Op mijn anderen niet dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent knap hoor op je laatste feauteau.
Ik ga niet elke foto van je uitprinten om er overheen te kwakken. Tfoe jij ondankbare..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Op mijn anderen niet dan?
Slechtehossel/10
Maar deze dus wel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga niet elke foto van je uitprinten om er overheen te kwakken. Tfoe jij ondankbare..
Mekka duhquote:
kyk jou ff slim zyn boks ouwequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mekka duh
dat weet ik zelfs and im not even muslim
Is 'tfoe' positief of negatief?quote:
Ik was hier eerst hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Weg van Sittard.
Na dit durf ik niet meer naar buiten.
Touwens; alsof je de enige in Sittard bent die raakbaar is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Weg van Sittard.
Mad bitches daar in Sittard hahaha ja tog.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Touwens; alsof je de enige in Sittard bent die raakbaar is.
Jwz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mad bitches daar in Sittard hahaha ja tog.
Hahha aah, die arme gozer toen. Vandaar ook het shirt LOLquote:
Woon je in Sittard? Ga naar Haefland. Daar kan geen homegym tegenop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Weg van Sittard.
Wederom bruut. Die schouders op de tweede fotoquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wederom bruut. Die schouders op de tweede foto
Thanks brothers of ironquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de tyfus, die schouders hebben hun eigen postcode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |