waarom? Ik heb de voors en tegens afgewogen. Als het straks uit gaat met fraukano dan zit ik voor niets in een huurhuis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Oksel het volgende:
Je gaat toch geen huis kopen nu als alleenstaande?! Gewoon lekker huren man.
Kun jij als 1 verdiener uberhaupt iets fatsoenlijks kopen in de randstad dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom? Ik heb de voors en tegens afgewogen. Als het straks uit gaat met fraukano dan zit ik voor niets in een huurhuis.
Misschien is het een grote fout, misschien niet. Ik ga het wel zien.
Euh, dat lijkt me dan weer niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Oksel het volgende:
Kano, je kan ook ff je pensioenfonds bellen en zeggen dat je je geld nu al wilt hebben! dat heb ik gedaan van mijn carriere als werknemer van 6 maanden. Dus nu heb ik 1100 ECHTE PEGELS gekregen. Da's bijna een carbonframe + Chorusgroep!
Komt doordat je blokken nat zijn. Zo ooit nog eens 100 euro van een MTB die 450 moest kosten afgekregenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:10 schreef Tommeke het volgende:
Zo jungs. Vandaag echt door de blubber gereden met m'n crosser. Echt mooi werk.
Alleen piepen de schijven nu. Weet iemand wat te doen?
Had in de stad nog bekijks van een paar hipsters die m'n fiets helemaal te gek vonden
Nou nog één x dan. Als je een enkel voorblad wil, derrie er af dan heb je dus een 46 binnenblad nodig. Op de plek van het buitenblad komt een carbon schijf met een diameter zodat de ketting er net binnen valt. Aan de binnenkant van het voorblad net zo'n schijf, maar omdat die geen houvast heeft, hoeft ook niet want is slechts om te zorgen dat je ketting er niet afloopt, wordt die met verlengde bladboutjes gemonteerd. Bart Aernouts en Gerben de Knegt hebben er jaren mee gereden, Groenendaal ook één seizoen. Maar toen wel allemaal op Shimano. Als je dat nu echt wilt moet je FM Henk Baars in Diessen eens bellen. Die heeft dat spul gegarandeerd nog wel liggen of weet waar het wel te krijgen is. Ja jongen, voor het echte cross werk moet je in het schone Brabant zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens jongens al anderhalve week niet geschoren. Voel me vies!
Kom m lekker ff zelf hier halen luie hond, jij bent m vergeten!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:36 schreef Oksel het volgende:
Grip, kom je eens op de koffie? Of wil je m'n jas gewoon houden
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef tweemeter het volgende:
Als ik een nieuwe groepset koop welke is dan volgens jullie het beste. Campagnolo Chorus, SRAM Force of Shimano Ultegra?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef tweemeter het volgende:
Als ik een nieuwe groepset koop welke is dan volgens jullie het beste. Campagnolo Chorus, SRAM Force of Shimano Ultegra?
Nee hoor, alleen de jongens van shimano en SRAM zullen beweren dat campa slecht is, maar ze zijn onwetend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:39 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Begin ik nu stiekem een fanboy oorlog?
Shimano is voor vishengels, SRAM voor MTB. Dus blijft er maar een groep overquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef tweemeter het volgende:
Mavic mektronicquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:04 schreef quinoahipster het volgende:
Suntour Superbe Pro, dát was nog eens een groep!
JIj had 'm verstopt onder je kussen!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kom m lekker ff zelf hier halen luie hond, jij bent m vergeten!
Ik heb geschakeld met Ultegra Di2, dat was prachtig. Totdat ik weer op m'n Chorus fietsje stapte, toen voelde ik de strakheid en degelijkheid van Campa weer.. en dat was toch wel net even wat mooier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef tweemeter het volgende:
Zal mekaar niet heel veel ontlopen (campa fanboys incoming) en voornamelijk uitkomen op wat jij het lekkerste vindt schakelen. Werken alledrie net ff anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef tweemeter het volgende:
Zaterdag de 400quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:34 schreef Oksel het volgende:
Maareh Grip, als je nu efkes leuk ritje organiseert ben ik van de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |