abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143454405
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:06 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Maar waarom stel je je dan op TEGEN inenten op deze site?
Als jouw kind gewoon alle inentingen gehad heeft! Da's toch een beetje als roepen dat alcohol heel slecht is en ondertussen elke dag een fles jenever achterover slaan.
Zo zijn vele ouders :D
pi_143454414
Jij zaait angst met zulke vreemde theorieën over werkelijk elk onderwerp. Het kan nooit dat elk onderwerp een complot is. Ergo, je wordt betaald om te stoken, ergo je zit in een complot.
pi_143456911
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:06 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Maar waarom stel je je dan op TEGEN inenten op deze site?
Als jouw kind gewoon alle inentingen gehad heeft! Da's toch een beetje als roepen dat alcohol heel slecht is en ondertussen elke dag een fles jenever achterover slaan.
Alcohol is niet slecht het is goed om wonden te ontsmetten en dat doe ik elke dag met een liter whiskey.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:32:08 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143457969
Tsja, ik zal wel achterlijk zijn... Ik volg niet klakkeloos het vaccinatieschema, ik heb tien jaar terug zelf het nieuwe DaKTP vaccin gekocht en dochter bij de huisarts laten vaccineren. Omdat het RIVM de oude voorraad van DKTP eerst wilde opmaken, terwijl het duidelijk was dat dit meer bijwerkingen veroorzaakte. Op het moment vraag ik me serieus af of ik mijn dochter het HPV vaccin zou aanraden...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_143458102
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Sjeen het volgende:
Tsja, ik zal wel achterlijk zijn... Ik volg niet klakkeloos het vaccinatieschema, ik heb tien jaar terug zelf het nieuwe DaKTP vaccin gekocht en dochter bij de huisarts laten vaccineren. Omdat het RIVM de oude voorraad van DKTP eerst wilde opmaken, terwijl het duidelijk was dat dit meer bijwerkingen veroorzaakte. Op het moment vraag ik me serieus af of ik mijn dochter het HPV vaccin zou aanraden...
Natuurlijk ben je niet achterlijk!
Gewoon kritisch en gezond verstand!

[ Bericht % gewijzigd door Specularium op 15-08-2014 22:33:40 ]
pi_143458228
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef Sjeen het volgende:
Nee hoor, dan ben je zeker niet achterlijk. Mensen worden hier met name voor achterlijk versleten als ze de standaard claims van de anti vaccinatie beweging klakkeloos napraten onder het mom van 'kritisch denken'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143458552
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor, dan ben je zeker niet achterlijk. Mensen worden hier met name voor achterlijk versleten als ze de standaard claims van de anti vaccinatie beweging klakkeloos napraten onder het mom van 'kritisch denken'.
Dit.
pi_143458608
Sowieso verstandig idd, maar hoe wist je dat ze eerst de oude voorraad wilden opmaken? Was dat in het nieuws of zo?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:01:12 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143459030
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef ToT het volgende:
Sowieso verstandig idd, maar hoe wist je dat ze eerst de oude voorraad wilden opmaken? Was dat in het nieuws of zo?
Het is vrij veel in het nieuws geweest in die periode. In België, Duitsland en nog wat omringende landen gebruikte men al het a-cellulaire kinkhoest vaccin. In Nederland zou het nog zeker driekwart jaar duren voordat het 'oude' vaccin op zou zijn. Ik heb toen in overleg met de huisarts čn het consultatiebureau het vaccin via mijn apotheek uit Duitsland gekocht.
pi_143459063
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is vrij veel in het nieuws geweest in die periode. In België, Duitsland en nog wat omringende landen gebruikte men al het a-cellulaire kinkhoest vaccin. In Nederland zou het nog zeker driekwart jaar duren voordat het 'oude' vaccin op zou zijn. Ik heb toen in overleg met de huisarts čn het consultatiebureau het vaccin via mijn apotheek uit Duitsland gekocht.
^O^ Ahhhh prima!
pi_143459739
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Maar dat was niet omdat het een gevaarlijk of verkeerd product is en dat het RIVM mensen voorloog ofzo. Ik zeg dit omdat de anti-vaccinatie bende jouw reactie zal opvatten als "zie je wel, je kan ze niet vertrouwen en brengen bewust schade toe".

[ Bericht 2% gewijzigd door nikk op 15-08-2014 21:45:16 ]
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:35:47 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143462908
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Maar dat was niet omdat het een gevaarlijk of verkeerd product is en dat het RIVM mensen voorloog ofzo. Ik zeg dit omdat de anti-vaccinatie bende jouw reactie zal opvatten als "zie je wel, je kan ze niet vertrouwen en brengen bewust schade toe".
nee, klopt... Dit was Hollandse zuinigheid. En in mijn ogen verkeerde zuinigheid, dus heb ik er zelf maar geld tegenaan gegooid.

Maar goed, ik heb nog steeds mijn twijfels over het HPV vaccin... Met name over het valse gevoel van veiligheid dat het biedt en het feit dat er niet bekend is wat het op lange termijn voor effect heeft.
pi_143462930
Wat posts verwijderd, BNW is de andere kant op.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:21:44 #189
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143464636
quote:
http://www2.aap.org/immunization/families/faq/VaccineStudies.pdf
Tientallen studies en nog gelooft men dat vaccinaties autisme zouden kunnen veroorzaken. :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143465136
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het wilt zien. De reactie van de "vaccinatie bende" alsof er helemaal niets aan de hand is, is in ieder geval ook niet correct.
pi_143465244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:21 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

http://www2.aap.org/immunization/families/faq/VaccineStudies.pdf
Tientallen studies en nog gelooft men dat vaccinaties autisme zouden kunnen veroorzaken. :')
:')
pi_143465294
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:03 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Europese wetgeving hierin is zeer strict. Niet alles geloven wat uit Amerika komt overwaaien.

[..]

Lijkt me sterk dat een nieuw griepvaccin dezelfde procedure doorlopen heeft als bvb het HPV vaccin...
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:44:48 #193
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143465521
quote:
Lekker inhoudelijk. Jouw onderbuikgevoelens zijn natuurlijk betrouwbaarder dan tientallen collegiaal getoetste studies.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143465640
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee, klopt... Dit was Hollandse zuinigheid. En in mijn ogen verkeerde zuinigheid, dus heb ik er zelf maar geld tegenaan gegooid.

Maar goed, ik heb nog steeds mijn twijfels over het HPV vaccin... Met name over het valse gevoel van veiligheid dat het biedt en het feit dat er niet bekend is wat het op lange termijn voor effect heeft.
De "vaccinatie-bende" beweert/beweerde (er zijn posts verwijderd, dus ik kan het niet geheel nachecken) dat alles goed getest is, en dat alles blindelings kan/moet vertrouwen. Ik van de "vaccinatie-met-mate bende" vraag mij af waarom jij dan 'durft' te beweren dat het niet bekend is wat de effecten zijn op lange termijn (heb je het van een site of van een dokter) en je motivatie om de vaccinatie (met of zonder twijfel) wel te willen? Denk je bijvoorbeeld werkelijk dat je kansen vele malen kleiner worden (of die van je dochter) dat je/jullie baarmoederhalskanker krijgen?

Ik typte HPV vaccin op google en kwam oa uit op dit en dit.
Hoe kijk jij dan naar dat soort geluiden? Versterkt zoiets je twijfel, of vind je zulke sites maar onzin?

[ Bericht 3% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 15-08-2014 23:57:59 ]
pi_143465713
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk. Jouw onderbuikgevoelens zijn natuurlijk betrouwbaarder dan tientallen collegiaal getoetste studies.
Jouw blind vertrouwen is natuurlijk veel betrouwbaarder dan mijn 'onderbuik'.
Een PDF-document met onderzoekjes die jouw mening ondersteunen, dus waarheid en totaal geen reden om daar ook maar voor een percentage wantrouwend (kritisch mag ik kennelijk niet meer gebruiken als woordkeuze) naar te kijken.
En nee, ik zeg ook niet meteen dat het niet waar is.
pi_143466274
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Jouw blind vertrouwen is natuurlijk veel betrouwbaarder dan mijn 'onderbuik'.
Een PDF-document met onderzoekjes die jouw mening ondersteunen, dus waarheid en totaal geen reden om daar ook maar voor een percentage wantrouwend (kritisch mag ik kennelijk niet meer gebruiken als woordkeuze) naar te kijken.
En nee, ik zeg ook niet meteen dat het niet waar is.

[ Bericht 22% gewijzigd door Specularium op 16-08-2014 00:10:23 ]
pi_143466323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ [url=http://static.fjcdn.com/gifs/Vaccines+Cause+Autism.+Sauce+on+the+Content+www.collegehumor.com+video+6979707+what-if-google-was-a-guy-part-3+But+in+all_a4b4bf_5215567.gif]afbeelding[/url] ]
:O
pi_143466378
quote:
Dat heb ik ook bij die posts van jou.
Alleen maar mensen aanvallen en niks onderbouwen.

Dat mag je wat mij betreft snel gaan veranderen.
pi_143466442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ [url=http://static.fjcdn.com/gifs/Vaccines+Cause+Autism.+Sauce+on+the+Content+www.collegehumor.com+video+6979707+what-if-google-was-a-guy-part-3+But+in+all_a4b4bf_5215567.gif]afbeelding[/url] ]
Hij gedraagt zich als een autistische kleuter, zal wel door de vaccinaties komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_143466556
Volgens mij deed het plaatje het niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')