ily? Wat is dat? Ik word oudquote:
Zij waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Curiosity2000 het volgende:
alleen ik ben bang dat het net zo awkward wordt als onze vorige date.
Ik gok 'I Love You', wat pubers dus al tegen elkaar zeggen als ze een keer samen hebben geknikkerd.quote:
I love youquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
ily? Wat is dat? Ik word oud
[..]
Zij waarschijnlijk ookGelukkig gaan jullie film kijken dan hoeft er niet zoveel gezegd te worden. Maar dat het in het echt minder goed klikt dan 'online' heb je wel vaker met mensen die je op een dergelijke manier leert kennen.
Oh, ja dat klinkt wel logisch behalve dat het inderdaad na 1 date al wordt gezegd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok 'I Love You', wat pubers dus al tegen elkaar zeggen als ze een keer samen hebben geknikkerd.
Ik ben nog groenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ah joh, hoort erbij, en bij pubermeisjes betekent 'misschien een klein beetje' natuurlijk dat ze keihard ligt te soppen op je. Probeer gewoon wat zelfverzekerder te zijn, er een leuke date van te maken, en vraag gewoon of ze het voor herhaling vatbaar vond. Oh, en wel bekken natuurlijk hé.
Crazy, stupid, love. Duh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Ik ben nog groenMoet ik tijdens die film proberen te bekken?
Trouwens, nog aanraders kwa film?![]()
Iets engs, met veel seks. Ja, of als de film is afgelopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Haha ja waarom niet? Als het moment daar is. Een film afkijken met een meid in bed is mij nog nooit gelukt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Hmm idk, we gaan op de bank kijken, en ze blijft miss een nacht slapen dus dat is wel beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Haha ja waarom niet? Als het moment daar is. Een film afkijken met een meid in bed is mij nog nooit gelukt.En ik zou American Pie kijken, sluit mooi aan op de eerste date!
Succes TS, go for it.
Ontgroend én ontmaagd op dezelfde avondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:04 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Hmm idk, we gaan op de bank kijken, en ze blijft miss een nacht slapen dus dat is wel beterKunnen we op de bank in slaap vallen
American Pie is wel een goede
![]()
Alleen ik heb nu al t gevoel dat het weer awkward gaat worden
Ja dat weet ik wel zeker, als jullie allebei nog niet eens gezoend hebben en vervolgens een film gaan kijken die alleen maar over seks gaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:04 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
American Pie is wel een goede![]()
Alleen ik heb nu al t gevoel dat het weer awkward gaat worden
Of miss horror?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel zeker, als jullie allebei nog niet eens gezoend hebben en vervolgens een film gaan kijken die alleen maar over seks gaat
Ik zou toch voor een andere comedy gaan.
lulwhut?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Curiosity2000 het volgende:
Ik ben net 16 jaar
(...)
vroeger was het helemaal een hel
3 jaar geleden bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:22 schreef twiFight het volgende:
[..]
lulwhut?!
'Vroeger' bestaat niet voor jou, toen leefde jij nog niet.
Al gezoend TS?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:24 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
3 jaar geleden bijvoorbeeld
The Notebook! Dat wordt gegarandeerd neuken!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok 'I Love You', wat pubers dus al tegen elkaar zeggen als ze een keer samen hebben geknikkerd.
Neej ze is vandaag teruggekomen van vakantie, dus ik hoor wel wanneer ze wilt komenquote:
Neej, zij stond niet in die club, dat andere meisje die mij het nummer van haar heeft gegeven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:39 schreef fathank het volgende:
16 en 14 en ontmoet in de club? Welk club is dat? Ik wil ook zo'n vers tienerkutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees zelf concreet. "Vrijdag om half 2 bij mij thuis, deal?" Zegt ze, nee liever zaterdag, maak dat dan concreet door een tijd en plek te NOEMEN, niet te VRAGEN. Komt goed TS. Keep us updated!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:51 schreef Curiosity2000 het volgende:
En ondertussen is er nog steeds geen antwoord
"ik sliep"
"ik moest traplopen"
en ja hoor "vrijdag kan ik wel"
"ik ga weer slapen, (haalt laatst gezien weg)![]()
Hele happening joh
Geen idee, na dat ze zei dat ze weer ging slapen ging ze opeens film kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:52 schreef Atemno het volgende:
[..]
Wees zelf concreet. "Vrijdag om half 2 bij mij thuis, deal?" Zegt ze, nee liever zaterdag, maak dat dan concreet door een tijd en plek te NOEMEN, niet te VRAGEN. Komt goed TS. Keep us updated!
Waarom haalt ze dat weg?
Hm oke. Ja vandaag nog regelen man, komt goed!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:55 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Geen idee, na dat ze zei dat ze weer ging slapen ging ze opeens film kijkenMaar zal ik doen, thanks.
Alleen d'r ouders vinden 't wss niet goed dat ze in de avond blijft, en in de middag kijken is zo mehhquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:47 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hm oke. Ja vandaag nog regelen man, komt goed!
Zegt ze dat nu pas? Weet niet waar je woont, maar anders ga je toch lekker een boswandeling ofzo met haar maken in de middag. Of desnoods naar de bios.quote:Alleen d'r ouders vinden 't wss niet goed dat ze in de avond blijft, en in de middag kijken is zo mehh
Welcome in the real world. Je wordt officieel aan het lijntje gehouden door je eerste excuus-truusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:51 schreef Curiosity2000 het volgende:
En ondertussen is er nog steeds geen antwoord
"ik sliep"
"ik moest traplopen"
en ja hoor "vrijdag kan ik wel"
"ik ga weer slapen, (haalt laatst gezien weg)![]()
Hele happening joh
Wat is er gebeurd met je date ophalen en netjes thuisbrengen tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef blondetrien het volgende:
Ik zou er nu al moe van worden.
[..]
Zegt ze dat nu pas? Weet niet waar je woont, maar anders ga je toch lekker een boswandeling ofzo met haar maken in de middag. Of desnoods naar de bios.
Heb 't gevraagd, maar kon niet appen want zat op de fiets, nu allang thuis maar heb nog steeds niksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:08 schreef Helsinki het volgende:
Ik zou ook concreter zijn. Als ze dan er omheen blijft draaien dan kun je twee dingen doen: accepteren dat je aan het lijntje wordt gehouden of doorgaan naar de volgende. Ik zou voor dat laatste kiezen.
Zegt al veel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:38 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Heb 't gevraagd, maar kon niet appen want zat op de fiets, nu allang thuis maar heb nog steeds niks
't grappige is, voor die eerste date was 't van: wanneer kan je nou, 't duurt zo lang, kan je dan en dan? blabla, wilde maar al te graag dat ik kwam, maar als zij naar mij moet komen is 't van wacht ff, ik zit op de fietsquote:
Wat zijn dit voor bejaarden die hier filmtips geven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:02 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
The Notebook! Dat wordt gegarandeerd neuken!
Misschien is ze afgeknapt door die vorige date? Snap wel dat het frustrerend is maar jullie zijn nog jong. Genoeg andere visjes in de zee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
't grappige is, voor die eerste date was 't van: wanneer kan je nou, 't duurt zo lang, kan je dan en dan? blabla, wilde maar al te graag dat ik kwam, maar als zij naar mij moet komen is 't van wacht ff, ik zit op de fiets![]()
![]()
Raak soms gewoon gefrustreerd om met d'r te praten
Geen idee, het was wel fk awkwardquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Misschien is ze afgeknapt door die vorige date? Snap wel dat het frustrerend is maar jullie zijn nog jong. Genoeg andere visjes in de zee.
Waarover voelt ze zich kut TS? Welkom trouwens in de 'volwassen wereld' van vrouwen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Geen idee, het was wel fk awkwarden je kon wel aan d'r merken zat ze nogal zenuwachtig was, durfde me amper aan te kijken en praat heeeel anders dan normaal met anderen erbij. maar ze zegt nu dat ze s'middags wilt komen, duss, ik wacht het nog wel ff af.
Of ze is gewoon aandachts verslaafd
Heb d'r net gevraagd of ze wel echt wilde, toen zei ze van jaa, en toen zei ik: "eerlijk?, je komt namelijk over alsof je er totaal geen zin in hebt" en toen zei ze dat ze zich redelijk kut voelde (nu op dit moment) en dat ze daarom een beetje kortaf is. we'll see....
Ze is depressief, dus heb wel vaker dat ze zich erg kut voelt en dan is 't weer aandacht vragen bij mij, heb maar gezegd dat ze maar moet reageren als 't beter gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:47 schreef Atemno het volgende:
[..]
Waarover voelt ze zich kut TS? Welkom trouwens in de 'volwassen wereld' van vrouwen.Het wordt nog erger. Anyway, elke ervaring is wenselijk.
Oei, op deze leeftijd al depressief en een beetje labiel is niet best.. Ze zou best wel leuk zijn, maar deze ellende op jouw leeftijd moet je jezelf niet aandoen. Just my two cents.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:52 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Ze is depressief, dus heb wel vaker dat ze zich erg kut voelt en dan is 't weer aandacht vragen bij mij, heb maar gezegd dat ze maar moet reageren als 't beter gaat.
Ik leef zelf ook niet in de meest stabiele omgeving, dus ben wel redelijk wat gewend imo, het is minder ja maar ik zie wel hoe het verder loopt, maar blijkbaar wilt ze wel met anderen praten maar niet met mij, terwijl ze normaal 24/7 wilt praten, altijd als ik over die date begin, echt altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oei, op deze leeftijd al depressief en een beetje labiel is niet best.. Ze zou best wel leuk zijn, maar deze ellende op jouw leeftijd moet je jezelf niet aandoen. Just my two cents.
Dan gaat het 'm niet worden denk ik.. Bel haar anders op?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Ik leef zelf ook niet in de meest stabiele omgeving, dus ben wel redelijk wat gewend imo, het is minder ja maar ik zie wel hoe het verder loopt, maar blijkbaar wilt ze wel met anderen praten maar niet met mij, terwijl ze normaal 24/7 wilt praten, altijd als ik over die date begin, echt altijd.
Je merkt gelijk die hele stemming switch
Hmm. zou kunnen, wat moet ik zeggen danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dan gaat het 'm niet worden denk ik.. Bel haar anders op?
Waar ze mee zit, en of ze nu eerlijk wilt zijn, of ze wel wilt afspreken of dat ze dat niet wilt. Dan heb jij ook duidelijkheid. En tijdens het bellen kan ze jou moeilijk negeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Hmm. zou kunnen, wat moet ik zeggen dan
True, is wel een goed idee, maar ze negeert me niet.. ik zei "zeg maar als 't beter gaat", blijkbaar gaat 't dus nog steeds kutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
Waar ze mee zit, en of ze nu eerlijk wilt zijn, of ze wel wilt afspreken of dat ze dat niet wilt. Dan heb jij ook duidelijkheid. En tijdens het bellen kan ze jou moeilijk negeren.
Maar wat is het probleem van haar dan? Ik vind het een beetje klinken als een smoes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
True, is wel een goed idee, maar ze negeert me niet.. ik zei "zeg maar als 't beter gaat", blijkbaar gaat 't dus nog steeds kut
"depressie", uit 't niets dat ze zich kut voelt, en dat is geen smoes (tenminste in 't algemeen) ze zou 't wel kunnen gebruiken als smoes, maar bijv. op vakantie had ze dat ook ineens dat ze half jankend komt praten, of juist boos. en dan die shit van "I wish you were here, kom knuffelen" enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:07 schreef Atemno het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem van haar dan? Ik vind het een beetje klinken als een smoes.
Oké. Ja dan moet je het toch maar afwachten. Ik zou toch over een paar dagen, mocht er nog steeds niets concreets liggen of verbetering in de situatie, gaan bellen. Bellen is altijd de beste optie en zo verschaf jij iig duidelijkheid. Keep us updated TS.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:09 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
"depressie", uit 't niets dat ze zich kut voelt, en dat is geen smoes (tenminste in 't algemeen) ze zou 't wel kunnen gebruiken als smoes, maar bijv. op vakantie had ze dat ook ineens dat ze half jankend komt praten, of juist boos. en dan die shit van "I wish you were here, kom knuffelen" enzo.
Meestal duurt 't een dag, dan gaat ;t wel wat beter, mocht ze 't als smoes gebruiken, zou 't wel een paar dagen kunnen duren. Ik word er zelf ook soms helemaal gek van, of ze 't voor aandacht doet of iets, en dat ze me "bij dr houd" omdat ze anders die aandacht niet meer krijgt. Zo kut, en dan dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oké. Ja dan moet je het toch maar afwachten. Ik zou toch over een paar dagen, mocht er nog steeds niets concreets liggen of verbetering in de situatie, gaan bellen. Bellen is altijd de beste optie en zo verschaf jij iig duidelijkheid. Keep us updated TS.
Ze is nogal jong en onzeker denk ik. De vraag is of je daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Meestal duurt 't een dag, dan gaat ;t wel wat beter, mocht ze 't als smoes gebruiken, zou 't wel een paar dagen kunnen duren. Ik word er zelf ook soms helemaal gek van, of ze 't voor aandacht doet of iets, en dat ze me "bij dr houd" omdat ze anders die aandacht niet meer krijgt. Zo kut, en dan dit.
Jupp, onzeker dat zeker, maarja ik kan er ook niks aan doen dat ik d'r leuk vindt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ze is nogal jong en onzeker denk ik. De vraag is of je daar op zit te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef Curiosity2000 het volgende:
[..]
Jupp, onzeker dat zeker, maarja ik kan er ook niks aan doen dat ik d'r leuk vindt.
Dit was trouwens 't laatste,Wees maar extra lief voor haar dan. =) Ik hoop voor je dat het goed komt! Laat het ons weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |