Alleen maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
Lekker veel sport in het weekend. Genot.
Als het nou curling was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wildwaterkayakken kijken. Topshow.
Ik hoef mijn auto in elk geval niet te wassenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad, tis op het ogenblik niet veel soeps.
Je moet hem wel even eerst in de shampoo zettenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoef mijn auto in elk geval niet te wassen
Als ik mezelf in de shampoo zet en erbij ga staan ben ik ook meteen schoon!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je moet hem wel even eerst in de shampoo zetten
Als het maar geen sahara zand regentquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik mezelf in de shampoo zet en erbij ga staan ben ik ook meteen schoon!
Op zich is het alleen maar een functie, wat vroeger chef was ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af waarom ze überhaupt een manager hebben uitgevonden.
Het is veel naam inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich is het alleen maar een functie, wat vroeger chef was ofzo.
Nee Linda de Mol, morgen met Eva Jinek en Kwalbert Verlinden.quote:
Ow, die laatstequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Linda de Mol, morgen met Eva Jinek en Kwalbert Verlinden.
Veel mensen rijden ook zo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
Veel hoge auto's zien er uit als een overdekte rollator.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik mezelf in de shampoo zet en erbij ga staan ben ik ook meteen schoon!
Te laat, het regent al niet meer.quote:
* Uccie verstopt zich in kelderquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb een kwartier geleden een politieheli die kant op gestuurd.
Hij zit er wel bij als een baas.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd of ze nog extra tikken van d'r vader krijgt.
[ afbeelding ]
Pijpen zo te zien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Vraag me alleen af wat sp3c in die video doet.
Ook al is 't een mongool, hij is wel pijpbaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd of ze nog extra tikken van d'r vader krijgt.
[ afbeelding ]
Nou, zoveel domheid maakt het niet heel aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook al is 't een mongool, hij is wel pijpbaar.
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.quote:
Tot op heden nog geen sporter, maar 1 gast is onbekend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Natuurlijk ben ik benieuwd wie er allemaal te gast zullen zijn.
Ik hoop dat het even zo zal blijven. Die hoop zal wel ijdel zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot op heden nog geen sporter, maar 1 gast is onbekend.
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/
Meestal is de laatste gast iemand die redelijk actueel is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoop dat het even zo zal blijven. Die hoop zal wel ijdel zijn?
De vrees is groot. Maar Tan doet vanavond ook mee. Maar ja, dat is vaak RTL-blvd in de overdrive.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meestal is de laatste gast iemand die redelijk actueel is.
Maar het zou ook Dafne Schippers kunnen zijn.
Nee, Linda de Mol.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
De vrees is groot. Maar Tan doet vanavond ook mee. Maar ja, dat is vaak RTL-blvd in de overdrive.
Ow sorry, das waar ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Linda de Mol.
Met Eva en Kwalbert
Deze week Libelle-tv.quote:
Ach, een echte fan ben ik ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze week Libelle-tv.
Maar volgende week zal Tan wel terug zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |