Gebruik een andere browser, eventueel ander IP-adres en je krijgt waarschijnlijk wel andere prijzenquote:Op zondag 7 december 2014 23:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom zie ik alleen maar 78o euro?
Ah, gevonden!quote:Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef Flightguru.nl het volgende:
Boek bij Flugladen.de van 9 maart t/m 19 maart, voor 580 euro.
Kan nog wel goedkoper, maar weet niet hoe flexibel je bent?
[..]
Dank voor je bericht.quote:Op maandag 8 december 2014 00:11 schreef Flightguru.nl het volgende:
Ik adviseer je om nog even te wachten met het zoeken van de juiste vlucht, tenzij je nu al echt 100% zekerheid wil. De prijzen voor die periode staan nu redelijk vast, zou minimaal t/m eind maart de prijzen goed in de gaten houden.
Evt ook combinatiereis mogelijk?
[..]
Juni wil ik gaan dus bijna hoogseizoen!quote:Op zondag 7 december 2014 23:58 schreef Flightguru.nl het volgende:
Hoi Samdeman,
Wil je perse in april?
Maart kun je nu bijvoorbeeld al voor 420 euro naar Las Vegas.
Retourtje Stockholm - Las Vegas voor 380 euro
Retourtje Dusseldorf - Stockholm voor 40 euro
Grt
Flightguru
[..]
Niet gebruikelijk, maar er zijn genoeg websites en advertenties om carpoolers te vinden. Coseats, Carpoolworlds etc.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:34 schreef Lucy-D het volgende:
Weet iemand of je in Australië een beetje kan liften? Gaat om het traject van Sydney naar Adelaide. misschien dat ik langs de kust moet, omdat daar de steden zitten.
Zoek dan lekker eerst zelf. (Bus is goedkoop)quote:Op donderdag 25 december 2014 17:18 schreef Probability het volgende:
Ik ga het voorjaar naar Londen, moet er ook ongeveer 3 nachten slapen. Zo goedkoop mogelijk want ga niet veel van de stad zien. Heb zelf nog niet gezocht.
Yes maar kom hier ook voor tips waar te zoeken. Trein lijkt mij wel wat, heb daar net even naar gekekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:27 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Zoek dan lekker eerst zelf. (Bus is goedkoop)
Lijkt me qua prijs best prima eigenlijk voor de zomervakantie. Bedenk je wel dat je voor beide landen slechts een visum van 30 dagen krijgtquote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef mattie010 het volgende:
Op zoek naar een goedkope vlucht richting Thailand of Sri Lanka in de zomervakantie.
In principe is elk vliegveld in de omgeving haalbaar, dwz dat zelfs München nog mogelijk is, mocht dit echt enorm lonen. Alleen richting Londen is geen optie.
Gaat om 6 personen. Vertrek 18 juli of zo snel mogelijk daarna en terugvlucht ergens 22 augustus om 23 augustus in NL te zijn. Bij vertrek van München/Parijs een extra dag nodig.
Kosten van auto moeten opwegen tegen goedkopere vliegtickets, anders hoeft het niet.
Zelf gevonden: ¤658,- bij vertrek op 18 juli en terugkomst 22 augustus. Misschien is de voornaamste vraag: wordt dit nog goedkoper? Zo ja, wanneer ongeveer? Is daar een moment voor of is het gewoon geluk?
wat ik zo zelf zie goedkoopste is iets tussen de 670,- en 700,-quote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef mattie010 het volgende:
Op zoek naar een goedkope vlucht richting Thailand of Sri Lanka in de zomervakantie.
In principe is elk vliegveld in de omgeving haalbaar, dwz dat zelfs München nog mogelijk is, mocht dit echt enorm lonen. Alleen richting Londen is geen optie.
Gaat om 6 personen. Vertrek 18 juli of zo snel mogelijk daarna en terugvlucht ergens 22 augustus om 23 augustus in NL te zijn. Bij vertrek van München/Parijs een extra dag nodig.
Kosten van auto moeten opwegen tegen goedkopere vliegtickets, anders hoeft het niet.
Zelf gevonden: ¤658,- bij vertrek op 18 juli en terugkomst 22 augustus. Misschien is de voornaamste vraag: wordt dit nog goedkoper? Zo ja, wanneer ongeveer? Is daar een moment voor of is het gewoon geluk?
wat ik zo snel zonder veel moeite vind is niet zoveel verschil wat jij meld ;quote:Op zondag 4 januari 2015 23:53 schreef mattie010 het volgende:
Gekke toeren valt wel mee, aangezien iemand ons wilt rijden en eten voor onderweg altijd gewoon broodjes zijn en geen gek gedoe. We zijn bekend met lange reizen door allerlei landen, dus je leert dat soort dingen. Overigens scheelt het ruim 150 euro pp, dus niet een paar tientjes...
Alsnog doen we dat waarschijnlijk niet, vooral vanwege rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |