Weet niet hoe die is, maar hij ziet er cool uitquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iedereen die Alliance speelt haat Worgen juist
Worgen heeft vet irritante animations en maakt 24/7 een vreselijk 'sniffing' geluidquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef LukeTriton het volgende:
[..]
Weet niet hoe die is, maar hij ziet er cool uit
Kijk, dit zijn nog eens tips!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Als je dus in het AH staat en er zijn een paar Worgens zet dan je geluid maar beter uit
Ik heb m'n geluid in WoW al uitstaan sinds 2006quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Als je dus in het AH staat en er zijn een paar Worgens zet dan je geluid maar beter uit
Ik speel al eventjes niet meer. Ik las dit dus als "Albert Heijn". Ik was zeker 10 seconden ernstig in de war.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:38 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik speel al eventjes niet meer. Ik las dit dus als "Albert Heijn". Ik was zeker 10 seconden ernstig in de war.
battlechest + mop ( 15 + 10 euro ongeveer )quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Hoe zit dat? Als ik weer wil beginnen (moet alles weer kopen). Is er een mogelijkheid om in één keer te levelen naar 90?Ik heb geen zin om alles weer te doen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik speel al eventjes niet meer. Ik las dit dus als "Albert Heijn". Ik was zeker 10 seconden ernstig in de war.
Bij de nieuwe expansion die op 13 november uit komt zit één gratis level 90 boost, je kan dan dus een character direct level 90 maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Hoe zit dat? Als ik weer wil beginnen (moet alles weer kopen). Is er een mogelijkheid om in één keer te levelen naar 90?Ik heb geen zin om alles weer te doen
En je krijgt die twee professions die je al had geselecteerd! Als je niets selecteerd is het random.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:12 schreef TwyLight het volgende:
Je kan een level 1 naar 90 boosten, maar als je character al level 60 of hoger is krijg je er ook 2 professions op max level en first aid bij
Niet random, elke class heeft 2 professions die ze standaard krijgen als je zelf niks kiest. Mage krijgt dacht ik tailoring en enchanting volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je krijgt die twee professions die je al had geselecteerd! Als je niets selecteerd is het random.
Oh wow, dat wist ik niet. Ik wist alleen dat je twee profs krijgt toegewezen als je zelf niets had geselecteerd! Wist niet dat ze class-gebonden waren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:07 schreef TwyLight het volgende:
Niet random, elke class heeft 2 professions die ze standaard krijgen als je zelf niks kiest. Mage krijgt dacht ik tailoring en enchanting volgens mij
Is die 90 boost niet alleen bij deluxe versie ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bij de nieuwe expansion die op 13 november uit komt zit één gratis level 90 boost, je kan dan dus een character direct level 90 maken.
Als je de expansion nu pre-ordered kan je die boost ook nu al direct gebruiken.
Je kan een level 1 naar 90 boosten, maar als je character al level 60 of hoger is krijg je er ook 2 professions op max level en first aid bij
Neequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Roma-Totti het volgende:
Is die 90 boost niet alleen bij deluxe versie ?
Bij de deluxe versie krijg je een mount, pet, hearthstone card back, starcraft 2 portraits en diablo banner.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Is die 90 boost niet alleen bij deluxe versie ?
Krijg je die nu nog steeds trouwens?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bij de deluxe versie krijg je een mount, pet, hearthstone card back, starcraft 2 portraits en diablo banner.
90 boost krijgt iedereen die wod koopt
jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Krijg je die nu nog steeds trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |