Zo is dat... Hard werken om vervolgens champagne / wijn / etc te kunnen drinken tijdens het gamenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Work hard, play hard. Zoiets, toch?
dat is pas pauperquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Hard werken om vervolgens champagne / wijn / etc te kunnen drinken tijdens het gamen.
Bier is pauper. Wel lekker overigensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is pas pauper
Gewoon bier man
Kijk 'm hard gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Geen heroine spuiten tijdens het gamen
hier gister al EN had hem een dag na jou besteldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef RRuben het volgende:
M'n light bar decals zijn binnen
![]()
8 dagen geleden besteld, en het komt uit 'Murica, das best snel
Hehehequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Op mijn controller zitten resten van kaviaar, coke en Cubaanse sigaren
goedkoop?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat is een goede goedkope headset?
hoe dan?! Maar echt snelle verzendingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier gister al EN had hem een dag na jou besteld![]()
bazendingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:09 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoe dan?! Maar echt snelle verzendinggeen idee maar super verzending!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als t je gerust stelt. Zit al meer dan 2maanden op een pakje uit China te wachten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
hoe dichter bij Rotterdam hoe sneller je iets hebt. Hier werken mensen tenminste doorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb m'n gold headset
Overal 4-6 weken levertijd, kon hem bij Dordrecht zo ophalen bij Nedgame.
Dordrechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb m'n gold headset
Overal 4-6 weken levertijd, kon hem bij Dordrecht zo ophalen bij Nedgame.
is er een game waar t mee te vergelijken is ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Project CARS even gespeeld, holy crap wat een gameper direct in de preorder!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Project CARS even gespeeld, holy crap wat een gameper direct in de preorder!
heb ik ook ervaring mee jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee maar super verzending!
En als t je gerust stelt. Zit al meer dan 2maanden op een pakje uit China te wachten
op gamescon denk ik?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Voor mij ook een must-have!
Hoe en waar heb je gespeeld?
Gaf me de forza feeling maar dan nog 10 keer beter. Rondje hockenheim gereden waarbij het droog was op start finish en aan de andere kant van de track het een tijdje regende. De tractie veranderde per direct toen ik een plas meepakte en het was erg moeilijk niet te spinnen op mijn slicks. Daarna heel even op de droge lijn rijden en daarna een stuk opdrogende baan waarbij ik weer volop grip had.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is er een game waar t mee te vergelijken is ?
NFS ?
GT6?
Gamescomquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Voor mij ook een must-have!
Hoe en waar heb je gespeeld?
Deze manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Hard werken om vervolgens champagne / wijn / etc te kunnen drinken tijdens het gamen.
Ik had ze 2 dagen terug alquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier gister al EN had hem een dag na jou besteld![]()
bazendingen
ja die dingen zijn echt gruwelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Even aankijken anders contact opnemen met iemand? En kan de PS4 zijn hete lucht wel kwijt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:52 schreef maniack28 het volgende:
Hey guys,
Mijn vriendin had vanavond een vastloper bij Infamous Second Son. Ze kreeg daarna de PS4 naar haar eigen zeggen niet meer aan. Toen ik net thuis kwam is het eerste wat ik heb geprobeerd de powerchord unpluggen en weer inpluggen. Vervolgens startte hij in safe mode en deed hij een test. Daarna gerestart en het werkte (voor zover ik kan zien) allemaal weer. Alleen geen spellen geprobeerd want moet zo echt slapen.
Ik had gisterenavond ook een vastloper bij Hohokum (level wilde niet laden). Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Ik heb dit bij mijn xbox360 nooit op die manier gehad. Weleens vastlopers, maar altijd meteen in staat te restarten.
Hij staat in een Ikea Expedit, kan hem er ook wel bovenop zetten, maar is iets minder praktisch i.v.m. de katten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Even aankijken anders contact opnemen met iemand? En kan de PS4 zijn hete lucht wel kwijt?
Dat hij zijn warmte goed kwijt kan is wel echt heel belangrijk. Mijn volgende TV-kast wordt ook een stuk groter zodat alles de warmte goed kwijt kan. Mijn PS4 staat er ook op, half onder de TV, maar de kat blijft er gewoon af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij staat in een Ikea Expedit, kan hem er ook wel bovenop zetten, maar is iets minder praktisch i.v.m. de katten.
Ik ga morgen even een paar spellen spelen, zien wat er gebeurt.
Als de ruimte achter de PS4 gesloten is kan deze zijn warmte niet goed kwijt. Ik weet niet hoe jouw kast staat maar ik neem aan tegen een muur aan en dat is dus niet goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij staat in een Ikea Expedit, kan hem er ook wel bovenop zetten, maar is iets minder praktisch i.v.m. de katten.
Mijn kat rent al weg bij het geluid als ik The Last of Us opstartquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat hij zijn warmte goed kwijt kan is wel echt heel belangrijk. Mijn volgende TV-kast wordt ook een stuk groter zodat alles de warmte goed kwijt kan. Mijn PS4 staat er ook op, half onder de TV, maar de kat blijft er gewoon af.
Leg er rijst overheen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:34 schreef Rijst het volgende:
jezus tijdens het spelen van infamous maakt mn ps4 wel herrie zeg. klinkt niet echt gezond
mn hond blijft altijd op/naast me liggen ookal speel ik BF4 keihard door de boksjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als de ruimte achter de PS4 gesloten is kan deze zijn warmte niet goed kwijt. Ik weet niet hoe jouw kast staat maar ik neem aan tegen een muur aan en dat is dus niet goed
Ik wilde zelf de PS4 ook in zo een kast zetten(stuk kleiner) maar toch maar van afgezien om precies dit te voorkomen.
[..]
Mijn kat rent al weg bij het geluid als ik The Last of Us opstart
De mijne staat ook in een Expedit, in één vak met een PS3. Nooit problemen gehad tot nog toe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vet he? Achter was er de Oculus, de 4K versie, laptop en ps4. Ze zijn nadat ik klaar was met gamen met een dweil over de vloer moeten gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Rossdale het volgende:
Als je van arcade houdt wel ja. Maar qua effecten, weer, realisme mag je dat 'groter dan'-teken veranderen naar een 'kleiner dan'quote:
De weerseffecten in DC zijn ongeëvenaard manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je van arcade houdt wel ja. Maar qua effecten, weer, realisme mag je dat 'groter dan'-teken veranderen naar een 'kleiner dan'
Dan moet je toch eens verder kijken dan #DCquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De weerseffecten in DC zijn ongeëvenaard man
Ik heb nog nooit zo'n mooie racegame als DC gezien iig.
CARS is een goede 2e, Forza Horizon 2 een stuk minder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens verder kijken dan #DCNiet dat ie lelijk is, maar het verschil is er toch zeker.
Watjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
CARS is een goede 2e, Forza Horizon 2 een stuk minder.
Jij bent ook de enige die CARS mooier vindt als ik de Gamescom verslagen een beetje doorspit. Of je moet de 4k uitvoering bedoelen ofzo maar die ga ik niet spelen op mijn 1080p scherm.
Ik wilde ook heel graag de oculus uitproberen, maar ik ga no way 2 uur ergens voor in de rij staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vet he? Achter was er de Oculus, de 4K versie, laptop en ps4. Ze zijn nadat ik klaar was met gamen met een dweil over de vloer moeten gaan.
*kwijl*
Maar serieus, of de mensen hebben stront in hun ogen, of ik heb een hele slechte alpha van #DC gezien. Alleen op de laptop zag CARS er minder uit, maar dat was alleen om te laten zien hoe het schaalt.quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar serieus, of de mensen hebben stront in hun ogen, of ik heb een hele slechte alpha van #DC gezien. Alleen op de laptop zag CARS er minder uit, maar dat was alleen om te laten zien hoe het schaalt.
Maar het grote verschil is dat CARS een simulator is en #DC (net als forza horizon 2) veel meer arcade. Als is Horizon 2 daar nog 'beter' in, je auto daar mollen betekent pas echt je best doen om. #DC zit er een beetje tussenin qua realisme. Dus het ligt ook aan welk racetype je graag speelt.
Ik zie #DC voor de mensen die NFS (maar dan mooier) en Forza Horizon. Lekker racen, niet te hard nadenken over realisme. CARS wil zich in het hokje Gran Turismo en Forza stoppen.
#DC is niet zo arcade als NFS, maar komt er het dichtst bij in de buurt. NFS is er nog niet, EA is er wel mee bezig, maar dit keer doen ze verstandig en nemen een pauze van een jaar om eens echt een verschil te makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:54 schreef Retarded het volgende:
Ik heb nooit heel veel gegeven om racegames. Vroeger heb ik vele uren gestoken in Carmageddon, NFS 2/3 en Burnout 2/3. Op de xbox 360 had ik Flatout die erg vermakelijk was. Allemaal overthetop arcade games, maar dat is puur omdat ik gewoon niet van die realistische racegames hou.
Komt er ook zo'n arcaderacer naar de ps4 binnenkort?
Dan begrijp ik ook volkomen dat je meer uitkijkt naar #DC. Smaken verschillen nu eenmaal en gelukkig is er de keuze in verschillende racers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Sim-racers boeien mij niet meer zo, veel te steriel altijd met als absolute dieptepunt GT5.
Absoluut!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan begrijp ik ook volkomen dat je meer uitkijkt naar #DC. Smaken verschillen nu eenmaal en gelukkig is er de keuze in verschillende racers.
Daarom Cars voor mij. DC zal een prima game zijn, maar ziet er gewoon niet uit als iets wat ik tof vind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar serieus, of de mensen hebben stront in hun ogen, of ik heb een hele slechte alpha van #DC gezien. Alleen op de laptop zag CARS er minder uit, maar dat was alleen om te laten zien hoe het schaalt.
Maar het grote verschil is dat CARS een simulator is en #DC (net als forza horizon 2) veel meer arcade. Als is Horizon 2 daar nog 'beter' in, je auto daar mollen betekent pas echt je best doen om. #DC zit er een beetje tussenin qua realisme. Dus het ligt ook aan welk racetype je graag speelt.
Ik zie #DC voor de mensen die NFS (maar dan mooier) en Forza Horizon. Lekker racen, niet te hard nadenken over realisme. CARS wil zich in het hokje Gran Turismo en Forza stoppen.
Ik ben gek op FOK! clubs. Ik heb weinig vrienden die actief gamen dus dan heb ik nog een beetje het gevoel dat ik met bekenden iets leuks kan doen mbt m'n ps4quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:21 schreef Pheno het volgende:
#DC is als arcade-racer het beste wat er nu is. En natuurlijk komt er een FOK!club
Jammer om dit te horen, al had ik zo iets wel verwacht na de gameplay beelden gezien te hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb Counter-Spy even gespeeld en ondanks dat de game me echt superleuk leek, vond ik hem eigenlijk totaal niet boeiendDat viel me wel even tegen, net zoals Bloodborne... die game speelde ook echt als een draak en zag er eigenlijk niet eens zo heel mooi uit.
Wel was ik verrast door Shadows of Mordor, het leek me echt zo 6'jes/7'tjes game, maar het speelde verrassend soepel en toverde toch wel een glimlach op mijn gezicht. Die ga ik achteraf gezien toch zeker spelen
Ach, meestal eindigen fok clubs in chaos..... en de meeste zijn te bang om op hun microfoon te gebruiken......quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben gek op FOK! clubs. Ik heb weinig vrienden die actief gamen dus dan heb ik nog een beetje het gevoel dat ik met bekenden iets leuks kan doen mbt m'n ps4
waarom hebben wij elkaar nog niet op PSN danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben gek op FOK! clubs. Ik heb weinig vrienden die actief gamen dus dan heb ik nog een beetje het gevoel dat ik met bekenden iets leuks kan doen mbt m'n ps4
Het speelt net zo clunky als Demon/Dark Souls. Wel wat veranderingen zoals de regainmeter, zodat je aanvallender moet spelen, maar ik ben gewoon klaar met een game waarvan het lijkt dat je vecht met 15fps.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer om dit te horen, al had ik zo iets wel verwacht na de gameplay beelden gezien te hebben
Die heb ik over geslagen. Mijzelf kennende kost dat controllers en televisiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het speelt net zo clunky als Demon/Dark Souls. Wel wat veranderingen zoals de regainmeter, zodat je aanvallender moet spelen, maar ik ben gewoon klaar met een game waarvan het lijkt dat je vecht met 15fps.
Dan moet je die laatste zin lezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die heb ik over geslagen. Mijzelf kennende kost dat controllers en televisiesdus geen idee hoe dat speelt
leuk bedacht, dat wel ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je die laatste zin lezen
Het is en blijft uitdagend hoor. En qua graphics is het zeker mooier dan de voorgaande games. Kleine details vind ik dan wel weer tof: er is een level in een kerkhof waar allemaal oude wijven rondlopen. Zwakke plek: de rug en heupen en zo, want ja, zoals de producer zei: dat is toch altijd de zwakke plek van ouderen?
Heb een tijdje in de FOK! crew van GTA V gezeten, dat was inderdaad chaosquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ach, meestal eindigen fok clubs in chaos..... en de meeste zijn te bang om op hun microfoon te gebruiken......
Ineens realiseer ik me dat ik het nooit uit heb gespeeld :'Dquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:47 schreef Jimbo het volgende:
Is de prijs voor gta voor de ps4 al bekend ?
Stiekem wil ik hem best voor t online gebeuren halen (en de graphs)
maar ben echt anti dieremake dingen en speel de ps3 versie ook compleet nooit meer sinds ik hem uit heb
ff doen dan maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ineens realiseer ik me dat ik het nooit uit heb gespeeld :'D
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
LBP3 gameplay
http://www.twitch.tv/twitch/b/557987029?t=177m32s
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef Morri het volgende:
[..]
Al uitgespeeld? Dat was snelMaar topspel!
Mijn PS3 en Xbox360 hebben jarenlang in de kast gestaan bij hoge temperaturen, geen probleem. Dan ga je me vertellen dat een PS4 console dat niet kan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als de ruimte achter de PS4 gesloten is kan deze zijn warmte niet goed kwijt. Ik weet niet hoe jouw kast staat maar ik neem aan tegen een muur aan en dat is dus niet goed
Ik wilde zelf de PS4 ook in zo een kast zetten(stuk kleiner) maar toch maar van afgezien om precies dit te voorkomen.
[..]
Mijn kat rent al weg bij het geluid als ik The Last of Us opstart
ja, optimus prime zit er niet in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
Ik las eens ergens dat Naughty Dog beloftes had gemaakt en creëerd over the Last of Us maar deze niet ingewilligd heeft. Weet iemand daar meer over? Bepaalde functies die wel op de E3 zijn laten zien maar nooit in het spel gezeten hebben?
Wel Jak & Daxter pluches op zo'n kastquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, optimus prime zit er niet in.
Nee dus, dikke onzin
R3 door de kier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef maniack28 het volgende:
PT lolIk zit nu vast met dat jankende kreng en die deur op een kier...
Ja, laten we spoilers gaan uitlokkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
Wat vonden jullie van het einde van the Last of Us?
Had beter een paar minuten eerder kunnen eindigen naar mijn mening...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler alert gaat over TLOU.
Ga dat lekker in het Last of Us topic bespreken ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:22 schreef Fokker101 het volgende:
Ja je bent redelijk ver. Duurt niet heel lang meer jammer genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler alert gaat over TLOU.![]()
Jammer inderdaad. Hoeveel uurtjes nog ongeveer? Hoe is die DLC dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja je bent redelijk ver. Duurt niet heel lang meer jammer genoeg
Ligt er een beetje aan hoe je speelt. Maar zal een uurtje, misschien anderhalf zijn denk ik? Ik weet het niet meer preciesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Hoeveel uurtjes nog ongeveer? Hoe is die DLC dan.
Was er maar een site die erover schreef.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Hoeveel uurtjes nog ongeveer? Hoe is die DLC dan.
o jammer. Toch vond ik TLOU wel een goede game. Maar ook weer niet zo dat het ''de game van het jaar 2013 was of 2014''. Leuke game om te spelen spannend, ingrijpend verhaal. Maar dat is het ook wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:29 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je speelt. Maar zal een uurtje, misschien anderhalf zijn denk ik? Ik weet het niet meer precies
DLC ben ik gister net mee begonnen, nog niet zo ver, maar wat ik er van begrepen heb is dat je een soort backstory krijgt.
Ja stuur jij die stickers maar is op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:30 schreef Sodapoppin het volgende:
DLC is ook een kleine anderhalf uur aan gameplay. Ligt er ook aan hoe snel je er doorheen gaat
Googlen en een beetje moeite erin steken om zelf het antwoord op te zoeken is nogal moeilijk en vermoeiend nowadaysquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een site die erover schreef.
The Last of Us: Left Behind
En nog tig andere sites natuurlijk
Beetje moeite om iets op te sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:31 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Googlen en een beetje moeite erin steken om zelf het antwoord op te zoeken is nogal moeilijk en vermoeiend nowadays
De PT demo hoef ik ook onderhand niet meer op te starten...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga dat lekker in het Last of Us topic bespreken ofzoSommige mensen hier willen de game graag nog ongespoilerd spelen
te eng?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De PT demo hoef ik ook onderhand niet meer op te starten...
Zegt diegene die al een kant en klare build voor Diablo III wil hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:31 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Googlen en een beetje moeite erin steken om zelf het antwoord op te zoeken is nogal moeilijk en vermoeiend nowadays
Nee, vrijwel alles stond hier zonder spoilertags al in de afgelopen dagen...quote:
Ik heb er voor gegoogled jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zegt diegene die al een kant en klare build voor Diablo III wil hebben
Dat is waar. Ook vond ik het echt geen neuk aan om 20 keer op rij dezelfde gang in te lopen. Heb het daarna maar verwijderd.. als het alleen maar dat is dan vind ik het al niks meer aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, vrijwel alles stond hier zonder spoilertags al in de afgelopen dagen...
Voor een game waarin je kunt respeccenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een game waarin je kunt respeccen
Je moet jezelf eens zien hoeveel en hoevaak je zeurt in DM en in deze topicreeks. Open er een topic overquote:
Nee, ik zeur niet hoor. Maar hou je dan gewoon aan je woord. Je bent 21 ofzo ik ben 15. En je zegt effe heel stoer. Ja ik heb die light bar decals voor je besteld etc. Ik denk nou aardig vraag ook nog ben je niet aan het fucken paar keer. Maar oké, prima wil er geen drama van maken. Maar best wel triest hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:36 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Je moet jezelf eens zien hoeveel en hoevaak je zeurt in DM en in deze topicreeks
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, ik zeur niet hoor. Maar hou je dan gewoon aan je woord. Je bent 21 ofzo ik ben 15. En je zegt effe heel stoer. Ja ik heb die light bar decals voor je besteld etc. Ik denk nou aardig vraag ook nog ben je niet aan het fucken paar keer. Maar oké, prima wil er geen drama van maken. Maar best wel triest hoor.
Inhoudelijke reactie erg volwassen. En ja ik vroeg wel een paar keer op de DM hoe het precies zat.quote:
Misschien die niet? Eerste PS3 had er ook last van als het goed isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mijn PS3 en Xbox360 hebben jarenlang in de kast gestaan bij hoge temperaturen, geen probleem. Dan ga je me vertellen dat een PS4 console dat niet kan?
Je beseft je dat of hij nou in het kastje staat of op het kastje hij altijd maar +/- 10 centimeter tot de muur heeft he?
Ik speel die al op mijn koelkast, dus geen interesse.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:43 schreef Sodapoppin het volgende:
Minecraft wordt waarschijnlijk verplaatst naar SeptemberDe game ligt nu bij Sony voor goedkeuring
Picsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel die al op mijn koelkast, dus geen interesse.
ik wel man, lekker met lego blokjes spelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel die al op mijn koelkast, dus geen interesse.
Ik heb zo'n vreselijke zin in LEGO Batman 3quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:48 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik wel man, lekker met lego blokjes spelen [ afbeelding ]
Ik wil de huidige nog spelen op de PS4 maar vind ze nog steeds te duurquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vreselijke zin in LEGO Batman 3
Heb na veel wikken en wegen uiteindelijk toch maar LEGO the Hobbit gedownload in de aanbieding + PSplus korting.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil de huidige nog spelen op de PS4 maar vind ze nog steeds te duur
dat sus jonge man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb na veel wikken en wegen uiteindelijk toch maar LEGO the Hobbit gedownload in de aanbieding + PSplus korting.
Ik speel deze altijd met een huisgenoot, al jarenlang, maar altijd illegaal gedownload op PC. Maar daar ben ik stiekem wel een beetje klaar mee
Ik word oud
Wat is parkiet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dat sus jonge man.
was je dinsdag in parkiet?
zag je mijn vriendinnetje? :$quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is parkiet?
Oh parkiesNee ik was in een bar en daarna in het poolcafé, het was mij te nat dinsdag.
Ik weet toch niet wie je vriendin isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
zag je mijn vriendinnetje? :$
op mij bij het bankje bij het fontein.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wie je vriendin is
Waar zat zij.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:22 schreef Fokker101 het volgende:
Ik denk dat je dan op 3/4 zit, zo ongeveer. Maar dan heb je de DLC ook nog. Zelf had ik die in een dikke middag uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler alert gaat over TLOU.
Dat is een bug die nog altijd niet is gefixt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
Doet de singleplayer van battlefield 4 niet uit zichzelf saven of zo? ik moet nu al voor de 3e keer opnieuw beginnenik zie wel vaak na dat een missie is afgelopen rechtsboven in beeld het teken van laden/saven maar wanneer ik battelfield opnieuw opstart is de hele singleplayer weer weg
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Pheno op 15-08-2014 15:12:04 ]![]()
gast, zet ze in spoilers, op mobiel opent de pagina niet eens meer
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Mobielquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef Pheno het volgende:
gast, zet ze in spoilers, op mobiel opent de pagina niet eens meer. Wat ben jij voor Mod?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
daar gaan je MB'tjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef Pheno het volgende:
gast, zet ze in spoilers, op mobiel opent de pagina niet eens meerwel weer mooi om te zien dat je de moeite genomen hebt om ze per gif in een aparte spoiler te zetten
![]()
![]()
dan ben je gewoon modquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is geen modHij heeft alleen wel mod-rechten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef Sodapoppin het volgende:
Voor mobiele vriendelijkheid in spoilers:animated gifs omdat ze zoeken op youtube te lastig is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de racegames, maar dit is toch wel heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Blauwe uitslag op zijn username.... Modquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is geen modHij heeft alleen wel mod-rechten
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
TLoU nu tijdelijk ¤39,99 bij bigu (alleen tijdens GK livestream)
http://www.bigu.nl/products/the-last-of-us-remastered-ps4
Edit: Zie dat dat helemaal niet bijzonder is aangezien hij bij nedgame ook deze prijs heeft(zelfs nog 4 cent goedkoper!)
Voor de liefhebbers GK gaat zo Diablo 3 op PS4 streamen http://twitch.tv/gamekingsLaten we lekker linQ gaan doen!![]()
Wat een downies in die streamchat zegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:07 schreef LinQ het volgende:
TLoU nu tijdelijk ¤39,99 bij bigu (alleen tijdens GK livestream)
http://www.bigu.nl/products/the-last-of-us-remastered-ps4
Edit: Zie dat dat helemaal niet bijzonder is aangezien hij bij nedgame ook deze prijs heeft(zelfs nog 4 cent goedkoper!)
Voor de liefhebbers GK gaat zo Diablo 3 op PS4 streamen http://twitch.tv/gamekings![]()
![]()
Lol idd, heb de chats in twitch sowieso 99% van de tijd dicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat een downies in die streamchat zeg
Edit: Voor de mensen die P.T. nog willen spelen zonder spoilers, dit zijn ze nu aan het spelen.Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
Maar bij Gamekings zitten alleen 12jarige ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lol idd, heb de chats in twitch sowieso 99% van de tijd dicht.![]()
![]()
De gemiddelde leeftijd van Twitch kijkers is denk ik ook rond de 12, heb nog weinig chats gezien waar het niveau veel hoger wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar bij Gamekings zitten alleen 12jarige ofzo?
Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
Zat gezien maar ligt aan welke games je kijkt denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef LinQ het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van Twitch kijkers is denk ik ook rond de 12, heb nog weinig chats gezien waar het niveau veel hoger was![]()
Geen. Plus ik heb onbeperkt internet mobiel, dus maak je maar geen zorgen. Hij moet normaal doen, anders begin ik langzaamaan jeuk te krijgen hem eens te laten afkoelen. Hij is al constant bezig dit topic te verzieken door andere uit te dagen met dm/pm en usernames in OPs te verkloten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Misschien moet iemand hem straffenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen. Plus ik heb onbeperkt internet mobiel, dus maak je maar geen zorgen. Hij moet normaal doen, anders begin ik langzaamaan jeuk te krijgen hem eens te laten afkoelen. Hij is al constant bezig dit topic te verzieken door andere uit te dagen met dm/pm en usernames in OPs te verkloten.
Trouwens waarom hebben wij nog geen penguin emote?????![]()
Ho. Ok, het was meer een vrijdagmiddag garpje van mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen. Plus ik heb onbeperkt internet mobiel, dus maak je maar geen zorgen. Hij moet normaal doen, anders begin ik langzaamaan jeuk te krijgen hem eens te laten afkoelen. Hij is al constant bezig dit topic te verzieken door andere uit te dagen met dm/pm en usernames in OPs te verkloten..
zero fucks were given. Als je je al kan ergeren aan een paar gifjes die niet in een spoiler staan dan weet ik het ook niet meerje had het ook gewoon kunnen vragen of ik ze in spoiler had willen zetten
Voor de rest had je mij ook een DM kunnen sturen om te waarschuwen o.i.d.
vast met verkeerde been uit bed gestapt laat je maar weer zien.![]()
Dat heb ik gevraagd, gebeurt niets. Je bent sowieso topicverziekend bezig. Usernames in de OP veranderen in ziektes omdat je er ruzie mee hebt, daarna verder ruzieen in pm, spoileren van eindes, etc. Treurig, 12-jarig gedoe. Gewoon normaal doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Sodapoppin het volgende:
zero fucks were given. Als je je al kan ergeren aan een paar gifjes die niet in een spoiler staan dan weet ik het ook niet meerje had het ook gewoon kunnen vragen of ik ze in spoiler had willen zetten
Voor de rest had je mij ook een DM kunnen sturen om te waarschuwen o.i.d.
vast met verkeerde been uit bed gestapt laat je maar weer zien.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
kusjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik gevraagd, gebeurt niets. Je bent sowieso topicverziekend bezig. Usernames in de OP veranderen in ziektes omdat je er ruzie mee hebt, daarna verder ruzieen in pm, spoileren van eindes, etc. Treurig, 12-jarig gedoe. Gewoon normaal doen.![]()
En prima geslapen, dank je voor je medeleven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Heb je je vermaakt op gamescom ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En prima geslapen, dank je voor je medeleven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik gevraagd, gebeurt niets. Je bent sowieso topicverziekend bezig. Usernames in de OP veranderen in ziektes omdat je er ruzie mee hebt, daarna verder ruzieen in pm, spoileren van eindes, etc. Treurig, 12-jarig gedoe. Gewoon normaal doen.kutkindje dus idd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het ziet er wel tof uit maar ik moet eerst eens zien wat voor soort game het is.quote:Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik ben bij een presentatie geweest (geen uitnodiging, maar fuck it, we zijn FOK! of we zijn het niet, dus naar binnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het ziet er wel tof uit maar ik moet eerst eens zien wat voor soort game het is.)
Minecraft meets communisme en met een doel. Of een reden altijd weer verder te mijnen en sterker/groter te worden als stadje. Natuurlijk, nog eens spelen, maar het is soms zo heerlijk vaag (busjes als transport etc). Ben nu bezig met de preview, dus hoeplijk ben ik eind dit weekend klaar met alles. Even doorstomen dus
Ah cool! De game heeft nu zeker mijn interesse.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bij een presentatie geweest (geen uitnodiging, maar fuck it, we zijn FOK! of we zijn het niet, dus naar binnen)
Minecraft meets communisme en met een doel. Of een reden altijd weer verder te mijnen en sterker/groter te worden als stadje. Natuurlijk, nog eens spelen, maar het is soms zo heerlijk vaag (busjes als transport etc). Ben nu bezig met de preview, dus hoeplijk ben ik eind dit weekend klaar met alles. Even doorstomen dus
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Diablo co-op op de bank bij Gamekings ziet er toch wel tof uit. Speelt echt heel makkelijk lijkt het.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kom net van Gamescom vandaan, was eerlijk gezegd niet onder de indruk. Niet qua titels, maar gewoon hoe matig het geregeld is. Ze weten dondersgoed wat de opkomst wordt maar ik weiger 2,5 uur in de rij te staan voor misschien 10 min gameplay."The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas![]()
Ja, dan moet je niet gaan. Of minder mensen toelaten, maar dan worden de kaartjes duren of dan heb je geen kaartje. Gelukkig hebben wij Firstlook nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:06 schreef Colordeaf het volgende:
Kom net van Gamescom vandaan, was eerlijk gezegd niet onder de indruk. Niet qua titels, maar gewoon hoe matig het geregeld is. Ze weten dondersgoed wat de opkomst wordt maar ik weiger 2,5 uur in de rij te staan voor misschien 10 min gameplay.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Nou dat was het probleem eigenlijk, het was Firstlook...... keer 2342351234235. Kaartjes zijn ook wel aan de goedkope kant voor een europees abbonement. Volgende keer maar kijken of ik VIP kaarten kan scoren ergens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet gaan. Of minder mensen toelaten, maar dan worden de kaartjes duren of dan heb je geen kaartje. Gelukkig hebben wij Firstlook nog"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
open world sandbox gamequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het ziet er wel tof uit maar ik moet eerst eens zien wat voor soort game het is.nice, ben benieuwd naar gameplay beelden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bij een presentatie geweest (geen uitnodiging, maar fuck it, we zijn FOK! of we zijn het niet, dus naar binnen)
Minecraft meets communisme en met een doel. Of een reden altijd weer verder te mijnen en sterker/groter te worden als stadje. Natuurlijk, nog eens spelen, maar het is soms zo heerlijk vaag (busjes als transport etc). Ben nu bezig met de preview, dus hoeplijk ben ik eind dit weekend klaar met alles. Even doorstomen dusWie dit leest is hek.![]()
Dat was toch van tevoren al bekend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:06 schreef Colordeaf het volgende:
Kom net van Gamescom vandaan, was eerlijk gezegd niet onder de indruk. Niet qua titels, maar gewoon hoe matig het geregeld is. Ze weten dondersgoed wat de opkomst wordt maar ik weiger 2,5 uur in de rij te staan voor misschien 10 min gameplay.![]()
meerquote:
Op zich wel, maar ik hoor net van een maat dat het feit dat bijna het gros van de stands helemaal dichtgetimmerd was wel een extreme uitzondering was t.o.v. vorig jaar. Blijkbaar had je toen nog de mogelijkheid bij het gros mee te kijken als je besloot niet in de rij te staan.quote:"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Is al een paar weken bekend, volgens de distributeur is het 3 oktober: Shadow of Mordor komt eerder uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:19 schreef Friday12 het volgende:
Hoorde net dat Middle-Earth Shadow of Mordors release date naar voren is verschoven
2 okt nu in NLOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Volgens de makers van het spel @ Gamescom 2quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is al een paar weken bekend, volgens de distributeur is het 3 oktober: Shadow of Mordor komt eerder uit![]()
En verder had ik het nieuws gemist! Wel goed nieuws![]()
![]()
het is ondertussen weer anders: https://www.shadowofmordor.com 30 september nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens de makers van het spel @ Gamescom 2![]()
En verder had ik het nieuws gemist! Wel goed nieuwspc is 2 oktober. Dat gaat weer fantastisch worden met marketing als je zo met data loopt te schuiven
Voor degene die zitten te wachten op The Elder Scrolls Online voor de consoles, die zijn ze opnieuw aan het ontwikkelen. Een ander team is erop gezet.![]()
Nee want 30 september is het in de USAquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan het land waar ze wonen: Amerika is 2 oktober. Ze vergeten zelf dat ze Europa altijd naaien met releasedataNog langer wachten dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:53 schreef Cikx het volgende:
Voor degene die zitten te wachten op The Elder Scrolls Online voor de consoles, die zijn ze opnieuw aan het ontwikkelen. Een ander team is erop gezet.dan is zeker de volgende al uit op de PC
![]()
Zie ninja-editquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee want 30 september is het in de USA
[..]
Nog langer wachten dusdan is zeker de volgende al uit op de PC
Toch geen tijd om die te gamen, dus die wordt ergens in februari door me gespeeld
Sneaky! Maar ik pre order half september wel dan komtie vanzelf binnenquote:Dan komt The Witcher 3 al enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:55 schreef Pheno het volgende:
Toch geen tijd om die te gamen, dus die wordt ergens in februari door me gespeeld![]()
Tijd voor een uitvinding dat je niet meer hoeft te slapen!![]()
Jep, zal nog wel een tijdje duren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog langer wachten dusdan is zeker de volgende al uit op de PC
![]()
![]()
Mja, wss is ie toch nog een dag of wat eerder, maar ik heb met heel weinig games dat dat me boeit qua games hebben op releasedatum.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sneaky! Maar ik pre order half september wel dan komtie vanzelf binnenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Minecraft, GTAV, Diabloquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wss is ie toch nog een dag of wat eerder, maar ik heb met heel weinig games dat dat me boeit qua games hebben op releasedatum.![]()
Geen idee of hij al gepost is, maar ik had 'm al wel gezien. Hier ben ik dus erg nieuwsgierig naar!quote:
En ik kijk erg uit naar de preview van Pheno.![]()
Moet je even Pheno vragen. Die slaapt nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tijd voor een uitvinding dat je niet meer hoeft te slapen!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Diablo toch maar niet halen denk ik voor ps4, toch te weinig toegevoegde waarde als je de ps3 versie al veel gespeeld hebtWerd daar al saai na oa al die keys/lichaamsdelen oid te hebben verzameld, en al die acts vaak opnieuw gespeeld te hebben. wel zonder de dlc, maar toch. Beter jaar of nog langer wachten tot er een keer niks anders te spelen is en het spel goedkoper is. /csb
Alle drie games die al eerder uit zijn geweest, dus nee, ik ren niet naar de winkelquote:
Ik heb hier Diablo liggen voor ps4, die gaat morgen met de post naar een reviewer. En ik ben groot Diablo-fan, maar ik ga niet op twee realms aan de gang
Op gamescom dit jaar lagen ze weer te slapen. Watjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je even Pheno vragen. Die slaapt nooit.
Vond je Diablo 3 niet tegenvallen na 2?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle drie games die al eerder uit zijn geweest, dus nee, ik ren niet naar de winkel
Ik heb hier Diablo liggen voor ps4, die gaat morgen met de post naar een reviewer. En ik ben groot Diablo-fan, maar ik ga niet op twee realms aan de gang![]()
Intussen ben ik gezwicht voor Awesomenauts. Hij was voor 1,99 in de aanbieding op Steam, voor de PC, vandaag. Voor 2 euro wilde ik wel even proberen. Was leuker dan ik had gedacht. Heb meteen Awesomenauts voor de PS4 (ook in de aanbieding) erbij gekocht. En nu maar wachten tot donderdag. Dan zou Plants vs Zombies Garden Warfare moeten komen. Diablo ga ik overslaan. En dan begin september Destiny![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je even Pheno vragen. Die slaapt nooit.Ik slaap al zo min mogelijk
zoveel te doen en zo weinig tijd.
Metro Redux, Destiny en Middle-Earth Shadow of Mordor wil ik wel meteen hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Pheno het volgende:
Alle drie games die al eerder uit zijn geweest, dus nee, ik ren niet naar de winkel![]()
![]()
Werk, FOK! (wat af en toe net werk is), huishouden, gezin, alles. Nee, gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]Ik slaap al zo min mogelijk
zoveel te doen en zo weinig tijd.
[..]
Metro Redux, Destiny en Middle-Earth Shadow of Mordor wil ik wel meteen hebben eigenlijk
Met de nieuwe uitbreiding en de vele patches (vooral het weg flikkeren van de auction house) vond ik het een stuk beter worden. Auction housequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond je Diablo 3 niet tegenvallen na 2?
Je vergeet nog dat hij nieuwe users in dit topic probeert te versierenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik gevraagd, gebeurt niets. Je bent sowieso topicverziekend bezig. Usernames in de OP veranderen in ziektes omdat je er ruzie mee hebt, daarna verder ruzieen in pm, spoileren van eindes, etc. Treurig, 12-jarig gedoe. Gewoon normaal doen.en daarna lastig blijft vallen middels dm/pm's.
Valt ook wel onder 12-jarigen gedrag.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Heb ik wat gemist? You tell me..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat hij nieuwe users in dit topic probeert te versierenen daarna lastig blijft vallen middels dm/pm's.
Valt ook wel onder 12-jarigen gedrag.![]()
Ik ook. Is hier al iets meer bekend over? Wat is het genre, bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:17 schreef Morri het volgende:
[..]
Geen idee of hij al gepost is, maar ik had 'm al wel gezien. Hier ben ik dus erg nieuwsgierig naar!
En ik kijk erg uit naar de preview van Pheno.![]()
Lees nu de post van Pheno eerder. Interessant!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook. Is hier al iets meer bekend over? Wat is het genre, bijvoorbeeld?![]()
Het is minecraftig, maar dan met een doel en een sfeervolle setting (communisme). Je speelt met elkaar en probeert je stadje te laten groeien door verschillende grondstoffen te mijnen. DIt is het even kort door de bochtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook. Is hier al iets meer bekend over? Wat is het genre, bijvoorbeeld?
ze is sinds toen ook niet meer terug gekomenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat hij nieuwe users in dit topic probeert te versierenen daarna lastig blijft vallen middels dm/pm's.
Valt ook wel onder 12-jarigen gedrag.
leef de leven![]()
Meer mensen die tegen despressie aan zitten i.v.m. te veel leuke games die uitkomen en te weinig tijd/geld/alles wat je nodig hebt om te gamen?![]()
leef de leven![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:51 schreef RRuben het volgende:
Meer mensen die tegen despressie aan zitten i.v.m. te veel leuke games die uitkomen en te weinig tijd/geld/alles wat je nodig hebt om te gamen?![]()
![]()
Heb TLOU uitgespeeld moet nog die DLC spelen maar wel een goede game man. Ik heb er niet in gejankt dat niet. Maar eerlijk gezegd waren mijn verwachtingen lager dan gedacht. Had er toch net iets meer van verwacht. Maar misschien heb ik te vaak gelezen wat een vette game etc. Ik zelf vond hem erg goed. Zat ook wel echt een goede storyline achter. Alleen werd het soms voor mij wat te langdradig weer die klikkers killen. En weer wachten op zo'n trap. Als ik cijfer zou moeten geven is het wel een 7,8 wat niet heel slecht is. Maar toch had ik op wat hoger gehoopt. Nu hebben jullie weer last van mij want ga ik weer over op FIFA.![]()
![]()
tlou heb ik ook al uit en de dlc ook. Vandaag even de multiplayer gedaan, maar voor dat soort zaken speel ik wel BF4quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]![]()
Heb TLOU uitgespeeld moet nog die DLC spelen maar wel een goede game man. Ik heb er niet in gejankt dat niet. Maar eerlijk gezegd waren mijn verwachtingen lager dan gedacht. Had er toch net iets meer van verwacht. Maar misschien heb ik te vaak gelezen wat een vette game etc. Ik zelf vond hem erg goed. Zat ook wel echt een goede storyline achter. Alleen werd het soms voor mij wat te langdradig weer die klikkers killen. En weer wachten op zo'n trap. Als ik cijfer zou moeten geven is het wel een 7,8 wat niet heel slecht is. Maar toch had ik op wat hoger gehoopt. Nu hebben jullie weer last van mij want ga ik weer over op FIFA.Leuk spel ja tlou maar ik snap die hype niet echt... Er zijn genoeg games die net zo leuk of leuker zijn. (In mijn ogen dan
)
leef de leven![]()
D3:UEE released op de playstation store over 3 dagen, 2 uur en 30 minuten.
Is dat nou maandag nacht om 01:00 (dinsdagochtend) of dinsdagnacht 01:00 (woensdagochtend) ?![]()
![]()
ik zou zeggen dinsdag ochtend maar store update is toch altijd op woensdag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:30 schreef Sodapoppin het volgende:
D3:UEE released op de playstation store over 3 dagen, 2 uur en 30 minuten.
Is dat nou maandag nacht om 01:00 (dinsdagochtend) of dinsdagnacht 01:00 (woensdagochtend) ?leef de leven![]()
Je spreekt jezelf tegen hier dat weet je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Maar eerlijk gezegd waren mijn verwachtingen lager dan gedacht. Had er toch net iets meer van verwacht.De game staat al in de store dus dat maakt niet uit danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik zou zeggen dinsdag ochtend maar store update is toch altijd op woensdag?![]()
ja de store update is op woensdag maar ik heb 'm al gepre-ordered uit de store en hij unlocked om 3 dagen 2 uur en 20 minuten nu. Ben een n00b wat dat betreft om uit te rekenen of ie nou maandagnacht om 1 uur unlocked (wat dinsdag ochtend is) of dat ie dinsdagnacht om 1 uurquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik zou zeggen dinsdag ochtend maar store update is toch altijd op woensdag?
unlocked
Ik zelf had uitgerekend dat ie maandag avond/nacht om 1 uur speelbaar is maar mijn hersenen werken even niet optimaal op dit moment![]()
![]()
Nacht van maandag op dinsdagquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:36 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja de store update is op woensdag maar ik heb 'm al gepre-ordered uit de store en hij unlocked om 3 dagen 2 uur en 20 minuten nu. Ben een n00b wat dat betreft om uit te rekenen of ie nou maandagnacht om 1 uur unlocked (wat dinsdag ochtend is) of dat ie dinsdagnacht om 1 uur
unlocked
Ik zelf had uitgerekend dat ie maandag avond/nacht om 1 uur speelbaar is maar mijn hersenen werken even niet optimaal op dit moment![]()
Zet je PS4 op standby mode dan is er geen probleemquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:38 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
thanks broeder. Nu nog hopen dat ik die 63,7GB voor de tijd kan preloaden![]()
![]()
![]()
Voor US kan je UEE zondag al pre-loaden. Ik hoop dat EU zondag ook al kan pre-loaden. Dat bedoel ik te zeggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zet je PS4 op standby mode dan is er geen probleem![]()
![]()
Ohh weet ik veel ik koop niets via de storequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Voor US kan je UEE zondag al pre-loaden. Ik hoop dat EU zondag ook al kan pre-loaden. Dat bedoel ik te zeggen![]()
![]()
Ja zag het ook domme ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen hier dat weet je?
[..]
De game staat al in de store dus dat maakt niet uit dan![]()
![]()
Je koopt hem alleen om minuut 0:55.quote:![]()
ohquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De game staat al in de store dus dat maakt niet uit dan
leef de leven![]()
Ja inderdaad gewoon leuke game. Maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef RRuben het volgende:
[..]
tlou heb ik ook al uit en de dlc ook. Vandaag even de multiplayer gedaan, maar voor dat soort zaken speel ik wel BF4Leuk spel ja tlou maar ik snap die hype niet echt... Er zijn genoeg games die net zo leuk of leuker zijn. (In mijn ogen dan
)
![]()
je bedoelt kernkraft op de achtergrond neem ik aanquote:
leef de leven![]()
Jezus.... kunnen er niet even wat bans uitgedeeld worden ofzo? Ik word er doodmoe van die twee, en ik gok dat ik niet de enige ben.
Er zijn genoeg mensen, waaronder ik, die best actief mee zouden willen doen aan deze topics. Maar het is al een hele tijd geblaat over DM's, er wordt met ziektes gescholden, constant gevraag of mensen mee willen doen met fifa, haantjesgedrag en domme opmerkingen en gesprekken. Er worden bijna 2 topics per dag aangemaakt voor de PS4, en de helft is onzin.
Ik kom hier voor leuke gesprekken, discussies en nieuwtjes ... voor dit soort gedrag kunnen deze mensen ook terecht in de slowchat of op scholierenforum.com
Modjes, doe aub uw werk.![]()
Ik ben geen mod, maar heb het achteren neergelegd en hier wat geschoond. Echt, tig keer waarschuwen en het blijft maar doorgaan. Dit topic gaat voor 66% om kleutergedrag. Terwijl er net een gamescom is geweest en juist over nieuwe titels, trailers en weet ik het wat kan gaan. Erg jammer. Het is ook zo ongeveer het enige console/handheldtopic dat telkens uit de bocht vliegt en ik begrijp niet waarom bepaalde mensen dat leuk vinden dat te doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:54 schreef Retarded het volgende:
Jezus.... kunnen er niet even wat bans uitgedeeld worden ofzo? Ik word er doodmoe van die twee, en ik gok dat ik niet de enige ben.
Er zijn genoeg mensen, waaronder ik, die best actief mee zouden willen doen aan deze topics. Maar het is al een hele tijd geblaat over DM's, er wordt met ziektes gescholden, constant gevraag of mensen mee willen doen met fifa, haantjesgedrag en domme opmerkingen en gesprekken. Er worden bijna 2 topics per dag aangemaakt voor de PS4, en de helft is onzin.
Ik kom hier voor leuke gesprekken, discussies en nieuwtjes ... voor dit soort gedrag kunnen deze mensen ook terecht in de slowchat of op scholierenforum.com
Modjes, doe aub uw werk.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
is een kwestie van smaakverschil lijkt me, maar voor de rest hebt je gelijk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:54 schreef Retarded het volgende:
Modjes, doe aub uw werk.leef de leven![]()
Dank je Pheno!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:32 schreef RRuben het volgende:
[..]
is een kwestie van smaakverschil lijkt me, maar voor de rest hebt je gelijk!
Smaakverschil of niet, feit is dat er hier vaak erg kinderachtig wordt gedragen... door meerdere personen. Ik kom hier al jaren, en zelden heb ik mij zo geirriteerd aan console topics.![]()
Wel onhandig dat je je loadout niet in het menu kan veranderen bij BF4, maar alleen in-game en battlelog.
En scoreboard moet ook via menu..![]()
ik zit nog net geen jaar denk ik, dus ik ken niet andersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dank je Pheno!
Smaakverschil of niet, feit is dat er hier vaak erg kinderachtig wordt gedragen... door meerdere personen. Ik kom hier al jaren, en zelden heb ik mij zo geirriteerd aan console topics.
leef de leven![]()
gewoon zo'n niet al te snugger mensje vragen of ze Diablo nog achter hebben liggen omdat het schap leeg is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:02 schreef Donderjagers het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik Diablo 3 mee krijg bij een winkel vandaag.
leef de leven![]()
Ligt er een beetje aan welke winkel... tis geen GTA/fifa/cod, dus de kans is wel aanwezig dat je hem kunt vinden!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:02 schreef Donderjagers het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik Diablo 3 mee krijg bij een winkel vandaag.![]()
ja dat vind ik ook echt onhandig, soms wil ik wel even 10min aan mn loadouts werken, maar dan mis ik het halve potje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:40 schreef Che_ het volgende:
Wel onhandig dat je je loadout niet in het menu kan veranderen bij BF4, maar alleen in-game en battlelog.
En scoreboard moet ook via menu..leef de leven![]()
17 september.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:43 schreef NVP het volgende:
Is er al bekend wanneer GTA V voor de PS4 uitkomt?![]()
Hotline Miami 2 schijnt volgende week ook uit te komen! Deel 1 was echt fantastisch, dus deze komt er zeker in! Zijn er meer mensen die dit spelen?![]()
Ja, ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:54 schreef Retarded het volgende:
Hotline Miami 2 schijnt volgende week ook uit te komen! Deel 1 was echt fantastisch, dus deze komt er zeker in! Zijn er meer mensen die dit spelen?ik wacht alleen even de prijs nog af. Voor onder de 12 euro koop ik hem wel. Duurder zal die ook vast niet worden denk ik. In HM2 kan je ook je eigen maps maken
![]()
![]()
Ik heb nooit het geduld om eigen maps te maken, maar het is wel een leuke toevoeging. Ik haal hem day 1, vind de co-op mode ook.echt een geweldige toevoegingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:03 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja, ikik wacht alleen even de prijs nog af. Voor onder de 12 euro koop ik hem wel. Duurder zal die ook vast niet worden denk ik. In HM2 kan je ook je eigen maps maken
![]()
![]()
Toch best interessant die ps tv. Kan ik mijn ps4 in de huiskamer laten staan, mocht ik in mijn slaapkamer willen gamen.![]()
of je bespaart 100 euro en verplaatst gewoon dat ding en 2/3 kabelsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:11 schreef Richie2000 het volgende:
Toch best interessant die ps tv. Kan ik mijn ps4 in de huiskamer laten staan, mocht ik in mijn slaapkamer willen gamen.
Dat is nou precies het probleem, ik word al moe bij de gedachte. Daarom is die ps tv voor mij ideaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of je bespaart 100 euro en verplaatst gewoon dat ding en 2/3 kabels![]()
Een van m'n favouriete indies van vorig jaar... ik kijk heel erg uit naar deel 2.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:54 schreef Retarded het volgende:
Hotline Miami 2 schijnt volgende week ook uit te komen! Deel 1 was echt fantastisch, dus deze komt er zeker in! Zijn er meer mensen die dit spelen?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Coop??? Waar zie jij dat staan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik heb nooit het geduld om eigen maps te maken, maar het is wel een leuke toevoeging. Ik haal hem day 1, vind de co-op mode ook.echt een geweldige toevoegingAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Iemand enig idee hoe je via de PS Store met iDeal kunt betalen? Ik wil steeds een bedrag toevoegen, heb mijn bank geselecteerd en wanneer ik dan probeer in te loggen, lukt dat steeds niet. Terwijl inlogcode en wachtwoord gewoon correct zijn..![]()
Helaas, Bartsmit en GameMania heeft 'm al binnen. Ze mochten hem alleen nog niet aan mij verkopen i.v.m. landelijke boetes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:41 schreef Sodapoppin het volgende:
D3 ligt al in de media markt te koop volgens mijn broer
edit: hij maakte een grapje![]()
![]()
Aahh damn... ik zocht het ff op, omdat je in die trailer 2 poppekes ziet lopen. Blijkt dus dat dat deep vh verhaal is en dat je die beide bestuurd, geen co-op dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Coop??? Waar zie jij dat staan?erg jammer, want topdown mensen afknallen met zn 2en lijkt me awesome!
![]()
Je kan niet met iDeal betalen maar je kan wel met iDeal tegoed aan je portemonnee toevoegen. Vorige week nog gedaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:36 schreef Bolters het volgende:
Iemand enig idee hoe je via de PS Store met iDeal kunt betalen? Ik wil steeds een bedrag toevoegen, heb mijn bank geselecteerd en wanneer ik dan probeer in te loggen, lukt dat steeds niet. Terwijl inlogcode en wachtwoord gewoon correct zijn..Verder kan je ook een credit card of voucher gebruiken en sinds kort Paypal
http://faq.nl.playstation(...)nnee%3F#Instructions![]()
Klopt! Normaal voeg ik altijd met iDeal een bedrag aan mijn portemonnee toe via de website van Sony. Maar volgens mij kan dit ook via de PSStore zelf (dus via de PS4) want die mogelijkheid staat er bij. Maar telkens als ik dan mijn bankggegevens invul, kom ik er niet in. Doe ik dan iets verkeerd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:48 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Je kan niet met iDeal betalen maar je kan wel met iDeal tegoed aan je portemonnee toevoegen. Vorige week nog gedaanVerder kan je ook een credit card of voucher gebruiken en sinds kort Paypal
http://faq.nl.playstation(...)nnee%3F#Instructions
Nu moet het via de website en kan ik namelijk alleen 30 of 50 euro toevoegen, terwijl ik 40 euro nodig heb. Maar dit kan via de website niet, maar via de PlayStation zelf wel. maar daar lukt het inloggen dus niet..
[ Bericht 7% gewijzigd door Bolters op 16-08-2014 13:13:14 ]![]()
Je kan online ook codes kopen met iDeal en deze dan invoeren in de store om je krediet te krijgen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat weet ik, maar ook dat zijn kaarten van vaste bedragen: 20 en 50 euro bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:22 schreef n8n het volgende:
Je kan online ook codes kopen met iDeal en deze dan invoeren in de store om je krediet te krijgen
Mijn vraag is juist: kan ik ook via de PS Store iDeal gebruiken en bijvoorbeeld 42,30 euro toevoegen aan mijn portemonnee? Die mogelijkheid staat er namelijk wel bij en dan kun je ook inloggen via iDeal, maar wanneer ik mijn gegevens heb ingevuld en op 'doorgaan' klik, keert hij weer terug naar het inlogscherm en is er dus niks gebeurd![]()
![]()
via de store heb je ook een keuze uit een aantal bedragen tenzij je via een aankoop een bedrag afrekent (dan reken je het bedrag van de aankoop af). Duurt alleen wel een half uur. Met 43 nogwat zet je er toch gewoon 50 op, komt vast een keer van pasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ook dat zijn kaarten van vaste bedragen: 20 en 50 euro bijvoorbeeld.
Mijn vraag is juist: kan ik ook via de PS Store iDeal gebruiken en bijvoorbeeld 42,30 euro toevoegen aan mijn portemonnee? Die mogelijkheid staat er namelijk wel bij en dan kun je ook inloggen via iDeal, maar wanneer ik mijn gegevens heb ingevuld en op 'doorgaan' klik, keert hij weer terug naar het inlogscherm en is er dus niks gebeurd“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat laatste bedoel ik dus: hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
via de store heb je ook een keuze uit een aantal bedragen tenzij je via een aankoop een bedrag afrekent (dan reken je het bedrag van de aankoop af). Duurt alleen wel een half uur
Ik heb namelijk nog 2,20 euro in mijn portemonnee en wil een game van 45 euro aanschaffen. Ik moet dus 42,80 in mijn portemonnee krijgen. Wanneer ik via de PS Store zelf ideal selecteer staat er dat ik idd 42,80 kan overmaken. Maar wanneer ik dan inlog en mijn gegevens invul, gaat het beeld steeds terug. Kortom: ik krijg het juiste bedrag er niet op.
Via de website etc gaat wel, maar dan zal ik 50 euro moeten overmaken. En dat wil ik liever niet![]()
![]()
oh wat raar, bij mij werkt het wel gewoon op die manier. Misschien ligt het aan je bank? Ik zit bij ING en het is echt ideaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:39 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus: hoe doe ik dat?
Ik heb namelijk nog 2,20 euro in mijn portemonnee en wil een game van 45 euro aanschaffen. Ik moet dus 42,80 in mijn portemonnee krijgen. Wanneer ik via de PS Store zelf ideal selecteer staat er dat ik idd 42,80 kan overmaken. Maar wanneer ik dan inlog en mijn gegevens invul, gaat het beeld steeds terug. Kortom: ik krijg het juiste bedrag er niet op.
Via de website etc gaat wel, maar dan zal ik 50 euro moeten overmaken. En dat wil ik liever niet
Edit: ik zie nu pas dat dat een hele slechte woordgrap is
leef de leven![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh wat raar, bij mij werkt het wel gewoon op die manier. Misschien ligt het aan je bank? Ik zit bij ING en het is echt ideaal.
Edit: ik zie nu pas dat dat een hele slechte woordgrap is![]()
![]()
![]()
Hahaha, hij is wel grappigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh wat raar, bij mij werkt het wel gewoon op die manier. Misschien ligt het aan je bank? Ik zit bij ING en het is echt ideaal.
Edit: ik zie nu pas dat dat een hele slechte woordgrap is![]()
Maar ieder geval, ik zit ook bij ING. Ik vul gewoon mijn gebruikersnaam én wachtwoord in en vervolgens keert hij weer terug naar dat inlogscherm en moet ik het opnieuw invullen. Ik kom er maar niet in. Je hoeft toch niet iets anders in te stellen wat ik over het hoofd zie? Of dat je nog iets op de computer moet hebben openstaan of zo?
EDIT: heel raar, maar nu lukt het ineens wel. Nou ja, top![]()
![]()
probleem opgelostquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha, hij is wel grappig
Maar ieder geval, ik zit ook bij ING. Ik vul gewoon mijn gebruikersnaam én wachtwoord in en vervolgens keert hij weer terug naar dat inlogscherm en moet ik het opnieuw invullen. Ik kom er maar niet in. Je hoeft toch niet iets anders in te stellen wat ik over het hoofd zie? Of dat je nog iets op de computer moet hebben openstaan of zo?
EDIT: heel raar, maar nu lukt het ineens wel. Nou ja, top
[ Bericht 31% gewijzigd door RRuben op 16-08-2014 15:20:51 ]leef de leven![]()
TLOU:R ook weer uitgespeeld, mutliplayer is leuk voor een paar potjes, maar ook wel weer op uitgekeken. Laat Destiny maar komen hoor.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Nee Destiny is ook geen zak aan. Als je die beta speelt stelt het me al echt teleur en verveel ik me daar al kapot aan. Ben ook nooit kapot van dat sciencefiction idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik zal de enige wel zijn die Destiny geen reet aan vind![]()
Dat is smaak he ik vind sciencefiction juist awesomequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee Destiny is ook geen zak aan. Als je die beta speelt stelt het me al echt teleur en verveel ik me daar al kapot aan. Ben ook nooit kapot van dat sciencefiction idee.![]()
![]()
Klopt ben daar nooit kapot van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is smaak he ik vind sciencefiction juist awesome![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik zal de enige wel zijn die Destiny geen reet aan vindBlijkbaar ben je niet de enige.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee Destiny is ook geen zak aan. Als je die beta speelt stelt het me al echt teleur en verveel ik me daar al kapot aan. Ben ook nooit kapot van dat sciencefiction idee.
En tja, als de setting je niet ligt is er helaas niks aan te doen.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Geen vrienden om mee te spelen zeker? Die game is awesome als je hem co-opt. Ik wacht nog even af of er genoeg PvE/Endgame content aanwezig is in de game... ik krijg het gevoel dat het allemaal teveel richting PvP gaat, waar ik dan weer geen zak aan vind.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je die beta speelt stelt het me al echt teleur en verveel ik me daar al kapot aan.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Dat geloof ik wel ja, heb ik ook niet, maar vond het toch best aardig. Niet zo bijzonder dat ik hem op de releasedag koop. Nog minder dan een week en dan komt immers Plants vs Zombies uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen vrienden om mee te spelen zeker? Die game is awesome als je hem co-opt.![]()
![]()
Nou nee. Ik vind hem gewoon niks aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen vrienden om mee te spelen zeker? Die game is awesome als je hem co-opt. Ik wacht nog even af of er genoeg PvE/Endgame content aanwezig is in de game... ik krijg het gevoel dat het allemaal teveel richting PvP gaat, waar ik dan weer geen zak aan vind.![]()
dit jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen vrienden om mee te spelen zeker? Die game is awesome als je hem co-opt. Ik wacht nog even af of er genoeg PvE/Endgame content aanwezig is in de game... ik krijg het gevoel dat het allemaal teveel richting PvP gaat, waar ik dan weer geen zak aan vind.Alhoewel ik zowel van coöp als van normale mp ben
ideale game dus eigenlijk, mits alles goed gebalanceerd en uitgewerkt is.
Ik ga PvP ook keihard negeren. Houd daar helemaal niet van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen vrienden om mee te spelen zeker? Die game is awesome als je hem co-opt. Ik wacht nog even af of er genoeg PvE/Endgame content aanwezig is in de game... ik krijg het gevoel dat het allemaal teveel richting PvP gaat, waar ik dan weer geen zak aan vind.![]()
Dus je hebt met 2 vrienden een fireteam gehad en die missies gedaan... en ondanks dat vond je er niks aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou nee. Ik vind hem gewoon niks aan.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik denk dat ik hem ga kopen maar ik wacht wel even wat reviews af.quote:American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik koop het spel gewoon, voldeed aan mijn verwachtingen (en die waren niet torenhoog zoals veel mensen). Ik zie mij wel een aantal dagen hieraan spenderen, zowel solo als coop, mp is even aankijken nog. Moet toch een leuk mp spel hebben. Voor de rest van het jaar komt er geen mp game voor mij uit.
En als ik Bungie ken dan hebben ze eventuele oneffenheden in de mp balance er zo uitgewerkt. Voelde echt een beetje als Halo 3, en dat is voor mij heel positief.![]()
ja ik ook, hoef hem niet day one, heb nog BF4 waar ik me prima mee vermaak en school waar wel wat tijd in gaat zittenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ga kopen maar ik wacht wel even wat reviews af.
Halo 3quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef Disker91 het volgende:
Ik koop het spel gewoon, voldeed aan mijn verwachtingen (en die waren niet torenhoog zoals veel mensen). Ik zie mij wel een aantal dagen hieraan spenderen, zowel solo als coop, mp is even aankijken nog. Moet toch een leuk mp spel hebben. Voor de rest van het jaar komt er geen mp game voor mij uit.
En als ik Bungie ken dan hebben ze eventuele oneffenheden in de mp balance er zo uitgewerkt. Voelde echt een beetje als Halo 3, en dat is voor mij heel positief.![]()
leef de leven![]()
Voor mij duurt het nog even voordat er een echte musthave uitkomt. Diablo wil ik best hebben, maar heb het nu niet echt breed... dus wacht wel op een leuke deal. Destiny hoef ik niet, dus voor mij pas in oktober weer (evil within?)![]()
games.fok.nlquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef Che_ het volgende:
Waar kan je een overzicht vinden van belangrijkste nieuws van Gamescom?
ign?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Overzichtelijke site graag, per dag![]()
Maar over het algemeen is het meeste nieuws op de E3 geweest, gamescom is meer om het publiek te laten gamen. Natuurlijk, achter de schermen is er meer speelbaar, maar echt grote nieuwtjes zijn er niet.
Beste aankondiging: Tear Away voor PS4
Weer een portquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:39 schreef Pheno het volgende:
Maar over het algemeen is het meeste nieuws op de E3 geweest, gamescom is meer om het publiek te laten gamen. Natuurlijk, achter de schermen is er meer speelbaar, maar echt grote nieuwtjes zijn er niet.
Beste aankondiging: Tear Away voor PS4
Een pr-dude die ik ken zei ooit eens dat hij liever nieuwe games ziet.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: