haha.( maarja dat was mij. Stoere verhaal in het buitenland)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik ga niet in details omdat mijn username overeenkomt met irl.
Oh lol ik las dat automatisch in je username.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:51 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik Jelle heet
Jaa is prima haha
K lees niks in de jouwe sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:52 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Oh lol ik las dat automatisch in je username.
je komt er wel overheen jongenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
ach ik fix wel weer ooit is wat anders. Is nu pas dat ik iets voel van de breakup.
Balhaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:56 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
K lees niks in de jouwe sorrywat betekent het?
klinkt schattig, maar als je dit werkelijk doet wordt je afgevoerd naar afdeling psychologie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:56 schreef sackhaahr het volgende:
's Avonds is ie ook open voor spoedgevallen.Dan kom ik gewoon met champagne en een roos en kunnen we liev samen zijn.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je komt er wel overheen jongen
Kan ze iedere avond op bezoek komen in de PAAZquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
klinkt schattig, maar als je dit werkelijk doet wordt je afgevoerd naar afdeling psychologie.
Dat zou ze toch niet erg en wanhopig vinden? Of loop ik te hard van stapel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
klinkt schattig, maar als je dit werkelijk doet wordt je afgevoerd naar afdeling psychologie.
lol, vraag gewoon normaal aan haar als je haar weer ziet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:58 schreef sackhaahr het volgende:
Dat zou ze toch niet erg en wanhopig vinden? Of loop ik te hard van stapel?
Als ik geen knikkende knieën en een klapperende kaak krijg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
lol, vraag gewoon normaal aan haar als je haar weer ziet.
Als ze nee zegt boeit het toch niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:04 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Als ik geen knikkende knieën en een klapperende kaak krijg.![]()
Hey laat ik eens een foto gaan posten van een chick en een auto waarvan ik beide nooit ga berijden.quote:
Indien je nu refereert naar een eerdere post van mijn als reactie op jou, dat was willekeur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hey laat ik eens een foto gaan posten van een chick en een auto waarvan ik beide nooit ga berijden.
nou en zeer veel dat als ze nee zegt dat je er toch nooit meer zietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als ze nee zegt boeit het toch niet.
Ze ziet er alleen leuk uit, 50% kans dat het een bitch is.
Oke vond het wel grappigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Indien je nu refereert naar een eerdere post van mijn als reactie op jou, dat was willekeur.
Bedankt voor het advies jongens. Ik neem het in beraad. Hoe maak ik min kansen zo groot mogelijk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou en zeer veel dat als ze nee zegt dat je er toch nooit meer ziet
Verzorgd uiterlijk, maar met voldoende casual elementen en nonchalante relaxte uitstraling met pepermuntje in je mik en lachenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:12 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies jongens. Ik neem het in beraad. Hoe maak ik min kansen zo groot mogelijk?![]()
![]()
gewoon jezelf zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:12 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies jongens. Ik neem het in beraad. Hoe maak ik min kansen zo groot mogelijk?![]()
![]()
peace.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:20 schreef sackhaahr het volgende:
Tnx braddas. Ik ga heerlijk slapen (dromen). Njoy de nachtbagger!
Geboren in de bloemkool?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan en kom uit de grond.
neinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ah okè en ze konden je niet terug in de grond stoppen.
Oke oke oke okequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben 100 procent nederlander. Zo ook mijn ouders.
En mijn opa en oma.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
mijn beste vriende
retry32
fokker101
tassendief
ik vertel zelfs over jullie aan pappa en mamma bij het avondeten
mijn beste vriende
retry32
fokker101
tassendief
mijn beste vriende
retry32
fokker101
tassendief
mag ik jouw vriendje zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
mijn beste vriende
retry32
fokker101
tassendief
Doe dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:47 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik stuur de vrouw met de hamer even langs.
Mijn vriendin is wat mij betreft een 9/10 vrouw. Maar die ligt al te slapen denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Het is geen 9/10 vrouw maar een 3/10.
Mweh, vroeger wel nu niet meer. Vind hem minder geworden als vroeger. Bij AC Milanquote:
Ik vind de verdedigers van tegenwoordig slechtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mweh, vroeger wel nu niet meer. Vind hem minder geworden als vroeger. Bij AC MilanPSG is een kut club
Klopt dat wel ja. Maar is zonde voor hem hij is een goede speler wel. Maar PSG is een kut clubje. Nesta was ook wel baas ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik vind de verdedigers van tegenwoordig slecht
Maldini Nesta
Oke maar als je een hartaanval krijg ben ik nergens voor verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mijn vriendin is wat mij betreft een 9/10 vrouw. Maar die ligt al te slapen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |