Zo is dat... Hard werken om vervolgens champagne / wijn / etc te kunnen drinken tijdens het gamenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Work hard, play hard. Zoiets, toch?
dat is pas pauperquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Hard werken om vervolgens champagne / wijn / etc te kunnen drinken tijdens het gamen.
Bier is pauper. Wel lekker overigensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is pas pauper
Gewoon bier man
Kijk 'm hard gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Geen heroine spuiten tijdens het gamen
hier gister al EN had hem een dag na jou besteldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:29 schreef RRuben het volgende:
M'n light bar decals zijn binnen
![]()
8 dagen geleden besteld, en het komt uit 'Murica, das best snel
Hehehequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Op mijn controller zitten resten van kaviaar, coke en Cubaanse sigaren
goedkoop?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat is een goede goedkope headset?
hoe dan?! Maar echt snelle verzendingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier gister al EN had hem een dag na jou besteld![]()
bazendingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:09 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoe dan?! Maar echt snelle verzendinggeen idee maar super verzending!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als t je gerust stelt. Zit al meer dan 2maanden op een pakje uit China te wachten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
hoe dichter bij Rotterdam hoe sneller je iets hebt. Hier werken mensen tenminste doorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb m'n gold headset
Overal 4-6 weken levertijd, kon hem bij Dordrecht zo ophalen bij Nedgame.
Dordrechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb m'n gold headset
Overal 4-6 weken levertijd, kon hem bij Dordrecht zo ophalen bij Nedgame.
is er een game waar t mee te vergelijken is ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Project CARS even gespeeld, holy crap wat een gameper direct in de preorder!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Project CARS even gespeeld, holy crap wat een gameper direct in de preorder!
heb ik ook ervaring mee jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee maar super verzending!
En als t je gerust stelt. Zit al meer dan 2maanden op een pakje uit China te wachten
op gamescon denk ik?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Voor mij ook een must-have!
Hoe en waar heb je gespeeld?
Gaf me de forza feeling maar dan nog 10 keer beter. Rondje hockenheim gereden waarbij het droog was op start finish en aan de andere kant van de track het een tijdje regende. De tractie veranderde per direct toen ik een plas meepakte en het was erg moeilijk niet te spinnen op mijn slicks. Daarna heel even op de droge lijn rijden en daarna een stuk opdrogende baan waarbij ik weer volop grip had.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is er een game waar t mee te vergelijken is ?
NFS ?
GT6?
Gamescomquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Voor mij ook een must-have!
Hoe en waar heb je gespeeld?
Deze manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... Hard werken om vervolgens champagne / wijn / etc te kunnen drinken tijdens het gamen.
Ik had ze 2 dagen terug alquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier gister al EN had hem een dag na jou besteld![]()
bazendingen
ja die dingen zijn echt gruwelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Even aankijken anders contact opnemen met iemand? En kan de PS4 zijn hete lucht wel kwijt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:52 schreef maniack28 het volgende:
Hey guys,
Mijn vriendin had vanavond een vastloper bij Infamous Second Son. Ze kreeg daarna de PS4 naar haar eigen zeggen niet meer aan. Toen ik net thuis kwam is het eerste wat ik heb geprobeerd de powerchord unpluggen en weer inpluggen. Vervolgens startte hij in safe mode en deed hij een test. Daarna gerestart en het werkte (voor zover ik kan zien) allemaal weer. Alleen geen spellen geprobeerd want moet zo echt slapen.
Ik had gisterenavond ook een vastloper bij Hohokum (level wilde niet laden). Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Ik heb dit bij mijn xbox360 nooit op die manier gehad. Weleens vastlopers, maar altijd meteen in staat te restarten.
Hij staat in een Ikea Expedit, kan hem er ook wel bovenop zetten, maar is iets minder praktisch i.v.m. de katten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Even aankijken anders contact opnemen met iemand? En kan de PS4 zijn hete lucht wel kwijt?
Dat hij zijn warmte goed kwijt kan is wel echt heel belangrijk. Mijn volgende TV-kast wordt ook een stuk groter zodat alles de warmte goed kwijt kan. Mijn PS4 staat er ook op, half onder de TV, maar de kat blijft er gewoon af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij staat in een Ikea Expedit, kan hem er ook wel bovenop zetten, maar is iets minder praktisch i.v.m. de katten.
Ik ga morgen even een paar spellen spelen, zien wat er gebeurt.
Als de ruimte achter de PS4 gesloten is kan deze zijn warmte niet goed kwijt. Ik weet niet hoe jouw kast staat maar ik neem aan tegen een muur aan en dat is dus niet goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij staat in een Ikea Expedit, kan hem er ook wel bovenop zetten, maar is iets minder praktisch i.v.m. de katten.
Mijn kat rent al weg bij het geluid als ik The Last of Us opstartquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat hij zijn warmte goed kwijt kan is wel echt heel belangrijk. Mijn volgende TV-kast wordt ook een stuk groter zodat alles de warmte goed kwijt kan. Mijn PS4 staat er ook op, half onder de TV, maar de kat blijft er gewoon af.
Leg er rijst overheen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:34 schreef Rijst het volgende:
jezus tijdens het spelen van infamous maakt mn ps4 wel herrie zeg. klinkt niet echt gezond
mn hond blijft altijd op/naast me liggen ookal speel ik BF4 keihard door de boksjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als de ruimte achter de PS4 gesloten is kan deze zijn warmte niet goed kwijt. Ik weet niet hoe jouw kast staat maar ik neem aan tegen een muur aan en dat is dus niet goed
Ik wilde zelf de PS4 ook in zo een kast zetten(stuk kleiner) maar toch maar van afgezien om precies dit te voorkomen.
[..]
Mijn kat rent al weg bij het geluid als ik The Last of Us opstart
De mijne staat ook in een Expedit, in één vak met een PS3. Nooit problemen gehad tot nog toe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vet he? Achter was er de Oculus, de 4K versie, laptop en ps4. Ze zijn nadat ik klaar was met gamen met een dweil over de vloer moeten gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Rossdale het volgende:
Als je van arcade houdt wel ja. Maar qua effecten, weer, realisme mag je dat 'groter dan'-teken veranderen naar een 'kleiner dan'quote:
De weerseffecten in DC zijn ongeëvenaard manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je van arcade houdt wel ja. Maar qua effecten, weer, realisme mag je dat 'groter dan'-teken veranderen naar een 'kleiner dan'
Dan moet je toch eens verder kijken dan #DCquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De weerseffecten in DC zijn ongeëvenaard man
Ik heb nog nooit zo'n mooie racegame als DC gezien iig.
CARS is een goede 2e, Forza Horizon 2 een stuk minder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens verder kijken dan #DCNiet dat ie lelijk is, maar het verschil is er toch zeker.
Watjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
CARS is een goede 2e, Forza Horizon 2 een stuk minder.
Jij bent ook de enige die CARS mooier vindt als ik de Gamescom verslagen een beetje doorspit. Of je moet de 4k uitvoering bedoelen ofzo maar die ga ik niet spelen op mijn 1080p scherm.
Ik wilde ook heel graag de oculus uitproberen, maar ik ga no way 2 uur ergens voor in de rij staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vet he? Achter was er de Oculus, de 4K versie, laptop en ps4. Ze zijn nadat ik klaar was met gamen met een dweil over de vloer moeten gaan.
*kwijl*
Maar serieus, of de mensen hebben stront in hun ogen, of ik heb een hele slechte alpha van #DC gezien. Alleen op de laptop zag CARS er minder uit, maar dat was alleen om te laten zien hoe het schaalt.quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar serieus, of de mensen hebben stront in hun ogen, of ik heb een hele slechte alpha van #DC gezien. Alleen op de laptop zag CARS er minder uit, maar dat was alleen om te laten zien hoe het schaalt.
Maar het grote verschil is dat CARS een simulator is en #DC (net als forza horizon 2) veel meer arcade. Als is Horizon 2 daar nog 'beter' in, je auto daar mollen betekent pas echt je best doen om. #DC zit er een beetje tussenin qua realisme. Dus het ligt ook aan welk racetype je graag speelt.
Ik zie #DC voor de mensen die NFS (maar dan mooier) en Forza Horizon. Lekker racen, niet te hard nadenken over realisme. CARS wil zich in het hokje Gran Turismo en Forza stoppen.
#DC is niet zo arcade als NFS, maar komt er het dichtst bij in de buurt. NFS is er nog niet, EA is er wel mee bezig, maar dit keer doen ze verstandig en nemen een pauze van een jaar om eens echt een verschil te makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:54 schreef Retarded het volgende:
Ik heb nooit heel veel gegeven om racegames. Vroeger heb ik vele uren gestoken in Carmageddon, NFS 2/3 en Burnout 2/3. Op de xbox 360 had ik Flatout die erg vermakelijk was. Allemaal overthetop arcade games, maar dat is puur omdat ik gewoon niet van die realistische racegames hou.
Komt er ook zo'n arcaderacer naar de ps4 binnenkort?
Dan begrijp ik ook volkomen dat je meer uitkijkt naar #DC. Smaken verschillen nu eenmaal en gelukkig is er de keuze in verschillende racers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Sim-racers boeien mij niet meer zo, veel te steriel altijd met als absolute dieptepunt GT5.
Absoluut!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan begrijp ik ook volkomen dat je meer uitkijkt naar #DC. Smaken verschillen nu eenmaal en gelukkig is er de keuze in verschillende racers.
Daarom Cars voor mij. DC zal een prima game zijn, maar ziet er gewoon niet uit als iets wat ik tof vind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar serieus, of de mensen hebben stront in hun ogen, of ik heb een hele slechte alpha van #DC gezien. Alleen op de laptop zag CARS er minder uit, maar dat was alleen om te laten zien hoe het schaalt.
Maar het grote verschil is dat CARS een simulator is en #DC (net als forza horizon 2) veel meer arcade. Als is Horizon 2 daar nog 'beter' in, je auto daar mollen betekent pas echt je best doen om. #DC zit er een beetje tussenin qua realisme. Dus het ligt ook aan welk racetype je graag speelt.
Ik zie #DC voor de mensen die NFS (maar dan mooier) en Forza Horizon. Lekker racen, niet te hard nadenken over realisme. CARS wil zich in het hokje Gran Turismo en Forza stoppen.
Ik ben gek op FOK! clubs. Ik heb weinig vrienden die actief gamen dus dan heb ik nog een beetje het gevoel dat ik met bekenden iets leuks kan doen mbt m'n ps4quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:21 schreef Pheno het volgende:
#DC is als arcade-racer het beste wat er nu is. En natuurlijk komt er een FOK!club
Jammer om dit te horen, al had ik zo iets wel verwacht na de gameplay beelden gezien te hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb Counter-Spy even gespeeld en ondanks dat de game me echt superleuk leek, vond ik hem eigenlijk totaal niet boeiendDat viel me wel even tegen, net zoals Bloodborne... die game speelde ook echt als een draak en zag er eigenlijk niet eens zo heel mooi uit.
Wel was ik verrast door Shadows of Mordor, het leek me echt zo 6'jes/7'tjes game, maar het speelde verrassend soepel en toverde toch wel een glimlach op mijn gezicht. Die ga ik achteraf gezien toch zeker spelen
Ach, meestal eindigen fok clubs in chaos..... en de meeste zijn te bang om op hun microfoon te gebruiken......quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben gek op FOK! clubs. Ik heb weinig vrienden die actief gamen dus dan heb ik nog een beetje het gevoel dat ik met bekenden iets leuks kan doen mbt m'n ps4
waarom hebben wij elkaar nog niet op PSN danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben gek op FOK! clubs. Ik heb weinig vrienden die actief gamen dus dan heb ik nog een beetje het gevoel dat ik met bekenden iets leuks kan doen mbt m'n ps4
Het speelt net zo clunky als Demon/Dark Souls. Wel wat veranderingen zoals de regainmeter, zodat je aanvallender moet spelen, maar ik ben gewoon klaar met een game waarvan het lijkt dat je vecht met 15fps.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer om dit te horen, al had ik zo iets wel verwacht na de gameplay beelden gezien te hebben
Die heb ik over geslagen. Mijzelf kennende kost dat controllers en televisiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het speelt net zo clunky als Demon/Dark Souls. Wel wat veranderingen zoals de regainmeter, zodat je aanvallender moet spelen, maar ik ben gewoon klaar met een game waarvan het lijkt dat je vecht met 15fps.
Dan moet je die laatste zin lezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die heb ik over geslagen. Mijzelf kennende kost dat controllers en televisiesdus geen idee hoe dat speelt
leuk bedacht, dat wel ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je die laatste zin lezen
Het is en blijft uitdagend hoor. En qua graphics is het zeker mooier dan de voorgaande games. Kleine details vind ik dan wel weer tof: er is een level in een kerkhof waar allemaal oude wijven rondlopen. Zwakke plek: de rug en heupen en zo, want ja, zoals de producer zei: dat is toch altijd de zwakke plek van ouderen?
Heb een tijdje in de FOK! crew van GTA V gezeten, dat was inderdaad chaosquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ach, meestal eindigen fok clubs in chaos..... en de meeste zijn te bang om op hun microfoon te gebruiken......
Ineens realiseer ik me dat ik het nooit uit heb gespeeld :'Dquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:47 schreef Jimbo het volgende:
Is de prijs voor gta voor de ps4 al bekend ?
Stiekem wil ik hem best voor t online gebeuren halen (en de graphs)
maar ben echt anti dieremake dingen en speel de ps3 versie ook compleet nooit meer sinds ik hem uit heb
ff doen dan maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ineens realiseer ik me dat ik het nooit uit heb gespeeld :'D
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
LBP3 gameplay
http://www.twitch.tv/twitch/b/557987029?t=177m32s
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef Morri het volgende:
[..]
Al uitgespeeld? Dat was snelMaar topspel!
Mijn PS3 en Xbox360 hebben jarenlang in de kast gestaan bij hoge temperaturen, geen probleem. Dan ga je me vertellen dat een PS4 console dat niet kan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als de ruimte achter de PS4 gesloten is kan deze zijn warmte niet goed kwijt. Ik weet niet hoe jouw kast staat maar ik neem aan tegen een muur aan en dat is dus niet goed
Ik wilde zelf de PS4 ook in zo een kast zetten(stuk kleiner) maar toch maar van afgezien om precies dit te voorkomen.
[..]
Mijn kat rent al weg bij het geluid als ik The Last of Us opstart
ja, optimus prime zit er niet in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
Ik las eens ergens dat Naughty Dog beloftes had gemaakt en creëerd over the Last of Us maar deze niet ingewilligd heeft. Weet iemand daar meer over? Bepaalde functies die wel op de E3 zijn laten zien maar nooit in het spel gezeten hebben?
Wel Jak & Daxter pluches op zo'n kastquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, optimus prime zit er niet in.
Nee dus, dikke onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |