quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Deze bazigheid:
[ afbeelding ]
Ah, ik mocht dat nooit kijken omdat het te geweldadig zou zijn? Mijn ouders zijn pussies jeweetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Deze bazigheid:
[ afbeelding ]
Ga eens snel alle 9 seizoenen downloaden dan. Het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Ah, ik mocht dat nooit kijken omdat het te geweldadig zou zijn? Mijn ouders zijn pussies jeweet
Ik niet, doet pijn aan me leuterquote:
Helaas, heb geen interesse meer in tekenfilms. Fragmenten van die vent in je UI echterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ga eens snel alle 9 seizoenen downloaden dan. Het is nog niet te laat.
[ afbeelding ]
Werkt idd niet goed met zo'n prince albert lijkt me..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
Ik niet, doet pijn aan me leuter
Mwah, op bepaalde elementen na is het niet eens een kinderserie. Eerder een prima Scifi.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Helaas, heb geen interesse meer in tekenfilms. Fragmenten van die vent in je UI echter
ik dragonball kai toevalligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef mokkiemok het volgende:
momenteel aan het kijken toevallig
zit nu bij Buu saga
blijft baas
die androids waren altijd saai manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef boik het volgende:
[..]
ik dragonball kai toevallig
ben nu bij de android saga
mwa de eerste 2 wel idd, android 17 en 18 gaan maar cell blijft toch wel de leukste androidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die androids waren altijd saai man
Freeza saga was prima hoor. Buu saga toen werd het wel een beetje triest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dragon Ball is leuker dan Dragon Ball Z. De Freeza Saga en Buu Saga verneuken DBZ best welEn het gaat vaak echt te langzaam
Freeza Saga was echt véél en véél te lang.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Freeza saga was prima hoor. Buu saga toen werd het wel een beetje triest.
daarom dragonball kaiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dragon Ball is leuker dan Dragon Ball Z. De Freeza Saga en Buu Saga verneuken DBZ best welEn het gaat vaak echt te langzaam
Die hele serie was te lang.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Freeza Saga was echt véél en véél te lang.
Mja er zijn teveel HD Remakes van DBZ. Bij de ene is het beeld niet goed gesneden, bij de ander is er teveel censuur, bij een andere zijn er weer rare stemmen etc. etc. Ze kunnen het nooit goed doenquote:
daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja er zijn teveel HD Remakes van DBZ. Bij de ene is het beeld niet goed gesneden, bij de ander is er teveel censuur, bij een andere zijn er weer rare stemmen etc. etc. Ze kunnen het nooit goed doen
In Kai zit er volgens mij 0 bloed. Allemaal gecensureerdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef boik het volgende:
[..]
daar kan ik je geen ongelijk in gevenmaar kai is volgens mij de enige "originele" HD-remake, want die gebruikt de origine stemmen enzo
Klopt, al was ik wel fan van het "volwassen" aspect van DBZ. Soweiso dat al die saiyans groot en debiel sterk zijn maar meer ook dat dbz wel degelijk een stukje grimmiger is en een beetje van die blije non-humor afstapt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dragon Ball is daarom een stuk leuker, zit meer vaart in.
Deze vond ik van DB wel mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Klopt, al was ik wel fan van het "volwassen" aspect van DBZ. Soweiso dat al die saiyans groot en debiel sterk zijn maar meer ook dat dbz wel degelijk een stukje grimmiger is en een beetje van die blije non-humor afstapt.
Maar DB was zeker tof.![]()
Sowieso deze scene:
![]()
Legendarisch filmpje dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze vond ik van DB wel mooi![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
dat noemen ze super saiyan 4quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:07 schreef BigRedKane het volgende:
wtf is dat nu met die rooie super saiyans?
nee die hebben een rooie vacht, ik bedoel die super saiyan gods ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef boik het volgende:
[..]
dat noemen ze super saiyan 4komen ook alleen in GT voor
Oh je bedoelt Battle of Gods?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
nee die hebben een rooie vacht, ik bedoel die super saiyan gods ofzo
Ja hij duurde lang, maar vond 'm als kind wel superspannend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Freeza Saga was echt véél en véél te lang.
Wat dacht je van 5 afleveringen opladen en dan na de aanval 3 afleveringen met stofwolken en kutmuziek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Easymodo het volgende:
Je kan Dragonball Kai kijken voor nostalgie. Het is een remake en ze hebben onnodige stukken eruit gehaald (zoals 10 minuten opladen).
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
word tijd dat er een nieuw seizoen wordt gemaaktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:21 schreef BigRedKane het volgende:
^
Deze bazenserie moet zsm weer op tv want ik krijg helemaal de vlekken van al die troep op disney nu.
jammer dat majin buu er niet in mee doetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wel Dragonball Kai(opgepoets,geen onzinnigge fillers,alle afleveringen in HD) kijken.
Dit keer wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
jammer dat majin buu er niet in mee doet
En dit:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Deze bazigheid:
[ afbeelding ]
Vriend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
Als het goed is zijn ze nu bezig met de Buu saga van DB Kai.
Ik ben denk ik de enigste... Maar de Buu saga was altijd mijn favoriet. Kid Buu is naar mijn mening toch echt de tofste villain.
Tuurlijk, maar omdat hij in/na de Freeza saga eigenlijk geen villain meer is.....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vriend.Ga fietsen. Vegeta was by far de tofste villain.
Dat gebeurt wel vaker. En hij is wel degelijk nog heel lang een soort antiheld voordat hij echt goed wordt. En ook als villain was hij sowieso de beste. Misschien gedeeld met cell.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef DataMoshed-SpaDinner het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar omdat hij in/na de Freeza saga eigenlijk geen villain meer is.....
En dan op het eind die narrator: "We'll find out in the next Dragonball ZZZZZ"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Manke het volgende:
Vroeger op cartoon network, elke dag 1 aflevering, met reclame, en dan die gevechten die tientallen afleveringen duren.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Manke het volgende:
Vroeger op cartoon network, elke dag 1 aflevering, met reclame, en dan die gevechten die tientallen afleveringen duren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |