abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143528873
AnneX, ik ken al die oefeningen, 30 jaar geleden was mijn andere meniscus kapot.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:33:15 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143529332
quote:
Was mij al bekend. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143529348
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
AnneX, ik ken al die oefeningen, 30 jaar geleden was mijn andere meniscus kapot.
Nu ben ik in evenwicht!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143529819
Ik weet niet goed wat ik moet doen. Tot nu toe lijkt het beste om alles te doen met een zwachtel en genoeg bewegen, al doet het pijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143529841
Hmmm....uitdaging. Heb net een weekendje Londen met mijn zus geboekt. Precies in het weekend dat er een jubileumconcert van The Gathering is. Dus....als ik om 18:15 land in Rotterdam zou ik om 20:30 in Nijmegen moeten kunnen zijn :Y)

Misschien die maandag maar vrij nemen :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143529981
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Nou ja, als jij denkt dat er sprake is van instabiele kniegewrichten en je daarom niet alleen als Roodkapje het bos in durft...
Ga je 6 weken om de dag de oefeningen doen, 3 x 15 en je zakt niet door de knieen en breekt de enkel.
w/

Een zwachtel geeft schijnzekerheid en schijnstabiliteit.
Ondertussen verzwakt het de spieren.
Vergelijk het met nekkragen. Een Don't.
Beter ga je het spiercorset versterken rond kniegewricht.
En anders :W
pi_143530576
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou ja, als jij denkt dat er sprake is van instabiele kniegewrichten en je daarom niet alleen als Roodkapje het bos in durft...
Ga je 6 weken om de dag de oefeningen doen, 3 x 15 en je zakt niet door de knieen en breekt de enkel.
w/
Het is wel 30 jaar geleden, maar net als toen is mijn binnenmeniscus kapot. Misschien kan het geopereerd worden. Maar 30 jaar geleden was ik eigenwijs en toen had ik gelijk dat ik het wilde afwachten. Misschien heb ik het mis. Maar ik wil het toch afwachten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:54:25 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143530662
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef krakkemieke het volgende:

Het is wel 30 jaar geleden, maar net als toen is mijn binnenmeniscus kapot. Misschien kan het geopereerd worden. Maar 30 jaar geleden was ik eigenwijs en toen had ik gelijk dat ik het wilde afwachten. Misschien heb ik het mis. Maar ik wil het toch afwachten.
Luister nou maar naar tante AnneX. Die weet echt heel goed waar ze het over heeft bij dit soort zaken. :Y
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143530881
quote:

[..]

w/

quote:

[..]

w/

Op dit moment geeft een zwachtel mij inderdaad het idee dat ik een soort steun heb. Ik zou willen dat alleen maar een soort placebo was..... Maar mijn knie "knakt " alsmaar,ook als ik me omdraai in bed.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143530908
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Luister nou maar naar tante AnneX. Die weet echt heel goed waar ze het over heeft bij dit soort zaken. :Y
Dat dus :Y) En anders gewoon naar de huisarts / fysio gaan. Die heeft er verstand van en kan het sneller oplossen dan jijzelf.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143531036
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ook. Als ik een paar jaar geleden naar dokters geluisterd had en mijn sigmoid had laten wegnemen, had ik nooit geweten dat ik nierkanker had.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:08:29 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143531486
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:00 schreef krakkemieke het volgende:

Ik ook. Als ik een paar jaar geleden naar dokters geluisterd had en mijn sigmoid had laten wegnemen, had ik nooit geweten dat ik nierkanker had.
Als je zelf doktertje wilt blijven spelen en niet naar deskundigen wilt luisteren moet je op den duur niet raar opkijken als je dan toch wat meer last van bepaalde zaken gaat krijgen.
Maar goed. Het is jouw lijf.
Poef.....gone! ©golfer
pi_143531527
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat dus :Y) En anders gewoon naar de huisarts / fysio gaan. Die heeft er verstand van en kan het sneller oplossen dan jijzelf.
Dat denk ik niet. Of ik moet het afwachten, of het wordt een operatie.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143531668
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je zelf doktertje wilt blijven spelen en niet naar deskundigen wilt luisteren moet je op den duur niet raar opkijken als je dan toch wat meer last van bepaalde zaken gaat krijgen.
Maar goed. Het is jouw lijf.
Ik krijg last van bepaalde zaken omdat ik ouder wordt. Niet andersom.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:19:29 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143532143
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef krakkemieke het volgende:

De ouderdomskwaal die je al 30 jaar geleden had is nu weer bij je andere knie terug gekomen? ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143532160
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Of ik moet het afwachten, of het wordt een operatie.
En wie gaat die operatie uitvoeren? Jij? Of toch die dokter waar je eens naar toe moet? Laat hem maar lekker bepalen wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren. De medische wetenschap is de afgelopen 30 jaar niet zo'n klein beetje veranderd nl.
pi_143532191
[quote]0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

[/quote
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143532218
Tijd om naar bed te gaan denk ik :Y) Spannend boek en zo :D
pi_143532292
quote:
11s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]

De ouderdomskwaal die je al 30 jaar geleden had is nu weer bij je andere knie terug gekomen? ;)
LOL, nee, ik gleed uit en nu is de andere knie kapot.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143532468
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En wie gaat die operatie uitvoeren? Jij? Of toch die dokter waar je eens naar toe moet? Laat hem maar lekker bepalen wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren. De medische wetenschap is de afgelopen 30 jaar niet zo'n klein beetje veranderd nl.
De wetenschap is wel vooruitgegaan. En de dokters zijn ook veranderd. Zij willen ook weten wat je verwacht....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143532480
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaan denk ik :Y) Spannend boek en zo :D
Trusten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143532711
Sterkte Bluezz!
En trusten iedereen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:39:04 #273
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143533283
Truste krakje! Nog een slaapmutsje? Glaasje grappa inschenk!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 augustus 2014 @ 23:20:53 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_143535550
Ik doe een rondje Glengoyne 10.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 augustus 2014 @ 23:29:49 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_143535987
De Krant volgt de hoofdredacteur. De Televaag wordt compacter. De krant gaat vanaf eind oktober op Tabloid. Dat wordt zestien pagina's voor een kop en ieder artikel in een aparte bijlage.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_143536123
Nou ik ben echt gek op heet eten en gooi graag overal chilipoeder door maar de sambal van de Chinees in DH vandaag.... damn, mn lippen en tong trilden na en dat heb ik heel weinig. Wat had ik mijn bami heet gemaakt :% Overigens heerlijk gegeten en de restjes zitten in de vriezer. Was een gezellige middag/avond :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:39:19 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143538872
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:29 schreef borisz het volgende:
De Krant volgt de hoofdredacteur. De Televaag wordt compacter. De krant gaat vanaf eind oktober op Tabloid.
Dat is oud nieuws uit begin 2014. Was al lang bekend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_143542549
Mogguh :O
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:02:43 #279
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143542956
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....uitdaging. Heb net een weekendje Londen met mijn zus geboekt. Precies in het weekend dat er een jubileumconcert van The Gathering is. Dus....als ik om 18:15 land in Rotterdam zou ik om 20:30 in Nijmegen moeten kunnen zijn :Y)

Misschien die maandag maar vrij nemen :')
Beloof me dat je wel gaat!! The Gathering is te gek, maar ik heb er momenteel geen geld voor. Anders had ik nog wel geprobeerd je kaartje af te troggelen :P Anneke *;
pi_143542991
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:02 schreef morgane het volgende:

[..]

Beloof me dat je wel gaat!! The Gathering is te gek, maar ik heb er momenteel geen geld voor. Anders had ik nog wel geprobeerd je kaartje af te troggelen :P Anneke *;
Ik moet ff bedenken of ik dat ga trekken :P We zullen zien ;) En ja..... Anneke O+ Uberhaupt.....the Gathering O+ Ik denk dat het het laatste concert is gezien het feit dat de bassiste ook opstapt :{
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:09:48 #281
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143543004
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik moet ff bedenken of ik dat ga trekken :P We zullen zien ;) En ja..... Anneke O+ Uberhaupt.....the Gathering O+ Ik denk dat het het laatste concert is gezien het feit dat de bassiste ook opstapt :{
Ook al? Jeetje, da's jammer. Maar goed, sinds Anneke weg is vind ik het toch een stuk minder interessant. Toch een heel ander geluid dan ten tijde van bijv. Mandylion.
pi_143543044
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:09 schreef morgane het volgende:

[..]

Ook al? Jeetje, da's jammer. Maar goed, sinds Anneke weg is vind ik het toch een stuk minder interessant. Toch een heel ander geluid dan ten tijde van bijv. Mandylion.
Dat klopt. Ik vind het beiden wel heel tof. Alleen de eerste paar CD's kan ik niet waarderen. Maar Mandylion O+ was mijn eerste kennismaking met ze. Jaartje of 12 geleden of zo.
pi_143543300
:O
Heb flink wat terug te lezen zo te zien. :) Straks eens doen.

Maar eerst, ik ging gisteren naar Magic in the Moonlight (tegenvaller, ondanks om-op-te-vreten Emma Stone) en er zaten vooraf maar liefst twéé CUL-gerelateerde trailers! *)

Chef

The Hundred-Foot Journey
Let me see you stripped down to the bone
pi_143543394
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:43 schreef minilot het volgende:
:O
Heb flink wat terug te lezen zo te zien. :) Straks eens doen.

Maar eerst, ik ging gisteren naar Magic in the Moonlight (tegenvaller, ondanks om-op-te-vreten Emma Stone) en er zaten vooraf maar liefst twéé CUL-gerelateerde trailers! *)

Chef

The Hundred-Foot Journey
Chef is al te downloaden :@ Hij is leuk. Beetje standaard feelgood-movie, maar wel erg leuk :D Die ander lijkt me ook leuk :Y
pi_143543429
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Chef is al te downloaden :@ Hij is leuk. Beetje standaard feelgood-movie, maar wel erg leuk :D Die ander lijkt me ook leuk :Y
Beetje standaard feelgood-movie, dat geldt voor allebei de films geloof ik wel heel erg. :') Verstand-op-nul, maar wel lief enzo.

Enneh, ik download alleen obscure films van vroeger - nieuwe films wil ik het liefste in de bioscoop zien en daar zit ik niet voor niks twee keer in de week. ;)
pi_143543560
(Normaal gesproken blijf ik ver weg van zulke zoetsappige films, maar ja, dit gaat over eten! *) )
pi_143543603
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Beetje standaard feelgood-movie, dat geldt voor allebei de films geloof ik wel heel erg. :') Verstand-op-nul, maar wel lief enzo.

Enneh, ik download alleen obscure films van vroeger - nieuwe films wil ik het liefste in de bioscoop zien en daar zit ik niet voor niks twee keer in de week. ;)
Ja. Ik vond hem leuk maar geen EUR 11,50 waard eigenlijk :{ Net als de nieuwe Expendables :{ Pathe is echt achterlijk duur aan het worden met die bioskaartjes. Het moet wel leuk blijven hoor :{
pi_143543619
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Ik vond hem leuk maar geen EUR 11,50 waard eigenlijk :{ Net als de nieuwe Expendables :{ Pathe is echt achterlijk duur aan het worden met die bioskaartjes. Het moet wel leuk blijven hoor :{
Heb je helemaal gelijk in, maar daarvoor heb ik een Pathé Unlimited-pasje waarbij ik voor EUR 19,- per maand onbeperkt naar alle Pathé-bioscopen kan. Dat haal ik er met twee films per week (minimaal) dus ruimschoots uit. ;)
pi_143543745
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, maar daarvoor heb ik een Pathé Unlimited-pasje waarbij ik voor EUR 19,- per maand onbeperkt naar alle Pathé-bioscopen kan. Dat haal ik er met twee films per week (minimaal) dus ruimschoots uit. ;)
Het is dat we geen pathe in de buurt hebben anders is dat zo ideaal inderdaad
pi_143543770
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja. Maar zoveel leuke films draaien er nu ook weer niet vind ik. Dat ga ik er nooit uithalen. Heb wel eens via de ING zo'n pasje gehaald. Thuis kijken vind ik iig ook veel relaxter.
pi_143543772
Goedemorgen! Gezellig weekend gehad hier.

Ik heb wel het idee dat ik vergeetachtiger word ofzo. Ik heb in ieder geval een nieuwe blauwe container, ondanks dat ik vergat de verkeerd geleverde grijze aan de weg te zetten om om te laten ruilen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143544899
Chef probeer ik vnv ook binnen te halen. Thanks voor de tip!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_143545054
Ik heb besloten nu echt te beginnen met mijn Wereld Woensdag project. *O*
De kaart onder het stof vandaan gehaald (zaterdag tijdens grote schoonmaak van de woonkamer en slaapkamer), welke ik zo op de muur ga prikken. Random Country Generator gaf mij Finland als keuze, dus Finland it is! *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143545088
Waarom denk ik bij Pathé aan paté? :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_143545657
Omdat het cul is :P
pi_143545740
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb besloten nu echt te beginnen met mijn Wereld Woensdag project. *O*
De kaart onder het stof vandaan gehaald (zaterdag tijdens grote schoonmaak van de woonkamer en slaapkamer), welke ik zo op de muur ga prikken. Random Country Generator gaf mij Finland als keuze, dus Finland it is! *O*
Ha, leuk! Wat ga je maken? :)

Steekwoord voor avondeten voor vandaag was "Vette vis".
We eten derhalve iets met makreel vanavond :)
(Dit: http://www.beyondkimchee.com/ssambap/ )
pi_143545822
Nu met winterjas (!) aan onderweg naar de Wah Nam Hong in Rotterdam. Koud buiten zeg!
pi_143545866
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:04 schreef minilot het volgende:
Nu met winterjas (!) aan onderweg naar de Wah Nam Hong in Rotterdam. Koud buiten zeg!
Seriously? Ik zit hier met het raam open in mijn overhemd met opgerolde mouwen. En nog vind ik het warmpjes :o
pi_143545928
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Seriously? Ik zit hier met het raam open in mijn overhemd met opgerolde mouwen. En nog vind ik het warmpjes :o
Het was net dertien graden hier buiten. En ik heb een behoorlijk dunne winterjas, dat wel. :)
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:09:11 #300
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_143545957
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vond het buiten ook erg koud vanmorgen :P.

Er kwam hier zojuist iemand, geen idee wie het is, pis woest ons developers hol binnen. Schreeuwend en tierend op ons arme developers omdat wij 2 mokken in gebruik die van HAAR waren. En niemand anders mocht die gebruiken. De mokken staan in de gemeenschappelijke kast dus dat argument is invalide. Maar ik heb nog nooit iemand zo pisnijdig gezien om twee mokken.

Lang verhaal kort: ik had het exacte tafereel al eerder gezien, namelijk bij the IT Crowd:

Maar om het werkelijk zelf mee te maken had ik nooit gedacht :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')