Aittt vrind. Woon je dichtbij de Jumbo in zitterd btw?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is me te ver. Ik wacht wel tot je weer terug in Zitterd bent, vrind.
Lmao echt jij weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik deze als basis:
http://www.oetker.nl/nl-n(...)arktaartnaturel.html
Maar ik heb er flink wat aan aangepast:
- helft minder boter
- helft minder slagroom
- drie keer zoveel kwark (1500g totaal)
- 300g whey
Modderfokking lekker ouwe. Ik heb 'm meestal in twee dagen op.
Macro's voor die ekte:
Kcal: 165,76
Eiwitten: 15,04
Koolhydraten: 14,31
Vetten: 5,29
Ik zit eraan te denken om er wat minder whey in te doen, zoals bij m'n pannenkoeken, maar dan verandert de smaak ook...
/dagboek
Ja, daar kom ik langs als ik ga sporten, vrind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Aittt vrind. Woon je dichtbij de Jumbo in zitterd btw?
Als ik dit ga leren maken zit ik in 2 weken weer op 117kg LOLquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik deze als basis:
http://www.oetker.nl/nl-n(...)arktaartnaturel.html
Maar ik heb er flink wat aan aangepast:
- helft minder boter
- helft minder slagroom
- drie keer zoveel kwark (1500g totaal)
- 300g whey
Modderfokking lekker ouwe. Ik heb 'm meestal in twee dagen op.
Macro's voor die ekte:
Kcal: 165,76
Eiwitten: 15,04
Koolhydraten: 14,31
Vetten: 5,29
Ik zit eraan te denken om er wat minder whey in te doen, zoals bij m'n pannenkoeken, maar dan verandert de smaak ook...
/dagboek
So close.. je wilt niet weten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik langs als ik ga sporten, vrind.
Ja!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Drijf je nu de spot met mijn kwarktaart, bruh?
Ik maak 't meestal een keer per week. Morgen ga ik me lekker uitleven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als ik dit ga leren maken zit ik in 2 weken weer op 117kg LOL
Nice dou![]()
Niet te geloven dat je zoiets doet zonder enige vorm van provocatie aan mijn kant. Dit had ik echt nooit van jou verwacht...quote:
Ik dacht dat we dat al vastgesteld hadden..? We wonen allebei dicht in de buurt van de Basic Fit in Sittard, dus... Ik ging al uit van ergens in LV of zo.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet te geloven dat je zoiets doet zonder enige vorm van provocatie aan mijn kant. Dit had ik echt nooit van jou verwacht...
Zo dichtbij had ik niet verwacht :/quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat al vastgesteld hadden..? We wonen allebei dicht in de buurt van de Basic Fit in Sittard, dus... Ik ging al uit van ergens in LV of zo.
Ik zou het appreciėren als je de volgende keer nadenkt voordat je zulke dingen zegt. Ik ben echt diep gekwetst.quote:
hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu durf je zeker niet meer naar bui- ..oh wait.
Pff voel me nu echt schuldig.. hoe kan ik het ooit goedmakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou het appreciėren als je de volgende keer nadenkt voordat je zulke dingen zegt. Ik ben echt diep gekwetst.
Pffhhhtt gaa gaa. Ben een bawsssquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu durf je zeker niet meer naar bui- ..oh wait.
Nice :-)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik maak 't meestal een keer per week. Morgen ga ik me lekker uitleven.
Neuh, nooit belangstelling voor gehad. Hoofdpijn jonge.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben je weleens naar groove garden geweest?
leef je in een bubble?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh, nooit belangstelling voor gehad. Hoofdpijn jonge.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Pff voel me nu echt schuldig.. hoe kan ik het ooit goedmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreetbuien zijn zo lekker. Ik heb extra mijn dagelijkse calorie inname verlaagd zodat ik soms aan vreetbuien kan toegeven zonder me schuldig te voelen. 1600 kcal p/w gereserveerd daarvoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice :-)
Ik had 2 boxen van 10 weighgain bars gekocht bij b&f. Eerste doos was na 2 en half dag op![]()
Ik leef goeie leven. Natuur bezichtigen, wandelen, naar de bieb, koken, winkelen.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Nigga plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je filiaalmanager van de Jumbo of zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben je filiaalmanager van de Jumbo of zo?Ik run grote zwarte bank in de Jumbo vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo eentje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik run grote zwarte bank in de Jumbo vriend.
Het is niet de bedoeling dat je die bankjes verplaatst. Volgens mij is dat zelfs vandalisme.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg toch IN de Jumbo vrind. Dayum
srs?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik leef goeie leven. Natuur bezichtigen, wandelen, naar de bieb, koken, winkelen.
Ik hou niet van drukte en hyperactieve mensen om mij heen. Ik hou alleen vam drukte als in gepraat en gelach maar feesten en drinken was nooit mijn ding. No thanks
Ik verbouw jou dadelijk vrind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je die bankjes verplaatst. Volgens mij is dat zelfs vandalisme.
Helemaal niet. Ik houd zelf ook niet van de drukte van een feest, en ik drink zelden.quote:
Ik vind trannies misschien wel geil en zo, maar dat betekent niet dat ik er zelf een wil zijn.quote:
Was wel een aardig garpje. Too soon?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
He nul, wanneer ga je eens weg. Zodat niemand meer naar die lelijke negerinnen obsessie van je hoeft te kijken.
[..]
Hier valt niks te fotoshoppen, misschien een paar extra armen geven maar daar houdt het bij op![]()
Wat dacht je van elke maandag naar het zwembad lopen voor zwemles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:32 schreef Deuce92 het volgende:
Bah, de bieb. Er komen nu allerlei herinneringen naarboven van toen ik nog op de basisschool zat en gedwongen werd om met de klas naar de bieb te gaan. Jeugdtrauma's man.
/dagboek
ik dacht dat biebs failliet waren door het internetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:32 schreef Deuce92 het volgende:
Bah, de bieb. Er komen nu allerlei herinneringen naarboven van toen ik nog op de basisschool zat en gedwongen werd om met de klas naar de bieb te gaan. Jeugdtrauma's man.
/dagboek
Wij gingen met een gehuurde bus. Er werd elke week dezelfde muziek gedraaid; zooi van Toybox en een liedje over bananen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat dacht je van elke maandag naar het zwembad lopen voor zwemles.
Brrrrr. Ik heb nog steeds geen zin om te gaan.
Toen nog niet. 90's bruh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht dat biebs failliet waren door het internet
Biebs worden sowieso overeind gehouden door belastinggeld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht dat biebs failliet waren door het internet
Toen ik dat las dacht "oh, shit!", maar het liep met een sisser af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wij gingen met een gehuurde bus. Er werd elke week dezelfde muziek gedraaid; zooi van Toybox en een liedje over bananen.
Ik heb trauma's van een zwemlerares. Ze heette Bea, en dwong me altijd om kopje onder te gaan zelfs als ik dat niet wou.
Bieb is lekker rustig I love it. Als je de juiste boeken leest ga ne ervan houden geloof me.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik houd zelf ook niet van de drukte van een feest, en ik drink zelden.
De bieb is echter niks voor mij, omdat ik altijd een hekel heb gehad aan het lezen van boeken.
Moet ik je eentje regelen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind trannies misschien wel geil en zo, maar dat betekent niet dat ik er zelf een wil zijn.
probeer je eens voor te stellen hoe het in de 80s was. Crisisjaren. Na je school kolen scheppen in de kelder en zulksquote:
vast te veel carbs. Post je lijstje eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef G.R.S. het volgende:
Blooooated as fuck. Ik lijk net 84 weken zwanger van een vijfling.
@Cor goede post
Maak een video voor op YouTube zijn dik veel gasten die geilen op belly bloat video's. Of doe het op cam voor geld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef G.R.S. het volgende:
Blooooated as fuck. Ik lijk net 84 weken zwanger van een vijfling.
@Cor goede post
Uur geleden wat chocopops gegetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
vast te veel carbs. Post je lijstje eens
Goede tip.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maak een video voor op YouTube zijn dik veel gasten die geilen op belly bloat video's. Of doe het op cam voor geld.
werk jy ook bij een grote bank?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uur geleden wat chocopops gegetenOok nog twee broodjes kipfilet en wat magere kwark. En een broodje pindakaas tijdens werk. Dat is alles wat ik vandaag heb gegeten.
Komt door de chocopops
Wtf drie boterhammen en wat kwark, hoe kun je daar op leven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uur geleden wat chocopops gegetenOok nog twee broodjes kipfilet en wat magere kwark. En een broodje pindakaas tijdens werk. Dat is alles wat ik vandaag heb gegeten.
Komt door de chocopops
Are you calling me fat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf drie boterhammen en wat kwark, hoe kun je daar op leven?
Gewoon je lichaam accepteren dan hoef je jezelf niet te martelen met diėten #curvy #bigisbeautiful #yesallwomen
Hoezo natuurlijk niet? Niets mis mee toch? Werkn by een grote bank.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Are you calling me fat?
@Mcnulty, nee natuurlijk niet
inb4 ongesteld wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Komt door de chocopops
Nee juist niet, daarom gewoon eten en niet bang zijn voor dik worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Are you calling me fat?
@Mcnulty, nee natuurlijk niet
jij ben egt een staute mijd hequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Bieb is lekker rustig I love it. Als je de juiste boeken leest ga ne ervan houden geloof me.
Maar ik was altijd al iemand die bij spannende boeken mezelf kwijt raakte in het verhaal nu nog steeds. Vroeger pas erg tijdens school werd ik gewoon de lessen uitgestuurd omdat ik mijn boeken niet weg deed en maar bleef lezen moet je na gaan.. eruit gestuurd worden omdat je wat leerzaams doet
Heb je connecties in de tranny wereld, vrind? Respect.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet ik je eentje regelen?
Welke bs heb je gezeten btw
zo laat op de avond ete is egt niet goet voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Komt door de chocopops
Lekkah.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:30 schreef Deuce92 het volgende:
200g kwarktaart als ontbijt. Zou eigenlijk maar 100g pakken, maar ik kon me niet inhouden.
Na m'n workout pak ik zeker een kilo ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |