Jeetje, veel mensen in mijn omgeving zijn echt super excited. Ik helemaal nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:43 schreef Ladineko het volgende:
Ik kan niet wachten op 13 november's WoD launch.
Ik kan niet wachten op Molten Core LFR.
Ik kan niet wachten met re-rollen naar resto druid.
Warcraft.... wat doe je me aan!
Dat is juist vetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet het echt nietAl die orcs weer en demons en burning legionachtig gedoe. Maar dan kan het alleen maar meevallen en leuk worden
Echt he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:43 schreef Ladineko het volgende:
Ik kan niet wachten op 13 november's WoD launch.
Ik kan niet wachten op Molten Core LFR.
Ik kan niet wachten met re-rollen naar resto druid.
Warcraft.... wat doe je me aan!
Die Sha bullshit kwam mij ook de keel uit na een tijdjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef TwyLight het volgende:
Iedereen zeurt altijd over Cataclysm maar ik vind MoP de aller slechtste kut expansion ooit
Ik vond deze expansion erg leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef TwyLight het volgende:
Dat is juist veteindelijk weer echt Warcraft en geen panda bullshit
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is dan ook een expansion voor vrouwen en casuals
Fijn dat ik aan het stereotype voldoe danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:42 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je pas een half jaar speelt kun je imho niet beoordelen wat de betere expansions zijn, je hebt de echte actie van raiden etc. namelijk niet meegemaakt uit de vorige expansionsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef nikk het volgende:
Speel MoP nu een half jaar, qua content is dit toch wel één van de betere expansions. Het probleem is alleen dat er een te groot gat zit tussen 5.4 en 6.0. Dat veel mensen het daarom zat zijn kan ik me goed voorstellen.
Hij zegt dat hij MoP pas een half jaar speelt. Niet dat hij WoW pas een half jaar speeltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Als je pas een half jaar speelt kun je imho niet beoordelen wat de betere expansions zijn, je hebt de echte actie van raiden etc. namelijk niet meegemaakt uit de vorige expansions
Speel het vanaf dag 1. Was halverwege Cata gestopt en sinds een half jaar dus weer terug.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Als je pas een half jaar speelt kun je imho niet beoordelen wat de betere expansions zijn, je hebt de echte actie van raiden etc. namelijk niet meegemaakt uit de vorige expansions
Ahhhhhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij MoP pas een half jaar speelt. Niet dat hij WoW pas een half jaar speelt
Ik had je verkeerd begrepen inderdaad! Dan is de vraag; Waarom vind je MoP de beste?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Speel het vanaf dag 1. Was halverwege Cata gestopt en sinds een half jaar dus weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |