SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hoe bedoel je, een extra area?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx ik dacht iets korters te horenIk zie bij de new areas (zit het nog even terug te kijken) Nagrand. Zeker een extra area daar dan.
Nagrand bestaat toch al?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, een extra area?
Je weet dat het verhaallijn gaat over Garrosh (die we nu gevangen hebben), hij ontsnapt en met behulp van iemand TERUG in de tijd van vóór TBC gaat. Dus terug naar wat we nu Outlands noemen.quote:
Nou de Lore boeit mij niet zoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Je weet dat het verhaallijn gaat over Garrosh (die we nu gevangen hebben), hij ontsnapt en met behulp van iemand TERUG in de tijd van vóór TBC gaat. Dus terug naar wat we nu Outlands noemen.
Als je dit leest, weet je beetje de basic storylinequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de Lore boeit mij niet zoDus nee dat weet ik niet
De nieuwe areas werden opgenoemd en een daarvan was Nagrand en ik dacht: die bestaat al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Als je dit leest, weet je beetje de basic storylineAh txSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daardoor had ik ook niet direct na Blizzcon gegokt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef Omega het volgende:
Klopt daarom vind ik de datum ook wel gek. Had of half oktober of december verwacht.
Maar goed we gaan het merken hoe lang het duurt.
....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de trailer niet zoMaar goed, ik hou helemaal niet van oorlogszuchtige games en dergelijke
Is http://www.hellokittyonline.com misschien dan niet een beter spel voor je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de trailer niet zoMaar goed, ik hou helemaal niet van oorlogszuchtige games en dergelijke
Terwijl ze world of WARcraft speelt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |