelijk begonnen met kijken. Eerste twee afleveringen gezien. Mijn vriend vind er niks aan dusdat wordt lekker alleen kijken :)
Hier idem.
Tails tell tales
pi_157178628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 08:14 schreef Pugg het volgende:
Zaterdag 31 oktober NPO 2 20.00 uur *O*
Dat is al snel!!
pi_157181378
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 06:32 schreef cva het volgende:

[..]

vriend dumpen ! :(
Dat is wel heel radicaal he. Ik eis gewoon de tv op :P
pi_157181389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hier idem.
Kun je iig kijken wanneer je zelf wil. En niet perse moeten te wachten met de volgende aflevering tot de ander thuis is enzo.
pi_157182967
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kun je iig kijken wanneer je zelf wil. En niet perse moeten te wachten met de volgende aflevering tot de ander thuis is enzo.
Oh, ik vind het gezellig om samen naar iets te kijken, maar in mijn eentje vind ik ook helemaal prima en dat heeft idd de voordelen die jij noemt. :)

Er zijn nóg wel een paar series die één van ons in zijn/haar eentje (of soms met iemand anders) kijkt (meer op mij van toepassing dan op hem ;)), maar tevens zijn er nog genoeg series waar we wél samen naar kijken.

Ik wil de mannen in dit topic (en andere mannelijke kijkers) daarmee niet voor het hoofd stoten, maar zowel meneer Forbry als ikzelf vinden DA meer een "vrouwenserie", dus vind het in die zin ook vrij "logisch" dat ik dit in mijn eentje kijk.
Tails tell tales
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:21:59 #127
225540 Pugg
Friends forever
pi_157185468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, ik vind het gezellig om samen naar iets te kijken, maar in mijn eentje vind ik ook helemaal prima en dat heeft idd de voordelen die jij noemt. :)

Er zijn nóg wel een paar series die één van ons in zijn/haar eentje (of soms met iemand anders) kijkt (meer op mij van toepassing dan op hem ;)), maar tevens zijn er nog genoeg series waar we wél samen naar kijken.

Ik wil de mannen in dit topic (en andere mannelijke kijkers) daarmee niet voor het hoofd stoten, maar zowel meneer Forbry als ikzelf vinden DA meer een "vrouwenserie", dus vind het in die zin ook vrij "logisch" dat ik dit in mijn eentje kijk.
Mij beledig je niet hoor. ;)
Ik vind het een boeiende serie, prachtige kostuums / locaties en leuke cast.
Isobel Crawley is mijn favoriet .
pi_157185796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:21 schreef Pugg het volgende:

[..]

Mij beledig je niet hoor. ;)
Ik vind het een boeiende serie, prachtige kostuums / locaties en leuke cast.
Isobel Crawley is mijn favoriet .
Gelukkig ;)

Twee oude posts van mij (waarvan er eentje toen ook een reactie op een post van jou was ;)):

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb het nieuwste seizoen al in zijn geheel gekeken (op de laatste aflevering na, die komt pas met Kerst) en vond het naar het einde toe wel wat beter worden. :Y Wel blijft voor mij de glans er sinds de dood van Matthew wel een beetje af, helaas...

Ik vind het trouwens opvallend hoe leuk de oudere dames in deze serie zijn. Zowel Isobel, Violet als Mrs. Hughes zijn mijn (nieuwe) favorieten (op de voet gevolgd door Robert en Tom denk ik). Ook Mrs. Patmore, toch ook een "oud dametje", vind ik O+.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 15:09 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik twijfel een beetje tussen de drie oudere dames die ik hierboven net had genoemd, maar als ik echt zou moeten kiezen denk ik dat ik Isobel idd de leukste van allemaal vind, met Mrs. Hughes op de tweede plek. Violet heeft de meeste humor, maar vind ik desondanks net een tikkeltje minder sympathiek/interessant ofzo, weet niet precies wat het is.
Moet overigens nog aan het allernieuwste seizoen beginnen, ga ik binnenkort waarschijnlijk doen!
Tails tell tales
pi_157186080
quote:
Jij moet trouwens nog zo'n beetje beginnen aan deze serie dus... enjoy the ride! (Het is echt een hele leuke/goede en vooral ook hele "lieve" serie! O+ :Y ).

Edit: of nee, sorry, misschien bedoelde je gewoon met het allernieuwste seizoen (en daar de eerste twee afleveringen van) :')
Tails tell tales
pi_157187569
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij moet trouwens nog zo'n beetje beginnen aan deze serie dus... enjoy the ride! (Het is echt een hele leuke/goede en vooral ook hele "lieve" serie! O+ :Y ).

Edit: of nee, sorry, misschien bedoelde je gewoon met het allernieuwste seizoen (en daar de eerste twee afleveringen van) :')
Nope ik heb echt net de 2 eerste afleveirngen van seizoen 1 gezien :D

Ik had deze al zooo lang op mijn to watch lijstje staan.

Na het weekend weer verder kijken <3 Of misschien vanavond nog een aflevering :D
pi_157188453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nope ik heb echt net de 2 eerste afleveirngen van seizoen 1 gezien :D

Ik had deze al zooo lang op mijn to watch lijstje staan.

Na het weekend weer verder kijken <3 Of misschien vanavond nog een aflevering :D
In dat geval *jaloers is* en in de herhaling: enjoy the ride! *O*
Tails tell tales
pi_157199079
Ik zou DA echt absoluut geen vrouwenserie noemen :o ik ken meer mannen die het kijken dan vrouwen eigenlijk. Daarnaast noem ik eigenlijk geen enkele serie een vrouwenserie, want er zijn bij alle series ook talloze mannen die kijken (net zoals er ook talloze vrouwen zijn die naar 24 of Homeland of dat soort series kijken). Snap nooit zo goed waarom er altijd maar een sticker op geplakt moet worden. En dan doel ik niet op jou Forbry, maar in het algemeen :)

Oh, en ik keek vroeger echt alles in m'n eentje, maar ondertussen is ook m'n vriend verslaafd aan veel series, dus we kijken eigenlijk alles wel samen. Zelf dingen kijken vind ik soms ook nog leuk, maar het grote merendeel..liever samen haha. Gewoon bij het avondeten wat kijken (soms twee dingen) en dan als afsluiter van de avond. Sorry voor off topic :p

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 09:41:50 ]
pi_157199310
Ik ben verslaafd, maar mijn vrouw vindt er niks aan. :D
pi_157201931
is zondag trouwens de laatste ?
pi_157201962
Nog 2 en een Christmas Special toch?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:57:51 #136
225540 Pugg
Friends forever
pi_157203532
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef cva het volgende:
is zondag trouwens de laatste ?
Op Nederland
Aflevering 1 van serie 6.
Ik geloof 8 stuks + kerst .
Zijn echt de laatste .
pi_157203547
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zou DA echt absoluut geen vrouwenserie noemen :o ik ken meer mannen die het kijken dan vrouwen eigenlijk. Daarnaast noem ik eigenlijk geen enkele serie een vrouwenserie, want er zijn bij alle series ook talloze mannen die kijken (net zoals er ook talloze vrouwen zijn die naar 24 of Homeland of dat soort series kijken). Snap nooit zo goed waarom er altijd maar een sticker op geplakt moet worden. En dan doel ik niet op jou Forbry, maar in het algemeen :)

Oh, en ik keek vroeger echt alles in m'n eentje, maar ondertussen is ook m'n vriend verslaafd aan veel series, dus we kijken eigenlijk alles wel samen. Zelf dingen kijken vind ik soms ook nog leuk, maar het grote merendeel..liever samen haha. Gewoon bij het avondeten wat kijken (soms twee dingen) en dan als afsluiter van de avond. Sorry voor off topic :p
Of bepaalde labels nou terecht zijn of niet, uiteindelijk is de "key" (en ik denk dat zo'n beetje iedereen het daar wel over eens is), dat je je daar als individu (in dit geval man danwel vrouw) niet door moet laten tegenhouden (als je dat niet wilt). :)
Zelf houd ik mij ook best veel met dingen bezig die "men" soms (meer) als "mannelijk" ziet. Het zij zo. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:53 schreef Aurelius het volgende:
Haha, en dat vind ik dan juist dus wel weer grappig/baas! :P
Tails tell tales
pi_157203640
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:53 schreef Aurelius het volgende:
Hier ook. Mijn vrouw keek er een kwartier naar en begon toen allerlei kreten te slaken over hoe de hogere klasse in Engeland de lagere klasse onderdrukte...
Wat ze mist, en dat heb ik ook geprobeerd uit te leggen, is dat Downton Abbey een transitieperiode weergeeft waarbij die hogere klasse zich juist steeds meer probeert her uit te vinden en de lagere klasse opkomt.

Maar goed, ik blijf het zonde vinden dat het na dit seizoen afgelopen is dus.
I´m back.
pi_157211599
Ik ga het ook heel erg missen.
Twijfel of ik S6 nu ga kijken of wachten op dat de afl te krijgen zijn met ondertiteling.
Zo suf, ik kijk nagenoeg alles zonder ondertiteling. Maar dit is zo'n serie waar ik het wel heel erg prettig bij vind :@
pi_157212390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga het ook heel erg missen.
Twijfel of ik S6 nu ga kijken of wachten op dat de afl te krijgen zijn met ondertiteling.
Zo suf, ik kijk nagenoeg alles zonder ondertiteling. Maar dit is zo'n serie waar ik het wel heel erg prettig bij vind :@
Ze beginnen morgen op NPO2 met serie 6, begrijp ik net, dus met ondertiteling.
Vorig seizoen had ik ook alles opgespaard om te binge watchen, dit seizoen kon ik niet zo lang wachten en loop dus gelijk met de Engelse uitzending op zondag (dag erna dan)...

Maar goed, ik vind het dus wel zonde dat het hierna stopt.
I´m back.
pi_157215017
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Of bepaalde labels nou terecht zijn of niet, uiteindelijk is de "key" (en ik denk dat zo'n beetje iedereen het daar wel over eens is), dat je je daar als individu (in dit geval man danwel vrouw) niet door moet laten tegenhouden (als je dat niet wilt). :)

Nou, dat kan nog vies tegenvallen. Vooral hier op Fok..genoeg mensen die je zowat een gevoel van schaamte aanpraten als ze horen dat je een film of serie kijkt waar een label aanhangt. Mensen zouden inderdaad zo moeten denken, want dan zouden er geen labels nodig zijn :)

Anyway, ik loop zelf wat achter met DA. Eerste drie afleveringen (of vier..) van het seizoen gezien, maar we zitten nu al paar weken in Hawaii en komende twee weken ook nog. Kunnen we in ieder geval binge watchen. Gelukkig kunnen we veel van onze andere series wel gewoon kijken..live zelfs :p ik ga DA wel echt missen.
pi_157215177
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nou, dat kan nog vies tegenvallen. Vooral hier op Fok..genoeg mensen die je zowat een gevoel van schaamte aanpraten als ze horen dat je een film of serie kijkt waar een label aanhangt. Mensen zouden inderdaad zo moeten denken, want dan zouden er geen labels nodig zijn :)

Anyway, ik loop zelf wat achter met DA. Eerste drie afleveringen (of vier..) van het seizoen gezien, maar we zitten nu al paar weken in Hawaii en komende twee weken ook nog. Kunnen we in ieder geval binge watchen. Gelukkig kunnen we veel van onze andere series wel gewoon kijken..live zelfs :p ik ga DA wel echt missen.
Tssssskk DA missen omdat je op Hawaii zit :{w ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 00:18:27 ]
pi_157215287
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 21:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze beginnen morgen op NPO2 met serie 6, begrijp ik net, dus met ondertiteling.
Vorig seizoen had ik ook alles opgespaard om te binge watchen, dit seizoen kon ik niet zo lang wachten en loop dus gelijk met de Engelse uitzending op zondag (dag erna dan)...

Maar goed, ik vind het dus wel zonde dat het hierna stopt.
Ja ik weet. Ik denk alleen dat mijn vriend niet echt happy zal zijn als ik dat ga kijken ;)

Is het de dag erna gewoon gratis op NPO terug te kijken? Probleem heel snel opgelost dan :7

Over ondertiteling, echt zo raar, ik kijk ook de soaps van de Britse zenders (Coronation Street en Eastenders O+ ). Begonnen weer aan '2 points of lager', niet het meest keurige Engels ( understatement) maar bij die series heb ik niet het gevoel dat ik iets belangrijks kan missen :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 23:05:11 ]
pi_157215368
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hier ook. Mijn vrouw keek er een kwartier naar en begon toen allerlei kreten te slaken over hoe de hogere klasse in Engeland de lagere klasse onderdrukte...
Wat ze mist, en dat heb ik ook geprobeerd uit te leggen, is dat Downton Abbey een transitieperiode weergeeft waarbij die hogere klasse zich juist steeds meer probeert her uit te vinden en de lagere klasse opkomt.

Maar goed, ik blijf het zonde vinden dat het na dit seizoen afgelopen is dus.
Dit.
En niet te vergeten hoe sterk de vrouwen toen al in die tijd waren. Natuurlijk wordt het hier dik uitvergroot en geromantiseerd.
Zonder die vrouwen waren de mannen vast en zeker niet zo ver gekomen :)

Ik weet nu al dat ik bij de laatste afl ga huilen. Zo heerlijk om helemaal in een serie te kunnen zitten :@
pi_157215747
Voor diegenen die BBC1 kunnen ontvangen: over ongeveer 20 minuten zit _O_ Dame Maggie Smith _O_ bij Graham Norton op de bank.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_157217141
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
Voor diegenen die BBC1 kunnen ontvangen: over ongeveer 20 minuten zit _O_ Dame Maggie Smith _O_ bij Graham Norton op de bank.
En? Was het wat?
Niet gekeken want ik vind die Graham Norton niks aan :P
Wie waren de andere gasten?
pi_157217594
Maggie is leuk O+

Het waren 2 'blokken'. Eerste was met Bradley Cooper & Sienna Miller. 2e was Maggie & Alex Jennings, haar tegenspeler in haar nieuwste film.

Er staan 2 stukjes op YT:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_157226102
Conversatie net. Veeg me op _O- :

Ik: liefje ik wil straks graag even wat kijken op de NPO. Mag dat?
Hij: wat dan?
Ik: Downton Abbey
Hij: ik dacht dat je alles al gezien had?
Ik: nee schatje, nog 1 seizoen.
Hij: vooruit dan maar.
Ik: mooi, ga ik nu niet meer in je beeld staan bij het WK rugby :7
pi_157228031
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Tssssskk DA missen omdat je op Hawaii zit :{w ;)
Hahaha :D
  zondag 1 november 2015 @ 07:01:39 #150
225540 Pugg
Friends forever
pi_157239623
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Conversatie net. Veeg me op _O- :

Ik: liefje ik wil straks graag even wat kijken op de NPO. Mag dat?
Hij: wat dan?
Ik: Downton Abbey
Hij: ik dacht dat je alles al gezien had?
Ik: nee schatje, nog 1 seizoen.
Hij: vooruit dan maar.
Ik: mooi, ga ik nu niet meer in je beeld staan bij het WK rugby :7
pi_157268008
Was natuurlijk wachten op dat autoongeluk...
pi_157268191
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Was natuurlijk wachten op dat autoongeluk...
Ik vroeg me alleen maar af hoe heftig het in beeld gebracht zou worden. Het was nogal een anticlimax met die rookpluimpjes _O- .

Maar ik had last van de taalbarriѐre: zag Mary het nou echt niet zitten met hem of houdt ze zoveel van hem dat ze nee zegt uit zelfbescherming? Welke bekentenis legde ze af aan Tom?
pi_157290888
Ben nu bij aflevering 6 van seizoen 1.

Ik vind deze serie nu al helemaal fantastisch O+

Heb ook de barchester chronicles besteld ben benieuwd of dat wat is. Miste sowieso deze nog in mijn alan rickman collectie
pi_157300903
Heerlijk het is weer begonnen op tv :-)

Ik heb de dvdbox serie 1-3 als kerstpakket gekregen op het vrijwilligerswerk.
Helemaal top, echt iets voor mij ik hou van kostuumdrama, maar Downton is wel van de bovenste plank
pi_157303010
Het nadeel van Downton Abbey vind ik wel dat het allemaal zulke gefragmenteerde verhaallijnen zijn. Een gedeelte snel even terugkijken omdat dat zo fantastisch was, zit er dan niet in.
pi_157316091
Ik wil de dvd box als hij helemaal klaar is

Ben nu met seizoen 3 bezig O+
  woensdag 4 november 2015 @ 19:01:30 #157
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_157319435
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil de dvd box als hij helemaal klaar is

Ben nu met seizoen 3 bezig O+
Misschien maken ze wel een box in de vorm van het huis :D
pi_157319497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:01 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat zou echt zo awesome zijn.
  woensdag 4 november 2015 @ 20:10:00 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157321035
Ooit wil ik ook een groot huis en een eigen Mr Carson O+.

"Will that be all, my lady?"
KuikenGuppy
pi_157321152
Ik wil een Matthew O+

Maar hij speelt niet in alle seizoenen mee zag ik al ;(

Ben benieuwd wat dat gaat brengen.
pi_157321166
Godver, waarom moet dit nu stoppen hè.
I´m back.
pi_157321181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil een Matthew O+

Je zat bij serie 3 zei je toch? ~O>
pi_157321214
Ik wil een Matthew of een Tom. I O+ those guys.
pi_157321330
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:16 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Je zat bij serie 3 zei je toch? ~O>
Ja morgen verder kijken ben toch nog ziek.
pi_157339704
Oké seizoen 3 is af... Als ik denk dat er is gebeurt waar is ga ik huilen...

:'(
pi_157339857
Oké welke pipo heeft dit bedacht :(
  donderdag 5 november 2015 @ 18:43:25 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157341078
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:D :*.
Welkom aan de andere kant.
KuikenGuppy
pi_157342234
_O- jouw reactie: priceless! :*
pi_157342567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil een Matthew O+

Ik wíl niet alleen een Matthew, ik héb al een (soort van) Matthew O+

quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:D _O- Ik baalde er ook enorm van (en nog steeds eigenlijk wel) ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 05-11-2015 19:43:21 ]
Tails tell tales
pi_157342719
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:18 schreef Postbus100 het volgende:
Ik wil een Matthew of een Tom. I O+ those guys.
Ja, Tom is ook O+ en Robert is natuurlijk al weer wat ouder, maar die vind ik ook O+ :Y

(eigenlijk is bijna iedereen in DA O+ :') ).
Tails tell tales
pi_157342946
Ja maar het lekkere hapje van de show :o
pi_157343052
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja maar het lekkere hapje van de show :o
Ja, Matthew is O+ én :9~ (die anderen niet). Flink balen dus. }:|
Tails tell tales
pi_157343157
Je bent trouwens rap door de eerste 3 seizoenen gegaan :D (maar je was/bent ook ziek; beterschap!).
Tails tell tales
pi_157343324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:01 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Leuk idee :D _O_
Tails tell tales
pi_157343566
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, Tom is ook O+ en Robert is natuurlijk al weer wat ouder, maar die vind ik ook O+ :Y

(eigenlijk is bijna iedereen in DA O+ :') ).
In de serie is Lord Crawley 56 in 1925 tijdens de laatste serie (geb. 1869 volgens wikipedia). Zijn vrouw is 1 jaar ouder (geb. 1868).
In werkelijkheid is de acteur volgens mij 51 of 52 en de actrice 54.
I´m back.
pi_157344690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja ik vind het jammer maar las in een interview dat hij zelf niet meer wilde.
pi_157344714
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:52 schreef Forbry het volgende:
Je bent trouwens rap door de eerste 3 seizoenen gegaan :D (maar je was/bent ook ziek; beterschap!).
Nog even en ik moet wachten op de nieuwe uitzending. Finale uitzending is weer de kerst editie toch?
pi_157374692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

Matthew is tot op zekere hoogte :9~ hij heeft een best wel dikke nek :@
pi_157374720
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:40 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Matthew is tot op zekere hoogte :9~ hij heeft een best wel dikke nek :@
Maar die ogen maken alles goed hoor :Y
pi_157374892
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar die ogen maken alles goed hoor :Y
En zijn vriendelijkheid *;
pi_157374924
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:54 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En zijn vriendelijkheid *;
Zover kwam ik niet eens joh _O-

Ben nu bijna klaar met seizoen 4
pi_157419405
Aflevering 2 was misschien minder maar volhouden want gisteren was de perfecte episode op alle gebieden (op Engeland).
pi_157420844
Ik heb nu de eerste 2 afleveringen gezien van het laatste seizoen op de Nederlandse TV, hopelijk wordt het inderdaad beter, want tot nu heb ik eigenlijk niets schokkends gezien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Koningin op 09-11-2015 11:22:11 ]
pi_157420944
Seizoen 5 aflevering 5. Gaan er hard doorheen zo.
pi_157421603
Smakelijke aflevering _O-
pi_157421749
Oh fuck ik zit een seizoen te ver te kijken :')

Vond het al zo vreemd _O-
pi_157422488
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb nu de eerste 2 afleveringen gezien van het laatste seizoen op de Nederlandse TV, hopelijk wordt het inderdaad beter, want tot nu heb ik eigenlijk niets schokkends gezien.
Het wordt fantastisch waarbij een aantal losse eindjes uit de gehele serie aan elkaar geknoopt worden.
pi_157422579
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het wordt fantastisch waarbij een aantal losse eindjes uit de gehele serie aan elkaar geknoopt worden.
Oke, ik ben benieuwd.
pi_157423424
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mijn ouders kwamen binnen toen oma een hartig woordje met Mary sprak :'( Toen heb ik het programma maar uitgezet, want volgens mij was het een essentieel onderdeel waarin alles samenkomt. Dan heeft verder kijken toch geen zin. Hopelijk kan ik het vanavond afkijken O+
  maandag 9 november 2015 @ 13:37:53 #190
225540 Pugg
Friends forever
pi_157423979
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:13 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mijn ouders kwamen binnen toen oma een hartig woordje met Mary sprak :'( Toen heb ik het programma maar uitgezet, want volgens mij was het een essentieel onderdeel waarin alles samenkomt. Dan heeft verder kijken toch geen zin. Hopelijk kan ik het vanavond afkijken O+
Ik weet wel dat ik me schrap moet zetten volgens(mijn) granny....
en bij de kerst gaat het helemaal los.
  maandag 9 november 2015 @ 17:12:21 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157428503
Wat een serpent is Mary toch :X.
KuikenGuppy
  maandag 9 november 2015 @ 17:47:24 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157429096
Lol, ze zegt ja en een scène later is de bruiloft al.
KuikenGuppy
pi_157429207
Nou ja, lady Edith blijkt ook niet zo integer te zijn. Ik heb wel een idee wat we in de kerstspecial kunnen verwachten, maar dat zeg ik als de Nederlandse tv ook zo ver is.
pi_157429458
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:54 schreef Loekie1 het volgende:
Nou ja, lady Edith blijkt ook niet zo integer te zijn. Ik heb wel een idee wat we in de kerstspecial kunnen verwachten, maar dat zeg ik als de Nederlandse tv ook zo ver is.
Of je gooit het in een spoiler :Y)
pi_157429497
Ik kom weer terug als ik seizoen 6 ook heb gezien ;) ben nu bij the christmas uitzending van seizoen 5
pi_157430084
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 18:09 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Of je gooit het in een spoiler :Y)
Hoe doe je dat?
pi_157430145
[spoiler ][/spoiler]

Haal die eerste spatie weg en zet je tekst tussen de twee woorden (je kan ook eerst even oefenen.
SPOILER
pi_157430211
Hier is mijn voorspelling voor de kerstspecial.

SPOILER
pi_157430280
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:47 schreef Loekie1 het volgende:
Hier is mijn voorspelling voor de kerstspecial.

SPOILER
:o zou een mooie plottwist zijn!
pi_157430321
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 18:49 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

:o zou een mooie plottwist zijn!
Had je dat niet gedacht?
  maandag 9 november 2015 @ 20:45:25 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157433449
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:50 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Had je dat niet gedacht?
Nee, die hebben echt niks met elkaar :D. Ik zou heel verbaasd zijn.
KuikenGuppy
pi_157434301
Ik zou
SPOILER
eerder een optie vinden, maar aan de andere kant zijn dat ook gewoon broer en zus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')