abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143491143
Ik denk niet dat ik er af was geweest, vlak en groep = mijn ding. Dus dan zou Grip er ook niet af moeten zijn.
pi_143491286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:23 schreef Oksel het volgende:
Ik denk niet dat ik er af was geweest, vlak en groep = mijn ding. Dus dan zou Grip er ook niet af moeten zijn.
Maar jij hebt waaierles van gerrit toch?
pi_143491732
Tja zo'n stel losgelaten fietskoeriers is toch weer andere koek, misschien heeft kolonel met z'n jeugdige onbezonnenheid dan voordeel.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_143491763
Oksel, waarom denk je dat Grip een betere conditie heeft dan Kolonel? Die jonge is behoorlijk in orde door die afstanden. Dat Kolonel niet kan waaier rijden etc is wel erg voorbarig om te zeggen over iemand die je nooit ziet rijden. Hij heeft vroeger gekoerst dus zal dat best kunnen.

Grip rijdt niet efficiënt in de waaier, rijdt niet zuinig genoeg door te grote gaten...denk dat dat de reden is.

[ Bericht 24% gewijzigd door Patroon op 16-08-2014 21:45:22 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_143491849
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:23 schreef Oksel het volgende:
Kan je niks van zeggen. Het is maar net hoe zuinig je in de waaier rijdt. Met de 11steden moest grip er ook bijna af, terwijl hij toen niks minder dan mij was.

Of jij het kon doen kan je alleen zeggen als je er bij bent. Je bent er niet bij, dus kunt ook niet zeggen dat je het wel zou kunnen.
pi_143491873
Prijs bij de elite Patroon? (ging je rijden toch?)
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:44:56 #107
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_143491931
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:42 schreef Patroon het volgende:

[..]

Of jij het kon doen kan je alleen zeggen als je er bij bent. Je bent er niet bij, dus kunt ook niet zeggen dat je het wel zou kunnen.
Verstandige woorden ^O^
.
pi_143491984
Ook weer gefietst, pittig windje wel op de terugweg.
Op sloten goed voorin gereden, alleen doordat ik in een kutpositie (vol in de wind) zat in de laatste ronde kon ik niet met een tempoversnelling mee, toen maar laten lopen. Ergens halverwege het peloton geëindigd.
Ging best goed tussen de elites/amateurs..

http://www.strava.com/activities/181054442
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_143492074
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:43 schreef muzas het volgende:
Prijs bij de elite Patroon? (ging je rijden toch?)
Nee, we moesten 90km (75rondes) zat de eerste 20 rondes vrij makkelijk voor het midden toen voor mij 3 man moesten lossen en een gat lieten vallen, het lukte mij niet om het dicht te krijgen, dus blies mezelf op. Even daarna begon het te regenen en ben ik gestopt om niet onnodig risico te lopen voor een koers waar ik toch geen uitslag kon rijden.
Stonden weer veel conti renners aan de start, dat niveau ben ik nog niet machtig.

Was trouwens wel de laatste van de groep die er af moest...daarna bleef de groep intakt. Moet nog ff door die fase.

[ Bericht 6% gewijzigd door Patroon op 16-08-2014 22:46:43 ]
pi_143492134
Hmm zonde.

Ooit pak je ze wel... :7
pi_143492354
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:52 schreef muzas het volgende:
Hmm zonde.

Ooit pak je ze wel... :7
Ja, ik wil me trouwens niet indekken dat 3 man voor mij lostte. Moet nog ff stappen maken, maar ben al best tevreden over mijn amateur niveau.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patroon op 16-08-2014 22:48:37 ]
pi_143493934
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:59 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja, ik wil me trouwens niet indekken dat 3 man voor mij lostte. Anders had ik er wel later af gemoeten... Nog ff wat stappen maken, maar ben al best tevreden over mijn amateur niveau.
Daar gaat het toch om :)
pi_143495093
Ik heb Kolonel wel zien rijden, en er is geen 'vroeger' voor hem, want hij's 16 ofzo.
pi_143495265
Hij heeft als nieuweling gekoerst zei hij, lijkt mij niet dat hij daarom liegt.
pi_143495418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kano we zijn in utrecht, kaas en ik in de kopgroep, gripper onbekend
^O^

Hoelaat zouden ze klaar zijn?
pi_143495470
Feit blijft dat het totaal geen nut heeft om op afstand te zeggen dat je wel of niet mee kon. Daar kraak je Kolonel ook mee af. Die jonge heeft wbt lange afstanden niet stil gezeten. Hij heeft veel duur op lage hartslag gedaan, waardoor lichamelijk heel wat progressie geboekt.
pi_143495484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:14 schreef Patroon het volgende:
Hij heeft als nieuweling gekoerst zei hij, lijkt mij niet dat hij daarom liegt.
Patroon, ik vind die klassen nog een beetje vaag. Je kan gewoon inschrijven en meerijden waar je wilt? Heb je dan niet figuren die qua niveau makkelijk meekunnen met elite maar zich inschrijven in sportklasse voor de bloemen?
pi_143495509
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef gerwinner het volgende:

[..]

^O^

Hoelaat zouden ze klaar zijn?
Gripper dacht een uur of 3, maar die is gelost nu..
pi_143495535
Dubbel
pi_143495565
Ik zeg niet dat Kolonel slecht rijdt, ik zeg dat er iets met Grip is wat niet goed zit, als Kolonel wel mee kan. Die is hoge snelheid niet gewend, in 't wiel rijden niet gewend. That's it. En als Kolonel mee kan, gaat 't niet heel hard verwacht ik, want dat is hij niet gewend. Afstand wel, snelheid niet.

En dat ik zeg dat ik DENK dat ik mee kan, is een gedachte. En bovenstaand ook.. verwachtingen, inschattingen, etc. En ik heb ze alle 3 zien rijden, dus 't is wel ergens op gebaseerd.
pi_143495590
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef Oksel het volgende:
Hm. Ja, dat klopt. Maar grip ook. En die heeft meer kracht, en ook conditie. En kan veel beter in groepen rijden dan Kolonol. Wieltje houden etc. Dat kan kolonel echt niet. Dus als grip er af moest, in een waaier, dan heeft die of teveel gezopen, of te weinig getraind, of lek gehad, of te weinig gegeten. Ofzo.
Of Kolonel is gewoon sterker dan grip.
pi_143495624
Maargoed, we gaan 't zien. Ik denk dat er voorin 34-37 gereden wordt, harder niet. En dat zou ik vol kunnen houden, in een goed peloton. En grip ook. Maar Grip moet lossen door iets, denk lekke band, daarna geen goede aansluiting meer. Zoiets. Of slecht gegeten, te koud, ziek, zoiets.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Of Kolonel is gewoon sterker dan grip.
Nee, want heb met ze beiden tegelijkertijd gereden.. al is dat even geleden, maar toch. 't Zou kunnen, maar kleine kans.
pi_143495729
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef Oksel het volgende:
Ik zeg niet dat Kolonel slecht rijdt, ik zeg dat er iets met Grip is wat niet goed zit, als Kolonel wel mee kan. Die is hoge snelheid niet gewend, in 't wiel rijden niet gewend. That's it. En als Kolonel mee kan, gaat 't niet heel hard verwacht ik, want dat is hij niet gewend. Afstand wel, snelheid niet.

En dat ik zeg dat ik DENK dat ik mee kan, is een gedachte. En bovenstaand ook.. verwachtingen, inschattingen, etc. En ik heb ze alle 3 zien rijden, dus 't is wel ergens op gebaseerd.
Zo zie je maar weer dat je met trainen op lage hartslag een goede basis kunt leggen waar je lang op kunt teren en veel vermogen kunt leveren terwijl je nog gewoon in je D1 zit. Bij jou zou de hartslag een stuk hoger zijn, omdat je aerobe zone een stuk minder getraind is, doordat je veel op hoge hartslag rijdt, gevolg: glycogeen voorraad eerder op = kaarsje uit. Het is dus heel moeilijk om te zeggen of je wel of niet mee kan.
pi_143495831
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat je met trainen op lage hartslag een goede basis kunt leggen waar je lang op kunt teren en veel vermogen kunt leveren terwijl je nog gewoon in je D1 zit. Bij jou zou de hartslag een stuk hoger zijn, omdat je aerobe zone een stuk minder getraind is, doordat je veel op hoge hartslag rijdt, gevolg: glycogeen voorraad eerder op = kaarsje uit.
Dat zou ook kunnen.

Maar mijn kaarsje gaat niet zo snel uit hoor, op snelheid niet:

http://www.strava.com/activities/142604936

Op duur ook niet:
http://www.strava.com/activities/173537225
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:31:49 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143495846
Gripper zegt, het is makkelijk lulleh met je dikke pens vanaf de bank.

Kolonel en gripper zitten in onze groep. 4-2 en ik gaan nu naar utrecht terug. Gripper is iets frisser dan kolonel maar die is ook goed bezig!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')