Hoezo geworden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef betyar het volgende:
Is dit het kansloze topic geworden? Zo ja, dan ben ik aan het goede adres om de knuppel in het hoenderhok te gooien.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dankjewel vriend.
Weetje dat we volgende maand ook iets te vieren hebben? Dan "kennen" wij elkaar alweer 5 jaar!
De tijd vliegt..
Thnxs Robin!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem een leuke anime.
Gefeliciteerd man!
quote:
En ook nog over vrouwen, daar moet ie ook al niks van hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:
Leuk, sport voor Webschip bij knevelbrink.
olga van de bejaardengym.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ook nog over vrouwen, daar moet ie ook al niks van hebben.
Ja, die armen zijn net even te veel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dafne is nog wel leuk voor iemand met iets te veel spieren.
Bah.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:
Leuk, sport voor Webschip bij knevelbrink.
Was dat altijd zoveel, ik kan me niet herinneren.quote:
Elke aflevering. Ik hoop dat de opvolger Vlies van der Staay gaat heten. Met loeizware onderwerpen zonder sport.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat altijd zoveel, ik kan me niet herinneren.
Ik vind dat geen geruststellende foto....quote:
Ik heb dan de hele tijd naar een collega van je gezwaaid, die zal denken: "wie is die mafkees die elke dag naar mij zwaaitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:00 schreef Uccie het volgende:
Ik ben 3 wkn vrij geweest....ik was daar helemaal niet!
Alleen maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:26 schreef Kingstown het volgende:
Lekker veel sport in het weekend. Genot.
Als het nou curling was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wildwaterkayakken kijken. Topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |