Ik zit dus in een vrij rare situatie, ik heb een meisje eigenlijk "per ongeluk" leren kennen zo ergens in half mei via een ander meisje die mij in de club een verkeerd nummer gaf. Ik ben net 16 jaar, zei is net 14 jaar, het bleek dus dat ze nog redelijk dichtbij woonde, niet dichtbij genoeg om er op de fiets heen te gaan maar een kwartiertje met het OV en dan ben je er wel. Nu is dat gesprek uitgelopen naar het niveau dat ik eigenlijk meer van d'r weet dan sommige familieleden. Ze is een vrij verlegen meisje, heeft nog nooit een vriendje gehad en heeft met depressiviteit te maken, maar dat terzijde. Ze heeft redelijk duidelijke hints gegeven dat ze mij een soort van leuk vond, nou was dit dus erg mooi want 't was wederzijds zonder dat ik haar toen eigenlijk had gezien, behalve dan op skype e.d.
Een maandje later hadden we dus afgesproken om cake te gaan bakken bij haar thuis, zij verstond daaronder een cake mix halen en t in de oven gooien, maar goed

Ik probeer altijd zelfverzekerd over te komen, maar bij haar lukte het niet echt dus het draaide een beetje uit op een awkward date, we durfden elkaar nauwelijks aan te kijken en soms waren er van die awkward stiltes dat je daar zat van. mehh en nu

Bij die date hebben we dus eigenlijk alleen een beetje onzin geluld en cake gegeten, waarna ik op het eind nog een knuffel kreeg.
Nu 2 maanden later, gaat ze eindelijk weer naar mij toe voor een 2e date, alleen ik heb zo het vermoeden dat ze 't met tegenzin doet. Ik heb haar hiervoor al recht toe recht aan gevraagd of ze me leuk vond, en toen kreeg ik als antwoord "misschien een klein beetje". We praten elke dag wel, bijna 24/7 eigenlijk, en soms doet ze ook heel klef en zegt ze dingen als ily en ik mis je en dan soort dingen, maar of ze het meent? Zodra ik over onze "aankomende date" begin, wordt er redelijk kortaf geantwoord, of zsm van onderwerp gewisseld en dan denk je van okeuuh.. :-\
Heb zelf ook niet veel ervaring met meisjes, vroeger was het helemaal een hel maar gaat nu al een stuk makkelijker met aanspreken e.d. hoewel het bij haar natuurlijk lastig blijft omdat ik dr echt leuk vindt. Nou vraag ik me af wat voor stappen ik moet ondernemen, ik weet niet zeker of zei me leuk vindt, en we zijn beide verlegen dus zoveel actie komt er ook niet

Nou gaan we dus over een weekje o.i.d. film kijken bij mij thuis, alleen ik ben bang dat het net zo awkward wordt als onze vorige date.
Hulp zou fijn zijn