niks gewoon een mooi plaatje.quote:
Zal ik zeker doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welnu Peter Parker. With great power comes great responsibility. Ik neem aan dat je dat je nieuw gevonden superkrachten inzet om dit topic op te fleuren met vrouwelijk boody schoon.
Ik ben gegaan voor een kant en klaar maaltijd (spätzle met kaas en uiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrijdag is echt een mooie dag voor een pizza met paprika, chorizo, jalapeņo en gorgonzola.
ageressiev hoowr jyquote:
Je mag iets stelen van mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je mag iets stelen van mij.gheySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
w8 even mijn drugsgeld tellen en dan antwoord ik op je quote.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe 's normaal man! En scheer niet alle Marokkanen over een kam!
Je bent knap hoor op je laatste feauteau.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ze heeft wel goeie eyebrow game.
10/10
je hebt wel goeie hossel gamequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent knap hoor op je laatste feauteau.
kijk zelf danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
je hebt wel goeie hossel game
10/10
Ze kunnen nie handelen. Waar gevonden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:20 schreef Deuce92 het volgende:
Deze pic was te 'naakt' voor m'n fobo. Triest hoor...
[ afbeelding ]
Ik zit er net weer naar te kijken op tumblr. Blijkbaar is dát hoe ik achter die 40ozvannyc tumblr ben gekomen, wat dat is de originele poster.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze kunnen nie handelen. Waar gevonden?
Great minds think alike bruh bruh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zit er net weer naar te kijken op tumblr. Blijkbaar is dát hoe ik achter die 40ozvannyc tumblr ben gekomen, wat dat is de originele poster.
Deze mocht ook niet op fobo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Great minds think alike bruh bruh.
Tis een complot tegen ons die niet kwijlen op het mainstream schoonheidsideaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Deze mocht ook niet op fobo.
[ afbeelding ]
Shit mane. Het waren inderdaad de vrouwen met de grootste booties op m'n fobo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tis een complot tegen ons die niet kwijlen op het mainstream schoonheidsideaal.
Iedereen moet zich conformeren anders ontwricht de maatschappij.
Dat pen0r wij niet. Viva la revolution!
gr ghr
[ afbeelding ]
Cor en zijn anti-booty illerminatie krijgen ons niet klein. Wees strijdlustig brobro.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Shit mane. Het waren inderdaad de vrouwen met de grootste booties op m'n fobo.
Op mijn anderen niet dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent knap hoor op je laatste feauteau.
Ik ga niet elke foto van je uitprinten om er overheen te kwakken. Tfoe jij ondankbare..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Op mijn anderen niet dan?
Slechtehossel/10
Maar deze dus wel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga niet elke foto van je uitprinten om er overheen te kwakken. Tfoe jij ondankbare..
Mekka duhquote:
kyk jou ff slim zyn boks ouwequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mekka duh
dat weet ik zelfs and im not even muslim
Is 'tfoe' positief of negatief?quote:
Ik was hier eerst hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Weg van Sittard.
Na dit durf ik niet meer naar buiten.
Touwens; alsof je de enige in Sittard bent die raakbaar is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Weg van Sittard.
Mad bitches daar in Sittard hahaha ja tog.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Touwens; alsof je de enige in Sittard bent die raakbaar is.
Jwz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mad bitches daar in Sittard hahaha ja tog.
Hahha aah, die arme gozer toen. Vandaar ook het shirt LOLquote:
Woon je in Sittard? Ga naar Haefland. Daar kan geen homegym tegenop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Weg van Sittard.
Wederom bruut. Die schouders op de tweede fotoquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wederom bruut. Die schouders op de tweede foto
Thanks brothers of ironquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de tyfus, die schouders hebben hun eigen postcode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |