abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143424892
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef OOST het volgende:
Mee eens. Onderschatten is zwakt uitgedrukt, ze is blind voor de gevolgen en vooral nadelen.

Zijn die kinderen daar straks net gewend, moeten ze weer terug omdat moeder het niet trekt :')
Wil je ook voor mij even in je glazen bol kijken nu je er toch mee op tafel zit? O+
pi_143424966
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef Queller het volgende:

[..]

Wil je ook voor mij even in je glazen bol kijken nu je er toch mee op tafel zit? O+
Vrouwen met kinderen zijn nogal egoïstisch als ze van de vader af willen. Vind het niet gek dat er af en toe een vader doordraait om die reden. Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo, maar TS lijkt wel van deze categorie te zijn.
pi_143425000
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef OOST het volgende:
Vrouwen met kinderen zijn nogal egoïstisch als ze van de vader af willen. Vind het niet gek dat er af en toe een vader doordraait om die reden. Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo, maar TS lijkt wel van deze categorie te zijn.
Jij bent echt geweldig! Al eens overwogen iets met dit talent te gaan doen?
pi_143425048
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Queller het volgende:

[..]

Jij bent echt geweldig! Al eens overwogen iets met dit talent te gaan doen?
Je voelt je aangesproken :') ik vind het triest voor de kinderen
pi_143425071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef OOST het volgende:

[..]

dit slaat echt nergens op :')

En dan doel ik op de generalisatie :* (ondanks het 'gelukkig zijn niet alle vrouwen zo')
compact en kleverig.
pi_143425103
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik ga op je eigen woorden af en in dat andere oudere topic zeg je hele andere dingen over je ex.
Nu ineens praat je hem zwart en heel toevallig komt je dat ook goed uit... toeval? Ik denk het niet.
Mijn ex en ik hebben geen problemen met elkaar, als in omgang met elkaar.
Ik heb er wel problemen mee dat hij weinig interesse in de kinderen toont, als je goed had gelezen had je dat ook geweten.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, dát ken ik *)

Het is zo verdomd lastig om er over te oordelen. Mijn betere helft heeft uiteindelijk de kinderen meegenomen naar de andere kant van het land. Los van alles (en zelfs redelijk objectief) een volstrekt logische en te verdedigen keuze. Maar daar was ook niet iedereen het mee eens.
Mijn omgeving staat ook helemaal achter mijn keuze, ondanks dat ze ons zullen missen zijn ze er ook van overtuigd dat het de juiste keuze is

.
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat voor ervaringen zoek je? Verhuizen naar een ander land met kinderen?

Ik vraag me eigenlijk vooral af hoe je het voor je ziet dat ze eens in de maand hun vader zien... Wanneer zien ze hun andere familie dan? Ik neem aan dat je niet twee keer in de maand heen en weer wil om ook nog oma en tante te kunnen bezoeken ofzo? En komt hij ze ook halen?
Verhuizen met kinderen heb ik me al heel veel over ingelezen, de reacties zijn eigenlijk haast allemaal positief van de ervaringsdeskundigen.
Nu zit ik alleen met dit machteloze gevoel dat hij het laatste woord heeft, hoewel ik er enigszins begrip voor heb als hij het niet wil zal het voor ons een flinke domper zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143425114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef OOST het volgende:
Je voelt je aangesproken :') ik vind het triest voor de kinderen
Ik voel me totaal niet aangesproken, want ik heb geen ex-echtgenoot én geen kinderen. Maar zelfs los daarvan vind ik al jouw generaliserende kort door de bocht posts vooral lachwekkend :)
pi_143425147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik voel me totaal niet aangesproken, want ik heb geen ex-echtgenoot én geen kinderen. Maar zelfs los daarvan vind ik al jouw generaliserende kort door de bocht posts vooral lachwekkend :)
Jij hebt katten! ^O^
pi_143425169
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef TerryStone het volgende:
Jij hebt katten! ^O^
Veel teveel zelfs ^O^
pi_143425171
quote:
Verhuizen met kinderen heb ik me al heel veel over ingelezen, de reacties zijn eigenlijk haast allemaal positief van de ervaringsdeskundigen.
Bedoel je met ervaringsdeskundingen de moeders of kinderen? Die moeders lijken me niet objectief namelijk.
pi_143425227
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef OOST het volgende:
Bedoel je met ervaringsdeskundingen de moeders of kinderen? Die moeders lijken me niet objectief namelijk.
Zal ik die van mijn betere helft even halen, of komt een positief verhaal je niet zo goed uit??
pi_143425267
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef snakelady het volgende:
Mijn omgeving staat ook helemaal achter mijn keuze, ondanks dat ze ons zullen missen zijn ze er ook van overtuigd dat het de juiste keuze is
Waarom dit topic dan?
pi_143425305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

[..]

Nu zit ik alleen met dit machteloze gevoel dat hij het laatste woord heeft, hoewel ik er enigszins begrip voor heb als hij het niet wil zal het voor ons een flinke domper zijn.
waar zoek je dan wél ervaringen van?

En dat snap ik, wat is enigszins begrip trouwens? Ik zou het volledig begrijpen als een vader dat niet wil. Wat verwácht je dat hij zegt?

En waarom geef je geen antwoord op de vragen die ik stel?

Ik woon btw anderhalf uur weg en mn familie komt nauwelijks langs omdat ze het te ver vinden... Dat is ook iets waar je rekening mee moet houden. Voor hen is het allemaal veel verder dan voor jou waarschijnlijk.
compact en kleverig.
pi_143425313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Queller het volgende:

[..]

Zal ik die van mijn betere helft even halen, of komt een positief verhaal je niet zo goed uit??
Nog eentje die alleen de positieve verhalen ziet :') op het viva forum zal TS vast geen topic hebben geopend :')

Het lijkt me dat je de kinderen op 1 zet. Dus die vraag je dan om ervaringen.
pi_143425337
tevens staat op deze pica de ex van TS
pi_143425360
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef perro. het volgende:

[..]

allemaal leuk en aardig dit. maar je hebt in dat vorige topic veel redenen gegeven waarom verhuizen louter positief zal zijn, terwijl er maar een enkele reden is, de rest kwam/komt je slecht goed uit.

en je vergeet gewoon je kinderen op 1 te zetten, in mijn ogen. je onderschat het mijns inzien allemaal nogal. daarom zou je het niet moeten doen, of nu nog niet.

en de vader. tja, ik ken zijn kant niet en ik geloof niet zo dat jij 100% objectief bent. het is maar goed dat je hem in deze niet kunt negeren, letterlijk.
Ik zet de kinderen juist op nr. 1 maar daarnaast vergeet ik mezelf ook niet.
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik ook de negatieve kanten zie, alleen zie ik een andere taal leren en een nieuwe cultuur leren kennen niet als negatief.

Wat is het negatieve, het opnieuw moeten wennen en familie en vrienden minder zien.
Opnieuw moeten wennen aan een nieuwe situatie is ook negatief.

Alleen de positieve kanten als financiele zekerheid, een liefdevol gezin, een vaderfiguur die er voor ze is, weer de ruimte hebben, meer kans op een goede toekomst, het leren kennen van een nieuwe cultuur en nieuwe taal wegen dan net iets zwaarder voor mij.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143425407
Maar even hé TS, wat wil je nou met dit topic? Ervaringsdeskundigen? Open het dan in KAA en/of OUD? Ik vind het nl. nogal wat dat je zo loopt af te geven op je ex, terwijl Denemarken ineens het Beloofde Land is, en jij en je ex fantastisch en er helemaal niks mis kan gaan. Jouw keuze, en daar is verder in deel I al van alles (meer dan herhaaldelijk :') ) over geroepen, dus waarom HIER in godsnaam nog een deel 2? Zeker met zo'n 'gesloten' dagboek OP, en het feit dat het gewoon een patstelling is totdat je ex wat laat weten.
pi_143425437
quote:

[..]

Niet happen.
Je mag mij niet? Mooi ik jou ook niet.
pi_143425477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef OOST het volgende:
Nog eentje die alleen de positieve verhalen ziet :') op het viva forum zal TS vast geen topic hebben geopend :')

Het lijkt me dat je de kinderen op 1 zet. Dus die vraag je dan om ervaringen.
Wat lees jij knap allemaal dingen die er niet staan en wat weet jij goed wat er allemaal voor iedereen waarheid is. Echt hoor, je moet er iets mee gaan doen. Het is een zeldzaam talent!
pi_143425529
quote:

[..]

Ja graag zelfs!
pi_143425552
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat lees jij knap allemaal dingen die er niet staan en wat weet jij goed wat er allemaal voor iedereen waarheid is. Echt hoor, je moet er iets mee gaan doen. Het is een zeldzaam talent!
Je hebt in deel 1 de overvloed van TS haar 'Ja maar de bakker van m'n neef z'n vaste automonteur is met z'n kinderen geëmigreerd en daar gaat het echt heel goed mee' gemist. Dat werd op een gegeven moment een beetje lachwekkend.
pi_143425631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja graag zelfs!
zou je aub willen antwoorden op de vragen die ik stel?
En heb je nagedacht over wat ik zei mbt afstand?
compact en kleverig.
pi_143425815
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waar zoek je dan wél ervaringen van?

En dat snap ik, wat is enigszins begrip trouwens? Ik zou het volledig begrijpen als een vader dat niet wil. Wat verwácht je dat hij zegt?

En waarom geef je geen antwoord op de vragen die ik stel?

Ik woon btw anderhalf uur weg en mn familie komt nauwelijks langs omdat ze het te ver vinden... Dat is ook iets waar je rekening mee moet houden. Voor hen is het allemaal veel verder dan voor jou waarschijnlijk.
Sorry als ik wat vragen mis, ik probeer iedereen die niet aanvallen reageert te antwoorden zo ook jou maar zie soms door de bomen het bos niet meer. ;)

Hij gaf zelf ook toe dat het beter is als in een betere toekomst, maar dat hij het te ver weg vind.
Daarom heb ik er enigszins begrip voor. Hij geeft zelf toe dat het beter voor ze zou zijn, maar kiest dan toch voor zichzelf.
pi_143425830
O, laat ook maar, ik zie dat je al hebt geantwoord op die vragen in het vorige topic.

Vrij naief wel overigens...
compact en kleverig.
pi_143425946
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, laat ook maar, ik zie dat je al hebt geantwoord op die vragen in het vorige topic.

Vrij naief wel overigens...
Dat is het hele punt, volgens mij misgunt niemand TS haar geluk, maar het komt allemaal nog naïef en eenzijdig over. Denemarken is FANTASTISCH, en los écht alles op. Haar ex is een stumper, zijn ex is een stumper, het is écht beter voor iedereen. Alles wat een probleem kan zijn dat is zó opgelost/bijgeleerd/aangepast (vriendjes, afstand, taal, school, whatever). En het heeft echt helemaal niks te maken met dat TS dit graag wil en de omstandigheden een handje helpt. Het is púúr toeval dat ze daar werk vindt en ze kan hier echt met geen mogelijkheid haar hoofd boven water houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')