quote:
quote:
Zoals verwacht was ze uit d'r depressie weer helemaal blij en spijtte het haar zo dat ze zo deed. Ze hapt nog steeds veel naar aandacht, maar als er weer over die date wordt gesproken valt alles stil. Blijkt dat ik ook niet de enige gozer ben waar ze ily en die shit tegen zegt, gewoon lekker op insta bij een of andere gozer die ze zo erg mistte, maarja toen dacht ik van kan een of andere verre vriend zijn of weetikweel wat.
Weer een hoop klef gedoe, tot ik er eigenlijk niet echt zin meer in had. Zei ze van "i love u though". toen reageerde ik met "samen met die andere boys zeker?" Als reactie kreeg ik een "uhuu" zo van jaa whatever. en dat was eigenlijk voor mij t moment dat ik die switch maakte van aardig naar t kan me niks meer schelen, toen probeerde ik nog een beetje grappig erover te praten met dingen als "ik heb je door

" enzo, maar t enige wat ik hierop kreeg waren sarcastische of scheinheilige klote smileys waardoor ik t nog zatter werd
Ik had d;r eerder vandaag ook al een beetje gefucked dat ik zogenaamd boos was, alleen deze keer was t dus echt zo, heb d'r verteld dat ze me behandeld als een of andere side bitch, en alleen maar gebruikt voor aandacht, ze snapte er natuurlijk niks van en ging zielig lopen doen, toen is me nog 3x gevraagd of t echt geen grapje was, waarbij ik zei dat ik dr zou blocken als ze t niet geloofde, toen snapte ze dus niet waarom ik pissed off was, en moest ze gaan slapen.
Nu ben ik nog steeds pissed off, en weet het eigenlijk niet zo goed te verwoorden, vrijdag is die date maar ik heb er eigenlijk geen zin in alleen al vanwege het idee dat zij er met tegenzin heen gaat of dat ze alleen gaat om "aardig te doen". Dusja, hier op dit forum uit ik nu mijn frustratie