Het gaat iig voor een gedeelte over sport, autosport (fuck yeah!). Tom Coronel zit er omdat Max Verstappen, ja de zoon van, volgend jaar F1 gaat rijden en daarmee de jongste F1 coureur ooit wordt.quote:
Blegh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat iig voor een gedeelte over sport, autosport (fuck yeah!). Tom Coronel zit er omdat Max Verstappen, ja de zoon van, volgend jaar F1 gaat rijden en daarmee de jongste F1 coureur ooit wordt.
Jort Kelder zit er ook samen met een boswachter omdat hij zich ergert aan de toename van snelwegen en industrieterreinen rondom natuurgebieden.quote:
Gefeliciteerd dude!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik was jarig.
Welkom terug, neem aan dat je van je vakantie genoten hebt.
Hey Mutti! Nog gefeliciteerd! Nee, ik was vrijdag jarig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht dat alleen geile mensen zoals ik jarig zijn op 18/8
34.quote:
thnx Yoki! Ook jij gefeliciteerd! ! Ik zie nu idd dat dit echt een slowchat is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey Mutti! Nog gefeliciteerd! Nee, ik was vrijdag jarig.
[..]
34.
Er zijn hier vrijwel nooit serieuze discussies, dus het is heel anders dan het politieke café.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
thnx Yoki! Ook jij gefeliciteerd! ! Ik zie nu idd dat dit echt een slowchat is.
Ja het was heerlijk dude!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welkom terug, neem aan dat je van je vakantie genoten hebt.
Jij was gister jarig? Ook gefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht dat alleen geile mensen zoals ik jarig zijn op 18/8
Dat lijkt mij ook lastig, zeker met dit weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja het was heerlijk dude!
Weer omschakelen is wat lastiger.
Jawel, oud maar toch ook niet.. kan nog alle kanten op.quote:
Dank dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij was gister jarig? Ook gefeliciteerd dan!
Dat is beter. Dus toch maar kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jort Kelder zit er ook samen met een boswachter omdat hij zich ergert aan de toename van snelwegen en industrieterreinen rondom natuurgebieden.
En 2 jongens die een maand lang in een bejaardentehuis hebben gewoond plus Saskia Belleman.
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/quote:
Note to yourself:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/
Vandaag weer een sportgast, over Max Verstappen. Dus niet over voetbal, vast een heel klein item.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Note to yourself:
Eerst volledig bijlezen en dan pas posten.
Dat scheelt dan wel een heel stukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/
Vandaag weer een sportgast, over Max Verstappen. Dus niet over voetbal, vast een heel klein item.
Het is vooral Thijs die sportgek is, zag je de reactie van Kneveldries toen Thijs gisteren die voetballer nomineerde voor die ijswater-challengequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel een heel stuk
Inderdaad, gewoon ziekelijk. Geef mij dan Knevel maar, al is die ook behoorlijk voetbalgekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is vooral Thijs die sportgek is, zag je de reactie van Kneveldries toen Thijs gisteren die voetballer nomineerde voor die ijswater-challenge
Nou ja, het kan altijd erger....Bodar had er kunnen zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon ziekelijk. Geef mij dan Knevel maar, al is die ook behoorlijk voetbalgek
Ik had het graag gehad, ik vind het altijd weer leuk hoe Speculaas er op reageertquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, het kan altijd erger....Bodar had er kunnen zitten.
Patty....ik maakte zondag de vergelijking dat het net een kettingbotsing op de andere rijbaan is....je weet dat het niet slim is om te kijken, maar toch doe je het.quote:
Laat die nou eens gewoon onder een steen liggen met Viola Holt....alsof het leven nog niet zwaar genoeg is.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Patty....ik maakte zondag de vergelijking dat het net een kettingbotsing op de andere rijbaan is....je weet dat het niet slim is om te kijken, maar toch doe je het.
Oh ja hoor.. leipe shit ouwe! Ik vind alleen dat geforceerde erachter een beetje triest. Dat had ik ook al met dat nat pak gebeuren. Gelukkig heb ik niet zoveel FB vriendjes en heb ik op Twitter alleen maar serieuze mensen/organisaties.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet zo gek dat ik een emmer met ijsblokjes op mijn kop leeggooi, jij wel?
Nou zoiets zei ik net al ergens anders ook. Opdringen dat je iets voor een goed doel doet. Maak ik zelf wel uit. En FB heb ik niet (jaja Specularium ik heb het wel maar nul vrienden). Sowieso ga ik nu helemaal niks kouds op mijn hoofd gooien want ik ben een beetje grieperig, ik ga lekker op de bank voetballen kijken denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja hoor.. leipe shit ouwe! Ik vind alleen dat geforceerde erachter een beetje triest. Dat had ik ook al met dat nat pak gebeuren. Gelukkig heb ik niet zoveel FB vriendjes en heb ik op Twitter alleen maar serieuze mensen/organisaties.
Want als iemand mij zou nomineren zou ik lekker dikke lul zeggenMensen die mij goed kennen weten al dat ik gek ben én dat ik filantropisch ben. Daar hoef ik geen geforceerde actie voor te ondernemen.
Jij mag je panterjas aanhoudenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik weet waar je op doelt... maar die twee zijn nog jong en knap en ik ben oud en gerimpeld, dat wil je echt niet zien hoor
Nou, jong ben ik niet meer en na een emmer water is alle plamuur weggespoeld dus ben ik ook weinig knap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik weet waar je op doelt... maar die twee zijn nog jong en knap en ik ben oud en gerimpeld, dat wil je echt niet zien hoor
Uh jij bent hartstikke jong in vergelijking met mij. Dus niet miepen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, jong ben ik niet meer en na een emmer water is alle plamuur weggespoeld dus ben ik ook weinig knap.
Precies. En een natte mevrouw is altijd goed. En als ze het dan koud hebben dan kunnen ze bij mij opwarmen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh jij bent hartstikke jong in vergelijking met mij. Dus niet miepen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh jij bent hartstikke jong in vergelijking met mij. Dus niet miepen.
Dat ja. Ik ben meer de oma die in haar badjas op de bank ligt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Precies. En een natte mevrouw is altijd goed. En als ze het dan koud hebben dan kunnen ze bij mij opwarmen.
Af en toe.... ik altijd. Maar goed ik ga op de bank liggen. Voetballen begint zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]ja, maar je bent zo oud als je je voelt.....en ik voel me af en toe heel vaak 380.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe.... ik altijd. Maar goed ik ga op de bank liggen. Voetballen begint zo.
Ik wil zo graag Catherine! terug. Het programma met 3 stoeltjes op een podium, waar geen enkel taboe onbesproken bleefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat die nou eens gewoon onder een steen liggen met Viola Holt....alsof het leven nog niet zwaar genoeg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |