Dat ik meer afstand van ex zou willen nemen is onzin hoor, ik daag ze uit een topic te vinden waar ik iets dergelijks beweer naast dan dit topic en het andere topic over Denemarken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso onzin. Ten tweede heeft ze de beslissing niet genomen zonder de ex, want hij mag de beslissing nemen. Als hij nee zegt gaat het feest niet door. Ze zegt dat ze daar een baan krijgt, wat natuurlijk altijd beter is dan geen baan. Kinderen passen zich wel aan.
Dat ze zelf meer afstand van de ex wil nemen (als dat blijkt uit andere topics) is inderdaad egocentrisch. En wellicht niet bevorderlijk voor de kinderen. Maar daarom neemt de vader ook de laatste beslissing.
Er wordt hier gedaan of ze die kinderen al ontvoerd heeft naar Denemarken, terwijl dat juist helemaal niet het geval is.
Zal ze dus ook moeten doen als die vader nee zegt. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar jij snapt blijkbaar nog niet dat het toch echt aan haar is om het eerst serieus hier te proberen, gezien het feit dat de vader van haar kinderen hier woont, wat een lapzwans dat ook mag zijn
Oh de ironie, het brandt!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben klaar met je. Je leest wat je wil lezen en je maakt jezelf ongeloofwaardig. Tinder ze
Jouw argumenten ook al op? Doeiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Je zou bijna denken dat Fire3fly in Denemarken woont en poogt z'n chickie daarheen te laten emigreren...
En dat is dus de omgekeerde wereld, en kan ze niet maken naar haar kinderen toe. Maar dat wil je maar niet begrijpen. Je kan niet eerst kinderen lekker maken met een verhuizing, en dan vervolgens de zwarte piet bij papa leggen als het niet door kan gaan. Zij had dan eerst, in alle stilte, met haar ex moeten overleggen, en als hij groen licht geeft dán met de kinderen gaan praten er over. Niet eerst daar een baan zoeken, de kinderen er over inlichten, gaan jubelen dat het daar zoveel beter is, en dán pas haar ex voor het blok zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal ze dus ook moeten doen als die vader nee zegt. Zo simpel is het.
Oh dat wil ik best begrijpen en als het zo gegaan is is dat zeker geen juiste manier van handelen. Zeker niet naar de kinderen toe. Maar dat heeft met de beslissing zelf niet zoveel te maken. Hij kan nog steeds gewoon de feiten bekijken en voor zichzelf afwegen wat het beste is voor de kinderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat is dus de omgekeerde wereld, en kan ze niet maken naar haar kinderen toe. Maar dat wil je maar niet begrijpen. Je kan niet eerst kinderen lekker maken met een verhuizing, en dan vervolgens de zwarte piet bij papa leggen als het niet door kan gaan. Zij had dan eerst, in alle stilte, met haar ex moeten overleggen, en als hij groen licht geeft dán met de kinderen gaan praten er over. Niet eerst daar een baan zoeken, de kinderen er over inlichten, gaan jubelen dat het daar zoveel beter is, en dán pas haar ex voor het blok zetten.
Heb jij ook niet eens een wazig topic gemaakt over de kinderen van je vriend? Dat boterde toch ook niet zo?quote:
Maar dan kunnen die mooi bij de ex van vriend. Hendig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:49 schreef GJonline het volgende:
[..]
Heb jij ook niet eens een wazig topic gemaakt over de kinderen van je vriend? Dat boterde toch ook niet zo?
4 Je kan hier ook Fries leren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 3 dingen zijn prima in Nederland te realiseren en zijn derhalve geen pro's.
Tussen zijn kinderen en mij botert het prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:49 schreef GJonline het volgende:
[..]
Heb jij ook niet eens een wazig topic gemaakt over de kinderen van je vriend? Dat boterde toch ook niet zo?
Nee want dat is ook al een slechte moeder blijkt uit een eerder topicquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan kunnen die mooi bij de ex van vriend. Hendig.
Jeetje. Slechte moeder hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tussen zijn kinderen en mij botert het prima.
Alleen zijn ex en mijn vriend gaat niet zo geweldig, zeker niet als het gaat om de kinderen.
Ze heeft toen hun zoontje van 9 met koorts alleen thuis gelaten voor een paar uur.
Tja, het zou niet mijn keuze zijn maar volgens mensen hier ben ik sowieso al een verschrikkelijke moeder dus laten we niet al te ver off-topic gaan.quote:
Nee, maar hij zou dan minimaal 1x in de maand naar Denemarken gaan en bij familie logeren met de kinderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Als je vriend naar Nederland zou komen zou hij dan ook zijn kinderen meenemen? En hoe zijn zijn kansen op een baan hier?
Mijn ex is nu gezond hoor. heeft er verders dan wat littekens niks aan overgehouden, in ieder geval niet lichamelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:11 schreef TerryStone het volgende:
Als ik het goed begrijp uit een eerder topic over dezelfde plannen heb je het je kinderen ook al een aantal keer gevraagd wat ze ervan vonden.
Eerst zagen ze het niet zitten, toen waren ze enigszins positief en nu zijn ze superpositief?
Vind ik erg dubieus helemaal als ik zie dat je ex een ongeluk gehad heeft waardoor niet alles vanzelfsprekend meer is, zijn nieuwe vriendin dwars ligt maar hij de kinderen graag vaker zou willen zien en jij nu ineens je ex neerzet als een slechte vader en een ronduit waardeloze vent.
Ook wel convienent, dat beide ex'en zulke lapzwansen zijn, niet? Menig persoon zou daar dan ook bv. weer meer door op z'n hoede zijn, aangezien die persoon waar je ooit zo weg van was en kinderen mee kreeg dan toch ineens in een onwijze draak kan veranderen. Anderen verhuizen er voor naar Denemarken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tussen zijn kinderen en mij botert het prima.
Alleen zijn ex en mijn vriend gaat niet zo geweldig, zeker niet als het gaat om de kinderen.
Ze heeft toen hun zoontje van 9 met koorts alleen thuis gelaten voor een paar uur.
Ze is geen lapzwans, ze heeft gewoon een verkeerde keuze gemaakt, ik zou ook niet weten wat er ''convenient'' aan zou moeten zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook wel convienent, dat beide ex'en zulke lapzwansen zijn, niet? Menig persoon zou daar dan ook bv. weer meer door op z'n hoede zijn, aangezien die persoon waar je ooit zo weg van was en kinderen mee kreeg dan toch ineens in een onwijze draak kan veranderen. Anderen verhuizen er voor naar Denemarken.
Kom op zegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn ex is nu gezond hoor. heeft er verders dan wat littekens niks aan overgehouden, in ieder geval niet lichamelijk.
En natuurlijk zijn ze nu enthousiaster, ze kennen Denemarken, mijn vriend enz nu een stuk beter vergeleken met een jaar geleden.
En ik heb alleen gezegd dat hij meer aandacht aan zijn kinderen zou moeten besteden.
Klinkt mij meer als ik vraag het net zolang totdat ik hoor wat ik wil horen, dan kan ik m'n zin doordrukken en in de tussentijd praat ik mijn ex zwart om alles recht te praten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn ex is nu gezond hoor. heeft er verders dan wat littekens niks aan overgehouden, in ieder geval niet lichamelijk.
En natuurlijk zijn ze nu enthousiaster, ze kennen Denemarken, mijn vriend enz nu een stuk beter vergeleken met een jaar geleden.
En ik heb alleen gezegd dat hij meer aandacht aan zijn kinderen zou moeten besteden.
Ze is gedumpt voor een jong blaadjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeghet is toch het hele beeld wat je van hem neerzet, of sowieso al dit hele topic. Het is geen 'Goh, ik heb een kans en ik hoop dat mijn ex die me gunt, en er met me over in gesprek wil gaan'. Nee het is 'OHMYGOSHHHH WAT KAN IEMAND TOCH INVLOED OP JE LEVEN HEBBEN ZEG, IK HOOP NIET DAT HIJ MIJ MN DROMEN MISGUNT, EN HET IS OOK ZOVEEEEL BETER VOOR DE KINDEREN', gevolgd door een heel epistel waarom hij er eigenlijk niks van zou mogen zeggen, want hij is die klootzak die geen co-ouderschap wil.
Helemaal begrijpelijk, maar dan moet je los proberen te zien van je kinderen. En het is niet in het belang van hun kinderen de afstand van hun vader te vergroten, wat een lapzwans het ook is. Dat mogen ze zelf uitzoeken over een jaartje of wat, dat hoeft niet mama nu alvast voor ze te bepalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:22 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ze is gedumpt voor een jong blaadjeLogisch dat dat steekt..
Ik heb de scheiding in werking gezet, hij wilde mij terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:22 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ze is gedumpt voor een jong blaadjeLogisch dat dat steekt..
Soort straf denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Helemaal begrijpelijk, maar dan moet je los proberen te zien van je kinderen. En het is niet in het belang van hun kinderen de afstand van hun vader te vergroten, wat een lapzwans het ook is. Dat mogen ze zelf uitzoeken over een jaartje of wat, dat hoeft niet mama nu alvast voor ze te bepalen.
Waarom hem dan nog verwijten dat hij vrijwel direct na de scheiding ging hokken met haar? JIJ hebt toch doorgezet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb de scheiding in werking gezet, hij wilde mij terug.
Wat?? Open even een nieuw topicquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb de scheiding in werking gezet, hij wilde mij terug.
Ik verwijt het hem dat hij ook de kinderen op straat heeft gezet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom hem dan nog verwijten dat hij vrijwel direct na de scheiding ging hokken met haar? JIJ hebt toch doorgezet?
En daarom neem jij ze nu mee naar een ander land? Zijn we er eindelijk ja?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik verwijt het hem dat hij ook de kinderen op straat heeft gezet.
Ik zie zijn band met de kinderen nu niet meer als prioriteit aangezien hij er zelf verders ook geen moeite voor doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:19 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Klinkt mij meer als ik vraag het net zolang totdat ik hoor wat ik wil horen, dan kan ik m'n zin doordrukken en in de tussentijd praat ik mijn ex zwart om alles recht te praten.
Hij zou meer aandacht aan zijn kinderen moeten besteden maar je wilt ervoor zorgen met je plannen dat hij ze nog minder ziet en er dus nog minder aandacht zal zijn... je ziet zelf niet hoe dat een probleem is?
Nogmaals, ik erken al meerdere keren dat er ook zeker nadelen aan vast zitten, ik erken dat het geen ideale situatie is en ik erken dat het een gok is die we nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeghet is toch het hele beeld wat je van hem neerzet, of sowieso al dit hele topic. Het is geen 'Goh, ik heb een kans en ik hoop dat mijn ex die me gunt, en er met me over in gesprek wil gaan'. Nee het is 'OHMYGOSHHHH WAT KAN IEMAND TOCH INVLOED OP JE LEVEN HEBBEN ZEG, IK HOOP NIET DAT HIJ MIJ MN DROMEN MISGUNT, EN HET IS OOK ZOVEEEEL BETER VOOR DE KINDEREN', gevolgd door een heel epistel waarom hij er eigenlijk niks van zou mogen zeggen, want hij is die klootzak die geen co-ouderschap wil.
Klopt, maar ik wil deze post dan nog wel een keer herhalen, ik vind het echt kwalijk hoe je het aanpakt, en hoe je ex er nu nóg slechter bij de kinderen op staat als hij alleen maar vasthoudt aan de 'rechten' die jullie samen overeen zijn gekomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie zijn band met de kinderen nu niet meer als prioriteit aangezien hij er zelf verders ook geen moeite voor doet.
Dus als ik de kinderen dan een betere toekomst kan geven dan weegt die afweging even wat minder zwaar.
[..]
Nogmaals, ik erken al meerdere keren dat er ook zeker nadelen aan vast zitten, ik erken dat het geen ideale situatie is en ik erken dat het een gok is die we nemen.
Maar de reacties van jou en sommige andere zijn ook lichtelijk overtrokken, alsof ik ze naar de andere kant van de wereld neem naar een of ander oorlogsgebied en ze wegruk uit de armen van een liefdevolle vader die altijd voor ze klaar staat.
Dat is dus niet het geval.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat is dus de omgekeerde wereld, en kan ze niet maken naar haar kinderen toe. Maar dat wil je maar niet begrijpen. Je kan niet eerst kinderen lekker maken met een verhuizing, en dan vervolgens de zwarte piet bij papa leggen als het niet door kan gaan. Zij had dan eerst, in alle stilte, met haar ex moeten overleggen, en als hij groen licht geeft dán met de kinderen gaan praten er over. Niet eerst daar een baan zoeken, de kinderen er over inlichten, gaan jubelen dat het daar zoveel beter is, en dán pas haar ex voor het blok zetten.
Nee, anders zou ik niet zoals je kan lezen in een topic van 2013 die ik hier heb geplaatst proberen de band tussen hen te verbeteren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En daarom neem jij ze nu mee naar een ander land? Zijn we er eindelijk ja?
Je maakt het hem aanzienlijk moeilijker, en bagatelliseert dat vervolgens behoorlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik niet zoals je kan lezen in een topic van 2013 die ik hier heb geplaatst proberen de band tussen hen te verbeteren.
Ik heb geen haat gevoelens naar mijn ex, alleen hij heeft geen prioriteit meer in mijn leven, dat heeft hij zelf verspeeld.
En om nu mijn en het leven van onze kinderen op halt te zetten en een goede kans mislopen in de hoop dat hij eerdaags eens het licht gaat zien na 5 jaar gaat mij ook iets te ver.
Daarnaast wordt er hier gereageerd alsof hij de kinderen nooit meer te zien zal krijgen, wat ook onzin is.
Omdat je nu naar je vriend gaat en naar hem toe wilt. Omdat je graag bij hem wilt zijn. Straks heb je alles wat je wilt daar. Je vriend, je baan, je kinderen, vrienden.. Hoe meer je daar je plek vindt, dan is er eigenlijk helemaal niet zoveel om voor terug te gaan, zeker niet met alle tijd en geld dat dat kost en het feit dat je ex, zoals je zegt, geen prioriteit meer heeft in JOUW leven...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu reizen we vaker op en neer dus waarom niet?
Plus krijgt het hele 'naar papa toe gaan' nog een lekkere extra negatieve lading, want hoeveel kinderen van die leeftijd ken jij die graag 6 uur in de auto zitten. Enkele reis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat je nu naar je vriend gaat en naar hem toe wilt. Omdat je graag bij hem wilt zijn. Straks heb je alles wat je wilt daar. Je vriend, je baan, je kinderen, vrienden.. Hoe meer je daar je plek vindt, dan is er eigenlijk helemaal niet zoveel om voor terug te gaan, zeker niet met alle tijd en geld dat dat kost.
Eerst wordt er één bezoek overgeslagen, want "nét dat weekend gaan we met vrienden dit en dit en dit doen, zo leuk, de kinderen van die en die gaan ook mee!". Dan nog één, dan nog één. Het is zo gebeurd. Zit die vader dan. Zonder z'n kinderen.
Wat verwacht je? Moet ik met de kinderen overleggen en dan zeggen dat het verschrikkelijk zal worden, dat het een ramp is en dat er niks goeds uit zal voortkomen? Dan zou ik naast tegen ze liegen het ze ook niet makkelijker maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil deze post dan nog wel een keer herhalen, ik vind het echt kwalijk hoe je het aanpakt, en hoe je ex er nu nóg slechter bij de kinderen op staat als hij alleen maar vasthoudt aan de 'rechten' die jullie samen overeen zijn gekomen.
[..]
Ik heb een hele hechte band met mijn moeder, die kan ik niet te lang missen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat je nu naar je vriend gaat en naar hem toe wilt. Omdat je graag bij hem wilt zijn. Straks heb je alles wat je wilt daar. Je vriend, je baan, je kinderen, vrienden.. Hoe meer je daar je plek vindt, dan is er eigenlijk helemaal niet zoveel om voor terug te gaan, zeker niet met alle tijd en geld dat dat kost en het feit dat je ex, zoals je zegt, geen prioriteit meer heeft in JOUW leven...
Eerst wordt er één bezoek overgeslagen, want "nét dat weekend gaan we met vrienden dit en dit en dit doen, zo leuk, de kinderen van die en die gaan ook mee!". Dan nog één, dan nog één. Het is zo gebeurd. Zit die vader dan. Zonder z'n kinderen.
Of vliegtuig, twee uur inclusief inchecken en de reis van en naar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plus krijgt het hele 'naar papa toe gaan' nog een lekkere extra negatieve lading, want hoeveel kinderen van die leeftijd ken jij die graag 6 uur in de auto zitten. Enkele reis.
Wat ik zeg; eerst met je ex overleggen vóór je je kinderen enthousiast ga maken. En niet dat hele 'het is hier niet te bekostigen' riedeltje in de schoenen van je ex proberen te schuiven, want dat doe je dus wel. Want hij is niet de boeman, maar het is wél zijn schuld als jij niet mag verhuizen en dus hier in de armoe moet blijven steken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Moet ik met de kinderen overleggen en dan zeggen dat het verschrikkelijk zal worden, dat het een ramp is en dat er niks goeds uit zal voortkomen? Dan zou ik naast tegen ze liegen het ze ook niet makkelijker maken.
Dus ja, ik probeer ze een beetje enthousiast te krijgen, hoewel daar niet veel voor nodig was voordat we deze stap gaan nemen.
Maar nog wel uit te leggen dat we familie, papa en vrienden minder zullen zien, dat we een nieuwe taal moeten leren en dat het zeker het eerste jaar erg wennen zal zijn.
Als we hier blijven omdat hun vader nee zegt gaan ze echt niet hun vader haten, maar ondanks dat ik ze zoveel mogelijk uit de financiele situatie probeer te houden is zeker de oudste niet achterlijk en die merkt ook wel dat het niet goed gaat, al is het alleen maar omdat we bepaalde dingen niet meer kunnen bekostigen.
En dat ga jij allemaal bekostigen, of wordt papa even geacht 2 retourtjes voor z'n kinderen te boeken als hij ze wil zien? En hoe zie je dat serieus voor je? Je zet je kinderen even op het vliegtuig, of moet papa ze ook komen halen daar? En als dat met de auto is mag hij dan lekker bij jou en je nieuwe vlam logeren, of moet hij maar in een hotelletje? Kortom; kan hij naar Denemarken, terug met de kinderen, kinderen weer terug brengen naar Denemarken, en weer naar huis. Oftewel; 4x 6 uur rijden in een weekend. Of ga jij ze iedere keer brengen naar Nederland? Vraag me werkelijk af hoe je dit ziet, want als ik er even over nadenk wordt dat nogal een logistieke operatie en moet er iemand heel veel heen en weer gaan rijden en extra kosten gaan maken. Maar ach, als jij er maar 1000 op vooruit gaat héquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of vliegtuig, twee uur inclusief inchecken en de reis van en naar.
HIJ wilde eerst met de kinderen praten eer een besluit te maken!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik zeg; eerst met je ex overleggen vóór je je kinderen enthousiast ga maken. En niet dat hele 'het is hier niet te bekostigen' riedeltje in de schoenen van je ex proberen te schuiven, want dat doe je dus wel. Want hij is niet de boeman, maar het is wél zijn schuld als jij niet mag verhuizen en dus hier in de armoe moet blijven steken.
Nogmaals, HIJ wilde het eerst met de kinderen overleggen eer een keuze te maken.quote:Is dit nou werkelijk zo moeilijk te begrijpen? Sorry, maar dan vind ik je echt een bizarre moeder. Je weet toch wel een beetje hoe kinderen werken. Als ik tegen kind zeg 'Wil jij een ijsje? Ik heb echt heeeeeerlijke magnums, je mag er zo eentje! Ga maar even aan je moeder vragen', en de moeder staat in de keuken het eten voor het kind te maken, wat over 2 minuten klaar is... Dan zegt de moeder uiteraard nee, en wie denk je dat het in de ogen van het kind dan heeft gedaan? Dit is toch PRECIES zo. Jij zit ze al ergens lekker mee te maken, terwijl je wéét dat je ex toestemming moet geven, en dit lastig zat gaat zijn.
Omdat ik al op bijstand niveau zit, dus dan ruil ik het een voor het andere met hetzelfde resultaat.quote:Sowieso ontwijk je de vragen waarom je hier in NL geen recht op (op z'n minst) bijstand zou hebben... Je houdt je hier volgens mij doelbewust arm, en schermt daar dan met 1000 euro extra per maand, terwijl je nergens ingaat op wat voor baan het is, dus volgens mij is het zeer zeker niet iets wat hier ook niet te vinden zou zijn.
Zoals ik eerder al schreef bekostigen wij dat, je beticht mij van herhalen maar dat moet wel als steeds dezelfde vraag wordt gesteld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat ga jij allemaal bekostigen, of wordt papa even geacht 2 retourtjes voor z'n kinderen te boeken als hij ze wil zien? En hoe zie je dat serieus voor je? Je zet je kinderen even op het vliegtuig, of moet papa ze ook komen halen daar? En als dat met de auto is mag hij dan lekker bij jou en je nieuwe vlam logeren, of moet hij maar in een hotelletje? Kortom; kan hij naar Denemarken, terug met de kinderen, kinderen weer terug brengen naar Denemarken, en weer naar huis. Oftewel; 4x 6 uur rijden in een weekend. Of ga jij ze iedere keer brengen naar Nederland? Vraag me werkelijk af hoe je dit ziet, want als ik er even over nadenk wordt dat nogal een logistieke operatie en moet er iemand heel veel heen en weer gaan rijden en extra kosten gaan maken. Maar ach, als jij er maar 1000 op vooruit gaat hé![]()
Hij zou wel een prioriteit moeten zijn, hij is verdomme hun vader!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik niet zoals je kan lezen in een topic van 2013 die ik hier heb geplaatst proberen de band tussen hen te verbeteren.
Ik heb geen haat gevoelens naar mijn ex, alleen hij heeft geen prioriteit meer in mijn leven, dat heeft hij zelf verspeeld.
En om nu mijn en het leven van onze kinderen op halt te zetten en een goede kans mislopen in de hoop dat hij eerdaags eens het licht gaat zien na 5 jaar gaat mij ook iets te ver.
Daarnaast wordt er hier gereageerd alsof hij de kinderen nooit meer te zien zal krijgen, wat ook onzin is.
Op het moment dat hij de kinderen als prioriteit gaat zien is hij ook weer prioriteit, zolang hij vakantie met zijn vriendin naar Turkije als prioriteit ziet niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:00 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Hij zou wel een prioriteit moeten zijn, hij is verdomme hun vader!
Je probeerde de band te verbeteren terwijl je ondertussen druk bezig was met je plan om zijn kinderen te emigreren... volstrekt ongeloofwaardig heb je jezelf gemaakt en je hebt wel heel duidelijk laten zien wat het plan is en waarom. Prachtmens ben je ook...
Is niet aan jou. En maar roepen dat je niet verzuurd bent. Het druipt er af, de afgunst...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op het moment dat hij de kinderen als prioriteit gaat zien is hij ook weer prioriteit, zolang hij vakantie met zijn vriendin naar Turkije als prioriteit ziet niet.
Nou ja, wat iemand al zei; CEO bij Google worden is wel even een andere opportunity dan schoonmaakster of beheerder bij een camping.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
HIJ wilde eerst met de kinderen praten eer een besluit te maken!
En ik ben op zoek naar werk, ik zit op bijstandsniveau dus ik krijg niks extra's en het is nu eenmaal zo dat wij niet veel geld hebben en dat dit een kans is om het financieel beter te krijgen, dat zijn gewoon feiten! Daar kan ik verders ook niks aan veranderen.
[..]
Nogmaals, HIJ wilde het eerst met de kinderen overleggen eer een keuze te maken.
Dat was vorig jaar al, ik had nog niks tegen de kinderen gezegd, eerst tegen mijn ex, hij gaf toestemming en toen pas ben ik er met de kinderen over gaan praten.
Nu kreeg ik deze baanaanbod en wederom eerst aan ex voorgelegd alleen dit keer wilde hij eerst met de kinderen praten eer een keuze te maken.
[..]
Omdat ik al op bijstand niveau zit, dus dan ruil ik het een voor het andere met hetzelfde resultaat.
En het is werk op kantoor voor een veebedrijf, geen idee of dat voor belang is voor jou om dat te weten.
Waarmee je heel duidelijk laat zien dat je het belang van de kinderen irrelevant vindt maar wraak neemt omdat je ex niet voldoet aan normen die jij eenzijdig bepaalt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op het moment dat hij de kinderen als prioriteit gaat zien is hij ook weer prioriteit, zolang hij vakantie met zijn vriendin naar Turkije als prioriteit ziet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |