Is me te ver. Ik wacht wel tot je weer terug in Zitterd bent, vrind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben nu in Geleen vrind! Kom dan naar buiten vrind wat dannnnn vrind.
Ik gebruik deze als basis:quote:
Aittt vrind. Woon je dichtbij de Jumbo in zitterd btw?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is me te ver. Ik wacht wel tot je weer terug in Zitterd bent, vrind.
Lmao echt jij weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik deze als basis:
http://www.oetker.nl/nl-n(...)arktaartnaturel.html
Maar ik heb er flink wat aan aangepast:
- helft minder boter
- helft minder slagroom
- drie keer zoveel kwark (1500g totaal)
- 300g whey
Modderfokking lekker ouwe. Ik heb 'm meestal in twee dagen op.
Macro's voor die ekte:
Kcal: 165,76
Eiwitten: 15,04
Koolhydraten: 14,31
Vetten: 5,29
Ik zit eraan te denken om er wat minder whey in te doen, zoals bij m'n pannenkoeken, maar dan verandert de smaak ook...
/dagboek
Ja, daar kom ik langs als ik ga sporten, vrind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Aittt vrind. Woon je dichtbij de Jumbo in zitterd btw?
Als ik dit ga leren maken zit ik in 2 weken weer op 117kg LOLquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik deze als basis:
http://www.oetker.nl/nl-n(...)arktaartnaturel.html
Maar ik heb er flink wat aan aangepast:
- helft minder boter
- helft minder slagroom
- drie keer zoveel kwark (1500g totaal)
- 300g whey
Modderfokking lekker ouwe. Ik heb 'm meestal in twee dagen op.
Macro's voor die ekte:
Kcal: 165,76
Eiwitten: 15,04
Koolhydraten: 14,31
Vetten: 5,29
Ik zit eraan te denken om er wat minder whey in te doen, zoals bij m'n pannenkoeken, maar dan verandert de smaak ook...
/dagboek
So close.. je wilt niet weten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik langs als ik ga sporten, vrind.
Ja!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Drijf je nu de spot met mijn kwarktaart, bruh?
Ik maak 't meestal een keer per week. Morgen ga ik me lekker uitleven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als ik dit ga leren maken zit ik in 2 weken weer op 117kg LOL
Nice dou![]()
Niet te geloven dat je zoiets doet zonder enige vorm van provocatie aan mijn kant. Dit had ik echt nooit van jou verwacht...quote:
Ik dacht dat we dat al vastgesteld hadden..? We wonen allebei dicht in de buurt van de Basic Fit in Sittard, dus... Ik ging al uit van ergens in LV of zo.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet te geloven dat je zoiets doet zonder enige vorm van provocatie aan mijn kant. Dit had ik echt nooit van jou verwacht...
Zo dichtbij had ik niet verwacht :/quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat al vastgesteld hadden..? We wonen allebei dicht in de buurt van de Basic Fit in Sittard, dus... Ik ging al uit van ergens in LV of zo.
Ik zou het appreciėren als je de volgende keer nadenkt voordat je zulke dingen zegt. Ik ben echt diep gekwetst.quote:
hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu durf je zeker niet meer naar bui- ..oh wait.
Pff voel me nu echt schuldig.. hoe kan ik het ooit goedmakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou het appreciėren als je de volgende keer nadenkt voordat je zulke dingen zegt. Ik ben echt diep gekwetst.
Pffhhhtt gaa gaa. Ben een bawsssquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu durf je zeker niet meer naar bui- ..oh wait.
Nice :-)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik maak 't meestal een keer per week. Morgen ga ik me lekker uitleven.
Neuh, nooit belangstelling voor gehad. Hoofdpijn jonge.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben je weleens naar groove garden geweest?
leef je in een bubble?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh, nooit belangstelling voor gehad. Hoofdpijn jonge.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Pff voel me nu echt schuldig.. hoe kan ik het ooit goedmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |