abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:10:32 #201
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143582757
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-08-2014 10:11:06 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_143583914
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:43 schreef Ladineko het volgende:
Ik kan niet wachten op 13 november's WoD launch.
Ik kan niet wachten op Molten Core LFR.
Ik kan niet wachten met re-rollen naar resto druid.

Warcraft.... wat doe je me aan!
Jeetje, veel mensen in mijn omgeving zijn echt super excited. Ik helemaal niet :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143584459
Waarom niet?
pi_143584509
Ik weet het echt niet -O- Al die orcs weer en demons en burning legionachtig gedoe. Maar dan kan het alleen maar meevallen en leuk worden *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143584521
Heb wel wat bossfights zitten kijken in de eerste raid en dat zag er wel leuk uit.
pi_143584601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet het echt niet -O- Al die orcs weer en demons en burning legionachtig gedoe. Maar dan kan het alleen maar meevallen en leuk worden *)
Dat is juist vet :{ eindelijk weer echt Warcraft en geen panda bullshit
pi_143584625
Iedereen zeurt altijd over Cataclysm maar ik vind MoP de aller slechtste kut expansion ooit
pi_143584650
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:43 schreef Ladineko het volgende:
Ik kan niet wachten op 13 november's WoD launch.
Ik kan niet wachten op Molten Core LFR.
Ik kan niet wachten met re-rollen naar resto druid.

Warcraft.... wat doe je me aan!
Echt he!

Nouja behalve dan het rerollen naar resto, hoewel resto druid m.i. wel de tofste healer is.

Ik ga vanavond eens goed nadenken wat ik nou wil in WoW, pro's en cons tegen elkaar wegstrepen en dan beslissen. Ook goed kijken naar de nieuwe models, want dat vind ik ook oprecht belangrijk. Orcs en humans zien er écht vet uit @ beta.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_143584671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef TwyLight het volgende:
Iedereen zeurt altijd over Cataclysm maar ik vind MoP de aller slechtste kut expansion ooit
Die Sha bullshit kwam mij ook de keel uit na een tijdje :r
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_143584742
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef TwyLight het volgende:

Dat is juist vet :{ eindelijk weer echt Warcraft en geen panda bullshit
Ik vond deze expansion erg leuk :@
pi_143584790
WotLK, MoP, BC, Cata - die volgorde (origineel nooit gespeeld).
pi_143584844
WOTLK > TBC > Vanilla >>>>> MoP >>>>>>>>>>>>>>>> Cata voor mij.

WoD lijkt op TBC dus moet het wel vet worden! Nog altijd spijt als haren op m'n hoofd dat ik nooit heb geraid tijdens TBC trouwens. Heb Kara gedaan en ben toen gestopt. Als ik nu zie hoe vet BT/SCC & SWP zijn, dan moet het toen wel helemaal gruwelijk geweest zijn :(
pi_143584911
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond deze expansion erg leuk :@
Het is dan ook een expansion voor vrouwen en casuals
pi_143585203
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:42 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:D Ouch
pi_143585241
rekt
pi_143585484
quote:

Fijn dat ik aan het stereotype voldoe dan :P
pi_143586944
Speel MoP nu een half jaar, qua content is dit toch wel één van de betere expansions. Het probleem is alleen dat er een te groot gat zit tussen 5.4 en 6.0. Dat veel mensen het daarom zat zijn kan ik me goed voorstellen.
pi_143588481
quote:

[..]

:{w
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_143589226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef nikk het volgende:
Speel MoP nu een half jaar, qua content is dit toch wel één van de betere expansions. Het probleem is alleen dat er een te groot gat zit tussen 5.4 en 6.0. Dat veel mensen het daarom zat zijn kan ik me goed voorstellen.
Als je pas een half jaar speelt kun je imho niet beoordelen wat de betere expansions zijn, je hebt de echte actie van raiden etc. namelijk niet meegemaakt uit de vorige expansions
Je raekt an de dinge geweun.
pi_143590050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Als je pas een half jaar speelt kun je imho niet beoordelen wat de betere expansions zijn, je hebt de echte actie van raiden etc. namelijk niet meegemaakt uit de vorige expansions
Hij zegt dat hij MoP pas een half jaar speelt. Niet dat hij WoW pas een half jaar speelt
pi_143591888
Vroegah was ik nog veel tijd om te spelen en deed ik elke week Kara gecleared ook maar verder nooit gekomen volgens mij.
Verder heb ik WOTLK en CATA veel gespeeld, firelands vond ik best prima ook.
Helaas was vanilla voor mijn tijd, erg jammer als ik al die verhalen hoor.

EDIT: Ik wil een maand gametime kopen maar ik zie dat ideal weg is?
Is er een andere manier om slechts 1 maand te kopen zonder creditcard? (heb wel paypal)
EDIT 2: ah nice het kan wel!

[ Bericht 13% gewijzigd door Zspirit op 19-08-2014 15:11:48 ]
Gegroet!
pi_143593581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Speel het vanaf dag 1. Was halverwege Cata gestopt en sinds een half jaar dus weer terug.
pi_143593659
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:01 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij MoP pas een half jaar speelt. Niet dat hij WoW pas een half jaar speelt
Ahhhhh :@

quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:40 schreef nikk het volgende:

[..]

Speel het vanaf dag 1. Was halverwege Cata gestopt en sinds een half jaar dus weer terug.
Ik had je verkeerd begrepen inderdaad! Dan is de vraag; Waarom vind je MoP de beste? :)
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:47:31 #224
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143593806
Binnen 2 dagen volledig epic gegeared :'). Ze hebben het wel makkelijk gemaakt zeg met lfr. In Vanilla deed je daar maanden over.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:03:57 #225
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143594335
Hoe werkt dat honor point gebeuren er zit namelijk een cap van 4k points op alleen voor een wapen moet je dus 7k hebben. Hoe kom ik daaraan als je niet verder dan 4k kunt.
pi_143594420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe werkt dat honor point gebeuren er zit namelijk een cap van 4k points op alleen voor een wapen moet je dus 7k hebben. Hoe kom ik daaraan als je niet verder dan 4k kunt.
Om de PvP wapens te kopen moet je 7k earned hebben, hij kost geen 7k. Je moet gewoon in het seizoen meer dan 7k points hebben gehaald voordat je het wapen kan kopen
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:08:07 #227
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143594467
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Om de PvP wapens te kopen moet je 7k earned hebben, hij kost geen 7k. Je moet gewoon in het seizoen meer dan 7k points hebben gehaald voordat je het wapen kan kopen
Dus dan maakt het niet uit dat je maximaal 4k aan honor points hebt om te besteden aan gear? Zodra je op de 7k zit (met aankopen inbegrepen) komen de wapens ook beschikbaar?
pi_143594512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dus dan maakt het niet uit dat je maximaal 4k aan honor points hebt om te besteden aan gear? Zodra je op de 7k zit (met aankopen inbegrepen) komen de wapens ook beschikbaar?
Als je in je currency tab kijkt en met je muis over honor/conquest points hovered krijg je te zien hoeveel je dit seizoen hebt gehaald.

Zodra je boven de requirement zit zijn de wapens unlocked
pi_143594530
Ja dus
pi_143596209
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Messina het volgende:

[..]

Ahhhhh :@

[..]

Ik had je verkeerd begrepen inderdaad! Dan is de vraag; Waarom vind je MoP de beste? :)
Qua content dan hè. :P

De beste blijft vanilla met TBC in mijn ogen. Maar TBC had (als ik er naar terugkijk) veel minder te bieden dan MoP. Waarom mensen WotLK zo geweldig vinden snap ik niet helemaal. Op ICC na waren alle raids kut... (bijvoorbeeld Naxx kenden we al, Argent Tournament sloeg nergens op, Ulduar geeft me nog steeds nachtmerries), de gebieden waren best saai (en om die reden uitgestorven), en het spel was enorm dumbed down vergeleken met TBC. Overigens ben ik niet negatief over WotLK, het was een vermakelijke expansion en stukken beter dan Cata bijvoorbeeld.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:35:59 #231
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_143597454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef TwyLight het volgende:
Toen Cata uit kwam was het niet slecht. Hoewel levellen meer gestreamlined werd waren de Heroic Dungeons wel beter. Je moest gewoon zowaar weer CC gebruiken in tegen stelling tot WotLK waar je alle kon AoE'en. Maar toen gingen de babby's die pas bij WotLK waren begonnen met spelen te zeuren dat ze hun brein moesten gebruiken en was het geen fun allowed.

Vanilla endgame vond ik toffer dan TBC's maar TBC vond ik over het algemeen leuker.

Pandaland kon ik niet eens verder spelen dan level 87 toen het uitkwam. :') Onlangs weer begonnen om wat chars klaar te hebben voor WoD. Ondertussen Death Knight en nu een 86 mage.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:36:54 #232
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_143597482
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:58 schreef nikk het volgende:

[..]

Qua content dan hè. :P

De beste blijft vanilla met TBC in mijn ogen. Maar TBC had (als ik er naar terugkijk) veel minder te bieden dan MoP. Waarom mensen WotLK zo geweldig vinden snap ik niet helemaal. Op ICC na waren alle raids kut... (bijvoorbeeld Naxx kenden we al, Argent Tournament sloeg nergens op, Ulduar geeft me nog steeds nachtmerries), de gebieden waren best saai (en om die reden uitgestorven), en het spel was enorm dumbed down vergeleken met TBC. Overigens ben ik niet negatief over WotLK, het was een vermakelijke expansion en stukken beter dan Cata bijvoorbeeld.
Ulduar was geweldig. _O_ AT was enorm saai. En wat ze met Anub'arak hebben gedaan. ;( De grootste baas van WC3 TFT een vijf-man lootbag van gemaakt. :N
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143600125
vanilla > alles random
pi_143603092
Is raiden echt zo'n groot aspect van de WoW-belevenis dan?

Misschien dat het daarom me nooit heeft weten te pakken.
Vond het ook maar apart hoeveel tijd je in je eentje doorbrengt terwijl het multiplayer is met bijkomende kosten. Denk dat ik te laat ben begonnen of het nooit helemaal het spel door had waardoor het me blijft steken hoeveel geld ik er aan uitgegeven heb...

Stel ik wil het een tweede kans geven, wat zou ik dan moeten doen om het volle eruit te krijgen?
Of heb ik gewoon tijd zitten verprutsen omdat ik te mieterig was om tank te zijn in dungeons door m'n char-keuze en gewoon moet accepteren dat ik gebash krijg omdat ik een newbie ben?

Char is een lvl76 Orc Warrior en heb iets van 20 dungeons gedaan...

[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 19-08-2014 20:21:34 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143603191
Vanilla was alleen leuk omdat iedereen een noob was destijds
pi_143603286
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Vanilla was alleen leuk omdat iedereen een noob was destijds
QFT
pi_143603422
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan raiden, maar wil mijn huidige guild niet verlaten :+ Ik zou wel via Open Raid willen gaan raiden, maar het zou misschien leuk zijn om dan met een groep van hier dat te gaan doen?

V1z0R, heb je nog nooit end game gespeeld? Alleen maar met levelen bezig geweest? Want dat is imo een soort rot klusje wat je moet doen om te kunnen spelen :@
pi_143603620
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan raiden, maar wil mijn huidige guild niet verlaten :+ Ik zou wel via Open Raid willen gaan raiden, maar het zou misschien leuk zijn om dan met een groep van hier dat te gaan doen?

V1z0R, heb je nog nooit end game gespeeld? Alleen maar met levelen bezig geweest? Want dat is imo een soort rot klusje wat je moet doen om te kunnen spelen :@
Waarom niet? Alleen omdat het Immersion is? Je doet verder niks met de mensen in de guild dus het is nogal nutteloos.
pi_143603810
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:

Alleen maar levelen inderdaad, zo kwam het over in ieder geval. Beetje alsmaar rondvliegen en dan quests vervullen.
Irritante vind ik nog wel dan de quests die alleen op bepaalde tijd waren. Terugvliegen naar gebied waar je nog wat open had staan en dan terugkomen en alsnog weer moeten wachten... :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143604158
Of dat je dan quest hebt waar je bepaald aantal moet afmaken en je bij de eerste 5 van 20 moet levelen om niet per kill zelf dood te gaan ;(
pi_143604185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef TwyLight het volgende:

Waarom niet? Alleen omdat het Immersion is? Je doet verder niks met de mensen in de guild dus het is nogal nutteloos.
Ik heb een tijd geraid met een ander guild, maar ik vind het gewoon niet leuk om in een ander guild dan mijn vriend te zitten :) Dus waar hij is, ben ik.
pi_143604285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een tijd geraid met een ander guild, maar ik vind het gewoon niet leuk om in een ander guild dan mijn vriend te zitten :) Dus waar hij is, ben ik.
Het lijkt mij oprecht heel demotiverend om in zo'n high-end guild te zitten als ''casual''. Die gasten in de guild hebben allemaal 18k+ achievement points, 500+ dagen played en zijn bijna de hele dag online, helemaal als er net een nieuwe tier uit is. Nee, doe mij maar een casual guild dan als ik zelf niet high-end zou raiden. Lekker met allemaal andere casuals af en toe samen wat doen, prima.
pi_143604498
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef Blistering het volgende:

Het lijkt mij oprecht heel demotiverend om in zo'n high-end guild te zitten als ''casual''. Die gasten in de guild hebben allemaal 18k+ achievement points, 500+ dagen played en zijn bijna de hele dag online, helemaal als er net een nieuwe tier uit is. Nee, doe mij maar een casual guild dan als ik zelf niet high-end zou raiden. Lekker met allemaal andere casuals af en toe samen wat doen, prima.
Ik heb 19k+ achievementpoints :P En er wordt veel gekletst en het is oprecht gewoon best gezellig. Inmiddels zit ik er ook zo'n 3 jaar, dus iedereen die niet nieuw is kent me wel :P En helpen me ook uit als ik om hulp vraag. Dus in zoverre verschilt het niet zo met een casual guild.
pi_143604533
'helpen me uit' - als dat geen anglicisme is dan weet ik het niet meer :D
pi_143604565
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143604865
Maar goed, ik zie dus geen enkele reden om mijn huidige guild te verlaten, ook al wil ik weer gaan raiden. Casual raiden. Ik ben in MoP ook gewoon begonnen met raiden (met alts in het guild) en ben later ook gevraagd voor serieuzere raidingteams, maar dat kon niet met mijn vorige werk :{ Raiden gaat ook prima via Open Raid en anders misschien kijken of het guild nog een team heeft waar ik in pas (kan nu wel de meeste avonden).

Ik vroeg me alleen af of er hier mensen waren die het leuk vonden om ook te gaan raiden met mensen die ze van FOK! kennen doordat V1z0R zei dat hij het maar een eenzaam spel vond voor een MMO :P
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:33:19 #247
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143607211
Speel met Tauren Hunter samen met vriend (Tauren Druid). Ik heb als specialization beast master gekozen en als professions skinning en leatherworking (werd aangeraden). Is dit goed?
pi_143610519
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef LukeTriton het volgende:
Speel met Tauren Hunter samen met vriend (Tauren Druid). Ik heb als specialization beast master gekozen en als professions skinning en leatherworking (werd aangeraden). Is dit goed?
Prima hoor :)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:34:25 #249
296917 Abby79
Being myself!
pi_143610698
Ik zou best wat casual willen raiden. Heb sinds MoP geen guild meer dat raid, dus via OpenRaid met wat Fokkers lijkt me leuk :). Hoewel ik nu in MoP niet heel denderend gegeard ben :P.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 01:35:41 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143616999
Ik raid alleen maar voor de gear na jaren geraid te hebben is het ontdekken van nieuwe content niet iets bijzonders. En pve gear in pvp ownt. Maar ik moet bekennen dat wow snel verveelt als je alle nieuwe item levels hebt :/. Zit nu op 540 item level terwijl ik nog maar 2 dagen level 90 ben en dat alleen maar door met pugs raids te doen. Laat staan als ik weer ga raiden met mijn oude guild. Ach ik denk dat ik wod maar een jaartje ga spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')