abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143674204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:03 schreef Atemno het volgende:

[..]

Dan gaat het 'm niet worden denk ik.. Bel haar anders op?
Hmm. zou kunnen, wat moet ik zeggen dan
pi_143674228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

Hmm. zou kunnen, wat moet ik zeggen dan
Waar ze mee zit, en of ze nu eerlijk wilt zijn, of ze wel wilt afspreken of dat ze dat niet wilt. Dan heb jij ook duidelijkheid. En tijdens het bellen kan ze jou moeilijk negeren. :)
pi_143674261
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Atemno het volgende:

[..]

Waar ze mee zit, en of ze nu eerlijk wilt zijn, of ze wel wilt afspreken of dat ze dat niet wilt. Dan heb jij ook duidelijkheid. En tijdens het bellen kan ze jou moeilijk negeren. :)
True, is wel een goed idee, maar ze negeert me niet.. ik zei "zeg maar als 't beter gaat", blijkbaar gaat 't dus nog steeds kut
pi_143674291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

True, is wel een goed idee, maar ze negeert me niet.. ik zei "zeg maar als 't beter gaat", blijkbaar gaat 't dus nog steeds kut
Maar wat is het probleem van haar dan? Ik vind het een beetje klinken als een smoes.
pi_143674401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:07 schreef Atemno het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem van haar dan? Ik vind het een beetje klinken als een smoes.
"depressie", uit 't niets dat ze zich kut voelt, en dat is geen smoes (tenminste in 't algemeen) ze zou 't wel kunnen gebruiken als smoes, maar bijv. op vakantie had ze dat ook ineens dat ze half jankend komt praten, of juist boos. en dan die shit van "I wish you were here, kom knuffelen" enzo.
pi_143674459
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:09 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

"depressie", uit 't niets dat ze zich kut voelt, en dat is geen smoes (tenminste in 't algemeen) ze zou 't wel kunnen gebruiken als smoes, maar bijv. op vakantie had ze dat ook ineens dat ze half jankend komt praten, of juist boos. en dan die shit van "I wish you were here, kom knuffelen" enzo.
Oké. Ja dan moet je het toch maar afwachten. Ik zou toch over een paar dagen, mocht er nog steeds niets concreets liggen of verbetering in de situatie, gaan bellen. Bellen is altijd de beste optie en zo verschaf jij iig duidelijkheid. Keep us updated TS.
pi_143674548
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef Atemno het volgende:

[..]

Oké. Ja dan moet je het toch maar afwachten. Ik zou toch over een paar dagen, mocht er nog steeds niets concreets liggen of verbetering in de situatie, gaan bellen. Bellen is altijd de beste optie en zo verschaf jij iig duidelijkheid. Keep us updated TS.
Meestal duurt 't een dag, dan gaat ;t wel wat beter, mocht ze 't als smoes gebruiken, zou 't wel een paar dagen kunnen duren. Ik word er zelf ook soms helemaal gek van, of ze 't voor aandacht doet of iets, en dat ze me "bij dr houd" omdat ze anders die aandacht niet meer krijgt. Zo kut, en dan dit.
pi_143674709
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

Meestal duurt 't een dag, dan gaat ;t wel wat beter, mocht ze 't als smoes gebruiken, zou 't wel een paar dagen kunnen duren. Ik word er zelf ook soms helemaal gek van, of ze 't voor aandacht doet of iets, en dat ze me "bij dr houd" omdat ze anders die aandacht niet meer krijgt. Zo kut, en dan dit.
Ze is nogal jong en onzeker denk ik. De vraag is of je daar op zit te wachten.
pi_143674869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ze is nogal jong en onzeker denk ik. De vraag is of je daar op zit te wachten.
Jupp, onzeker dat zeker, maarja ik kan er ook niks aan doen dat ik d'r leuk vindt.

Dit was trouwens 't laatste,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143674976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

Jupp, onzeker dat zeker, maarja ik kan er ook niks aan doen dat ik d'r leuk vindt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees maar extra lief voor haar dan. =) Ik hoop voor je dat het goed komt! Laat het ons weten.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:26:30 #61
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143675016
:N.
pi_143679400
Stel, de date slaagt en je wilt verder daten met haar... ga je dan iedere date op deze manier proberen te 'plannen'? Ik zou het loslaten voor nu - als ze echt wat wil doen met je zul je het juist dan echt wel merken. En anders moet ze misschien gewoon eerst even met zichzelf bezig zijn.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 21:01:21 #63
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143679630
:') 14-jarige meisjes struggles. Ik ben depressed vriend. :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_143680657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

SPOILER
Ze noemt je zelfs vriend in de spoiler die je hebt toegevoegd. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben dat je bent gefriendzoned?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143682072
quote:
18s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef Koral het volgende:

[..]

Ze noemt je zelfs vriend in de spoiler die je hebt toegevoegd. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben dat je bent gefriendzoned?
Neuh, niet gefriendzoned, is gewoon haar "woordje"
  donderdag 21 augustus 2014 @ 21:45:22 #66
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143682092
quote:
18s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef Koral het volgende:

[..]

Zal wel zo'n marokkanensletje zijn met d'r 'vriend'.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_143682213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef blondetrien het volgende:
Stel, de date slaagt en je wilt verder daten met haar... ga je dan iedere date op deze manier proberen te 'plannen'? Ik zou het loslaten voor nu - als ze echt wat wil doen met je zul je het juist dan echt wel merken. En anders moet ze misschien gewoon eerst even met zichzelf bezig zijn.
Tsjah, dat plannen is wel kut ja maar is niet anders
pi_143682401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

Neuh, niet gefriendzoned, is gewoon haar "woordje"
Jij zal het weten. Maar van wat je hier hebt laten zien lijkt het me duidelijk dat de enige onzekerheid die excuus-truus heeft, is hoe ze je moet friendzonen.

Je zal het nog wel gaan herkennen ooit wanneer iets, om wat voor reden dan ook, te geforceerd gaat.
pi_143682698
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef Koral het volgende:

[..]

Jij zal het weten. Maar van wat je hier hebt laten zien lijkt het me duidelijk dat de enige onzekerheid die excuus-truus heeft, is hoe ze je moet friendzonen.

Je zal het nog wel gaan herkennen ooit wanneer iets, om wat voor reden dan ook, te geforceerd gaat.
Waarom dan zeggen dat ze me leuk vindt? Zelf heb ik ook dat vermoeden gehad, toen dacht ik fuck it, nu wil ik ;t weten ook, en zo op een heel awkward manier erachter gekomen omdat zoals verwacht: ze het de eerste 2 uur probeerde af te kappen.
pi_143683259
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

Waarom dan zeggen dat ze me leuk vindt? Zelf heb ik ook dat vermoeden gehad, toen dacht ik fuck it, nu wil ik ;t weten ook, en zo op een heel awkward manier erachter gekomen omdat zoals verwacht: ze het de eerste 2 uur probeerde af te kappen.
Als ze zo onzeker is als jij zegt, denk je dan dat het voor haar is weggelegd om uitgesproken te zijn?
pi_143683489
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:02 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

The Notebook! Dat wordt gegarandeerd neuken! ^O^
Haha dat kind is 14 :') Krijg je nog geen potlood naar binnen. _O-
Rossoneri siamo noi.
pi_143683515
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef Koral het volgende:

[..]

Als ze zo onzeker is als jij zegt, denk je dan dat het voor haar is weggelegd om uitgesproken te zijn?
Je hebt een punt, ik zit zelf ook te twijfelen, als er niks van kan komen heb ik natuurlijk ook geen zin om elke dag 24/7 te appen en alles, maar ik wil wel gewoon dat ze eerlijk is.
pi_143683644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

Je hebt een punt, ik zit zelf ook te twijfelen, als er niks van kan komen heb ik natuurlijk ook geen zin om elke dag 24/7 te appen en alles, maar ik wil wel gewoon dat ze eerlijk is.
Laat gaan joh, ze zegt zelf al dat ze "depressed" is, die meiden ken je beter meiden tenzij je zin hebt om 24/7 naar gezeik te luisteren. Zijn nog miljarden vissen in de zee.
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 02:18:27 #74
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_143691689
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Curiosity2000 het volgende:
vroeger was het helemaal een hel
vroeger zat jij nog in de luier ;)
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_143694096
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Curiosity2000 het volgende:

[..]

Je kan ook op een non-verbale manier eerlijk zijn. Sommige dingen hoeven niet gezegd te worden om te weten wat de stand van zaken is.

Naarmate je meer ervaring daarin opdoet leer je eerlijk vanuit verschillende invalshoeken bekijken. In Nederland is eerlijk zelfs vaak ronduit bot en respectloos. Je mag daarin principieel blijven en vasthouden aan je eigen invulling van eerlijk maar het zal je wel enorm beperken wat heel veel mensen kijken er toch anders tegen aan.

Mocht je toch nog pogingen willen wagen dan zou ik dat wat minder direct doen. Te doelgericht, alsof je aan het jagen bent en ze een object is. Probeer haar te verleiden, gebruik je aantrekkingskracht. Succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')