Terecht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Net van de groep verwijdert omdat ik zei dat de priest even beter zijn best moest doen met zijn 5k DPS.Jezus Christus ik auto-attack hoger dan dat.
Ga weg inso smerige casualquote:
Vriendlief zei blij te zijn dat mythic ipv 25 man een 20 man dungeon wordt omdat ze daarmee wat slechte (jaja) spelers kunnen ditchenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
In topguilds ook, en dan heb ik het over top 25 guilds worldwide.
Wat een debielen/autisten daar soms ook nog tussen zitten
Tsja, sommige dingen droppen maar niet he. Of ze droppen wel maar op de verkeerde chars.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef Isabeau het volgende:
En ik vermaak me overigens op en af nog steeds prima in wow omdat ik allemaal doelen heb die ik nog wil halen. Een deel daarvan is eigenlijk wel wat vervelend, omdat RNG. Zo ben ik al héél vaak op bezoek geweest bij Anzu en Skadi. Maar ik ga gewoon stug door.
Ik was bijzonder gelukkig met Stratholme, 5x boss gedood. Ik was zelfs nog rep aan het farmen en wist niet eens dat er een mount droptequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:54 schreef Blistering het volgende:
Tsja, sommige dingen droppen maar niet he. Of ze droppen wel maar op de verkeerde chars.
Ik heb 600x Karazhan gedaan voor de mount en niets gekregen. En met BT heb ik 11 Glaives gekregen maar heb ik nog altijd de FoS niet omdat ze steeds maar op de verkeerde chars droppen. MH op DK en OH op warrior, en daarnaast nog een MH op m'n warlock en op m'n druid
Ik ben een night elf hunterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zelf night elves echt vreselijk en de combi night elf + hunter zie je continu
Dwarf hunter is ook nog wel een goede optie, mooi startgebied ook
Mja ik doe zelf vooral PvP en denk dat dat een ander soort mensen trekt dan PvE. Denk dat de grootste autisten toch meer de PvE kant kiezen en de wat normalere mensen PvPquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, ik had het toch wel lastig om avonden te raiden met mensen die sociaal zo autistisch als de pest zijn, ook al speelden ze erg goed.
Na een paar maanden had ik dat ook wel gezien
Dan doe je zeker rated BG's en arena, want in pug pvp (voor die cloak) kom ik altijd de grootste debielen tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Denk dat de grootste autisten toch meer de PvE kant kiezen en de wat normalere mensen PvP![]()
quote:
QFTquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:50 schreef Denni5 het volgende:
Dan doe je zeker rated BG's en arena, want in pug pvp (voor die cloak) kom ik altijd de grootste debielen tegen.
Random BG's is het PvP equivelant van LFRquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:50 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Dan doe je zeker rated BG's en arena, want in pug pvp (voor die cloak) kom ik altijd de grootste debielen tegen.
Dan kan je nog best lol hebben, zeker als je wint. Zo van: omfg, die zijn slechter dan ik ben!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Op mijn nieuwe boosted 90 alt heb ik niet eens 1 random bg gedaan. Ben gewoon direct met 483 greens arena ingegaan. yolo
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen; ik vind night elves aanstellerigMaar goed, ik ben ook überhaupt niet enthousiast over de Alliance races. Duurde heel lang voor ik gekozen heb voor een ras, want ik vond ze allemaal maar niks.
Net en night elf druid aangemaakt omdat ik ze leuk vind.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen; ik vind night elves aanstellerigMaar goed, ik ben ook überhaupt niet enthousiast over de Alliance races. Duurde heel lang voor ik gekozen heb voor een ras, want ik vond ze allemaal maar niks.
https://www.youtube.com/p(...)M9Gi5hemlLiZz3vDKadKquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:21 schreef LukeTriton het volgende:
[..]
Lol
Heeft iemand een link voor helpen beslissen, anders val ik jullie maar lastig met vragen.
Paar dagen geleden toen ik nog half 550 en half 483 was speelde ik met een warrior en kwam ik in 2v2 een warlock en boomkin tegen (super sterke comp) die beide de rode 2200 enchant hadden. Ik had toen nog maar iets van 480k HP en toen we ze versloegen kreeg ik ook nog eens de 1550 (noob) achievementquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kan je nog best lol hebben, zeker als je wint. Zo van: omfg, die zijn slechter dan ik ben!!
Iedereen die Alliance speelt haat Worgen juistquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef LukeTriton het volgende:
De enige coole alliance ras vind ik Worgen, daarom horde ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |