Zelfs als ze echt niet leuk is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of je maakt er gewoon even gebruik van.
Hij heeft dr toch geliked?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs als ze echt niet leuk is?
Domme vraag, I get it.
Nee, zelfs daar heb ik geen enkele behoefte aan bij haar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dan zal ze ophouden met spammenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Pavlovquote:
Mensen op facebook stalkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas gaat ze me dan waarschijnlijk weer de hele tijd op facebook berichten sturen en sms-en.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga volgende week Noorse goden matchen. Als ik gratis WiFi heb.
Met een beetje geluk gooi ik ook wat Deense en Zweedse mannen in de poel.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gooi ik ook wat Deense en Zweedse mannen in de poel.Al ga ik niet echt Tinderen op vakantie, gewoon even aanzetten zodat ik voorbij kom en dan thuis genieten van het beeldmateriaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]oe dm er dan ook wat door
Kan ik meegenieten
ThorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen niet zo'n baard
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
Baarden moeten er ook zeker af!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:27 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Thor
Ik heb alleen niet zo'n baard
Dan ga je mijn pareltjes toch niet leuk vinden. Baarden.quote:
Maar dat is zo kaal op de wangenquote:
Ik ga hem eens aanzetten in Zuid-Afrika straks x]. Kijken hoeveel sloppenwijk chickies ik krijgquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:28 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben ook nog een week thuis vrij, dus dan zal ik wel een paar pareltjes in tinychat gooien. Tenzij ik me te goed vermaak in Scandinavie, want Tinder is nou niet echt mijn eerste prioriteit op vakantie.
nah, mannen met baarden zijn meestal wel okay, behalve hipsterbaarden.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Scandinavische mannen zijn dweilen man.
1 keer op een feestje in Goteborg geweest, 25 mensen ofzo, 50-50, om 20:00 trokken alle mannen hun jas aan om ( I kid you not) op de parkeerplaats motorkappen open te zetten en bij -15 naar elkaars Volvo motor te kijken.
Na 3 min vroeg ik wat hier het doel van was en ben lekker bij de dames gaan zitten binnen. Dwazen.
ze gaan ook alleen voor de leuke chicksquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
1 keer op een feestje in Goteborg geweest, 25 mensen ofzo, 50-50, om 20:00 trokken alle mannen hun jas aan om ( I kid you not) op de parkeerplaats motorkappen open te zetten en bij -15 naar elkaars Volvo motor te kijken.
Na 3 min vroeg ik wat hier het doel van was en ben lekker bij de dames gaan zitten binnen. Dwazen.
Uiteraard ook veel geklaag van de vrouwen toen ik weer binnen was, sowieso zijn ze erg gek op buitenlandse mannen, nu weet ik ook waaromquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Als je van lompe boeren houdt zit je er wel goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Als ze maar knap zijn toch.
Lekker bovenop een volvomotorblok uit elkaargetrokken worden. Lekker hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Als ze maar knap zijn toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |