Om de PvP wapens te kopen moet je 7k earned hebben, hij kost geen 7k. Je moet gewoon in het seizoen meer dan 7k points hebben gehaald voordat je het wapen kan kopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe werkt dat honor point gebeuren er zit namelijk een cap van 4k points op alleen voor een wapen moet je dus 7k hebben. Hoe kom ik daaraan als je niet verder dan 4k kunt.
Dus dan maakt het niet uit dat je maximaal 4k aan honor points hebt om te besteden aan gear? Zodra je op de 7k zit (met aankopen inbegrepen) komen de wapens ook beschikbaar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Om de PvP wapens te kopen moet je 7k earned hebben, hij kost geen 7k. Je moet gewoon in het seizoen meer dan 7k points hebben gehaald voordat je het wapen kan kopen
Als je in je currency tab kijkt en met je muis over honor/conquest points hovered krijg je te zien hoeveel je dit seizoen hebt gehaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dus dan maakt het niet uit dat je maximaal 4k aan honor points hebt om te besteden aan gear? Zodra je op de 7k zit (met aankopen inbegrepen) komen de wapens ook beschikbaar?
Qua content dan hè.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Ahhhhh
[..]
Ik had je verkeerd begrepen inderdaad! Dan is de vraag; Waarom vind je MoP de beste?
Toen Cata uit kwam was het niet slecht. Hoewel levellen meer gestreamlined werd waren de Heroic Dungeons wel beter. Je moest gewoon zowaar weer CC gebruiken in tegen stelling tot WotLK waar je alle kon AoE'en. Maar toen gingen de babby's die pas bij WotLK waren begonnen met spelen te zeuren dat ze hun brein moesten gebruiken en was het geen fun allowed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef TwyLight het volgende:
Iedereen zeurt altijd over Cataclysm maar ik vind MoP de aller slechtste kut expansion ooit
Ulduar was geweldig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:58 schreef nikk het volgende:
[..]
Qua content dan hè.
De beste blijft vanilla met TBC in mijn ogen. Maar TBC had (als ik er naar terugkijk) veel minder te bieden dan MoP. Waarom mensen WotLK zo geweldig vinden snap ik niet helemaal. Op ICC na waren alle raids kut... (bijvoorbeeld Naxx kenden we al, Argent Tournament sloeg nergens op, Ulduar geeft me nog steeds nachtmerries), de gebieden waren best saai (en om die reden uitgestorven), en het spel was enorm dumbed down vergeleken met TBC. Overigens ben ik niet negatief over WotLK, het was een vermakelijke expansion en stukken beter dan Cata bijvoorbeeld.
QFTquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Vanilla was alleen leuk omdat iedereen een noob was destijds
Waarom niet? Alleen omdat het Immersion is? Je doet verder niks met de mensen in de guild dus het is nogal nutteloos.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan raiden, maar wil mijn huidige guild niet verlatenIk zou wel via Open Raid willen gaan raiden, maar het zou misschien leuk zijn om dan met een groep van hier dat te gaan doen?
V1z0R, heb je nog nooit end game gespeeld? Alleen maar met levelen bezig geweest? Want dat is imo een soort rot klusje wat je moet doen om te kunnen spelen
Alleen maar levelen inderdaad, zo kwam het over in ieder geval. Beetje alsmaar rondvliegen en dan quests vervullen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer zin om te gaan raiden, maar wil mijn huidige guild niet verlatenIk zou wel via Open Raid willen gaan raiden, maar het zou misschien leuk zijn om dan met een groep van hier dat te gaan doen?
V1z0R, heb je nog nooit end game gespeeld? Alleen maar met levelen bezig geweest? Want dat is imo een soort rot klusje wat je moet doen om te kunnen spelen
Ik heb een tijd geraid met een ander guild, maar ik vind het gewoon niet leuk om in een ander guild dan mijn vriend te zittenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef TwyLight het volgende:
Waarom niet? Alleen omdat het Immersion is? Je doet verder niks met de mensen in de guild dus het is nogal nutteloos.
Het lijkt mij oprecht heel demotiverend om in zo'n high-end guild te zitten als ''casual''. Die gasten in de guild hebben allemaal 18k+ achievement points, 500+ dagen played en zijn bijna de hele dag online, helemaal als er net een nieuwe tier uit is. Nee, doe mij maar een casual guild dan als ik zelf niet high-end zou raiden. Lekker met allemaal andere casuals af en toe samen wat doen, prima.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geraid met een ander guild, maar ik vind het gewoon niet leuk om in een ander guild dan mijn vriend te zittenDus waar hij is, ben ik.
Ik heb 19k+ achievementpointsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef Blistering het volgende:
Het lijkt mij oprecht heel demotiverend om in zo'n high-end guild te zitten als ''casual''. Die gasten in de guild hebben allemaal 18k+ achievement points, 500+ dagen played en zijn bijna de hele dag online, helemaal als er net een nieuwe tier uit is. Nee, doe mij maar een casual guild dan als ik zelf niet high-end zou raiden. Lekker met allemaal andere casuals af en toe samen wat doen, prima.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geraid met een ander guild, maar ik vind het gewoon niet leuk om in een ander guild dan mijn vriend te zittenDus waar hij is, ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:33 schreef LukeTriton het volgende:
Speel met Tauren Hunter samen met vriend (Tauren Druid). Ik heb als specialization beast master gekozen en als professions skinning en leatherworking (werd aangeraden). Is dit goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |