Alleen maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
Lekker veel sport in het weekend. Genot.
Als het nou curling was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wildwaterkayakken kijken. Topshow.
Ik hoef mijn auto in elk geval niet te wassenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad, tis op het ogenblik niet veel soeps.
Je moet hem wel even eerst in de shampoo zettenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoef mijn auto in elk geval niet te wassen
Als ik mezelf in de shampoo zet en erbij ga staan ben ik ook meteen schoon!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je moet hem wel even eerst in de shampoo zetten
Als het maar geen sahara zand regentquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik mezelf in de shampoo zet en erbij ga staan ben ik ook meteen schoon!
Op zich is het alleen maar een functie, wat vroeger chef was ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:16 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af waarom ze überhaupt een manager hebben uitgevonden.
Het is veel naam inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich is het alleen maar een functie, wat vroeger chef was ofzo.
Nee Linda de Mol, morgen met Eva Jinek en Kwalbert Verlinden.quote:
Ow, die laatstequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Linda de Mol, morgen met Eva Jinek en Kwalbert Verlinden.
Veel mensen rijden ook zo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
Veel hoge auto's zien er uit als een overdekte rollator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |