Deze man weet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik vind de verdedigers van tegenwoordig slecht
Maldini Nesta
Hij is beter dan vroeger en PSG is geweldig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mweh, vroeger wel nu niet meer. Vind hem minder geworden als vroeger. Bij AC MilanPSG is een kut club
PSG kom op manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is beter dan vroeger en PSG is geweldig.
Ben er al mee bezig...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:51 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oke maar als je een hartaanval krijg ben ik nergens voor verantwoordelijk.
Mijn favoriete club na Feyenoord.quote:
ibrahimovic, lavezzi, sirigu, thiago silva, cavani, david luiz, matuidi, lucas en nu vergeet ik er wel een paar hoogstwaarschijnelijkquote:
Gewoon een bij elkaar gekocht zooitje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ibrahimovic, lavezzi, sirigu, thiago silva, cavani, david luiz, matuidi, lucas en nu vergeet ik er wel een paar hoogstwaarschijnelijk
een slechte club kun je het niet noemen hoor
lucas had mee moeten gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn favoriete club na Feyenoord.
Wat een sfeer, wat een stadion, wat een selectie.
Echt geweldig.
Lucas Moura shirtje ligt in de kast.
Denk je eens aardig te doen.quote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik krijg geen groet terug, alleen een constatering?
watdekenkerfok
ja dat is real madrid ook, dat is manchester city ook, man united ook, chelsea ook, arsenal ook, dortmund ook, munchen ook, lyon ook, monaco ook, porto ook, barca ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gewoon een bij elkaar gekocht zooitje.
Nu hebben ze Dungaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lucas had mee moeten gaan
net zoals kaka, robinho, pato maar die trainer was kaka dom
Rabiot en Bahebeck zijn eigen jeugd en zijn echt belachelijk grote talenten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ibrahimovic, lavezzi, sirigu, thiago silva, cavani, david luiz, matuidi, lucas en nu vergeet ik er wel een paar hoogstwaarschijnelijk
Geld is smerig maar als je 't echt wil mag 't wel, tenzij je herpes hebt.quote:
Euhm daar kom ik later op terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja dat is real madrid ook, dat is manchester city ook, man united ook, chelsea ook, arsenal ook, dortmund ook, munchen ook, lyon ook, monaco ook, porto ook, barca ook
je punt?
100% vrij val alles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geld is smerig maar als je 't echt wil mag 't wel, tenzij je herpes hebt.
Pato en Kaka waren echt niet meer goed man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lucas had mee moeten gaan
net zoals kaka, robinho, pato maar die trainer was kaka dom
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je mij geen hartje geeft, dan moet ik rechtvaardig handelen
grapje toch bbyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:55 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Denk je eens aardig te doen.![]()
Nou nou, die waren wel goed hoor qua ervaring...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Pato en Kaka waren echt niet meer goed man.
Maar Luiz Adriano van Shaktar had wel mee gemoeten.
Nou, moet zeggen dat ik daar deze nacht wel zin in heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:59 schreef RetRy32 het volgende:
Cookieslikker vingert zichzelf bij elke aandacht die ze krijgt.
heb jij een vriend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:00 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik daar deze nacht wel zin in heb.Bijna nooit, want daar is een vriend voor.
Elke quotemelding zorgt weer voor een orgasmequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:59 schreef RetRy32 het volgende:
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou nou, die waren wel goed hoor qua ervaring...
ik dacht dat je het even over adriano van inter had, maar die is allang gestopt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:59 schreef RetRy32 het volgende:
Ja? Al ruim een half jaar.quote:
Kaka was een tijdje geleden de beste speler van de wereld man, die moet je gewoon meenemenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Kaka had als hij mee was geweest wel tegen Luiz gezegd dat Kaka de 10 is en David gewoon lekker naast Silva moet blijven.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het een slechte club is hé. Heb een hekel aan die clubs met dat miljoenen geld. En die er mee smijten. Ook een hekel aan Chelsea etc.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja burnout 2 en 3.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Iemand hier weleens een burn-out gehad?
Nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoevaak neukt hij jou in de reet?
dan heb je waarschijnelijk een grote hekel aan real madridquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
[..]
Zeg ook niet dat het een slechte club is hé. Heb een hekel aan die clubs met dat miljoenen geld. En die er mee smijten. Ook een hekel aan Chelsea etc.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnelijk een grote hekel aan real madrid
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja burnout 2 en 3.
Nee even serieus, dit zal mij nooit overkomen, ik ben te apathisch richting mijn eigen leven.
Heb een zwak voor echte volksclub's waar goede fans achter staan. Liverpool, Feyenoord, en dat soort clubs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnelijk een grote hekel aan real madrid
Op vrijdag 15 augustus 2014 02:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waar is hij heen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die speelt sowieso, Alexje is weg.
Nee dat is Mike van der hoorn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee botteghin is best wel baas. Een van de beste van de Eredivisie.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:19 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nee dat is Mike van der hoorn.
Lekker joh, veel strakker dan een vagina.quote:
ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoi wie wil chatten xxx ;$ ;$ hihi xD
Ik een blondine van 18quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoi wie wil chatten xxx ;$ ;$ hihi xD
dm verder xxx?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg omg ik doe dit voor het eerst vind het zo spannend hihih :$
Geen brunette prefererenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:30 schreef Hoplahopla het volgende:
Een 18-jarige blondine lijkt me wel wat.
Die heb ik al. Ze is alleen alweer 20...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen brunette prefereren
picsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:32 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Die heb ik al. Ze is alleen alweer 20...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |