abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:43:24 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143450595
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:41 schreef Gewas het volgende:

[..]

In principe valt alles te vinden op Google en zouden daarmee 90 % van de topics in dit forum overbodig zijn. Maar juist door zo'n topic te openen kan je misschien meer te weten komen over de verschillende beweegredenen van mensen.
En heb je wat aan de reacties tot nu toe?
Fuck the EBU.
pi_143450703
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

En heb je wat aan de reacties tot nu toe?
Ja.

Het vervangt dus in veel gevallen emotionele pijn. Nog steeds kan ik het me moeilijk voorstellen (puur persoonlijk). Als ik me heel slecht voel zuip ik me gewoon een avondje klem. Wat dan opzich ook weer zelfdestructief is.
pi_143450885
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja.

Het vervangt dus in veel gevallen emotionele pijn. Nog steeds kan ik het me moeilijk voorstellen (puur persoonlijk). Als ik me heel slecht voel zuip ik me gewoon een avondje klem. Wat dan opzich ook weer zelfdestructief is.
Wees blij dat je het niet kan voorstellen. Zoals zoveel destructief gedrag dat aan een psychiatrische stoornis hangt, is dit moeilijk te begrijpen wanneer je het niet zelf kent.
pi_143450900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:41 schreef Gewas het volgende:

[..]

In principe valt alles te vinden op Google en zouden daarmee 90 % van de topics in dit forum overbodig zijn. Maar juist door zo'n topic te openen kan je misschien meer te weten komen over de verschillende beweegredenen van mensen.
persoonlijk advies vragen is natuurlijk heel anders
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143451864
Er komt aardig wat adrenaline bij vrij en volgens mij wordt dat een soort dopamine boost en dat werkt verslavend.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_143454816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja.

Het is vrij cliché, maar niet iedereen gaat het zelfde om met emotionele pijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_143458803
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn zelfs op automutilatiefora verboden/banbaar :P

Ja en weet je wat belachelijk was? Toen ik bij een organisatie solliciteerde voor vrijwilligerswerk was de eerste vraag die me gesteld werd "en met welk merk mesje snij jij? want ik hoor wel vaker dat dit-en-dit merk fijn is!" En dat was dan iemand van het bestuur :')

Ik doe ook niks nu bij die organisatie want ik sta totaal niet achter dat soort praktijken. Er waren nog wel meer van dat soort vreemde praktijken. Ik raad mensen ook af om zich aan te melden bij dat soort websites...
pi_143459398
Snap het ook niet als je echt zelfmoord wilt plegen dan kun je beter iets pakken wat zeker dood en waar je dus geen littekens aan over houd.
Denk dat de meeste het doen voor aandacht of omdat ze in een hele slechte bui zijn.
pi_143459479
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
Snap het ook niet als je echt zelfmoord wilt plegen dan kun je beter iets pakken wat zeker dood en waar je dus geen littekens aan over houd.
Denk dat de meeste het doen voor aandacht of omdat ze in een hele slechte bui zijn.
Het gaat ook niet om zelfmoord plegen :') het is geen oefening...
Aandacht vragen ook niet want 90% van de mensen verbergt het of doet het op plekken die niet te zien zijn.
Slechte bui? Ja maar dat is best een understatement _O-
pi_143459837
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:12 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om zelfmoord plegen :') het is geen oefening...
Aandacht vragen ook niet want 90% van de mensen verbergt het of doet het op plekken die niet te zien zijn.
Slechte bui? Ja maar dat is best een understatement _O-
Tsja slechte bui dan met een psychisch probleem?
Ja een flinke understatement.

Ik begrijp het ook niet al heb ik ook wel eens slechte gedachtes ben ik eerder bang om mezelf te verwonden dus ik zou dat nooit doen.

Dwangstoornis misschien?
  PR en moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:33:01 #61
288245 crew  Moira
pi_143460487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja en weet je wat belachelijk was? Toen ik bij een organisatie solliciteerde voor vrijwilligerswerk was de eerste vraag die me gesteld werd "en met welk merk mesje snij jij? want ik hoor wel vaker dat dit-en-dit merk fijn is!" En dat was dan iemand van het bestuur :')

Ik doe ook niks nu bij die organisatie want ik sta totaal niet achter dat soort praktijken. Er waren nog wel meer van dat soort vreemde praktijken. Ik raad mensen ook af om zich aan te melden bij dat soort websites...
Wat de fucking neuk?! :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:33:43 #62
288245 crew  Moira
pi_143460516
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:20 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Tsja slechte bui dan met een psychisch probleem?
Ja een flinke understatement.

Ik begrijp het ook niet al heb ik ook wel eens slechte gedachtes ben ik eerder bang om mezelf te verwonden dus ik zou dat nooit doen.

Dwangstoornis misschien?
Lees anders het topic ff door :')
Fuck the EBU.
pi_143460857
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Lees anders het topic ff door :')
Aha wel goede uitleg die je gaf op andere pagina begrijp er nu meer van.

Zeg volgens mij is het toch dat jezelf snijden vaker voorkomt bij vrouwen dan mannen?
Kwam daar ineens op vraag me af waarom dat is.

[ Bericht 10% gewijzigd door hmmmmmmm op 15-08-2014 21:56:26 ]
  PR en moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:11:53 #64
288245 crew  Moira
pi_143461983
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:44 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Aha wel goede uitleg die je gaf op andere pagina begrijp er nu meer van.

Zeg volgens mij is het toch dat jezelf snijden vaker voorkomt bij vrouwen dan mannen?
Kwam daar ineens op vraag me af waarom dat is.
Is wel zo ja, geloof dat ik ergens eens heb gelezen dat 30% van de mensen die dat doet jongen/man is.
Fuck the EBU.
pi_143462309
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Is wel zo ja, geloof dat ik ergens eens heb gelezen dat 30% van de mensen die dat doet jongen/man is.
Op google wat gezocht beetje te lang voor mij om te lezen maar best interessant.

http://www.psychologytoda(...)s-cutting-themselves

Zegt dat het vaak geen losers zijn de vrouwen die zichzelf snijden en dat bij mannen vaak wel het geval is en dat mannen eerder een muur gaan slaan dan zichzelf snijden.

Erg complex onderwerp.
pi_143464739
quote:

[..]

Wat een rare organisatie. 8)7 Waarom gingen ze er vanuit dat jij snijdt?
pi_143464874
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:24 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat een rare organisatie. 8)7 Waarom gingen ze er vanuit dat jij snijdt?
Het was een groep lotgenoten die zochten naar uitbreiding dus dat was op zich wel een logische gedachte :P
pi_143464995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het was een groep lotgenoten dus dat was op zich wel een logische gedachte :P
Dus er zijn mensen bij het bestuur die dit als hobby uitoefenen?
pi_143465049
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:31 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dus er zijn mensen bij het bestuur die dit als hobby uitoefenen?
Ben je aan het trollen of ben je gewoon serieus een hork? :{
pi_143465192
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ben je aan het trollen of ben je gewoon serieus een hork? :{
quote:

[..]

Toen ik bij een organisatie solliciteerde voor vrijwilligerswerk was de eerste vraag die me gesteld werd "en met welk merk mesje snij jij? want ik hoor wel vaker dat dit-en-dit merk fijn is!" En dat was dan iemand van het bestuur :')

Misschien heb ik het dan verkeerd begrepen.

Maar als je dat vraagt en zegt hoor vaker dat dit en dat merk mesje fijn is tsja dan denk ik toch dat je het voor jezelf bedoeld.
pi_143465270
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

[..]

Misschien heb ik het dan verkeerd begrepen.
Al begrijp je het verkeerd, je reacties zijn zo ontzettend bot. Je edit ze soms maar ik heb het gezien... Kan je niet even nadenken voor je op Invoeren drukt? Even een empatisch momentje? Bedenken hoe het overkomt op een ander?
pi_143465435
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Al begrijp je het verkeerd, je reacties zijn zo ontzettend bot. Je edit ze soms maar ik heb het gezien... Kan je niet even nadenken voor je op Invoeren drukt? Even een empatisch momentje? Bedenken hoe het overkomt op een ander?
Welke reacties dan?

Sorry dan ik denk er normaal wel over.
pi_143465533
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het was een groep lotgenoten die zochten naar uitbreiding dus dat was op zich wel een logische gedachte :P
Maar dan nog, dan vind ik het raar dat ze dit vragen. Sterker nog, als het om lotgenoten gaat, zou het juist prettig zijn als ze vroegen om een alternatief. Ik heb zelf ook aan automutilatie en ik had het dan echt niet prettig gevonden als ze om tips vroegen.
pi_143465576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar dan nog, dan vind ik het raar dat ze dit vragen. Sterker nog, als het om lotgenoten gaat, zou het juist prettig zijn als ze vroegen om een alternatief. Ik heb zelf ook aan automutilatie en ik had het dan echt niet prettig gevonden als ze om tips vroegen.
Ze hadden ook totaal geen interesse in hoe ik er vanaf was gekomen (zonder hulp van mn psycholoog). Dat deed er allemaal veel minder toe.
Ik vind/vond het een vervelende club.
  PR en moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:56:05 #75
288245 crew  Moira
pi_143465949
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ze hadden ook totaal geen interesse in hoe ik er vanaf was gekomen (zonder hulp van mn psycholoog). Dat deed er allemaal veel minder toe.
Ik vind/vond het een vervelende club.
Rare snuiters :N
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')