Scheelt dat wij je door je verstandelijke beperking niet serieus hoeven te nemen in deze...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef Djeez het volgende:
Klacht ongegrond. Drenthe is de mooiste provincie van Nederland, terecht dat wij arrogant zijn met zo'n mooie provincie
Tukkers, min volkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Scheelt dat wij je door je verstandelijke beperking niet serieus hoeven te nemen in deze...
Kom fegte danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tukkers, min volk![]()
En niet haten op de bakermat van de Nederlandse beschaving!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:20 schreef Vlad_Benet het volgende:
Als je je ergens tussen Coevorden en Hoogeveen begeeft is het tekort aan IQ's overduidelijk zichtbaar
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je in Coevorden zijn.
Nee gelukkig niet zeg, dooie boel daar. Kwamen er tot een paar jaar geleden regelmatig, voornamelijk voor wat NL boodschappen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef vera166 het volgende:
[..]kom je daar vaak??
wat een hel daar
Hahaha Wooooowquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg, dooie boel daar. Kwamen er tot een paar jaar geleden regelmatig, voornamelijk voor wat NL boodschappen.
Ik heb er trouwens wel op de middelbare school gezeten. (en ik ben er ooit geboren)
eaglesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Haten op de thuisbasis van de beste voetbalclub van NL? Shame on you
Twente, jonguh.quote:
Jawel.quote:
Kennissen in coevorden? Niet veel. Ik ben van '76 trouwens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahaha Wooooowhebben we misschien een aantal gemeenschappelijke kennissen behalve als je een stuk ouder dan me bent. had niet verwacht op dit forum mensen tegen te komen die dat dorp daar kennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |