abonnement Unibet Coolblue
pi_143423187
Wat is dat een klote gevoel.

Ik heb een kans, een kans om de toekomst voor mij en de kinderen beter te maken, om er voor te zorgen dat de kinderen later alles kunnen krijgen wat ze willen, een goede toekomst zoals studeren mochten ze dat willen.

Maar dat kan alleen als mijn ex toestemming geeft, we moeten dan namelijk verhuizen, het is zo'n 6 uur rijden met de auto dus niet zo heel ver, de kinderen zou hij dan ook nog gewoon minimaal 1x in de maand zien, vergeleken met nu 2x in de maand (zijn keuze) en met vakanties.

De kinderen willen ook heel graag, ik wil heel graag maar als hij nee zegt dan houdt het op.

Maar ons leven, onze toekomst ligt nu dus in zijn handen, en hoewel ik hem begrijp geeft me dit wel een ongelofelijk machteloos klote gevoel.
Wij zitten nu al de hele week in spanning, wachtend op antwoord...

Mijn idee met dit topic is niet of het de juiste keuze is, dat is het voor ons namelijk wel.
Maar dat het gevoel dat je toekomst in handen van iemand anders ligt is gewoon een naar gevoel, iemand anders ervaring hiermee?

btw, ik weet dat sommige opperde dat er geen deel 2 nodig was, maar ehm...dan reageer je gewoon niet meer. ;)

Deel 1 R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:03:54 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_143423243
:') wat wil je nou horen joh, de helft ga je toch niet op in.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_143423274
Je ontneemt je kinderen dus al zijn/haar vriendjes en het recht om haar vader 2x per maand te zien?

Je flikkert je kinderen op een andere school, waar ze de taal niet van kennen, ze dus in het begin zonder vriendjes zitten en wss de pispaaltjes van de klas worden

fijne moeder ben jij zeg :r

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 20:06:15 ]
pi_143423318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef snakelady het volgende:
Mijn idee met dit topic is niet of het de juiste keuze is, dat is het voor ons namelijk wel.
Enge zin dit.
Who's your Stannis?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:07:19 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423372
Deel twee? Ik snap er niks van. Waarom?
The love you take is equal to the love you make.
pi_143423393
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef Lienekien het volgende:
Deel twee? Ik snap er niks van. Waarom?
omdat ze in deel 1 haar gelijk niet kreeg
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:08:27 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423409
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

omdat ze in deel 1 haar gelijk niet kreeg
Alsof ze dat nu wel gaat krijgen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143423422
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Alsof ze dat nu wel gaat krijgen.
touche
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:08:45 #9
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_143423423
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef Lienekien het volgende:
Deel twee? Ik snap er niks van. Waarom?
Heb al in FB gepost, gaat zo wel dicht.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_143423439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef Scorpie het volgende:
:') wat wil je nou horen joh, de helft ga je toch niet op in.
dit ja :')
pi_143423453
Ik ben echt blij dat mijn ouders nooit onderling gezeik hebben gehad over wie de kinderen mag etc. Dat mochten we gelukkig allemaal zelf bepalen.
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_143423470
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef Lienekien het volgende:
Deel twee? Ik snap er niks van. Waarom?
Aandacht.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:10:31 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423490
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Aandacht.
En masochisme.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143423511
quote:
9s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En masochisme.
dan is daar wonen dat helemaal, gezien de horrorex van de ijslander. :7
pi_143423553
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Alsof ze dat nu wel gaat krijgen.
Omdat ik ervaringsdeskundige om advies vraag, niet reacties van mensen die mij veroordelen zonder iets te weten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:13:29 #16
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_143423568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ik ervaringsdeskundige om advies vraag, niet reacties van mensen die mij veroordelen zonder iets te weten.
:') meid hou op. Echt. Je zet jezelf voor lul. En hard ook.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_143423576
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef snakelady het volgende:
Wat is dat een klote gevoel.

Ik heb een kans, een kans om de toekomst voor mij en de kinderen beter te maken, om er voor te zorgen dat de kinderen later alles kunnen krijgen wat ze willen, een goede toekomst zoals studeren mochten ze dat willen.

Maar dat kan alleen als mijn ex toestemming geeft, we moeten dan namelijk verhuizen, het is zo'n 6 uur rijden met de auto dus niet zo heel ver, de kinderen zou hij dan ook nog gewoon minimaal 1x in de maand zien, vergeleken met nu 2x in de maand (zijn keuze) en met vakanties.

De kinderen willen ook heel graag, ik wil heel graag maar als hij nee zegt dan houdt het op.

Maar ons leven, onze toekomst ligt nu dus in zijn handen, en hoewel ik hem begrijp geeft me dit wel een ongelofelijk machteloos klote gevoel.
Wij zitten nu al de hele week in spanning, wachtend op antwoord...

Mijn idee met dit topic is niet of het de juiste keuze is, dat is het voor ons namelijk wel.
Maar dat het gevoel dat je toekomst in handen van iemand anders ligt is gewoon een naar gevoel, iemand anders ervaring hiermee?

btw, ik weet dat sommige opperde dat er geen deel 2 nodig was, maar ehm...dan reageer je gewoon niet meer. ;)

Deel 1 R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander...
pi_143423601
Wat nou als de kinderen over 2 jaar niet meer naar vader willen? Of juist niet meer in Denemarken willen wonen? Of je deze stap kwalijk gaan nemen?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:16:42 #19
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143423676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:14 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat nou als de kinderen over 2 jaar niet meer naar vader willen? Of juist niet meer in Denemarken willen wonen? Of je deze stap kwalijk gaan nemen?
Dat gebeurt niet, want:
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef snakelady het volgende:
Mijn idee met dit topic is niet of het de juiste keuze is, dat is het voor ons namelijk wel.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:17:11 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ik ervaringsdeskundige om advies vraag, niet reacties van mensen die mij veroordelen zonder iets te weten.
Je ziet toch wat je voor reacties krijgt? Ik snap ook echt niet waarom je daar maar op blijft reageren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143423795
Kan iemand deel 1 samenvatten in drie regels?

Ik vind het niet zo gek om naar een ander land te verhuizen. Eigenlijk. Zeker als het aan te rijden is. Ik zou alleen wel een voor de kinderen gunstig moment kiezen. En zorgen voor een weg terug.

* bukt
pi_143423807
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:14 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat nou als de kinderen over 2 jaar niet meer naar vader willen? Of juist niet meer in Denemarken willen wonen? Of je deze stap kwalijk gaan nemen?
Wat als ze nu al niet meer naar hun vader willen? Wat als ze nu wel in Denemarken willen wonen?
Wat als ze over 2 jaar naar Amerika willen?
Wat als? wat als? Niemand weet toch wat de toekomst brengt?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143423867
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat als ze nu al niet meer naar hun vader willen? Wat als ze nu wel in Denemarken willen wonen?
Wat als ze over 2 jaar naar Amerika willen?
Wat als? wat als? Niemand weet toch wat de toekomst brengt?
Wat als je stiekem een egoistische koe bent?
Wat als je het belang van je kinderen niet voorop stelt?
Wat als je stiekem gewoon wraak neemt ten koste van je kinderen?
Wat als je tunnelvisie hebt?
pi_143423973
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat als ze nu al niet meer naar hun vader willen? Wat als ze nu wel in Denemarken willen wonen?
Wat als ze over 2 jaar naar Amerika willen?
Wat als? wat als? Niemand weet toch wat de toekomst brengt?
is je in dat ander topic ook al gemeld, maar even voor de inhakers: jij wilt in denemarken wonen. vooral vanwege hem (hou jezelf en ons niet voor de gek), jouw kinderen kunnen niet inschatten wat de impact en gevolgen zijn, zien vooral de leuke dingen en een enthousiaste moeder.

je ex/de vader wil dit niet, ergens ook wel begrijpelijk. ondanks dat we wellicht niet alle ins en outs kennen. jij hebt pech. helaas. nog een jaar of 8 wachten of die ijslander hier naartoe halen in de tussentijd.

klaar. broek omhoog. ~:)
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:24:25 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143423974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Queller het volgende:
Kan iemand deel 1 samenvatten in drie regels?

Ik vind het niet zo gek om naar een ander land te verhuizen. Eigenlijk. Zeker als het aan te rijden is. Ik zou alleen wel een voor de kinderen gunstig moment kiezen. En zorgen voor een weg terug.

* bukt
Er is een ex die moet instemmen. TS is in afwachting. In deel een vindt iedereen TS egoïstisch.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')