Dat was het wel, dat was op die facebook pagina maar al te duidelijk. Ik heb die een beetje gevolgd voor deze demonstratie en stormfront was netjes vergeleken met wat daar gezegd werd. Heb een paar allochtonen zien langskomen, heel eventjes maar, die wilde zich opzich wel aansluiten bij een anti isis iets, maar werden gewoon weggejaagd, alleen voor autochtonen werd er gezegd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:40 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Die demonstratie was in oorsprong niet extreem rechts, dat kan je nalezen op hun facebook pagina.
De issue hier is niet ISIS vs. extreem rechts toch? Het is toch een issue tussen iedere normale Nederlander en ISIS aanhangers?
Extreem rechts is een heel andere issue.
Paul???quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Kom dan ook maar eens met een goede bron voor dat gespuug. Je vraagt het aan de lopende band aan anderen, maar zelf kom je niet verder dan ik weet het uit eerste hand.
Toe paul, geef eens een goede bron voor dat gespuug, want ik heb het nergens kunnen zien.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik schrijf nadrukkelijk 'aan de regels houden'
'prinsenvlag' en 'vlaams belang' vlag, tsja, ik zie niets kwetsends in de 'prinsenvlag' gewoon een mooie oud-hollandse vlag.
De vlaams belang vlag is de vlaamse vlag met een kleine aanpassing, die staat echt voor vlaams belang. Is niet strafbaar nee, maar staat wel symbool voor.quote:En vlaams belang vlag?, ik kom regelmatig in Belgie en iedere keer als ik de grens overga zie ik dit logo van vlaanderen, tis maar net welke betekenis je er aan geeft, trouwens had de 'politie' er schijnbaar ook geen moeite mee.
De isis vlag is wel degelijk anders uit te leggen, het is de geloofsbelijdenis die erop staat, wordt al wat eeuwtjes gevoerd zeg maar, je vindt hem bv ook op de vlag van SA.quote:Di Isis vlag is voor geen andere uitleg vatbaar en derhalve strafbaar.
Dan ben je vlotjes van mening veranderd kanjer.quote:Komt nog bij, zelfs al liepen ze hier voor de deur met isis vlaggen te zwaaien, het zou mij een grote zorg zijn, geeft alleen maar mijn gelijk aan.
Alleen verhalen zijn voor jou ook niet genoeg kanjer. Zelfs met de foto's en beeldmatriaal van dat gedoe bij dat theehuis is het volgens jou allemaal anders. Aangezien daar aardig wat beeldmatriaal van is kan je vast ook wel die moslims laten zien die buiten dat theehuis stonden en spuugde(of alleen al opgewonden stonden te doen).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Paul???
Negeer het dan maar, ik heb het uit eerste hand, ben het ook wel op het net in een artikel tegengekomen.
Maar ik zit op een tablet, gaat allemaal niet zo makkelijk, en bovendien, dan plaats ik het desbetreffende artikel, zal het wel weer een foute site zijn oid en derhalve niet waar.
En dus buigen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, want geen conflicten toelaten is echt iets heel erg onnederlands.
Nee, niet buigen, er is juist niet gebogen voor de onderbuik die even wil matten(beide kanten). Want dat is niet constructief en dat wordt dus niet toegestaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En dus buigen.
Je had gelijk kunnen hebben als van Aartsen ook had ingezet op een grootschalige aanpak in de schilderswijk, nu niet.
De heren aldaar hebben 'gewonnen' in hun ogen, weer een stapje verder, met steun van de overheid.
Er had geen sprake van een conflict geweest als er eerder al was ingegrepen door de overheid, nu gaat het van kwaad tot erger en straks is het weer huilie doen als 'die boze racistjes, facistjes, bruinhempjes, whatever het recht in eigen handen gaan nemen.
Ik heb even geen zin in weer ellelange discussies en alles voor de twintigste keer herhalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen verhalen zijn voor jou ook niet genoeg kanjer. Zelfs met de foto's en beeldmatriaal van dat gedoe bij dat theehuis is het volgens jou allemaal anders. Aangezien daar aardig wat beeldmatriaal van is kan je vast ook wel die moslims laten zien die buiten dat theehuis stonden en spuugde(of alleen al opgewonden stonden te doen).
Ik zeg helemaal niet dat ze de boel kort en klein sloegen, ik noem het zelfs een conflict waarbij dus de mogelijkheid open blijft dat het geen eenzijdig iets was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin in weer ellelange discussies en alles voor de twintigste keer herhalen.
Wat jij wil, het waren facisten, ze sloegen de boel kort en klein,staken huizen in brand, vielen theehuizen aan, en toen er op de hoefkade een klein groepje vejaarden wilden oversteken, vielen ze die ook nog aan.
Succes ermee, blijf maar weg kijken.
Toevallig ben ik op die facebook pagina gestuit toen hij net was aangemaakt en kan toch echt bevestigen dat hij niet anti-islam en zeker niet extreem rechts was. Dat extreem rechts erop af is gekomen is bijzonder jammer. Daarmee is het eigenlijk afgelopen met het initiatief.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat was het wel, dat was op die facebook pagina maar al te duidelijk. Ik heb die een beetje gevolgd voor deze demonstratie en stormfront was netjes vergeleken met wat daar gezegd werd. Heb een paar allochtonen zien langskomen, heel eventjes maar, die wilde zich opzich wel aansluiten bij een anti isis iets, maar werden gewoon weggejaagd, alleen voor autochtonen werd er gezegd.
Het is georganiseerd door extreem rechts, extreem rechts liep er ook, met prinsenvlaggen en vlaams belang vlaggen. Als het eruit ziet als een eend, het kwaakt als een eend, het loopt als een eend dan is het waarschijnlijk een eend.
Begrijp echt niet waarom mensen hier zo omheen draaien.
Wie is die eerste hand dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:46 schreef Kanjer het volgende:
Negeer het dan maar, ik heb het uit eerste hand
De demo wilde niet matten. De tegendemo wilde matten. En dat had door politie en me direct en keihard gestopt moeten worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, niet buigen, er is juist niet gebogen voor de onderbuik die even wil matten(beide kanten). Want dat is niet constructief en dat wordt dus niet toegestaan.
Het gaat alleen van kwaad tot erger als ventjes zoals jij blijven willen matten, wat kleutergedrag is.
Kun je lezen? Lees dan even mee wat ik in die zelfde post schreef:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie is die eerste hand dan?
Met anonieme bronnen schermen is niet echt geloofwaardig. Namen en rugnummers aub.
Ik lees dat jij het uit eerste hand hebt. Ik vraag jou wie die eerste hand is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kun je lezen? Lees dan even mee wat ik in die zelfde post schreef:
NEGEER HET DAN MAAR.
En ik zeg je dat je dat niets aangaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees dat jij het uit eerste hand hebt. Ik vraag jou wie die eerste hand is.
Het is georganiseerd door oa identitair verzet, hoezo niet door extreem rechts georganiseerd? Woordvoerder is paul peters, hoezo geen extreem rechts? Je weet dat pro patria alleen maar een schuilnaam is? Het is niet dat extreem rechts erop afgekomen is, het is dat de gewone mensen die wilde aansluiten afgestoten zijn doordat het door extreem rechts werd georganiseerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Toevallig ben ik op die facebook pagina gestuit toen hij net was aangemaakt en kan toch echt bevestigen dat hij niet anti-islam en zeker niet extreem rechts was. Dat extreem rechts erop af is gekomen is bijzonder jammer. Daarmee is het eigenlijk afgelopen met het initiatief.
Juist normale Nederlanders hadden mee moeten lopen. Juist normale moslims uit de Schilderswijk hadden mee moeten lopen. Omdat dat niet gebeurd is, juist daarom heeft extreem rechts het over kunnen nemen.
Nog even citaatje van die facebook pagina:
'Voor de duidelijkheid: dit betreft een mars tegen de radicale islam in Den Haag, Nederland. Tegen de ISIS aanhang. En voor het reclaimen van onze wijken, waar onze wetten weer leidend moeten worden. Het is dus geen mars tegen de islam. Oproepen tot geweld worden zo snel mogelijk verwijderd. Laten we een waardige mars houden!'
De demo wilde gewoon een conflict uitdagen, ze wisten dondersgoed dat hun tegenstander wel erg makkelijk te porren is daarvoor en dat anderen daarin wel mee zouden gaan omdat het extreem rechts was die daar stond. Er is precies gebeurd wat ze wilde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De demo wilde niet matten. De tegendemo wilde matten. En dat had door politie en me direct en keihard gestopt moeten worden.
Als het ons niet aangaat, dan is er dus ook geen reden om het hier neer te zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En ik zeg je dat je dat niets aangaat.
Aangezien ik een van die gewone mensen ben die zijn afgestoten zou ik heel graag jouw bewijs willen zien dat het altijd al een complot van extreem rechts was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is georganiseerd door oa identitair verzet, hoezo niet door extreem rechts georganiseerd? Woordvoerder is paul peters, hoezo geen extreem rechts? Je weet dat pro patria alleen maar een schuilnaam is? Het is niet dat extreem rechts erop afgekomen is, het is dat de gewone mensen die wilde aansluiten afgestoten zijn doordat het door extreem rechts werd georganiseerd.
En sorry, heb ook die site gevolgd, niet direct vanaf het begin, maar het was echt 1 groot racistenfestijn en anti islam festijn.
Snap best dat hij geen naam wil geven, als dat gewoon iemand was die meeliep zonder nare agenda lijkt het me ook zeer onvriendelijk om die naam te plaatsen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het ons niet aangaat, dan is er dus ook geen reden om het hier neer te zetten.
Prima dat je je schaamt of het niet durft te zeggen, maar nu lijkt het alsof je het verzonnen hebt en je claim niet hard kunt maken.
Iedereen kan wel zeggen dat hij iets uit eerste hand heeft.
Het bewijs is dat het is georganiseerd door extreem rechts, de organisatoren zijn prominente extreem rechts figuren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Aangezien ik een van die gewone mensen ben die zijn afgestoten zou ik heel graag jouw bewijs willen zien dat het altijd al een complot van extreem rechts was.
(Dan kan ik voortaan beter oppassen.)
Kan je dat aantonen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Het bewijs is dat het is georganiseerd door extreem rechts, de organisatoren zijn prominente extreem rechts figuren.
De woordvoerder is paul peters om maar iets te noemen.
Ja, dat is al tot in den treure aangetoond. Als het feit dat paul peters de woordvoerder is je niets zegt dan houdt het al snel op.quote:
afgestoten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Aangezien ik een van die gewone mensen ben die zijn afgestoten zou ik heel graag jouw bewijs willen zien dat het altijd al een complot van extreem rechts was.
(Dan kan ik voortaan beter oppassen.)
Maar dat is helemaal niet zo volgens mij. Dat zeg jij alleen maar. Moet ik dat dan zomaar aannemen? Hoe kom je daar nu bij? Dat moet je toch kunnen aangeven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, dat is al tot in den treure aangetoond. Als het feit dat paul peters de woordvoerder is je niets zegt dan houdt het al snel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |