abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143423187
Wat is dat een klote gevoel.

Ik heb een kans, een kans om de toekomst voor mij en de kinderen beter te maken, om er voor te zorgen dat de kinderen later alles kunnen krijgen wat ze willen, een goede toekomst zoals studeren mochten ze dat willen.

Maar dat kan alleen als mijn ex toestemming geeft, we moeten dan namelijk verhuizen, het is zo'n 6 uur rijden met de auto dus niet zo heel ver, de kinderen zou hij dan ook nog gewoon minimaal 1x in de maand zien, vergeleken met nu 2x in de maand (zijn keuze) en met vakanties.

De kinderen willen ook heel graag, ik wil heel graag maar als hij nee zegt dan houdt het op.

Maar ons leven, onze toekomst ligt nu dus in zijn handen, en hoewel ik hem begrijp geeft me dit wel een ongelofelijk machteloos klote gevoel.
Wij zitten nu al de hele week in spanning, wachtend op antwoord...

Mijn idee met dit topic is niet of het de juiste keuze is, dat is het voor ons namelijk wel.
Maar dat het gevoel dat je toekomst in handen van iemand anders ligt is gewoon een naar gevoel, iemand anders ervaring hiermee?

btw, ik weet dat sommige opperde dat er geen deel 2 nodig was, maar ehm...dan reageer je gewoon niet meer. ;)

Deel 1 R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143423243
:') wat wil je nou horen joh, de helft ga je toch niet op in.
pi_143423274
Je ontneemt je kinderen dus al zijn/haar vriendjes en het recht om haar vader 2x per maand te zien?

Je flikkert je kinderen op een andere school, waar ze de taal niet van kennen, ze dus in het begin zonder vriendjes zitten en wss de pispaaltjes van de klas worden

fijne moeder ben jij zeg :r

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 20:06:15 ]
pi_143423318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef snakelady het volgende:
Mijn idee met dit topic is niet of het de juiste keuze is, dat is het voor ons namelijk wel.
Enge zin dit.
Who's your Stannis?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:07:19 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423372
Deel twee? Ik snap er niks van. Waarom?
The love you take is equal to the love you make.
pi_143423393
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef Lienekien het volgende:
omdat ze in deel 1 haar gelijk niet kreeg
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:08:27 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423409
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

omdat ze in deel 1 haar gelijk niet kreeg
Alsof ze dat nu wel gaat krijgen.
pi_143423422
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

touche
pi_143423423
quote:
Heb al in FB gepost, gaat zo wel dicht.
pi_143423439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef Scorpie het volgende:
:') wat wil je nou horen joh, de helft ga je toch niet op in.
dit ja :')
pi_143423453
Ik ben echt blij dat mijn ouders nooit onderling gezeik hebben gehad over wie de kinderen mag etc. Dat mochten we gelukkig allemaal zelf bepalen.
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_143423470
quote:
Aandacht.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:10:31 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423490
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Aandacht.
En masochisme.
pi_143423511
quote:
9s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En masochisme.
dan is daar wonen dat helemaal, gezien de horrorex van de ijslander. :7
pi_143423553
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Omdat ik ervaringsdeskundige om advies vraag, niet reacties van mensen die mij veroordelen zonder iets te weten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143423568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ik ervaringsdeskundige om advies vraag, niet reacties van mensen die mij veroordelen zonder iets te weten.
:') meid hou op. Echt. Je zet jezelf voor lul. En hard ook.
pi_143423576
quote:
Wat is dat een klote gevoel.

Ik heb een kans, een kans om de toekomst voor mij en de kinderen beter te maken, om er voor te zorgen dat de kinderen later alles kunnen krijgen wat ze willen, een goede toekomst zoals studeren mochten ze dat willen.

Maar dat kan alleen als mijn ex toestemming geeft, we moeten dan namelijk verhuizen, het is zo'n 6 uur rijden met de auto dus niet zo heel ver, de kinderen zou hij dan ook nog gewoon minimaal 1x in de maand zien, vergeleken met nu 2x in de maand (zijn keuze) en met vakanties.

De kinderen willen ook heel graag, ik wil heel graag maar als hij nee zegt dan houdt het op.

Maar ons leven, onze toekomst ligt nu dus in zijn handen, en hoewel ik hem begrijp geeft me dit wel een ongelofelijk machteloos klote gevoel.
Wij zitten nu al de hele week in spanning, wachtend op antwoord...

Maar dat het gevoel dat je toekomst in handen van iemand anders ligt is gewoon een naar gevoel, iemand anders ervaring hiermee?

btw, ik weet dat sommige opperde dat er geen deel 2 nodig was, maar ehm...dan reageer je gewoon niet meer. ;)

Deel 1 R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander...
pi_143423601
Wat nou als de kinderen over 2 jaar niet meer naar vader willen? Of juist niet meer in Denemarken willen wonen? Of je deze stap kwalijk gaan nemen?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:16:42 #19
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143423676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:14 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat nou als de kinderen over 2 jaar niet meer naar vader willen? Of juist niet meer in Denemarken willen wonen? Of je deze stap kwalijk gaan nemen?
Dat gebeurt niet, want:
quote:
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:17:11 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423696
quote:

[..]

Je ziet toch wat je voor reacties krijgt? Ik snap ook echt niet waarom je daar maar op blijft reageren.
pi_143423795
Kan iemand deel 1 samenvatten in drie regels?

Ik vind het niet zo gek om naar een ander land te verhuizen. Eigenlijk. Zeker als het aan te rijden is. Ik zou alleen wel een voor de kinderen gunstig moment kiezen. En zorgen voor een weg terug.

* bukt
pi_143423807
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:14 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat als ze nu al niet meer naar hun vader willen? Wat als ze nu wel in Denemarken willen wonen?
Wat als ze over 2 jaar naar Amerika willen?
Wat als? wat als? Niemand weet toch wat de toekomst brengt?
pi_143423867
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat als ze nu al niet meer naar hun vader willen? Wat als ze nu wel in Denemarken willen wonen?
Wat als je stiekem een egoistische koe bent?
Wat als je het belang van je kinderen niet voorop stelt?
Wat als je stiekem gewoon wraak neemt ten koste van je kinderen?
Wat als je tunnelvisie hebt?
pi_143423973
quote:

[..]

is je in dat ander topic ook al gemeld, maar even voor de inhakers: jij wilt in denemarken wonen. vooral vanwege hem (hou jezelf en ons niet voor de gek), jouw kinderen kunnen niet inschatten wat de impact en gevolgen zijn, zien vooral de leuke dingen en een enthousiaste moeder.

je ex/de vader wil dit niet, ergens ook wel begrijpelijk. ondanks dat we wellicht niet alle ins en outs kennen. jij hebt pech. helaas. nog een jaar of 8 wachten of die ijslander hier naartoe halen in de tussentijd.

klaar. broek omhoog. ~:)
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:24:25 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Queller het volgende:

Ik vind het niet zo gek om naar een ander land te verhuizen. Eigenlijk. Zeker als het aan te rijden is. Ik zou alleen wel een voor de kinderen gunstig moment kiezen. En zorgen voor een weg terug.

* bukt
Er is een ex die moet instemmen. TS is in afwachting. In deel een vindt iedereen TS egoďstisch.
pi_143424014
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Er is een ex die moet instemmen. TS is in afwachting. In deel een vindt iedereen TS egoďstisch.
Ow... ja, kan. Waar bemoei ik me ook mee :D
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:25:36 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143424031
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef perro. het volgende:

[..]

is je in dat ander topic ook al gemeld, maar even voor de inhakers: jij wilt in denenmarken wonen. vooral vanwege hem (hou jezelf en ons niet voor de gek), jouw kinderen kunnen niet inschatten wat de impact en gevolgen zijn, zien vooral de leuke dingen en een enthousiaste moeder.

je ex/de vader wil dit niet, ergens ook wel begrijpelijk. ondanks dat we wellicht niet alle ins en outs kennen. jij hebt pech. helaas. nog een jaar of 8 wachten of die ijslander hier naartoe halen in de tussentijd.

Vader heeft nog geen mening gegeven.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:26:18 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143424071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow... ja, kan. Waar bemoei ik me ook mee :D
En je kent dat, dat hamert maar door en door en door.
pi_143424095
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Queller het volgende:

* bukt
Samenvatting is heel simpel, OP en reacties over hoe slecht ik ben als moeder, de personen die het wel een goed idee vonden werden uitgescholden en weggejaagd. :P

Ons idee was in de kerstvakantie of volgende zomervakantie.
pi_143424133
Denk eens aan je kinderen, t(r)ut.
Je mag mij niet? Mooi ik jou ook niet.
pi_143424148
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vader heeft nog geen mening gegeven.
oh. :')

nouja, gok dat hij niet wil. gezien dat ze gezeik hebben. denk ik dan.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:29:15 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143424217
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef perro. het volgende:

[..]

oh. :')

nouja, gok dat hij niet wil. gezien dat ze gezeik hebben. denk ik dan.
Geen idee.

En het doet er allemaal geen reet toe wat wij ervan vinden. Ex/vader geeft de doorslag.
pi_143424229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Samenvatting is heel simpel, OP en reacties over hoe slecht ik ben als moeder, de personen die het wel een goed idee vonden werden uitgescholden en weggejaagd. :P

Ons idee was in de kerstvakantie of volgende zomervakantie.
Net als de verhalen over je ex verdraai je ook hier de realiteit om tot een bepaalde conclusie te komen... het spreekt boekdelen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:29:41 #34
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_143424234
quote:

[..]

Ik weet niet of je weet hoe kinderen zijn maar het ene moment willen ze het een en het andere moment het andere.

En dan kan je ex nog zo'n klootzak zijn, wie ben jij om zelf te bepalen dat het beter is voor ze om naar een geheel andere omgeving te verhuizen voor die paar centen meer. Heel simpel, kinderen horen beide ouders te zien.

Maar dat is het probleem tegenwoordig, er wordt veel te makkelijk gedacht over het nemen van kinderen.
pi_143424257
Flikker op hoor, deel één sloeg al nergens meer op, je gaf zelf ruiterlijk toe dat het een 'lief dagboek'-achtig topic was, en alles is al herhaaldelijk gezegd :')

WIEIWIEIWIEIWIAIIAWIWIWIIW ATTENTION WHORE
pi_143424281
Godzijdank heeft de vader nog inspraak.

Verhuizen is sowieso voor kinderen vrij kansloos. Of je nu naar een andere stad gaat of naar een ander land. Extra is alleen de taal en omgeving wanneer je naar een ander land vertrekt.

Via therapie ken ik een man die op zijn 6e verhuisd is. Geen vriendjes meer hebben, alles nieuw. Hij had daar enorme moeite mee. Je kan vantevoren niks voorspellen maar waarom zou je het risico nemen door je kinderen zoiets aan te doen? Vrij triest.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:30:58 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143424302
Laten we nou gewoon afwachten wat de ex/de vader wil.
pi_143424329
quote:

[..]

Huil nog eens even een beetje over dat je ex in Turkije zit met z'n strakke chick van 20, en jij 3 hoog achter op een houtje moet bijten?

pi_143424366
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef perro. het volgende:

[..]

is je in dat ander topic ook al gemeld, maar even voor de inhakers: jij wilt in denenmarken wonen. vooral vanwege hem (hou jezelf en ons niet voor de gek), jouw kinderen kunnen niet inschatten wat de impact en gevolgen zijn, zien vooral de leuke dingen en een enthousiaste moeder.

Wat als ik alleen voor hem zou willen verhuizen? zoveel mensen verhuizen uit liefde, is dat zo verkeerd?
Wanneer/Als hij naar Nederland verhuisd is dat toch ook uit liefde?
Het is niet zo maar aangezien je me toch niet geloofd nemen we even aan dat dat de werkelijke reden is.

Nu hebben ze een vader die de kinderen weer thuis brengt in zijn vakantie omdat hij besluit op vakantie te gaan.
Nu een vader die zijn eigen kinderen op straat heeft gezet.
Nu een vader die ondanks alle moeite die zowel ik, zijn moeder als de kinderen er in hebben gestoken de kinderen nog steeds niet de aandacht geeft die ze willen met als gevolg dat ze niet meer naar hem toe willen.

Om te wonen in een stabiel gezin met een stiefvader die ze wel die aandacht geeft.

Nu weet ik als geen ander dat een goede stiefvader veel meer waard is dan een vader die je geen aandacht geeft, maar dat willen sommige hier niet begrijpen, die zien dat hij de kinderen heeft verwekt als heilig, ondanks dat hij vrij weinig voor ze doet.
pi_143424397
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef Lienekien het volgende:
En je kent dat, dat hamert maar door en door en door.
Ja, dát ken ik *)

Het is zo verdomd lastig om er over te oordelen. Mijn betere helft heeft uiteindelijk de kinderen meegenomen naar de andere kant van het land. Los van alles (en zelfs redelijk objectief) een volstrekt logische en te verdedigen keuze. Maar daar was ook niet iedereen het mee eens.
pi_143424424
Wat voor ervaringen zoek je? Verhuizen naar een ander land met kinderen?

Ik vraag me eigenlijk vooral af hoe je het voor je ziet dat ze eens in de maand hun vader zien... Wanneer zien ze hun andere familie dan? Ik neem aan dat je niet twee keer in de maand heen en weer wil om ook nog oma en tante te kunnen bezoeken ofzo? En komt hij ze ook halen?
compact en kleverig.
pi_143424440
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Net als de verhalen over je ex verdraai je ook hier de realiteit om tot een bepaalde conclusie te komen... het spreekt boekdelen.
Jij kent mijn ex en hoe verdraai ik de realiteit?
pi_143424499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef OOST het volgende:

Via therapie ken ik een man die op zijn 6e verhuisd is. Geen vriendjes meer hebben, alles nieuw. Hij had daar enorme moeite mee. Je kan vantevoren niks voorspellen maar waarom zou je het risico nemen door je kinderen zoiets aan te doen? Vrij triest.
Ik ken via de handwerkclub iemand van wie de ouders vanwege de kinderen bij elkaar zijn gebleven. Stokongelukkig is ze en breien kan ze ook al niet :{
pi_143424529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, dát ken ik *)

Het is zo verdomd lastig om er over te oordelen. Mijn betere helft heeft uiteindelijk de kinderen meegenomen naar de andere kant van het land. Los van alles (en zelfs redelijk objectief) een volstrekt logische en te verdedigen keuze. Maar daar was ook niet iedereen het mee eens.
wij zijn ook verhuisd naar een ander deel van t land. Vonden de meeste mensen wel een goede keuze voor ons, alleen mn ex niet.
compact en kleverig.
pi_143424561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik ken via de handwerkclub iemand van wie de ouders vanwege de kinderen bij elkaar zijn gebleven. Stokongelukkig is ze en breien kan ze ook al niet :{
wel naaien?
compact en kleverig.
pi_143424568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij kent mijn ex en hoe verdraai ik de realiteit?
Ik ga op je eigen woorden af en in dat andere oudere topic zeg je hele andere dingen over je ex.
Nu ineens praat je hem zwart en heel toevallig komt je dat ook goed uit... toeval? Ik denk het niet.
pi_143424608
quote:
9s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

wel naaien?
Kweenie, dat gaan we pas na de zomer doen :{
pi_143424613
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat als ik alleen voor hem zou willen verhuizen? zoveel mensen verhuizen uit liefde, is dat zo verkeerd?
Wanneer/Als hij naar Nederland verhuisd is dat toch ook uit liefde?
Het is niet zo maar aangezien je me toch niet geloofd nemen we even aan dat dat de werkelijke reden is.

Nu hebben ze een vader die de kinderen weer thuis brengt in zijn vakantie omdat hij besluit op vakantie te gaan.
Nu een vader die zijn eigen kinderen op straat heeft gezet.
Nu een vader die ondanks alle moeite die zowel ik, zijn moeder als de kinderen er in hebben gestoken de kinderen nog steeds niet de aandacht geeft die ze willen met als gevolg dat ze niet meer naar hem toe willen.

Om te wonen in een stabiel gezin met een stiefvader die ze wel die aandacht geeft.

Nu weet ik als geen ander dat een goede stiefvader veel meer waard is dan een vader die je geen aandacht geeft, maar dat willen sommige hier niet begrijpen, die zien dat hij de kinderen heeft verwekt als heilig, ondanks dat hij vrij weinig voor ze doet.
allemaal leuk en aardig dit. maar je hebt in dat vorige topic veel redenen gegeven waarom verhuizen louter positief zal zijn, terwijl er maar een enkele reden is, de rest kwam/komt je slecht goed uit.

en je vergeet gewoon je kinderen op 1 te zetten, in mijn ogen. je onderschat het mijns inzien allemaal nogal. daarom zou je het niet moeten doen, of nu nog niet.

en de vader. tja, ik ken zijn kant niet en ik geloof niet zo dat jij 100% objectief bent. het is maar goed dat je hem in deze niet kunt negeren, letterlijk.
pi_143424823
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik ken een stel dat nog zo'n tien jaar bij elkaar is gebleven voor de kinderen. Scheiding achter de schermen wel al geregeld enzo. Financiële zekerheid geborgd en een beetje met anderen naar bed geweest in die tijd. Top geregeld. :P :')
pi_143424860
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef perro. het volgende:
en je vergeet gewoon je kinderen op 1 te zetten, in mijn ogen. je onderschat het mijns inzien allemaal nogal. daarom zou je het niet moeten doen, of nu nog niet.
Mee eens. Onderschatten is zwakt uitgedrukt, ze is blind voor de gevolgen en vooral nadelen.

Zijn die kinderen daar straks net gewend, moeten ze weer terug omdat moeder het niet trekt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')