Deze man weet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik vind de verdedigers van tegenwoordig slecht
Maldini Nesta
Hij is beter dan vroeger en PSG is geweldig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mweh, vroeger wel nu niet meer. Vind hem minder geworden als vroeger. Bij AC MilanPSG is een kut club
PSG kom op manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is beter dan vroeger en PSG is geweldig.
Ben er al mee bezig...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:51 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oke maar als je een hartaanval krijg ben ik nergens voor verantwoordelijk.
Mijn favoriete club na Feyenoord.quote:
ibrahimovic, lavezzi, sirigu, thiago silva, cavani, david luiz, matuidi, lucas en nu vergeet ik er wel een paar hoogstwaarschijnelijkquote:
Gewoon een bij elkaar gekocht zooitje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ibrahimovic, lavezzi, sirigu, thiago silva, cavani, david luiz, matuidi, lucas en nu vergeet ik er wel een paar hoogstwaarschijnelijk
een slechte club kun je het niet noemen hoor
lucas had mee moeten gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn favoriete club na Feyenoord.
Wat een sfeer, wat een stadion, wat een selectie.
Echt geweldig.
Lucas Moura shirtje ligt in de kast.
Denk je eens aardig te doen.quote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik krijg geen groet terug, alleen een constatering?
watdekenkerfok
ja dat is real madrid ook, dat is manchester city ook, man united ook, chelsea ook, arsenal ook, dortmund ook, munchen ook, lyon ook, monaco ook, porto ook, barca ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gewoon een bij elkaar gekocht zooitje.
Nu hebben ze Dungaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lucas had mee moeten gaan
net zoals kaka, robinho, pato maar die trainer was kaka dom
Rabiot en Bahebeck zijn eigen jeugd en zijn echt belachelijk grote talenten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ibrahimovic, lavezzi, sirigu, thiago silva, cavani, david luiz, matuidi, lucas en nu vergeet ik er wel een paar hoogstwaarschijnelijk
een slechte club kun je het niet noemen hoor
Geld is smerig maar als je 't echt wil mag 't wel, tenzij je herpes hebt.quote:
Euhm daar kom ik later op terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja dat is real madrid ook, dat is manchester city ook, man united ook, chelsea ook, arsenal ook, dortmund ook, munchen ook, lyon ook, monaco ook, porto ook, barca ook
je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |