Dit kan je niet oprecht verbazenquote:
Haar neus is gebroken WANT ze mag niet weg? Ik snap er geen donder van, behalve dat ze weer afzegt. Klote TS. Voor nu: let it go.quote:
Gedaan, heb d'r geblocked op app, nu wordt ik dood gespammed op insta dm en snapchat dat zei er ook niks aan kan doen en of ik zsm wil afspreken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:53 schreef Atemno het volgende:
[..]
Haar neus is gebroken WANT ze mag niet weg? Ik snap er geen donder van, behalve dat ze weer afzegt. Klote TS. Voor nu: let it go.
Verstandigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Gedaan, heb d'r geblocked op app, nu wordt ik dood gespammed op insta dm en snapchat dat zei er ook niks aan kan doen en of ik zsm wil afspreken.
Ik heb notabene fucking aardbeien gehaald die ik nu lekker loner zit op te vretenNaja, geld is niet het probleem alleen dit voelt wel weer als een messensteek in je rug. Ik zie er ook niks meer inzitten, zij laat maar initiatief zien nu, ik ga er geen moeite meer in stoppen, mocht ze idd "zsm" willen afspreken, prima dan ben ik wel thuis maar verwacht verder niks van mijn kant.
![]()
Vrouwen{meisjes} niet te vertrouwen
Je hebt godverdomme aardbeien gekocht en dan nog zegt ze af, wtfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Gedaan, heb d'r geblocked op app, nu wordt ik dood gespammed op insta dm en snapchat dat zei er ook niks aan kan doen en of ik zsm wil afspreken.
Ik heb notabene fucking aardbeien gehaald die ik nu lekker loner zit op te vretenNaja, geld is niet het probleem alleen dit voelt wel weer als een messensteek in je rug. Ik zie er ook niks meer inzitten, zij laat maar initiatief zien nu, ik ga er geen moeite meer in stoppen, mocht ze idd "zsm" willen afspreken, prima dan ben ik wel thuis maar verwacht verder niks van mijn kant.
![]()
haha, aardbeien is aantrekking nummer 1quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt godverdomme aardbeien gekocht en dan nog zegt ze af, wtfHeb je d'r niet verteld dat je aardbeien voor haar had gehaald of zo?
Ze is je niet waard joh, als ze je gewoon zo laat zitten, ondanks dat je zo lief bent
Hee jij moet liften! Weg uit R&P jij!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
haha, aardbeien is aantrekking nummer 1of druiven
Misschien heb ik ook wel relatie strugglesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hee jij moet liften! Weg uit R&P jij!
Dat gaat tenkoste van gains, been there & done that.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel relatie struggles
Bitches fucken je gains.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:55 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat gaat tenkoste van gains, been there & done that.Stay strong BB.
Come on.... Hij heeft haar 1x gezien...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bitches fucken je gains.
dan zoek je je troost in haar lieve woordjes en hoeveel ze van je houdt
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:53 schreef Re het volgende:
aardbeien, nee dan zou ik het ook voor gezien houden als ze die niet wil
Kan veel gebeuren hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:10 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Come on.... Hij heeft haar 1x gezien...
Verder wel eens met je aanbevelingen.
dit ga ik de volgende keer ook als excuus gebruikenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:54 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
ik ben dood en volgens mij is mn neus gebroken
Heb je haar nog geblokkeerd of is er weer contact? Hoe gaat het nu met je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:34 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
![]()
Er is inmiddels weer contact, gaat redelijk goed, hoe minder ik erover nadenk hoe beter het gaatquote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef Atemno het volgende:
[..]
Heb je haar nog geblokkeerd of is er weer contact? Hoe gaat het nu met je?
Hopen dat dit keer haar neus niet breektquote:Op maandag 1 september 2014 17:45 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Er is inmiddels weer contact, gaat redelijk goed, hoe minder ik erover nadenk hoe beter het gaatIk laat haar nu meer het initiatief nemen en dat werkt redelijk goed, zaterdag de 13e gaan we nu film kijken, mocht ze dan niet kunnen, is het doei doei uit mijn lijst en succes met je leven
quote:Op maandag 1 september 2014 19:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hopen dat dit keer haar neus niet breekt
Gast. Waar ben je toch mee bezig man. Zelfs al gaat die date door, wil je werkelijk een vriendin die dit soort drama en gedoe met zich mee brengt? Die roept dat ze dingen gebroken heeft en depressief is en tegen andere gasten precies zulke dingen zegt als tegen jou, etc etc etc.quote:Op maandag 1 september 2014 17:45 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Er is inmiddels weer contact, gaat redelijk goed, hoe minder ik erover nadenk hoe beter het gaatIk laat haar nu meer het initiatief nemen en dat werkt redelijk goed, zaterdag de 13e gaan we nu film kijken, mocht ze dan niet kunnen, is het doei doei uit mijn lijst en succes met je leven
Hij kan dit van je aannemen of hij blijft dezelfde fouten maken, verspilt zijn tijd en komt er uiteindelijk zelf achter. Ik denk dat TS voor dat laatste gaatquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gast. Waar ben je toch mee bezig man. Zelfs al gaat die date door, wil je werkelijk een vriendin die dit soort drama en gedoe met zich mee brengt? Die roept dat ze dingen gebroken heeft en depressief is en tegen andere gasten precies zulke dingen zegt als tegen jou, etc etc etc.
Man man man het maakt niet uit wat voor gedrag ze toont of wat ze zegt, je gooit maar niet die deur dicht en zij weet t. En nu niet zeggen ja maar ik heb dr geblokkeerd etc want feit is dat jullie weer met elkaar praten en elke x zeg jij 'als ze nu niet X of Y dan is t klaar' maar de praktijk is dat t niet klaar is. Zij weet dat.
Als dit al een relatie wordt (ik denk t niet en ik hoop t niet, voor jou) dan wordt t geen goede. Ik weet dat je nog erg jong bent en we zijn allemaal wel een x in deze situatie geweest, dus ik weet ook dat er een moment komt dat je op deze hele shit terug kijkt en denkt 'wtf dacht ik toen eigenlijk'
Ja maar ja, dat heet opgroeien. TS is 16 als ik me niet vergis, de meeste mensen komen er zelf achter als ze nog zo jong zijn want van anderen nemen ze dat toch niet aan, nee want 'dit is anders'. Dat zegt elk jochie dat verliefd is. Dat is geenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:07 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hij kan dit van je aannemen of hij blijft dezelfde fouten maken, verspilt zijn tijd en komt er uiteindelijk zelf achter. Ik denk dat TS voor dat laatste gaat.
Ach nee, natuurlijk niet. Ken genoeg mensen van in de twintig die nog steeds zo denken. Het is alleen zo duidelijk dat dit hem niet gaat worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar ja, dat heet opgroeien. TS is 16 als ik me niet vergis, de meeste mensen komen er zelf achter als ze nog zo jong zijn want van anderen nemen ze dat toch niet aan, nee want 'dit is anders'. Dat zegt elk jochie dat verliefd is. Dat is geenwaard, of wist jij alles al op die leeftijd?
Ja dat is voor iedereen hier wel zo'n beetje duidelijk. Maar niet voor TS.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:14 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ach nee, natuurlijk niet. Ken genoeg mensen van in de twintig die nog steeds zo denken. Het is alleen zo duidelijk dat dit hem niet gaat worden.
Nee nee NEE!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Curiosity2000 het volgende:
I... Ze is een vrij verlegen meisje, heeft nog nooit een vriendje gehad en heeft met depressiviteit te maken, maar dat terzijde.
Rustige dagen nu met haar gehad?quote:Op maandag 1 september 2014 17:45 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:51 schreef Kaviaar het volgende:
[..]
Nee nee NEE!
Dit is een meisje met issues.. afkappen... WEG!
quote:
Ik kan met trots mededelen dat het over is en dat ik na wat janksessies van vanmorgen nog nooit zo blij ben dat ik hier vanaf benquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat is voor iedereen hier wel zo'n beetje duidelijk. Maar niet voor TS.
Gast, geld vragen voor cadeaus is niet okequote:Op vrijdag 5 september 2014 18:21 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan met trots mededelen dat het over is en dat ik na wat janksessies van vanmorgen nog nooit zo blij ben dat ik hier vanaf ben
Gisteravond deed ze een beetje raar, zo wilde ze ineens niet met me praten, na veel wikken en wegen heeft ze me toen verteld dat ze me niet meer leuk vond, en dat was echt na heeeel lang praten. Ik werd natuurlijk verdrietig, kon 't zelf niet geloven en kon mezelf wel voor m;n kop slaan dat ik zo lang nog erin had geloofd.
Ze gaf toe dat ze me inderdaad heel lang leuk heeft gevonden, alleen de laatste paar weken niks meer voor me voelde alleen het niet durfde te zeggen omdat ze niet gemeen wilde zijn of dat ik verdrietig zou worden.
Toen is vandaag verdrietig veranderd naar boos waar ik ook echt flink boos op d'r ben geworden. Ik had alles voor haar over, alleen kreeg hier niks voor terug. Ik heb met een vriendin van me erover gepraat en die vond 't ook niet kunnen en is met haar gaan praten.
Ik heb haar 10,- op m'n rekening laten storten voor die armbandjes die ik d'r heb gegeven, dat of ze mocht ze aan een meisje geven die ik goed ken waar ze vriendinnen mee was. Dus ik heb weer 10 euro verdient.
Doei, op naar de volgende, ik zie ;t als een leerzame les, signalen waren duidelijk, maar verliefdheid verneukt t allemaal. Pas nu wel wat meer op, door naar de volgende. Genoeg leuke meisjes hier op school.
En wat zij deed was wel oke...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Gast, geld vragen voor cadeaus is niet oke!
Haha nee sorry, zo'n slecht mens ben ik nou ook weer niet, ik verlaag me niet tot haar niveau. Misschien moet ik ook maar gaan liften, word ik misschien ook wat minder wanhopig..quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Gefeliciteerd TS, ik ben trots op je.
Zij was jou niet waard, laat je nooit en nimmer vertellen dat het andersom was. Als je echt een baas bent drop je ff haar nummer hier, zou wel even willen praten met deze dame.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:45 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
En wat zij deed was wel oke...
Ik had haar nog gevraagd of ze langs wilde komen om het in me gezicht te zeggen, maar dat wilde ze liever niet omdat ze bang was dat ik gek zou worden![]()
Dus ik zeg, of je geeft me die armbandjes terug, of je geeft ze aan die vriendin, of je maakt maar 10,- over op m'n rekening.
Ik heb aardbeien gehaald voor d'r, geld misgelopen door vrij te vragen voor werk, uren geapped als ze zich down voelde om te zorgen dat het weer goed was, cadeau's voor der verjaardag gekocht, chocola..
Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar ik heb er nooit wat voor terug gekregen, alleen een "dankjewel".
Voor cadeautjes hoef je ook helemaal niks terug te krijgen; die moeten van uit jezelf komen, en je moet ze willen geven. Een dankjewel is dan ruim voldoende.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:45 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
En wat zij deed was wel oke...
Ik had haar nog gevraagd of ze langs wilde komen om het in me gezicht te zeggen, maar dat wilde ze liever niet omdat ze bang was dat ik gek zou worden![]()
Dus ik zeg, of je geeft me die armbandjes terug, of je geeft ze aan die vriendin, of je maakt maar 10,- over op m'n rekening.
Ik heb aardbeien gehaald voor d'r, geld misgelopen door vrij te vragen voor werk, uren geapped als ze zich down voelde om te zorgen dat het weer goed was, cadeau's voor der verjaardag gekocht, chocola..
Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar ik heb er nooit wat voor terug gekregen, alleen een "dankjewel".
Dat klopt, maar toen vond ze mij ook nog leuk, je gaat toch ook niet met je trouwring lopen als je gescheiden bent..quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Voor cadeautjes hoef je ook helemaal niks terug te krijgen; die moeten van uit jezelf komen, en je moet ze willen geven. Een dankjewel is dan ruim voldoende.
Dit terzijde denk ik dat je je een hoop drama hebt bespaart. En dat ze je niet in je gezicht wou aanspreken... eerlijk gezegd denk ik dat ze donders goed weet dat ze niet helemaal netjes is geweest en ze zich daarvoor schaamt.Dat ze je een beetje heeft gebruikt (en jij hebt je laten gebruiken, geeft niet daar leer je van, zijn heel veel mensen wel eens doorheen gegaan en je komt er sterker uit). Ze zal de confrontatie nu dit uit is gekomen waarschijnlijk niet meer aandurven. Dat is toch een stukje gezichtsverlies. Daarnaast heeft ze je al de hele tijd niet netjes behandeld, wat maakt dat ze dat nu wel zou doen, dat ze het nu wel zou afsluiten met een net gesprek?
TS, je hebt niet goed of fout gehandeld, je hebt je eigen keuzes gemaakt en er van geleerd voor de toekomst. Even uithuilen, maar no more drama. Er komt echt wel weer eens iets op je pad!Verlies niet het vertrouwen in de dames, sommigen van ons zijn soms best normaal! Persoonlijk heb ik nog zelfs nooit mijn neus gebroken en ben ik nooit thuis opgesloten door mijn pa omdat ik op een date wou. En met mij velen denk ik. Ik zou zeggen, leg de woede naast je neer (dat is het niet waard, je hebt er alleen jezelf mee), ga leuke dingen doen en als de kans zich voor doet (en dat gebeurt vanzelf
): next!
Nouja, 't Is dan ook geen trouwring toch? Neem ook aan dat je niet gelijk je naam erin hebt laten graveren ofzo. En zelfs dan besluit je hem niet meer te dragen (in het voorbeeld dat je aandraagt), dan ga je hem niet (ver)kopen van (aan) je ex.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toen vond ze mij ook nog leuk, je gaat toch ook niet met je trouwring lopen als je gescheiden bent..
Denk maar aan de tijd voordat je haar kende. Die tijd komt weer terug. Ga chillen met vrienden!quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:57 schreef Curiosity2000 het volgende:
Iemand vergeten is lastiger dan ik dachtIneens alles zo anders, geen leuke goeiemorgen berichtjes meer, niet iemand waarbij je al je shit kwijt kan, hopelijk duurt dit niet zo lang want t is aardig lastig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |