Even een update op dit..
Ik heb gister met haar gedate, ongeveer half september werd ik onbekend gebeld, ik nam op en zij zat half huilend te praten, zeggen dat 't dr spijt en dat ze me maar niet kon vergeten en niet kon leven zonder me, dusja toen heb ik dr weer ge unblocked op app en al die dingen en hadden we dus voor gisteren afgesproken.
Het was het plan dat zij in de ochtend naar mij toe zou komen, maar wat bleek? Ze mocht weer niet van d'r ouders (ik vermoedde weer een smoes), dus uiteindelijk zei ik dan kom ik wel naar jou toe maar dat wilde ze niet en toen hadden we dus weer zieke ruzie om dat. Toen zei ze dat ze 't eng vond om me irl weer te zien na alles wat er gebeurd was, dus heb ik tegen haar gelogen dat ik nog steeds thuis was terwijl ik dat moment allang in de trein zat.
Eenmaal daar aangekomen was ik fucking zenuwachtig, ik appte d'r met: "Hoor je dat?" Toen kreeg ik terug: "wat?"
En op dat moment belde ik bij d'r aan. Ik hoorde iets onverstaanbaars over de gang geschreeuwd worden tegen d'r moeder en de deur ging met 1cm per seconde open

En daar stond ze dan, 4 maanden lang niet gezien, in een oversized trui en joggingsbroek make-uploos. Echt ik kon wel janken, ik weet niet waarom maar werd ineens fking emotioneel en ik keek dr echt alleen maar aan en verder naar de grond staren..... Toen zei ik van kom is en toen hebben we iets van 3 min lang gehugged en toen moesten we dus huilen

Toen zei ze van zullen we ff naar buiten gaan en toen is zij gwn op dr sokken naar buiten gegaan en hebben we iets van 3 uur gepraat over wat er nou allemaal was en alles. Uiteindelijk wilde ze me nog niet naar huis sturen dus heb ik met d'r fam meegegeten en die gingen natuurlijk ook van alles vragen waarom ik ineens voor hun huis stond

Heb me er nog goed uit weten te lullen. Toen na het eten ben ik met d'r meegegaan naar d'r kamer en daar gingen we een beetje spelletjes spelen en tv kijken. Toen in een druk moment ging ze ineens op mn schoot zitten en herinneringen ophalen van toen ik dr pas net kende, op een gegeven moment dacht ik van, waar de fuck ben ik mee bezig, ze gaat niet zomaar op je schoot zitten, dus eerst een tijdje stevig vastgepakt en een beetje gelegen, toen dacht ik fuck it, ik ga het gewoon proberen, sloeg een arm om d'r heen en streelde een beetje dr haar en toen dr wang en went in for the kiss

En 't was fucking gelukt

Ik was zo blij he, we hebben echt 5 min lang gezoend en toen nog heel lang geknuffeld.
Woensdag komt ze hierheen
M'n broer verklaart me nog steeds voor gek dat ik met d'r doorga maar echt idc.