quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste reactie op Imgur onder dit plaatje:
[..]
[..]
Bedankt Anne! Maar ik heb gemerkt dat ik door de pijn moet doen wat ik kan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef AnneX het volgende:
Even tusen de wiskunde door( ned.3) ...
@Krakke: spierversterkende oef.stof voor de ( bovenbeen) spieren om het kniegewricht te stabiliseren.
http://www.runinfo.nl/spierversterkendeoefeningen.htm
Voor de M.Quadriceps.
Succes.
En fietsen! Met de knieën récht naar voren gericht.
Het moment van naar beneden gaan, werkt spierversterkend.![]()
Was mij al bekend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef AnneX het volgende:
Voor golfer http://www.mindacademy.nl/nlp/oogpatronen
Nu ben ik in evenwicht!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
AnneX, ik ken al die oefeningen, 30 jaar geleden was mijn andere meniscus kapot.
Nou ja, als jij denkt dat er sprake is van instabiele kniegewrichten en je daarom niet alleen als Roodkapje het bos in durft...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
AnneX, ik ken al die oefeningen, 30 jaar geleden was mijn andere meniscus kapot.
Het is wel 30 jaar geleden, maar net als toen is mijn binnenmeniscus kapot. Misschien kan het geopereerd worden. Maar 30 jaar geleden was ik eigenwijs en toen had ik gelijk dat ik het wilde afwachten. Misschien heb ik het mis. Maar ik wil het toch afwachten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, als jij denkt dat er sprake is van instabiele kniegewrichten en je daarom niet alleen als Roodkapje het bos in durft...
Ga je 6 weken om de dag de oefeningen doen, 3 x 15 en je zakt niet door de knieen en breekt de enkel.
Luister nou maar naar tante AnneX. Die weet echt heel goed waar ze het over heeft bij dit soort zaken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Het is wel 30 jaar geleden, maar net als toen is mijn binnenmeniscus kapot. Misschien kan het geopereerd worden. Maar 30 jaar geleden was ik eigenwijs en toen had ik gelijk dat ik het wilde afwachten. Misschien heb ik het mis. Maar ik wil het toch afwachten.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, als jij denkt dat er sprake is van instabiele kniegewrichten en je daarom niet alleen als Roodkapje het bos in durft...
Ga je 6 weken om de dag de oefeningen doen, 3 x 15 en je zakt niet door de knieen en breekt de enkel.
Een zwachtel geeft schijnzekerheid en schijnstabiliteit.
Ondertussen verzwakt het de spieren.
Vergelijk het met nekkragen. Een Don't.
Beter ga je het spiercorset versterken rond kniegewricht.
En anders![]()
Op dit moment geeft een zwachtel mij inderdaad het idee dat ik een soort steun heb. Ik zou willen dat alleen maar een soort placebo was..... Maar mijn knie "knakt " alsmaar,ook als ik me omdraai in bed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een zwachtel geeft schijnzekerheid en schijnstabiliteit.
Ondertussen verzwakt het de spieren.
Vergelijk het met nekkragen. Een Don't.
Beter ga je het spiercorset versterken rond kniegewricht.
En anders![]()
Dat dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Luister nou maar naar tante AnneX. Die weet echt heel goed waar ze het over heeft bij dit soort zaken.
Ik ook. Als ik een paar jaar geleden naar dokters geluisterd had en mijn sigmoid had laten wegnemen, had ik nooit geweten dat ik nierkanker had.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Luister nou maar naar tante AnneX. Die weet echt heel goed waar ze het over heeft bij dit soort zaken.
Als je zelf doktertje wilt blijven spelen en niet naar deskundigen wilt luisteren moet je op den duur niet raar opkijken als je dan toch wat meer last van bepaalde zaken gaat krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ook. Als ik een paar jaar geleden naar dokters geluisterd had en mijn sigmoid had laten wegnemen, had ik nooit geweten dat ik nierkanker had.
Dat denk ik niet. Of ik moet het afwachten, of het wordt een operatie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusEn anders gewoon naar de huisarts / fysio gaan. Die heeft er verstand van en kan het sneller oplossen dan jijzelf.
Ik krijg last van bepaalde zaken omdat ik ouder wordt. Niet andersom.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je zelf doktertje wilt blijven spelen en niet naar deskundigen wilt luisteren moet je op den duur niet raar opkijken als je dan toch wat meer last van bepaalde zaken gaat krijgen.
Maar goed. Het is jouw lijf.
De ouderdomskwaal die je al 30 jaar geleden had is nu weer bij je andere knie terug gekomen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik krijg last van bepaalde zaken omdat ik ouder wordt. Niet andersom.
En wie gaat die operatie uitvoeren? Jij? Of toch die dokter waar je eens naar toe moet? Laat hem maar lekker bepalen wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren. De medische wetenschap is de afgelopen 30 jaar niet zo'n klein beetje veranderd nl.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Of ik moet het afwachten, of het wordt een operatie.
Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, nee, ik gleed uit en nu is de andere knie kapot.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
De ouderdomskwaal die je al 30 jaar geleden had is nu weer bij je andere knie terug gekomen?
De wetenschap is wel vooruitgegaan. En de dokters zijn ook veranderd. Zij willen ook weten wat je verwacht....quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wie gaat die operatie uitvoeren? Jij? Of toch die dokter waar je eens naar toe moet? Laat hem maar lekker bepalen wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren. De medische wetenschap is de afgelopen 30 jaar niet zo'n klein beetje veranderd nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |