Mee eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:39 schreef Tassendief het volgende:
Alle duitsers terug naar Oostenrijk
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 06:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan hoef je dus alleen nog maar voor de boodschappen en benzine de grens over.
Seks met vrouwen zonder een lekkere kont.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:16 schreef Robophatt het volgende:
Flatrateseks, mijn lievelings. Wat is het?
Ooh klinkt logischquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks met vrouwen zonder een lekkere kont.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks met vrouwen zonder een lekkere kont.
1 bedrag betalen om binnen te mogen, je vervolgens te goed doen aan drank, vrouwen, shows, etc.. Voor 80 euro een hele avond lol zeg maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:16 schreef Robophatt het volgende:
Flatrateseks, mijn lievelings. Wat is het?
Alle Duitsers weg uit Centraal-Europaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:39 schreef Tassendief het volgende:
Alle duitsers terug naar Oostenrijk
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:22 schreef Pharkus het volgende:
En de ggg films dan? Toch zo'n beetje het belangrijkste exportproduct.
En een soaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
1 bedrag betalen om binnen te mogen, je vervolgens te goed doen aan drank, vrouwen, shows, etc.. Voor 80 euro een hele avond lol zeg maar.
wtf is dat voor sitequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:51 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Alle Duitsers weg uit Centraal-Europa
De originele Duitsers waren zwart
http://realhistoryww.com/(...)oly_Roman_Empire.htm
Is hilarischquote:
Godverdomme, die site is één grote troll toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Is hilarisch![]()
In het kort, Europa was ooit een grootse zwarte beschaving en op een gegeven moment kwamen wij albino's hier naar toe. De zwarten bleven aan de top en regeerden over Europa. Tot ongeveer in de 18e eeuw of zo de blanken Europa overnamen en de zwarten uit de geschiedenis hebben gewist.
http://realhistoryww.com/index.htm
Zwarten hebben alle beschavingen gebouwd
Als dat zo is, dan is het de grootste meest uitgewerkte meest gedetailleerde troll die ik ooit heb aanschouwdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme, die site is één grote troll toch?
Ik kom niet uit die woestijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 06:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Alle tassendief terug naar Marokko!!!!
Mee eens met jouw avatar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Schaamteloos die regering, anderen een leuke tijd gunnen? Welnee!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:22 schreef Pharkus het volgende:
En de ggg films dan? Toch zo'n beetje het belangrijkste exportproduct.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |