Je kunt toch ook gewoon de archive dinges gebruiken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je het met tumview gebruikt kan je overal snel doorheen spitten. Zo deed ik mijn booty spamming in dit topic.
http://www.tumview.com/40ozvannyc
Tumview werkt beter. Archive crasht als je te ver terug gaat. En je komt bij tumview na de klik op de foto gelijk op de url link van het plaatje zelf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon de archive dinges gebruiken?
http://40ozvannyc.tumblr.com/archive
I see. Nice!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tumview werkt beter. Archive crasht als je te ver terug gaat. En je komt bij tumview na de klik op de foto gelijk op de url link van het plaatje zelf.
40ozvan is meer booty shots. Ik zie hier meer full shots en gare gifs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
Niet liegen Nulty, je gebruikt bookofdimes
Welnu Peter Parker. With great power comes great responsibility. Ik neem aan dat je dat je nieuw gevonden superkrachten inzet om dit topic op te fleuren met vrouwelijk boody schoon.quote:
Vrijdag is echt een mooie dag voor een pizza met paprika, chorizo, jalapeño en gorgonzola.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:00 schreef Deuce92 het volgende:
1500 Kcal over voor m'n laatste maaltijd. Eens kijken wat ik allemaal kan vinden.
Ja of! Kip met rijst en groentequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrijdag is echt een mooie dag voor een pizza met paprika, chorizo, jalapeño en gorgonzola.
Gewillig sletje dat je bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:35 schreef Montelly het volgende:
zou 24/7 met mijn gezicht eronder liggen
[ afbeelding ]
man, die warme filélapjes omnomnomquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
man, die warme filélapjes omnomnom
wat lag je vieserikquote:
Jakkenhakkar wat is hambeast?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Nulty donder eens op man met die hambeasts.
Montelly heeft 40oz ook ontdekt zie ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:35 schreef Montelly het volgende:
zou 24/7 met mijn gezicht eronder liggen
[ afbeelding ]
kreeg een styfje thanxXx beaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |