abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144282426
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 08:57 schreef Curiosity2000 het volgende:
Iemand vergeten is lastiger dan ik dacht :{ Ineens alles zo anders, geen leuke goeiemorgen berichtjes meer, niet iemand waarbij je al je shit kwijt kan, hopelijk duurt dit niet zo lang want t is aardig lastig _O-
Kun je met die 10 euro die je 'verdient' hebt niet een ander meisje kopen? :)
pi_145247602
Even een update op dit..

Ik heb gister met haar gedate, ongeveer half september werd ik onbekend gebeld, ik nam op en zij zat half huilend te praten, zeggen dat 't dr spijt en dat ze me maar niet kon vergeten en niet kon leven zonder me, dusja toen heb ik dr weer ge unblocked op app en al die dingen en hadden we dus voor gisteren afgesproken.

Het was het plan dat zij in de ochtend naar mij toe zou komen, maar wat bleek? Ze mocht weer niet van d'r ouders (ik vermoedde weer een smoes), dus uiteindelijk zei ik dan kom ik wel naar jou toe maar dat wilde ze niet en toen hadden we dus weer zieke ruzie om dat. Toen zei ze dat ze 't eng vond om me irl weer te zien na alles wat er gebeurd was, dus heb ik tegen haar gelogen dat ik nog steeds thuis was terwijl ik dat moment allang in de trein zat.

Eenmaal daar aangekomen was ik fucking zenuwachtig, ik appte d'r met: "Hoor je dat?" Toen kreeg ik terug: "wat?"

En op dat moment belde ik bij d'r aan. Ik hoorde iets onverstaanbaars over de gang geschreeuwd worden tegen d'r moeder en de deur ging met 1cm per seconde open :') En daar stond ze dan, 4 maanden lang niet gezien, in een oversized trui en joggingsbroek make-uploos. Echt ik kon wel janken, ik weet niet waarom maar werd ineens fking emotioneel en ik keek dr echt alleen maar aan en verder naar de grond staren..... Toen zei ik van kom is en toen hebben we iets van 3 min lang gehugged en toen moesten we dus huilen :') Toen zei ze van zullen we ff naar buiten gaan en toen is zij gwn op dr sokken naar buiten gegaan en hebben we iets van 3 uur gepraat over wat er nou allemaal was en alles. Uiteindelijk wilde ze me nog niet naar huis sturen dus heb ik met d'r fam meegegeten en die gingen natuurlijk ook van alles vragen waarom ik ineens voor hun huis stond :') Heb me er nog goed uit weten te lullen. Toen na het eten ben ik met d'r meegegaan naar d'r kamer en daar gingen we een beetje spelletjes spelen en tv kijken. Toen in een druk moment ging ze ineens op mn schoot zitten en herinneringen ophalen van toen ik dr pas net kende, op een gegeven moment dacht ik van, waar de fuck ben ik mee bezig, ze gaat niet zomaar op je schoot zitten, dus eerst een tijdje stevig vastgepakt en een beetje gelegen, toen dacht ik fuck it, ik ga het gewoon proberen, sloeg een arm om d'r heen en streelde een beetje dr haar en toen dr wang en went in for the kiss :D En 't was fucking gelukt :D :D Ik was zo blij he, we hebben echt 5 min lang gezoend en toen nog heel lang geknuffeld.

Woensdag komt ze hierheen :) :D

M'n broer verklaart me nog steeds voor gek dat ik met d'r doorga maar echt idc. _O-
pi_145248708
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:51 schreef Oognip het volgende:

[..]

Kun je met die 10 euro die je 'verdient' hebt niet een ander meisje kopen? :)
Heb het trouwens nooit gekregen, ze heeft ze weggegooid.
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 12:11:42 #154
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145249468
Wat ben jij een suflul :') effe een paar traantjes en ze heeft je precies waar ze je hebben wil. Je broer heeft groot gelijk. Over een tijdje open je hier een topic dat t weer mis is.

Zij en jij zijn beiden dramaqueens.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_145249548
Jezus, wat een nutjob dat mokkel, echt...

Heb je nou wel al geneukt of niet?

Serieus, kap er gewoon mee. Deze is helemaal koekieloekie. Gaat je alleen maar drama en ellende opleveren. Echt zo'n typje die van iedere mug een olifant kan maken, en 3 weken niet met je lult als je één keer vanille yoghurt ipv normale yoghurt voor haar hebt meegenomen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:17:13 #156
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_145249605
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef Loveless85 het volgende:

Serieus, kap er gewoon mee. Deze is helemaal koekieloekie. Gaat je alleen maar drama en ellende opleveren. Echt zo'n typje die van iedere mug een olifant kan maken, en 3 weken niet met je lult als je één keer vanille yoghurt ipv normale yoghurt voor haar hebt meegenomen.
Jonge, hij is een half jaar bezig om haar überhaupt te durven zoenen, dat neuken gaat nog wel even op zich laten wachten :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 12:17:21 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_145249607
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef Loveless85 het volgende:

Het zijn pubers he? Zowel TS als dat meisje. Die zijn een beetje raar soms.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145249651
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Jonge, hij is een half jaar bezig om haar überhaupt te durven zoenen, dat neuken gaat nog wel even op zich laten wachten :')
GEWOON DOPPEN DIT DAT ALLES. Maar goed, ze komt over alsof ze vrij getikt is. Echt zo'n typje die in de rij bij de McDonalds aan hem gaat vragen waarom hij haar niet wil palen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:21:17 #159
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_145249718
quote:
8s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

GEWOON DOPPEN DIT DAT ALLES. Maar goed, ze komt over alsof ze vrij getikt is. Echt zo'n typje die in de rij bij de McDonalds aan hem gaat vragen waarom hij haar niet wil palen.
Ach, die 2 keer dat ze daadwerkelijk langsgaat wanneer ze afspreken kan ie haar hopelijk in ieder geval wel een keer doen, dan is het de moeite toch waard voor een puberjongen :D
pi_145249733
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:21 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ach, die 2 keer dat ze daadwerkelijk langsgaat wanneer ze afspreken kan ie haar hopelijk in ieder geval wel een keer doen, dan is het de moeite toch waard voor een puberjongen :D
Precies.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:22:09 #161
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_145249743
quote:
99s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Het zijn pubers he? Zowel TS als dat meisje. Die zijn een beetje raar soms.
Ehhh, ik was echt niet zo'n puber en mijn pubervrienden en puberbekenden toentertijd ook niet. Zoals TS waren er wel een paar, maar niet zoals dit meisje. Dayum.
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 12:23:45 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_145249774
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ehhh, ik was echt niet zo'n puber en mijn pubervrienden en puberbekenden toentertijd ook niet. Zoals TS waren er wel een paar, maar niet zoals dit meisje. Dayum.
Oh toen ik 13 was, was ik heel raar hoor. Alleen hield ik me totaal niet bezig met jongens :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145250294
quote:
99s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh toen ik 13 was, was ik heel raar hoor. Alleen hield ik me totaal niet bezig met jongens :')
Pot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')