Dit kan je niet oprecht verbazenquote:
Haar neus is gebroken WANT ze mag niet weg? Ik snap er geen donder van, behalve dat ze weer afzegt. Klote TS. Voor nu: let it go.quote:
Gedaan, heb d'r geblocked op app, nu wordt ik dood gespammed op insta dm en snapchat dat zei er ook niks aan kan doen en of ik zsm wil afspreken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:53 schreef Atemno het volgende:
[..]
Haar neus is gebroken WANT ze mag niet weg? Ik snap er geen donder van, behalve dat ze weer afzegt. Klote TS. Voor nu: let it go.
Verstandigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Gedaan, heb d'r geblocked op app, nu wordt ik dood gespammed op insta dm en snapchat dat zei er ook niks aan kan doen en of ik zsm wil afspreken.
Ik heb notabene fucking aardbeien gehaald die ik nu lekker loner zit op te vretenNaja, geld is niet het probleem alleen dit voelt wel weer als een messensteek in je rug. Ik zie er ook niks meer inzitten, zij laat maar initiatief zien nu, ik ga er geen moeite meer in stoppen, mocht ze idd "zsm" willen afspreken, prima dan ben ik wel thuis maar verwacht verder niks van mijn kant.
![]()
Vrouwen{meisjes} niet te vertrouwen
Je hebt godverdomme aardbeien gekocht en dan nog zegt ze af, wtfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Gedaan, heb d'r geblocked op app, nu wordt ik dood gespammed op insta dm en snapchat dat zei er ook niks aan kan doen en of ik zsm wil afspreken.
Ik heb notabene fucking aardbeien gehaald die ik nu lekker loner zit op te vretenNaja, geld is niet het probleem alleen dit voelt wel weer als een messensteek in je rug. Ik zie er ook niks meer inzitten, zij laat maar initiatief zien nu, ik ga er geen moeite meer in stoppen, mocht ze idd "zsm" willen afspreken, prima dan ben ik wel thuis maar verwacht verder niks van mijn kant.
![]()
haha, aardbeien is aantrekking nummer 1quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt godverdomme aardbeien gekocht en dan nog zegt ze af, wtfHeb je d'r niet verteld dat je aardbeien voor haar had gehaald of zo?
Ze is je niet waard joh, als ze je gewoon zo laat zitten, ondanks dat je zo lief bent
Hee jij moet liften! Weg uit R&P jij!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
haha, aardbeien is aantrekking nummer 1of druiven
Misschien heb ik ook wel relatie strugglesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hee jij moet liften! Weg uit R&P jij!
Dat gaat tenkoste van gains, been there & done that.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel relatie struggles
Bitches fucken je gains.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat gaat tenkoste van gains, been there & done that.Stay strong BB.
Come on.... Hij heeft haar 1x gezien...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bitches fucken je gains.
dan zoek je je troost in haar lieve woordjes en hoeveel ze van je houdt
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:53 schreef Re het volgende:
aardbeien, nee dan zou ik het ook voor gezien houden als ze die niet wil
Kan veel gebeuren hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:10 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Come on.... Hij heeft haar 1x gezien...
Verder wel eens met je aanbevelingen.
dit ga ik de volgende keer ook als excuus gebruikenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:54 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
ik ben dood en volgens mij is mn neus gebroken
Heb je haar nog geblokkeerd of is er weer contact? Hoe gaat het nu met je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |