Tuurlijk wel. Je bent toch een FOK!ker?quote:
Vertel over je ervaringen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een penis van 30 cm. Werkt beter om FOK!sters te hosselen.
Ik denk dat hij dan meer moet klagen over de gebroken baarmoedermondjesquote:
Breken die ja?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:23 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan meer moet klagen over de gebroken baarmoedermondjes.
Helaas impotent van het vele wielrennen met bierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gebroken nog welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:23 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan meer moet klagen over de gebroken baarmoedermondjes.
Ik weet niet of ik je nu moet feliciteren of condoleren. Ik ben blij met wat ik heb eerlijk gezegd, al is dat geen 30 centimeter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaat er 1 serieus op inquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nu moet feliciteren of condoleren. Ik ben blij met wat ik heb eerlijk gezegd, al is dat geen 30 centimeter.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nu moet feliciteren of condoleren. Ik ben blij met wat ik heb eerlijk gezegd, al is dat geen 30 centimeter.
Wanneer dat laatste resulteert in nooit meer seks, dan kies ik voor het gebroken hartquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef Evie het volgende:
[..]
De nieuwe variant van het gebroken hart.. De gebroken cervix
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]ik zou het wel zien zitten
Misschien dat ik dan een keer aan mn behoeften kom...
Ben een FOK!ker. Geen dus.quote:
Die van mij is 8 centimeter lang, maar heeft de diameter van een 33cl colablikjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]ik zou het wel zien zitten
Misschien dat ik dan een keer aan mn behoeften kom...
Echt mn laatste kerels, zouden beter moeten wetenquote:
me2quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer dat laatste resulteert in nooit meer seks, dan kies ik voor het gebroken hart.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij is 8 centimeter lang, maar heeft de diameter van een 33cl colablikje
En als je er teveel mee schudt spuit het er ook uit?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij is 8 centimeter lang, maar heeft de diameter van een 33cl colablikje
Denk dat we het naar seksualiteit kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Kutmanager het volgende:
Oke, wat is er gebeurd met dit topic
Gekaapt door de SEX SC mensen zoals ze eerder de Relaties SC hebben gekaapt. Ik verkneukel me nu al bij de eerste die een discussie start in Feedback. Gaan we het weer 20 pagina's hebben over hoe ze overal als een zwerm sprinkhanen neerstrijken en mensen buitensluiten enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Kutmanager het volgende:
Oke, wat is er gebeurd met dit topic
And back to tinder..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd als het over penislengtes gaat
Daar merk ik nou nooit iets van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gekaapt door de SEX SC mensen zoals ze eerder de Relaties SC hebben gekaapt. Ik verkneukel me nu al bij de eerste die een discussie start in Feedback. Gaan we het weer 20 pagina's hebben over hoe ze overal als een zwerm sprinkhanen neerstrijken en mensen buitensluiten enzo
Lees Feedback maar eens terug. Was nogal vermakelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Daar merk ik nou nooit iets van.
Maar on topic dan maar, iemand nog tinder dates in de planning?
Nee, ik heb sowieso maar met twee matches gedate. Met een was het erg gezellig en heb ik iets van 6 of 7 leuke dates gehad, maar uiteindelijk was er vanuit beide kanten niet een klik voor een relatie. En nee, ik ben er ook niet mee in bed beland.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
And back to tinder..
Heeft iemand hier wel eens een leuke date of een neukertje of relatie overgehouden aan tinder?verhalen svp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |